ניהול תוכן: 5 טיפים לוהטים במיוחד לשיווק אותנטי שיהפוך את התוכן שלכם למנוע צמיחה ללא תחרות

ניהול תוכן: 5 טיפים לוהטים במיוחד לשיווק אותנטי שיהפוך את התוכן שלכם למנוע צמיחה ללא תחרות

שיתוף ב facebook
שיתוף ב google
שיתוף ב twitter
שיתוף ב linkedin

יותר ויותר עסקים כבר מבינים  שכדי להגיע ללקוחות הנכונים ולהפיק את מקסימום התועלת מתקציב השיווק שלהם – הם חייבים להתחיל לכתוב, ונכון. מה זה נכון? נכון, זה קודם כל להיות קשובים לכל השינויים וההתפתחויות בתחום הכי דינמי של עולם העסקים העכשווי.
מתקשים לעמוד בקצב? לא מצליחים לעקוב אחר כל השינויים? מרגישים שהכל רץ קדימה ורק אתם נשארים מאחור?
אל דאגה, במיוחד בשבילכם ריכזתי כאן 5 טיפים לוהטים, היישר מכנס השיווק העולמי שהתקיים בארה”ב בתחילת חודש ספטמבר. יותר עדכני ומדויק מזה – לא תמצאו.

דווקא עכשיו, לאחר השבוע שבו חל יום כיפור, שהיה שבוע קצר לעסקים אבל שבוע עמוס לעייפה בחוויות רוחניות של חשבון נפש, סיכומים וקבלת החלטות לעתיד לבוא, אני מציעה לכם לפנות דקה-שתיים מדי בוקר, כדי לקרוא את הטיפים שמגיעים היישר מהתנור הכי לוהט של השיווק העולמי, ולחשוב איך אתם יכולים ליישם את העצות החכמות הללו אצלכם בעסק. וכמה שיותר מהר – יותר טוב!

טיפ לוהט # 1 היישר מתנור השיווק העולמי:
כשאתם כותבים – אל תחשבו “תוכן”. חשבו “שינוי משמעותי”

pic-1

האתגר הגדול ביותר היום של כל מי שכותב תוכן במטרה לשווק את העסק ולמשוך לקוחות נכונים, הוא קודם כל ויותר מכל – לא להאכיל את הקוראים במילים סתמיות ומסרים שיווקיים מעיקים, אלא לתת להם מידע מסייע, שיעזור להם לחולל שינוי אמיתי בחייהם.

איך עושים את זה?

תשאלו את עצמכם: האם אתם עושים תוכן מתוך כוונה לשרת את עצמכם, או שאתם משתמשים בתוכן שלכם כדי לחולל שינוי לטובה אצל אחרים?

יש לכם היום הזדמנות לייצר תוכן שיהיה גם מעשי וגם מעורר השראה, ולשנות את העולם.

טיפ לוהט # 2 היישר מתנור השיווק העולמי:
כדי להעביר את המסר שלכם – יש 2 מילים שעליכם לאמץ!

pic-2

אחת ההמלצות הכי חמות של מומחי השיווק המובילים בעולם היא להפסיק להשתמש בשפה שיווקית מכירתית שקופה ושבלונית, ולהתמקד במי שאתם, או בשתי מילים: היו אותנטיים. רק תוכן שבאמת ובתמים יהדהד את החלומות והרצונות של קהל המטרה שלנו יעשה בסופו של יום את העבודה השיווקית (והיו סמוכים ובטוחים שהם רואים בדיוק מתי התוכן שלכם לא שם אותם במרכז, אלא מכוון בסך הכל לגרום להם לפתוח את הארנק…).

איך עושים את זה?

  • היו אמיתיים
  • היו מקוריים
  • היו נאמנים למי שאתם ובעיקר למי שאתם בשביל הלקוחות שלכם.

אותנטיות עובדת! זה לב-ליבו של העניין. ואל תשכחו לדייק גם את הגדרת המטרות העסקיות שלכם, ולבחור בתבונה את המדדים שבאמצעותם תבחנו אם הגעתם אליהן (וזה לא לייקים וטרפיק…).

טיפ לוהט # 3 היישר מתנור השיווק העולמי:
רוצים ליצור תוכן אותנטי? שאלו את עצמכם את השאלה הזאת!

pic-3

יש שאלה אחת, אחת בלבד, שאם תשאלו אותה היא תחולל מהפכה בכל פעילות השיווק שלכם. והשאלה היא: “למה אתם עושים את זה בכלל, מלכתחילה”

בלי להתחיל משאלת ה”למה” – יהיה לכם קשה מאוד עד בלתי אפשרי, להעביר תוכן רלבנטי לקהל הנכון בזמן הנכון (כלומר: בזמן שהם צריכים אותו).

איך עושים את זה?

  • חשבו מה קהל המטרה שלכם רוצה שתהיו עבורו
  • עכשיו, התאימו את התוכן שלכם לציפיות ולצרכים שלהם

זכרו: האנשים שנמצאים בצדו השני של מסך המחשב שלכם לא חושבים שיווק. הם אנשים אמיתיים עם בעיות אמיתיות שהם צריכים לפתור בצורה אמיתית.

טיפ לוהט # 4 היישר מתנור השיווק העולמי:
אל תחזרו על הטעות שהרבה מדי משווקים עושים!

pic-4

האם גם אתם משתמשים בתוכן כדי להגיע ללקוחות, אבל בדרך לשם מגלים שרוב הזמן שלכם מתבזבז על כתיבה והפצה, כי אתם רוצים להיות בכל מקום כל הזמן?

טעות גדולה, חברים! אתם לא חייבים להיות בכל מקום, ואתם לא רוצים לג’נגל כל היום בין כל הבמות האינטרנטיות. מה כן? הדבר הכי טוב שאתם יכולים לעשות לשיווק שלכם הוא: לעשות יותר בפחות.

איך עושים את זה?

  • במקום לשאול את עצמכם מה יותר חשוב: הכמות או האיכות
  • שאלו את עצמכם: איך למצוא מהו התוכן שעובד בשבילכם הכי טוב, ואז – עשו עוד כמוהו.

התרחקו ממדדים כמותיים של פרודוקטיביות. נוכחות סלקטיבית שיטתית ומכוונת תיתן לכם לא רק יותר פוקוס, היא גם תפנה לכם זמן לדברים החשובים באמת.

טיפ לוהט # 5 היישר מתנור השיווק העולמי:
הכניסו לתוכן את התבלין הסודי שייצור את ההבדל הגדול!  

pic-5

כשהתוכן הוא המלך, וכשהלקוחות שלנו – בדיוק כמונו – מוצפים במידע מבוקר עד ערב, יש רק מרכיב אחד שיכול באמת לחולל את השינוי, לתת ביטוי לאותנטיות ולענות על שאלת ה”למה” הגדולה, וזוהי התשוקה שמניעה את העסק שלכם ואתכם. רוצים לבלוט מעל כולם? להתגבר על הצפת המידע ולמשוך את תשומת הלב הנכונה? תנו לתשוקה שלכם לדבר.

איך עושים את זה?

  • קודם כל משחזרים את התשוקה הגדולה שהובילה אתכם להקים את העסק
  • עכשיו, הכניסו אותה לתוכן שלכם, כמו תבלין סודי, כדי להדביק בה את הקוראים

תוכן הוא הגשר האינפורמטיבי והאמוציונלי בינכם לבין הלקוחות שלכם. בניית הגשר הזה בצורה נכונה דורשת הרבה יותר מתקציב, טבלת תכנון קלנדרית או אסטרטגיה. היא צריכה אנשים שאוהבים תוכן ואוהבים לא פחות את השינוי הגדול שהוא יכול לחולל.

בשורה התחתונה:
כמו שיכולתם ללמוד מהמאמר, המגמה המובילה את פעילות השיווק המתבססת על תוכן, היא להיות אותנטיים, ולהגיש לקוראים שלכם את התוכן שיעזור להם בצורה הטובה ביותר.

כדי להיות שם ברגע הנכון ובצורה הנכונה – גייסו לטובתם את התשוקה העסקית שהובילה אתכם להקים את העסק. זה היה המקום שבו חלמתם לעזור לאנשים. עכשיו אתם יכולים להגשים את החלום הזה, קודם כל בעזרת תוכן מסייע – בחינם, ובהמשך– בעזרת הידע והמיומנויות שלכם, בטיפול, בשירות ובמוצרים – בתשלום.

איך תוודאו שהאותנטיות שלכם באה לידי ביטוי? איך תוכלו ליצור תוכן אותנטי עם עוצמה חברתית אמיתית?

  • בחרו נושאים אותנטיים ומצאו סיפורים אותנטיים שתומכים בהם
  • צרו חיבור עם מספרי סיפורים אותנטיים
  • בחרו זווית התייחסות אותנטית (ולא את המכנה המשותף הנמוך ביותר)

כמו שאמר ג’ו פוליצי בכנס התוכן הגדול: “בעזרת שיווק באמצעות תוכן אנחנו יכולים לחולל שינוי בעתיד של האנשים שעומדים אתנו בקשר. כל מה שזה מחייב אותנו זה להיות אמיתיים. להיות אנחנו”.

עכשיו אתם
מה הטכניקה האהובה עליכם, שבעזרתה אתם מצליחים למשות את הקוראים הנכונים ולהפוך אותם ללקוחות מרוצים? אנא, שתפו פה למטה, בתגובות, כדי שכולנו נוכל ללמוד ולצמוח ביחד.

הצעד הבא שלכם להצלחה
ב-15.10.15 נפתח המחזור ה-7 של קורס “ניהול תוכן למקצוענים”. הקורס מיועד לאנשי שיווק ותוכן, שרוצים להתמקצע בשיווק החדש, ולבעלי עסקים קטנים עם ידע גדול – שרוצים ללמוד איך להפוך את הידע המקצועי למנוף שיווקי שמביא את הלקוחות המתאימים ביותר.

בקורס, אנחנו לומדים לעשות הרבה יותר בהרבה פחות, ואנחנו מקימים תשתית תוכן אותנטית ומעוררת השראה – תוך 10 שבועות בלבד!

כדי להבטיח לעסק שלכם את הצמיחה שמגיעה לו בשנת 2016 – לחצו על הקישור עכשיו והצטרפו אליי לקורס הקרוב. נותרו רק עוד 5 מקומות!

https://n.sendmsg.co.il/Minisites.aspx?p=31839-795465576-691

בהצלחה!

עידית נעמן

עידית נעמן

עידית נעמן - ניהול תוכן להעצמה אישית ועסקית. עוזרת לבעלות עסקים עצמאיות, שרוצות להרוויח יותר - למקד את השיווק, לדייק את הכתיבה, ולבנות עסק משגשג דרך תוכן. לגישה בחינם למיני קורס "שיווק בחיוך" שיגלה לך מה באמת מניע את השיווק הדיגיטלי ואיך להתחיל לתכנן את תשתית התוכן השיווקית של העסק שלך, צעד-אחר-צעד - לחצי עכשיו על הקישור "גם אני רוצה לעשות שיווק בחיוך".

אז מה חשבת?...

הגעת למקום הנכון!

שלום, עידית כאן. שמחה שהגעת!  הקמתי את בלוג “דרך התוכן” בשנת 2009, כדי לחלוק אתך את הידע והניסיון האדיר שצברתי בהעצמה אישית ועסקית דרך תוכן – כעיתונאית, נלפיסטית ומנטורית שיווקית. מוזמנת לקרוא, ליישם וכמובן – לשתף. 

פוסטים אחרונים

אם גם אצלכם בבית מבקרות בלילה כל מיני מפלצות או חיות טרף מפחידות – ספר הילדים החדש שכתבתי יעזור לכם לרתום את הפחד לתוצאות בלתי צפויות ומרגשות – עם חרוזים מתנגנים, עיצוב מלא-חן והדפסה איכותית שמותאמת במיוחד לאצבעות קטנות.  

מה עושים כשפוגשים אריה בחושך

במקום להמציא בכל פעם את הגלגל ולבזבז זמן יקר על כתיבת מאמר ארוך מדי, מבולבל ולא שיווקי, רכשו עכשיו את קובץ תבניות המאמרים המוכנות שלי, שיעזרו לכם לכתוב מאמרים מקצועיים איכותיים ושיווקיים – בחצי שעה ואפילו פחות. הקובץ כולל הדרכה מעשית ליישום התבניות + הדרכה לשילוב של כתיבה שיווקית.

תבניות לכתיבת מאמרים

שיווק באמצעות תוכן מתבסס על תוכן רלבנטי, שפונה לדמות לקוח ספציפית ונותן לה מענה מותאם. הלקוח הזה הוא לקוח החלומות שלך וכדי להפיק מהתוכן את התוצאות הרצויות – חשוב שתדעי מיהו, מה מאפיין אותו, מה חשוב לו ומה הוא מחפש. כל אלה ועוד – בקורס הדיגיטלי “לקוח החלומות” שיוביל אותך אל הלקוח האידיאלי שלך ב-5 צעדים קצרים וממוקדים.

מיני קורס לקוח החלומות

סדנה דיגיטלית מעשית שבה אני מובילה אותך צעד-אחר-צעד לכתיבת 6 סוגי המאמרים המבוקשים ביותר ברשת – כולל 3 בונוסים מגבירי תוצאות לאיתור מילות המפתח הנכונות, לבניית תמונה מלווה למאמרים ולהפצה אפקטיבית שתזרים למאמרים עוד ועוד קוראים מעוניינים.

מישהו לכתוב איתו

למעבר לקורס החינמי שיגלה לך מה באמת מניע את השיווק הדיגיטלי ואיך תוכלי לתכנן תשתית תוכן שתזרים לעסק שלך לקוחות על אוטומט - מוזמנת למלא את הפרטים.

הפרטים שמסרת שמורים ובטוחים והם ישמשו אותי כדי לחלוק אתך ידע מועיל להצלחתך!

גלילה לראש העמוד
דילוג לתוכן