ניהול תוכן: 5 טיפים ממש פשוטים לביצוע שיזרימו לך שפע לידים חמים-חמים לאתר הבית

המקום היחידי שבו הצלחה באה לפני עבודה הוא המילון. נזכרתי במשפט הזה השבוע, כשמישהו התקשר לשאול למה אף אחד לא מגיע לאתר שלו. ומה אתה עושה כדי שאנשים יגיעו לאתר שלך, שאלתי. מה זאת אומרת, הייתה התשובה, הקמתי אתר… האם גם את חושבת שהאתר שלך יזרים לך לידים מעצמו בעוד שאת תשבי לך רגל על רגל בהמתנה ללקוחות (ומה-זה-תתעצבני שהם לא מגיעים…)? מצטערת לחרב שמחות, אבל אם לא תפשילי שרוולים ותתחילי לעשות מה שצריך – הם גם לא יגיעו… אז מה בכל זאת אפשר לעשות כדי לייצר תנועה של לקוחות פוטנציאליים לאתר ולהפוך אותו לכלי שיווקי אפקטיבי? זה בדיוק הנושא של המאמר שלפניך, שבו אני הולכת לצייד אותך ב-5 טיפים סופר אפקטיביים ליצירת טראפיק של לידים חמים-חמים לאתר הבית. מוזמנת לקרוא ולשתף, כתמיד, אבל יותר מכל – ליישם! כי רק כשאת מיישמת – את מתקדמת!

כמו שיכולת להבין, אתר האינטרנט שלך הוא כבר מזמן לא מחולל הטראפיק האולטימטיבי שאולי ציפית ממנו להיות, וזה שהוא יפה או מרשים או נורא מעוצב לא באמת יגרום לגוגל הגדולה לצאת מגדרה כדי להזרים אליו גולשים או לשבץ אותו במקום ריאלי בתוצאות החיפוש. למזלך, למרות קלפי הפתיחה הלא מבטיחים, יש לפחות 5 דברים שיהפכו את האתר שלך לכלי עבודה שיווקי עוצמתי ויזרימו לך שפע של לידים (ובלי לשלם גרוש לגוגל או לפייסבוק על קידום ממומן).

טיפ מס’ 1: להקים בלוג עסקי שהוא חלק בלתי נפרד מהאתר

אני יודעת שהמחשבה על “בלוג” מעוררת אצל בעלות עסקים רבות המון פחדים: פחד מפני החשיפה, פחד מפני הכתיבה, פחד מפני הטכנולוגיה ובעיקר פחד מפני הלא מוכר… ובגלל זה הן מוותרות על ההזדמנות לייצר במו ידיהן, וממש בקלות, את המנוף השיווקי הכי יעיל של האתר, שבלי הבלוג – הוא לא יותר מעב”מ וירטואלי, שעולה לא מעט כסף אבל לא מביא לקוחות.

אז מה צריך לעשות כדי שזה יעבוד בשבילי?

  • קודם כל, לפתוח בלוג באתר. לא בבלוגר. לא בתפוז. ולא בסלונה. אך ורק באתר שלך, וכחלק בלתי נפרד מדפי האתר. לא ניתן? תחליפי אתר! אני רצינית לגמרי
  • עכשיו, להכין תכנית תוכן אסטרטגית שמשרתת את היעדים העסקיים שלך ולהתחיל לכתוב. לא טולסטוי. לא ביאליק. ולא אקדמיה. לכתוב כמו שאת מסבירה ללקוחות. הכי פשוט. הכי עובד.

כשאת כותבת מאמרים בבלוג שלך את נותנ לאתר שלך כנפיים של שיווק ומייצרת תנועה – גם של גוגל, שסורקת כל הזמן את הרשת בחיפוש אחר תכנים חדשים, וגם ובעיקר של קוראים, שמגלים עניין בתחום הפעילות שלך (המכונים גם “לקוחות פוטנציאליים”). עכשיו, המשימה שלך היא להביא אותם לאתר במו ידיך, ובטיפים הבאים נראה איך עושים את זה.

טיפ מס’ 2: לבנות קשר יציב עם רשימת הדיוור

המחשבה של ניוזלטר מעוררת לא מעט חרדות בקרב לא מעט בעלות עסקים. מה כותבים. איך מעצבים. מה עושים… אבל גם כשהן כבר מתגברות על החרדות ושולחות ניוזלטר עמוס בידע ה- הן עושות את הטעות הגדולה מכולן: שמות תוכן טוב במקום שבו אף אחד כמעט לא רואה אותו, והכי פחות מכולם, גוגל, אז בשביל מה לאזור אומץ ולטרוח? באמת, אין סיבה!

אז מה צריך לעשות כדי שזה יעבוד בשבילי?

  • קודם כל, תעלי את המאמר לבלוג שלך, כשהוא כתוב, כמובן, בצורה שיווקית נכונה.
  • עכשיו, כתבי ניוזלטר קצר ומושך, שיסביר למנויים שלך למה חשוב להם לקרוא את המאמר וייתן להם קישור שיוביל אותם אליו.

כך תייצרי תנועה לאתר, ולא סתם תנועה, אלא תנועה סופר אפקטיבית של קוראים מעוניינים, שיודעים בדיוק למה הם באים, וקוראים בשקיקה את המאמר שהכנת בשבילם. והכל גלוי ומזמין גם לגוגל…

טיפ מס’ 3: לייצר נוכחות נכונה בפייסבוק

אין בכלל ספק שנוכחות בפייסבוק היא חלק בלתי נפרד מכל תשתית שיווקית של עסק בימינו, אבל אם לא מנצלים את כיכר השוק החברתית בצורה נכונה, היא עלולה להפוך בקלות רבה לבומרנג: במקום זמן שיווק אפקטיבי תגלי שאת מבזבזת שעות על לא כלום, ואת נחילי הלקוחות הנלהבים שלא יגיעו, יחליפו בעיקר מפח נפש ותסכול, שכן כגודל הציפייה – כך גודל האכזבה.

אז מה צריך לעשות כדי שזה יעבוד בשבילי?

  • קודם כל, להעלות לפייסבוק תוכן שימושי, מועיל ובעל ערך, באורך ובסגנון שמתאימים לאווירת המקום ולזמן של הקוראים, ותמיד, תמיד, תמיד עם תמונה מושכת וקישור רלבנטי
  • עכשיו, נצלי את הקשר שיצרת כדי להוביל את החברות אל המגרש הביתי שלך, ואל המאמר המעולה שכתבת אצלך בבלוג

מחקרים מוכחים שפייסבוק היא מקור נהדר ליצירת תנועה לאתר, אם רק תשכילי להתחבר בצורה נכונה אל הקוראים ולתת להם סיבה טובה ללחוץ על הקישור.  

טיפ מס’ 4: לגלות מעורבות אקטיבית בפורומים און ליין

רוב האנשים נכנסים לאינטרנט כדי למצוא פתרונות לבעיות או תשובות לשאלות שמציקות להם. מה הפלא, איפוא, שאחד הערוצים היעילים ביותר לאיתור פתרונות ותשובות בנושאים ספציפיים, הם פורומים או קבוצות חברתיות שמתמקדים באותם נושאים. עבורך, כבעלת עסק מומחית ושופעת ידע, זוהי הזדמנות לעזור ולמנף את העזרה למדרגה הבאה.

אז מה צריך לעשות כדי שזה יעבוד בשבילי?

  • קודם כל, לחפש בכל רחבי האינטרנט פורומים שמתמקדים בתחומי עניין שרלבנטיים עבורך, ולהצטרף
  • עכשיו, הכיני לעצמך טבלת נוכחות שבועית והקצי זמן כדי לענות על שאלות, להציע תשובות ולהזמין את הקוראים לקרוא מאמר רלבנטי באתר שלך, בתוספת קישור

כשאת עוזרת – את מייצרת 2 סיבות טובות להמשך הקשר: את גם ממחישה את יכולתך לסייע, וגם מפעילה את “חוק ההדדיות”, שמייצר רצון בלתי נשלט להחזיר לך טובה כנגד טובה.

טיפ מס’ 5: ליצור נוכחות חכמה במדיה החברתית

למרות שאולי נדמה לך לפעמים שפייסבוק היא מרכז העולם, שווה להרים את הראש לרגע מהקיר, כדי לגלות שהאינטרנט מלא וגדוש רשתות חברתיות מסוגים שונים ולקהלים שונים, שיכולות להיות מקפצה מצוינת להגברת התנועה לאתר שלך, אם רק תבני את התשתית הראשונית.

אז מה צריך לעשות כדי שזה יעבוד בשבילי?

  • קודם כל, לפתוח חשבונות לפחות ב-10 רשתות חברתיות מעבר לפייסבוק, כמו: לינקדאין, טוויטר, פינטרסט ועוד, ובלבד שניתן להעלות אליהן טקסטים בעברית
  • עכשיו, בכל פעם שאת מעלה מאמר חדש בבלוג, תוודאי שסבב השיווק שלך יכלול גם את הרשתות הללו, בעזרת שימוש יעיל בכפתורי שיתוףץ

שימי דגש מיוחד על גוגל פלוס. סביר להניח שהלקוחות הפוטנציאליים שלך לא שם, אבל גוגל תמיד שמחה לפרגן לעצמה, ולכן, זוהי הדרך הקלה והמהירה ביותר שלך למקום טוב בתוצאות החיפוש, בכלום עבודה!

בשורה התחתונה

כאשר מדי יום ביומו נפתחים ברחבי העולם מיליוני דפי אינטרנט חדשים, אין מה לצפות מגוגל, גדולה ככל שתהיה, להזרים לאתר החדש שלך תנועה, מבלי שתעזרי לה ותנקטי במספר פעולות כדי לייצר את התנועה במו ידיך ולהביא לאתר את הקוראים הנכונים.

כמו שיכולת ללמוד מהמאמר, הכלי הראשון והחשוב מכולם הוא בלוג, שהוא חלק בלתי נפרד מהאתר. עכשיו, כשיש לך בלוג באתר, ותתחילי לכתוב בו בצורה עקבית ושיווקית נכונה, תהיה לך סיבה טובה ללכת להביא את הקוראים המתאימים ולייצר את התנועה הנכונה, שתהפוך את הקוראים ללקוחות משלמים..

עכשיו תורך

עד פה חלקתי אתך 5 טיפים להזרמת לידים חמים לאתר הבית שלך. עכשיו הבמה כולה שלך. באיזו שיטות את פועלת כדי למשוך קוראים לאתר ומה השיטה שעליה תוכלי להמליץ לקוראי המאמר? אנא, שתפי את כולנו בתגובות, פה למטה.

הצעד הבא שלך להצלחה

אהבת? שתפי את המאמר עם חברים. אין לך עדיין אתר בכלל? אבמסגרת תכנית “מתוכן לתוצאות” אנחנו בונות ביחד תשתית תוכן מושלמת לשיווק העסק, כולל 2 מאמרים ראשונים לבלוג, ואני מעניקה לך במתנה אתר מעוצב ויפהפה (כמו האתר שלי), ושפע של נוסחאות לכתיבת מאמרים לשיווק העסק תוך 20 דקות. כל הפרטים על תכנית “מתוכן לתוצאות: – בקישור. 

אודות עידית נעמן

עידית נעמן מובילה עסקים לתוצאות באינטרנט ובעולם האמיתי. דרך הקורסים ותכניות הליווי שפיתחה - היא עוזרת לבעלות ובעלי עסקים למנף את הידע המקצועי שלהם לתוכן בעל ערך, וליצור חשיפה אפקטיבית און ליין כדי להגיע ליותר לקוחות ולהגדיל את ההכנסות.

לגישה בחינם לקורס "שיווק בחיוך" שבו תתחילו לתכנן את תשתית התוכן שתזרים אליכם לקוחות משלמים - לוחצים עכשיו על הקישור "מבוא לשיווק בחיוך".

2 תגובות

  1. איציק עגם הגב

    אידית, אחלה טיפים להשגת לידים איכותיים.

השארת תגובה