ניהול תוכן: 5 משפטי השראה של טוני רובינס שיעזרו לך לייצר תוכן בונה אוטוריטה ומשנה חיים

ניהול תוכן: 5 משפטי השראה של טוני רובינס שיעזרו לך לייצר תוכן בונה אוטוריטה ומשנה חיים

שיתוף ב facebook
שיתוף ב google
שיתוף ב twitter
שיתוף ב linkedin

השבוע, טסתי ללונדון לסדנה עם המאמן האגדי אנתוני רובינס. החלטתי על הנסיעה הזאת בשבריר של שנייה, כי כמו שאומר רובינס “הדרך להצלחה היא לפעול בגדול ובנחישות”, ורק אחרי שנרשמתי גיליתי, שהיא מתחילה יום אחרי המפגש האחרון של קורס “ניהול תוכן למקצוענים” ומסתיימת יום לפני סדנה לכתיבה שיווקית שאני מעבירה במכללת ג’ון ברייס. אז לא, אני לא ממליצה לקבוע דברים בלי לבדוק תחילה ביומן (בין היתר), אבל ברור לי לגמרי שהייתה פה התערבות קוסמית שהיא מעבר להבנתי… ואני עשיתי כמיטב יכולתי לזרום אתה הכי טוב שאפשר… רוצה גם להתמלא בעוצמה פנימית ובהתלהבות שתניע אותך קדימה? רוצה להגיע ליותר אנשים שזקוקים לך ולהשפיע על חייהם? במאמר שלפניך תמצאי 5 משפטי השראה של אנתוני רובינס, עם תכנית פעולה מעשית לתוכן מעורר השראה, שיוביל אליך את הלקוחות הנכונים. מוזמנת לקרוא, ליישם וכמובן לשתף.

אנשים שפגשו את אנתוני רובינס אומרים שהוא שינה להם את החיים, לא פחות… אני לא בטוחה שאני רציתי לשנות את חיי… אני מאוד אוהבת את המקום שבו אני נמצאת ואת מה שאני עושה. אבל דווקא משום כך, אני רוצה לעשות יותר. אני רוצה לעשות יותר ויותר טוב, כדי שאוכל לעזור ליותר נשים לעשות יותר ויותר טוב. כדי שאוכל לעזור גם לך. ואם זאת המשמעות של שינוי – אז כן, אנתוני, בהחלט שינית את חיי, והיקום, שהתערב לטובתי, תזמן את לוחות הזמנים בצורה מושלמת.

רגע לפני שארזתי את המזוודה, אספתי עבורך 5 משפטים מעוררי השראה של אנתוני רובינס, שמייצגים בדיוק את מה שאני משתדלת להעביר לבעלות עסקים שאני מלווה, ואת העוצמה המלהיבה והמתגמלת של נתינה, העשרה ומוטיבציה, שהיא לב-לבו של כל תוכן מעורר השראה – איכותי, רלבנטי ובעל ערך.

משפט # 1: מה שנותן משמעות לחיינו זה לא מה שאנחנו מקבלים אלא מה שאנחנו תורמים לעולם

בעלות עסקים רבות נרתעות משיווק… אולי כי הן חוששות מהרגע שבו יהיה עליהן לדבר על כסף או לבקש כסף… ואולי מפני שיש להן בראש דימוי של סוחרת סליזית שמנסה לדחוף ללקוחות זבל במחיר מופקע… כך או כך, הן בורחות משיווק כמו מאש, ומשלמות על כך מחיר יקר של תסכול ותחושת פספוס.

איך יוצאים מזה?

אנתוני רובינס אומר: “מה שנותן משמעות לחיינו זה לא מה שאנחנו מקבלים אלא מה שאנחנו תורמים לעולם”, וזה בדיוק מה שייקח גם אותך קדימה:

  • לעשות שיווק – פירושו לאפשר לאנשים שזקוקים לך להגיע אליך, וליהנות מהיכולת שלך לעזור להם
  • שיווק באמצעות תוכן – מאפשר לך לעזור לאנשים בעזרת עצות טובות ומועילות, וכך לתת להם קצה של חוט ואור של תקווה

תוכן שכתוב בצורה שיווקית נכונה, מעביר את המומחיות המקצועית שלך בצורה הטובה ביותר, ומקנה לה ערך מוסף של עזרה לזולת ותרומה לעולם.

משפט # 2: הצעד הראשון בדרך להפוך את הבלתי-נראה למוחשי הוא להציב מטרות

יותר ויותר בעלות עסקים כותבות תוכן מתוך רצון להגיע ללקוחות (הרי אמרו לנו שהתוכן הוא המלך…), אלא שהזמן והמאמץ שהן משקיעות בכתיבה לא מניב את התוצאות הרצויות, מפני שבלהט העשייה וההתלהבות, הן שוכחות, או פשוט לא יודעות איך, לוודא שהתוכן שלהן מתאים למטרות העסקיות שברצונן לקדם.

איך יוצאים מזה?

אנתוני רובינס אומר: “הצעד הראשון בדרך להפוך את הבלתי נראה לנראה הוא להציב מטרות”, וזה בדיוק מה שייקח גם אותך קדימה:

  • כאשר את כותבת בלי להגדיר תחילה את היעדים העסקיים שלך, את אולי עושה תוכן – אבל את לא עושה שיווק
  • כדי שפעילות התוכן שלך תייצר עוד לקוחות ותוביל לצמיחה עסקית, את חייבת להציב לעצמך מטרות עסקיות ברורות, ואז לבנות את התוכן סביבן.

החכמה הגדולה היא לתרגם את האסטרטגיה העסקית לתכנית תוכן אסטרטגית, שתיתן את המענה הנכון בכל שלב, בדרך שלך להפוך את היעדים לתוצאות ואת הקוראים ללקוחות משלמים.

משפט # 3: כדי לחולל שינוי משמעותי יש להתמיד לאורך זמן ובעקביות

בעלות עסקים רבות כותבות תוכן בשליפה מהמותן, רק כשיש להן השראה או פנאי, וזאת טעות מאוד גדולה, שפוגעת בצורה קשה באפקטיביות השיווקית של התוכן שלהן, מפני שלקוראים קשה מאוד לעקוב אחר פיסות המידע שנוחתות עליהם בצורה אקראית, והם לא מצליחים לחבר אותן לתמונה שלימה ומשכנעת.

איך יוצאים מזה?

אנתוני רובינס אומר: “כדי לחולל שינוי משמעותי יש להתמיד לאורך זמן ובעקביות”, וזה בדיוק מה שייקח אותך קדימה:

  • אם את באמת רוצה להשפיע לטובה על הקוראים שלך, הם חייבים לסמוך עליך ולדעת לצפות לתוכן שלך
  • פעילות תוכן אפקטיבית מחייבת תכנון אסטרטגי ארוך-טווח ויציב, שיחבר ביניך לבין הקוראים שלך בתדירות קבועה ובתזמון מוגדר.

כמו שכל מאמן כלבים יגיד לך, זאת המשמעות של אילוף. כך אנחנו בונים קשר עם חברינו על ארבע, וכך תבני קשר אמיתי עם הקוראים שלך (וגם עם מי שאת רוצה להיות).

משפט # 4: אם ברצונך להצליח – חפשי את מי שכבר הצליחו ולכי בדרכם

כולם חולמים להצליח, אבל עבור חלק מהאנשים הדרך להצלחה יכולה להיות ברורה, מהנה ומלהיבה, עם ברק בעיניים ואדרנלין בגובה השמיים, ועבור אחרים היא יכולה להיות ארוכה, מתישה ומייגעת, ולהסתיים בהרמת ידיים ובמפח נפש גדול, שעלול לגרום להם לשכנע את עצמם שהמשחק אבוד, ושאין להם שום סיכוי להצליח.

איך יוצאים מזה?

אנתוני רובינס אומר: “אם ברצונכם להצליח – חפשו את מי שכבר הצליחו ולכו בדרכם”, וזה בדיוק מה שייקח אותך קדימה:

  • כשאת מתרגמת את הידע המקצועי ואת ההצלחות שלך לתוכן מעורר השראה – את הופכת לאוטוריטה בתחומך
  • באמצעות התוכן יש לך הזדמנות להשפיע, לשנות ולשפר את חייהם של הקוראים ולקצר את דרכם להצלחה.

ככל שתקצרי עבורם את הדרך, וככל שתהיי נדיבה יותר בידע – כך תחזקי את האוטוריטה שלך, ותוכלי לקצור את הפירות פעמיים: בהצלחה של לקוחותיך ובהצלחה שלךם.

משפט # 5: הסוד הגדול הוא לא לדעת מה לעשות, אלא לעשות מה שאתם יודעים

את המשפט הזה אני אוהבת במיוחד, מפני שהוא מגדיר בצורה הטובה ביותר את המרכיב החשוב ביותר בניהול תוכן שתפקידו לקדם את פעילות השיווק בעסק, אותו מרכיב שבלעדיו את יכולה לזרוק כסף על ידע, ולשרוף זמן על אסטרטגיה, ולבנות תלי תילים של חלומות גדולים – אבל דבר לא יקרה ולא ישתנה.

איך יוצאים מזה?

אנתוני רובינס אומר: “הסוד הגדול הוא לא לדעת מה לעשות, אלא לעשות מה שאתם יודעים”, וזה בדיוק מה שייקח אותך קדימה:

  • כדי להפוך מחשבה למציאות וידע לתוצאות – עליך ליישם. לבצע הלכה למעשה. פשוט לעשות.
  • איך עושים את זה? מגדירים יעד על לוח השנה, מספרים לכמה שיותר אנשים, ומפשילים שרוולים…

אם לא תיישמי  – לא תתקדמי. זה מה שכתוב על השקף המסיים של כל ההרצאות שלי, וזה המסר שאני רוצה שתיקחי אתך צידה לדרך, השבוע.

בשורה התחתונה

אנתוני רובינס שינה את החיים של הרבה מאוד אנשים, אבל השינוי הזה לא היה מתחולל, חרף כל משפטי המוטיבציה בעולם, בלי שהאנשים עצמם יעשו את הצעד הבא, מידע לביצוע. וזה הסוד הגדול באמת.

כמו שיכולת ללמוד מהמאמר, על פי משנתו של אנתוני רובינס, מה שנותן משמעות לחיינו זה מה שאנחנו תורמים בחזרה לעולם, ואם את נמנית על קהילת העוקבים שלי – התרומה שלך לעולם מתבצעת קודם כל דרך תוכן בעל ערך, שנועד להגיע ולגעת בלקוחות ובלקוחות פוטנציאליים, ולצייד אותם בידע, בסיוע ובהרבה רצון טוב. הדרך לשם עוברת דרך הצבת מטרות ברורות לפעולה, התמדה בביצוע השינוי לאורך זמן ובעקביות, היותנו אוטוריטות בתחומנו עבורם כדי לקצר להם את הדרך להצלחה, וכמובן לא רק להיות מודל אלא גם ליישם – הלכה למעשה. כי, כמו שאני תמיד אומרת, אם לא מיישמים – לא מתקדמים.

עכשיו את

עד כה, ציידתי אותך ב-5 משפטי מוטיבציה של אנתוני רובינס, שיעזרו לך לייצר את התוכן שיהפוך אותך לאוטוריטה בתחומך, וייתן לך את הכנפיים הדרושות כדי להמריא ולחולל שינוי בעולם. עכשיו הבמה כולה שלך. מה עוזר לך להתחבר אל העוצמה הפנימית שבך כדי לעזור ללקוחות להתקדם ולהצליח? אנא, שתפי אותנו פה למטה, בתגובות, כדי שכולנו נוכל ללמוד ולצמוח.

הצעד הבא שלך להצלחה

אהבת? שתפי את המאמר עם חברות. רוצה לקבל ממני עוד המון טיפים, רעיונות ועצות חכמות לשיווק שמביא תוצאות? במיוחד בשבילך כתבתי את “מדריך מסלול ההגשמה שלך” שבו תגלי איך להפוך את הידע והיכולות שלך לעסק משגשג ב-3 צעדים, ואני מזמינה אותך להוריד אותו עכשיו – באהבה ממני ולגמרי בחינם! להורדת המדריך – לחצי עכשיו על הקישור.

עידית נעמן

עידית נעמן

עידית נעמן - ניהול תוכן להעצמה אישית ועסקית. עוזרת לבעלות עסקים עצמאיות, שרוצות להרוויח יותר - למקד את השיווק, לדייק את הכתיבה, ולבנות עסק משגשג דרך תוכן. לגישה בחינם למיני קורס "שיווק בחיוך" שיגלה לך מה באמת מניע את השיווק הדיגיטלי ואיך להתחיל לתכנן את תשתית התוכן השיווקית של העסק שלך, צעד-אחר-צעד - לחצי עכשיו על הקישור "גם אני רוצה לעשות שיווק בחיוך".

אז מה חשבת?...

הגעת למקום הנכון!

שלום, עידית כאן. שמחה שהגעת!  הקמתי את בלוג “דרך התוכן” בשנת 2009, כדי לחלוק אתך את הידע והניסיון האדיר שצברתי בהעצמה אישית ועסקית דרך תוכן – כעיתונאית, נלפיסטית ומנטורית שיווקית. מוזמנת לקרוא, ליישם וכמובן – לשתף. 

פוסטים אחרונים

אם גם אצלכם בבית מבקרות בלילה כל מיני מפלצות או חיות טרף מפחידות – ספר הילדים החדש שכתבתי יעזור לכם לרתום את הפחד לתוצאות בלתי צפויות ומרגשות – עם חרוזים מתנגנים, עיצוב מלא-חן והדפסה איכותית שמותאמת במיוחד לאצבעות קטנות.  

מה עושים כשפוגשים אריה בחושך

במקום להמציא בכל פעם את הגלגל ולבזבז זמן יקר על כתיבת מאמר ארוך מדי, מבולבל ולא שיווקי, רכשו עכשיו את קובץ תבניות המאמרים המוכנות שלי, שיעזרו לכם לכתוב מאמרים מקצועיים איכותיים ושיווקיים – בחצי שעה ואפילו פחות. הקובץ כולל הדרכה מעשית ליישום התבניות + הדרכה לשילוב של כתיבה שיווקית.

תבניות לכתיבת מאמרים

שיווק באמצעות תוכן מתבסס על תוכן רלבנטי, שפונה לדמות לקוח ספציפית ונותן לה מענה מותאם. הלקוח הזה הוא לקוח החלומות שלך וכדי להפיק מהתוכן את התוצאות הרצויות – חשוב שתדעי מיהו, מה מאפיין אותו, מה חשוב לו ומה הוא מחפש. כל אלה ועוד – בקורס הדיגיטלי “לקוח החלומות” שיוביל אותך אל הלקוח האידיאלי שלך ב-5 צעדים קצרים וממוקדים.

מיני קורס לקוח החלומות

סדנה דיגיטלית מעשית שבה אני מובילה אותך צעד-אחר-צעד לכתיבת 6 סוגי המאמרים המבוקשים ביותר ברשת – כולל 3 בונוסים מגבירי תוצאות לאיתור מילות המפתח הנכונות, לבניית תמונה מלווה למאמרים ולהפצה אפקטיבית שתזרים למאמרים עוד ועוד קוראים מעוניינים.

מישהו לכתוב איתו

למעבר לקורס החינמי שיגלה לך מה באמת מניע את השיווק הדיגיטלי ואיך תוכלי לתכנן תשתית תוכן שתזרים לעסק שלך לקוחות על אוטומט - מוזמנת למלא את הפרטים.

הפרטים שמסרת שמורים ובטוחים והם ישמשו אותי כדי לחלוק אתך ידע מועיל להצלחתך!

גלילה לראש העמוד
דילוג לתוכן