ניהול תוכן: איך למנף את המומחיות המקצועית שלך לתוכן איכותי, בעל ערך ובונה קשר (ועל הדרך, לבנות אוטוריטה שאף אחד לא יוכל להתעלם ממנה) ב-5 צעדים בלבד

ניהול תוכן: איך למנף את המומחיות המקצועית שלך לתוכן איכותי, בעל ערך ובונה קשר (ועל הדרך, לבנות אוטוריטה שאף אחד לא יוכל להתעלם ממנה) ב-5 צעדים בלבד

שיתוף ב facebook
שיתוף ב google
שיתוף ב twitter
שיתוף ב linkedin

כתיבת תוכן, או ליתר דיוק – שיווק באמצעות תוכן, הוא חלק בלתי נפרד מהפעילות השיווקית של כל עסק – קטן כגדול, פרטי וציבורי, ספק שירותים או ספר מוצרים, B2B  או B2C. מבלי להתעמק ב”למה” וב”איך”, אפשר לקבוע בוודאות מוחלטת, כי שיווק באמצעות תוכן הוא אחת הדרכים היעילות ביותר, שלא לומר הדרך האחת והיחידה, למנף את המומחיות המקצועית לנוכחות שיווקית, ולבנות אוטוריטה שתציב אתכם מעל התחרות. שאלת ה-64 מיליון דולר היא כמובן, איך עושים את זה. נשמע מוכר? האם הדרכים לכתיבת תוכן נכון ואפקטיבי מעסיקה גם אותך? על 5 צעדים קלים, פשוטים אך סופר יעילים לבניית אוטוריטה באמצעות תוכן – במאמר שלפניכם. מוזמנים לקרוא, ליישם וכמובן לשתף.

כולנו מוצפים בתכנים. הם מגיעים אלינו במייל. הם ממלאים אותנו בפייסבוק. הם קופצים לנו בסלולר. התוכן הוא לא רק המלך, התוכן הוא הכל, בכל מקום וכל הזמן, וכל בעל עסק או ארגון או גוף עסקי שעיניו בראשו – נדרש לייצר תוכן כדי לבנות קהל ואוטוריטה.

רק תוכן איכותי ובעל ערך – יגרום ללקוחות שלכם לשים לב אליכם. רק תוכן בונה קשר – יגרום ללקוחות שלכם להתחבר אליכם. ורק תוכן עקבי – יגרום ללקוחות שלכם לחפש אתכם ואת המוצרים או השירותים שלכם, כי אתם האוטוריטה, הודות ל-5 צעדים פשוטים אך חיוניים.

צעד # 1 – תנו למנועי החיפוש לעבוד בשבילכם

כדי להיות אוטוריטה – אתם חייבים לפני הכל למצוא את האנשים שמחפשים אתכם. רק כך תוכלו להתחבר אליהם, ולהפוך אותם מגולשים מזדמנים לקוראים מעוניינים, ומקוראים מעוניינים ללקוחות נאמנים. המשמעות המעשית היא, שאתם חייבים להיות במקום שבו אנשים מחפשים אתכם, קרי: במנועי החיפוש.

אז הנה 3 צעדים שיבטיחו לכם נוכחות אפקטיבית בגוגל:

  • בחרו בחוכמה את ביטויי החיפוש שבהם אנשים משתמשים כשהם מחפשים את השירות או המוצר שלכם
  • שלבו את ביטויי החיפוש הללו בתוכן, כמו שקיפודים עושים אהבה: בזהירות-בזהירות, בלי לפגוע בזרימה הטבעית של הטקסט
  • לא בטוחים איפה עובר הגבול הדק בין נוכחות אפקטיבית לעומס יתר? בחיל האוויר אומרים: אם יש ספק – אין ספק. מרגישים אי נוחות? ותרו על חזרה נוספת של ביטוי מפתח, לטובת השמירה על איכות הטקסט לקורא האנושי.

 צעד # 2 – ספרו לקוראים על העסק שלכם

עכשיו, כשאתם יודעים מה הלקוחות הפוטנציאליים שלכם מחפשים ומה דרוש להם – שאלו את עצמכם איך אתם יכולים לעזור להם. הרעיון הגדול של מינוף המומחיות שלכם לשיווק באמצעות תוכן, הוא לעזור תחילה בידע ובחינם, לבנות בדרך זו אוטוריטה, ואז לסייע בעזרת המוצרים או השירותים, בתשלום.

הנה 3 שאלות שיעזרו לכם לחבר בין הצורך של הלקוחות לבין העסק שלכם:

  • האם יש לכם מוצר או שירות שעונה על הצורך? ספרו עליו והביאו סיפור הצלחה, להמחשה
  • אין לכם עדיין מוצר או שירות קונקרטיים שעונים על הצורך, אבל יש לכם יכולות מתאימות לסיוע? התאימו פתרון לצורך, וספרו עליו בתוכן שלכם
  • כך או כך, ודאו שהתוכן שלכם מחבר בצורה הטובה ביותר, בין הצרכים של הלקוחות לבין היעדים העסקיים שלכם. שיווק באמצעות תוכן הוא כלי עבודה שנועד להצמיח את העסק. אל תכתבו סתם. כתבו חכם!

צעד # 3 – אל תפילו עליהם את הפרטים הקטנים 

הנטייה של כותבי תוכן בעלי מומחיות מקצועית, היא להעמיק, להרחיב ולהתייחס לכל הפרטים הכי קטנים. מומחים או לא מומחים? העניין הוא, שלקורא שפוגש אותנו דרך הטקסט – כל הפרטים הקטנים והכל כך חשובים האלה הם…בלבול מוח גדול.

לכן, כשאתם מייצרים תוכן במטרה לבנות אוטוריטה ולמשוך אליכם לקוחות מעוניינים, לכו על שטחיות מבריקה. זה (אולי) לא יוביל אתכם לעוד תואר אקדמי, אבל זה יביא לכם הרבה יותר לקוחות.

והפרטים הקטנים והחשובים?
יהיה לכם המון זמן להגיע אליהם אחר כך, כשהקוראים של התוכן החינמי יהפכו ללקוחות משלמים. זכרו: כשצריך למכור – מוכרים. לא חופרים!

צעד # 4 – דברו לקוראים בגובה העיניים

בדרך לתוכן מקצועי משובח שיבנה לכם את האוטוריטה המגיעה לכם, יש עוד 3 צפרדעים שכדאי מאוד לנשק, כדי להגיע ללקוחות הנפלאים שמחפשים אתכם ואת המומחיות שלכם בנרות:

  • הימנעו ככל האפשר (אפשר… אפשר…) מז’רגון מקצועי ומונחים מסובכים. הסבירו את הדברים בשפה מובנת ובגובה העיניים של הקורא, לא של הקולגות
  • מרגישים שהכל כבר נאמר ונטחן עד דק? דברים שרואים משם לא רואים מכאן. אתם והקוראים שלכם לא מסתכלים על התוכן מאותה זווית. ברוב המקרים, מה שמובן ולעוס לעייפה עבורכם – עבורם הוא חדשנות מרעישה וביטוי מובהק למקצועיות שלכם, כמומחים. שימו את עצמכם במקום הלקוחות וכתבו אליהם
  • ספרו סיפור. אנשים מתחברים לסיפורים אנושיים, לדרמה, לרגש. אל תעמיסו עליהם, לא נתונים סטטיסטיים יבשים, ולא עובדות ומספרים. הראו להם את האדם שמאחורי המספרים. את הכאב. את ההקלה. את הכרת התודה. זאת הסיבה שהם הגיעו אל התוכן שלכם, וזה מה שיגרום להם להבין שאתם יכולים לעזור גם להם.

צעד # 5 – שלבו בתוכן קישורים לתוכן קודם

אחת הטכניקות היעילות ביותר לחזק את מיצוב המומחים שלכם באמצעות התוכן, היא לשלב בתוכו קישורים לכתבות קודמות, בתוך הטקסט השוטף.

למה זה כל כך חשוב וכדאי?

  • הקוראים שלכם ירוויחו עוד ערך
  • מנועי החיפוש יזקפו לזכותכם את הקישורים החוזרים

ואתם תרוויחו:

  • גם דירוג יותר גבוה בתוצאות החיפוש
  • גם חשיפה מקצועית הרבה יותר רחבה
  • וגם ניצול יותר יעיל של המאמרים שהשקעתם עמל רב בכתיבתם, שהקישורים יוציאו אותם מחשכת הארכיון, בחזרה אל אוויר העולם ואל עוד לקוחות פוטנציאליים.

עכשיו תורכם:

מה אתם עושים אצלכם בעסק כדי להעצים את האוטוריטה המקצועית שלכם? אנא, שתפו, שכולנו נלמד ונצמח.

הצעד הבא שלכם להצלחה

אהבתם? מוזמנים לשתף את הכתבה עם החברים. רוצים לקבל ממני עוד כללים מועילים, עצות טובות והדרכה מעשית לחשיפה אפקטיבית שתוביל אליכם יותר לקוחות ותאפשר לכם להגדיל את ההכנסות? הצטרפו אליי לקורס “שיווק בחיוך” והתחילו לתכנן את תשתית התוכן שתוביל אתכם להצלחה עסקית – במתנה ממני ולגמרי בחינם! לקבלת גישה בחינם לקורס לוחצים כאן.

עידית נעמן

עידית נעמן

עידית נעמן - ניהול תוכן להעצמה אישית ועסקית. עוזרת לבעלות עסקים עצמאיות, שרוצות להרוויח יותר - למקד את השיווק, לדייק את הכתיבה, ולבנות עסק משגשג דרך תוכן. לגישה בחינם למיני קורס "שיווק בחיוך" שיגלה לך מה באמת מניע את השיווק הדיגיטלי ואיך להתחיל לתכנן את תשתית התוכן השיווקית של העסק שלך, צעד-אחר-צעד - לחצי עכשיו על הקישור "גם אני רוצה לעשות שיווק בחיוך".

אז מה חשבת?...

הגעת למקום הנכון!

שלום, עידית כאן. שמחה שהגעת!  הקמתי את בלוג “דרך התוכן” בשנת 2009, כדי לחלוק אתך את הידע והניסיון האדיר שצברתי בהעצמה אישית ועסקית דרך תוכן – כעיתונאית, נלפיסטית ומנטורית שיווקית. מוזמנת לקרוא, ליישם וכמובן – לשתף. 

פוסטים אחרונים

אם גם אצלכם בבית מבקרות בלילה כל מיני מפלצות או חיות טרף מפחידות – ספר הילדים החדש שכתבתי יעזור לכם לרתום את הפחד לתוצאות בלתי צפויות ומרגשות – עם חרוזים מתנגנים, עיצוב מלא-חן והדפסה איכותית שמותאמת במיוחד לאצבעות קטנות.  

מה עושים כשפוגשים אריה בחושך

במקום להמציא בכל פעם את הגלגל ולבזבז זמן יקר על כתיבת מאמר ארוך מדי, מבולבל ולא שיווקי, רכשו עכשיו את קובץ תבניות המאמרים המוכנות שלי, שיעזרו לכם לכתוב מאמרים מקצועיים איכותיים ושיווקיים – בחצי שעה ואפילו פחות. הקובץ כולל הדרכה מעשית ליישום התבניות + הדרכה לשילוב של כתיבה שיווקית.

12 תבניות מאמרים ספר

שיווק באמצעות תוכן מתבסס על תוכן רלבנטי, שפונה לדמות לקוח ספציפית ונותן לה מענה מותאם. הלקוח הזה הוא לקוח החלומות שלך וכדי להפיק מהתוכן את התוצאות הרצויות – חשוב שתדעי מיהו, מה מאפיין אותו, מה חשוב לו ומה הוא מחפש. כל אלה ועוד – בקורס הדיגיטלי “לקוח החלומות” שיוביל אותך אל הלקוח האידיאלי שלך ב-5 צעדים קצרים וממוקדים.

לקוח החלומות

סדנה דיגיטלית מעשית שבה אני מובילה אותך צעד-אחר-צעד לכתיבת 6 סוגי המאמרים המבוקשים ביותר ברשת – כולל 3 בונוסים מגבירי תוצאות לאיתור מילות המפתח הנכונות, לבניית תמונה מלווה למאמרים ולהפצה אפקטיבית שתזרים למאמרים עוד ועוד קוראים מעוניינים.

מישהו לכתוב אתו - סדנה דיגיטלית

למעבר לקורס החינמי שיגלה לך מה באמת מניע את השיווק הדיגיטלי ואיך תוכלי לתכנן תשתית תוכן שתזרים לעסק שלך לקוחות על אוטומט - מוזמנת למלא את הפרטים.

הפרטים שמסרת שמורים ובטוחים והם ישמשו אותי כדי לחלוק אתך ידע מועיל להצלחתך!

גלילה לראש העמוד
דילוג לתוכן