ניהול תוכן: 3 מפתחות זהב לבלוג אפקטיבי שימשכו לאתר שלך לקוחות פוטנציאליים

ניהול תוכן: 3 מפתחות זהב לבלוג אפקטיבי שימשכו לאתר שלך לקוחות פוטנציאליים

שיתוף ב facebook
שיתוף ב google
שיתוף ב twitter
שיתוף ב linkedin

בלוג עסקי אפקטיבי הוא ללא ספק הכוח המניע של השיווק הדיגיטלי. בינינו, כשאת כותבת על העסק שלך – זה לא באמת מעניין את הקוראות. אבל כשאת כותבת מאמר שימושי ורלבנטי עבורן – יש להן סיבה להגיע. אז מה, יש לך בלוג עסקי? או שגם את מאלה שחושבות שבלוג זה רק בשביל מי שנולדה עם עט ביד או שפע פנאי לכתוב מאמרים מבוקר עד ערב? כי אם זה מה שעומד ביניך לבין הבלוג שיזרים לך לקוחות כמו שתמיד רצית – הכנתי לך 3 מפתחות זהב שיפתחו לך את הדלת ויוכיחו לך שזה הרבה יותר פשוט ממה שאולי נדמה לך. על 3 מפתחות זהב לבלוג עסקי אפקטיבי, שיעזרו לך להגיע בדיוק ללקוחות הפוטנציאליים שלך – במאמר שלפניך. מוזמנת לקרוא ולשתף.

כמו שיכולת להבין מהפתיח, בלוג עסקי אפקטיבי הוא לא עוד קישוט שיווקי, אלא הכוח המניע של הפעילות השיווקית שלך. כדי שזה באמת יעבוד, חשוב שתקפידי על 3 מפתחות זהב שהם הא”ב של כל בלוג עסקי אפקטיבי באמת.

עוד מעט נראה מה המפתח החשוב מכולם. אבל תחילה – הנה המפתח הראשון.

מפתח זהב # 1: אני ואת נשנה את העולם

כבר אמרתי ואני אחזור כי זה כל כך חשוב שאני רוצה לוודא שאת באמת שמה לב לעניין ולוקחת אותו לתשומת לבך: הבלוג הוא נשמת אפו ולבו הפועם של השיווק באינטרנט. בזמן שהאתר שלך הוא כרטיס ביקור סטאטי אי שם באוויר, מה שיהפוך אותו לנכס עסקי אמיתי – זה אך ורק בלוג עסקי פעיל ובעל ערך.

אבל איך עושים את זה?

  • הבלוג שלך חייב להיות חלק בלתי נפרד מהאתר שלך – אצלך, שלך ובבעלותך
  • והוא חייב להיות פעיל, מחובר לעסק וללקוחות שלו, בעל ערך אמיתי לקוראים ומושך מספיק כדי לגרום להם לרצות להגיע אליו.

הבלוג הוא אוגדן המאמרים שלך און ליין, ותפקידו הוא להיות כלי השיווק הטוב ביותר שלך, אם רק תעשי בו שימוש, ושימוש נכון!

וזה עוד כלום לעומת מפתח הזהב השני.

מפתח זהב # 2: והעיקר לא לפחד כלל

מניסיוני, אחת הסיבות שבגללה בעלות עסקים מוותרות על התועלת המדהימה של בלוג עסקי, היא הפחד הגדול שלא יהיה להן על מה לכתוב… ומה יהיה אז…  אז כן, אין ספק שזה באמת מטריד… אבל פתיר בקלות, כך שזה הרבה יותר מטריד להרים ידיים מראש ולוותר על ההזדמנות העסקית הכי טובה שלך!

אבל איך עושים את זה?

  • למשל, תכיני רשימה של כל השאלות שלקוחות שאלו אותך לאורך השנים
  • עכשיו – תעני עליהן, אחת לאחת. ברוחב לב, עם דוגמאות וסיפורי לקוחות מהשטח.

זה מה שמעניין את הקוראים שלך וזה המידע שיהפוך אותם מקוראים לקונים, וזה לא בשמים. זה אצלך בראש. וזה מידע שמתחדש כל הזמן, אם רק תקשיבי… ולא תפחדי לעשות את הצעד הראשון! (תמיד אפשר להזמין את החברים בפייסבוק לשאול שאלות…).

שום מאמר על מפתחות זהב לבלוג עסקי אפקטיבי לא יהיה שלם ללא מפתח הזהב השלישי, והוא החשוב מכולם.

מפתח זהב # 3: עקביות

רוב הכותבות שיוצא לי לפגוש כותבות כשיוצא – כשיש להן זמן, כשיש להן מה להגיד, כשמשהו בוער בעצמותיהן, כשיש איזה חג או מועד… והתוצאה היא שגם הקשר שלהן עם הקוראים ו/או העוקבים שלהן צומח להיות אקראי ומזדמן בדיוק אותו דבר… העניין הוא, שאחד הדברים הכי חשובים בשיווק, אם לא ה, הוא נוכחות עקבית.

אבל איך עושים את זה?

  • קודם כל תכנון: להגדיר לוח זמנים ברור וקבוע למאמרים שאת מעלה לבלוג שלך – ברמה של יום ושעה
  • עכשיו, תעמדי בזה. ללא יוצא מן הכלל (וזה יכול להיות לגמרי פיס אוף קייק, אם את יודעת לייצר תוכן בצורה יעילה ומהירה)

מקור ההשראה הנפלא מכולם לעניין העקביות הוא נאום השועל על הידידות בספר “הנסיך הקטן”, שבו הוא מסביר לנסיך הקטן מהו אילוף ולמה זה כל כך נפלא. לכי לקרוא. זה גם חשוב וגם מרגש.

בשורה התחתונה

לכתוב בלוג עסקי ושיהיה גם אפקטיבי זה אחד הדברים החשובים והיעילים ביותר לפעילות השיווקית שלך, אבל בלי להקפיד על 3  כללי יסוד, את עלולה למצוא את עצמך עובדת ועובדת ו… עובדת… ללא תוצאות נראות לעין, ובסופו של דבר – מרימה ידיים, וזה מה זה חבל….

כמו שיכולת ללמוד מהמאמר, כדי שהבלוג שלך יוכל לשרת אותך בצורה הטובה ביותר, הוא חייב לעמוד ב-3 כללי יסוד: להיות חלק בלתי נפרד מהאתר, לשקף את חוויות הקוראים ולתת במה למאמרים בצורה עקבית. ברגע שתקפידי על הכללים – תראי תוצאות, והרבה יותר מהר מכפי שאת אולי מרשה לעצמך אפילו לקוות…

עכשיו את

עד כאן שיתפתי אותך ב-3 מפתחות זהב לכתיבת בלוג עסקי אפקטיבי שמזמין לקוחות. מה תוכלי להוסיף לרשימה מניסיונך? מה, בעיניך, כלל האצבע החשוב ביותר לבלוג עסקי מועיל? אנא, שתפי אותנו בתגובות, פה למטה.

הצעד הבא שלך להצלחה

אהבת? שתפו את המאמר עם החברים. רוצה לקבל ממני עוד הרבה טיפים מועילים, עצות שוות והדרכה מעשית לשיווק אפקטיבי שמביא לקוחות נכונים? הקליקי עכשיו על הקישור והורידי את “המדריך השלם לניהול תוכן” – במתנה ממני ולגמרי בחינם.

עידית נעמן

עידית נעמן

עידית נעמן - ניהול תוכן להעצמה אישית ועסקית. עוזרת לבעלות עסקים עצמאיות, שרוצות להרוויח יותר - למקד את השיווק, לדייק את הכתיבה, ולבנות עסק משגשג דרך תוכן. לגישה בחינם למיני קורס "שיווק בחיוך" שיגלה לך מה באמת מניע את השיווק הדיגיטלי ואיך להתחיל לתכנן את תשתית התוכן השיווקית של העסק שלך, צעד-אחר-צעד - לחצי עכשיו על הקישור "גם אני רוצה לעשות שיווק בחיוך".

אז מה חשבת?...

הגעת למקום הנכון!

שלום, עידית כאן. שמחה שהגעת!  הקמתי את בלוג “דרך התוכן” בשנת 2009, כדי לחלוק אתך את הידע והניסיון האדיר שצברתי בהעצמה אישית ועסקית דרך תוכן – כעיתונאית, נלפיסטית ומנטורית שיווקית. מוזמנת לקרוא, ליישם וכמובן – לשתף. 

פוסטים אחרונים

אם גם אצלכם בבית מבקרות בלילה כל מיני מפלצות או חיות טרף מפחידות – ספר הילדים החדש שכתבתי יעזור לכם לרתום את הפחד לתוצאות בלתי צפויות ומרגשות – עם חרוזים מתנגנים, עיצוב מלא-חן והדפסה איכותית שמותאמת במיוחד לאצבעות קטנות.  

מה עושים כשפוגשים אריה בחושך

במקום להמציא בכל פעם את הגלגל ולבזבז זמן יקר על כתיבת מאמר ארוך מדי, מבולבל ולא שיווקי, רכשו עכשיו את קובץ תבניות המאמרים המוכנות שלי, שיעזרו לכם לכתוב מאמרים מקצועיים איכותיים ושיווקיים – בחצי שעה ואפילו פחות. הקובץ כולל הדרכה מעשית ליישום התבניות + הדרכה לשילוב של כתיבה שיווקית.

12 תבניות מאמרים ספר

שיווק באמצעות תוכן מתבסס על תוכן רלבנטי, שפונה לדמות לקוח ספציפית ונותן לה מענה מותאם. הלקוח הזה הוא לקוח החלומות שלך וכדי להפיק מהתוכן את התוצאות הרצויות – חשוב שתדעי מיהו, מה מאפיין אותו, מה חשוב לו ומה הוא מחפש. כל אלה ועוד – בקורס הדיגיטלי “לקוח החלומות” שיוביל אותך אל הלקוח האידיאלי שלך ב-5 צעדים קצרים וממוקדים.

לקוח החלומות

סדנה דיגיטלית מעשית שבה אני מובילה אותך צעד-אחר-צעד לכתיבת 6 סוגי המאמרים המבוקשים ביותר ברשת – כולל 3 בונוסים מגבירי תוצאות לאיתור מילות המפתח הנכונות, לבניית תמונה מלווה למאמרים ולהפצה אפקטיבית שתזרים למאמרים עוד ועוד קוראים מעוניינים.

מישהו לכתוב אתו - סדנה דיגיטלית

למעבר לקורס החינמי שיגלה לך מה באמת מניע את השיווק הדיגיטלי ואיך תוכלי לתכנן תשתית תוכן שתזרים לעסק שלך לקוחות על אוטומט - מוזמנת למלא את הפרטים.

הפרטים שמסרת שמורים ובטוחים והם ישמשו אותי כדי לחלוק אתך ידע מועיל להצלחתך!

גלילה לראש העמוד
דילוג לתוכן