משפך המרה: 3 השאלות הלוהטות ששאלו אותי השבוע על משפך המרה (והתשובות שאולי יפתיעו גם אותך בגדול)

משפך המרה: 3 השאלות הלוהטות ששאלו אותי השבוע על משפך המרה (והתשובות שאולי יפתיעו גם אותך בגדול)

שיתוף ב facebook
שיתוף ב google
שיתוף ב twitter
שיתוף ב linkedin
משפך המרה

משפך המרה שיווקי הוא המקום שבו אנשים שנחשפו לתוכן שלך און ליין, והרגישו שהתוכן שלך תרם להם, או פתר להם בעיה, או פתח להם חלון חדש להתבונן על דברים שהטרידו אותם – מרימים את היד ומבקשים ממך לאפשר להם להגיע לתכנים שלך בצורה קלה ועקבית, בלי לצאת בכל פעם למסע חיפושים במרחבים האינסופיים של האינטרנט. העניין הוא, שגם בשלהי 2020, יש עדיין הרבה מאוד עסקים שמנסים לשווק את העסק שלהם מפה לאוזן, לנסות לקושש תשומת לב בתוך הרעש המטורף בפייסבוק, או לקוות שאיכשהו, מתישהו, מישהו יגיע לאתר שלהם ואולי ישאיר להם הודעה בדף “צרו קשר”.

נשמע מוכר? האם גם לך יש נטייה להמשיך ולשבת על הגדר ולקוות שעוף השמים יוליך את הקול והמקצועיות שלך תהדהד בעולם? או שהישיבה על הגדר מתסכלת אותך רצח, כי ברור לך לגמרי שהיית רוצה להיות שם, אבל עדיין מפחיד אותך להתקרב? המאמר שלפניך עוסק ב-3 השאלות הכי חמות שאני נשאלת שוב ושוב על ידי בעלות ובעלי עסקים, כמותך, ואת התשובות שיפוגגו גם לך את החששות ויאפשרו לך לקפוץ על הרכבת הדיגיטלית, בדרך להרבה יותר לקוחות, מכירות ורווחים. מזמינה אותך לקרוא, ליישם וכמובן, לשתף. התחלנו?  

 

משפך המרה הוא הדרך היעילה ביותר והקצרה ביותר להדק את הקשר עם קוראים שהביעו עניין בתכנים שלך (למרות שברוב המקרים, אפילו לא תהיה לך דרך לדעת שהם קראו אותם), והגיעו למסקנה שהם רוצים שתהיה להם אפשרות להגיע לתכנים שלך בצורה עקבית ויציבה, כי הם עוזרים להם, או מעוררים בהם השראה או אפילו משעשעים אותם. אז למה כל כך הרבה בעלות ובעלי עסקים לא מקימים משפך המרה שיעזור לקוראים שלהם לצרוך את התוכן שהם יוצרים בנוחות ולהפיק ממנו את התועלת שהם מחפשים? אולי בגלל שהם לא מוצאים את התשובות הנכונות שיסבירו להם את התועלות הקריטיות של משפך ההמרה, ונשארים עם שאלות לא פתורות…

אז עוד מעט נראה מה השאלה הכי מטרידה שעלולה לפגוע לך ישירות בהכנסות ובכיס, אבל תחילה – הנה השאלה הראשונה:

שאלה לוהטת # 1 על משפך המרה: למה בכלל צריך את זה? אפשר לוותר?

שאלה מצוינת. כמה נעים ונוח היה יכול להיות אם לקוחות היו מתקשרים ומגיעים בכלל בלי שנצטרך להקים רשימת דיוור, לשלם למפעילים, ללמוד איך להתעסק עם כל הכפתורים והפיצ’רים, ועוד לכתוב תוכן שדורש מאתנו השקעה של זמן ומחשבה… נכון? מממ… לא ממש…

הצורך העסקי במשפכי המרה שמובילים קוראים מעוניינים לרשימת דיוור בכלל לא נולד מהשיווק, אלא הוא תוצר של חקיקה, שנועדה לעצור את דואר ה”ספאם” שהציף את העולם. זוכרים את הפליירים הלא קשורים שהיו ממלאים לנו את תיבות הדואר? כשנולד האימייל, הפליירים האלה עברו לשם, ומילאו את תיבות הדואר האלקטרוניות שלנו, וזכו לשם הכולל “ספאם” (דואר זבל). כשהבעיה הפכה לאקוטית, לא רק בתיבות הדואר שלנו אלא ברמת התעבורה הדיגיטלית, החלו מדינות בכל העולם לחוקק חוקים כדי למנוע את התופעה. גם בישראל.

כמה מילים על חוק ה”ספאם”

התיקון מס’ 40 לחוק הבזק, המוכר בשמו “חוק הספאם”, קובע בין היתר שלא ניתן לשלוח מייל מסחרי לאדם, אלא אם הוא ביקש או אישר לשלוח לו את הדיוור. הוא גם מאפשר למשווקים לשלוח מייל גישוש ראשוני גם לאנשים שלא ביקשו לקבל ממך דיוור, כדי לאפשר להם להצטרף לרשימת הדיוור שלך ביוזמתם, ולך – לעמוד בדרישות החוק. ומה שלא פחות חשוב, הוא מחייב את המשווקים לאפשר למעוניינים להסיר את עצמם מהרשימה באופן יזום, בכל עת.

משפך ההמרה מאפשר לקוראים שפגשו את התוכן שלך באופן אקראי איפשהו ברחבי הרשת (איך הוא מגיע לשם – זה כבר סיפור למאמר אחר…), להתחבר אליך בצורה יותר יציבה ומתוכננת, ובעצם, להרים את היד ולהגיד: “התוכן שלך מוצא חן בעיניי ואני רוצה לקבל ממך תוכן באופן שוטף”.

אפשר לחשוב על זה כמו על מפגש בין בחור לבחור. הם נפגשים באופן אקראי על שפת הים או בחנות הנוחות השכונתית, עומדים ומדברים בתור, נוצר ביניהם איזה קליק…ואז ההמשך הטבעי יהיה להחליף מספרי טלפון. לא ככה? נכון שאין חוקים שאוסרים על חיזור רומנטי יזום, אבל די ברור שאם הבחורה נותנת לך את מספר הטלפון שלה – זה מעיד על רמת העניין שלה בהמשך הקשר…

וכך נולד משפך ההמרה

אני מזמינה אותך לחשוב על עצמך. הרי מה שאנחנו עושים כמשווקים – אנחנו פוגשים באינטרנט גם כצרכנים. נכנסת לאינטרנט לחפש פתרון לכאב גב או ז’קט מחויט שיוציא אותך הכי טוב בשיחת הזום הבאה עם לקוחות… קליק פה קליק שם, וסוף סוף הגעת למאמר מקצועי איכותי שמציע לך תרגילים פשוטים שאפשר לעשות בבית, או למאמר שמסביר איך לבחור ז’קט שיתאים בצורה מושלמת למפגש עסקי ברשת… ובשני המקרים מציעים לך להצטרף לרשימת דיוור כדי לקבל עוד טיפים ומידע על בריאות או על אופנה עסקית… וזה לגמרי מתאים לכם ואתם ממלאים את הפרטים.

רשימת דיוור זה לא חתונה קתולית

לא מתאים לכם יותר? נמחקים. וזה לגמרי בסדר, כי כולנו משתנים עם הזמן, תחומי העניין שלנו משתנים, הצרכים שלנו משתנים, ומה שהיה לנו חשוב לפני שנה או יותר – ייתכן וכבר לא דרוש לנו, עכשיו. משפך ההמרה מאפשר לך לעמוד בדרישות החוק ולשלוח למנויים שנרשמו לרשימה את המידע שבו הביעו עניין, ובכלל זה גם למכור להם מוצרים או שירותים רלבנטיים, שנותנים להם פתרונות מועילים, גם בתשלום.

 

וזה מוביל אותי לשאלה החמה השנייה שאני נשאלת לעתים קרובות…

שאלה לוהטת # 2 על משפך המרה: זה באמת עובד?

קודם כל, כמו שכתבתי קודם, משפך המרה הוא הזדמנות לקורא להביע אמון ביכולות המקצועיות שלך, כפי שהן באות לידי ביטוי בתוכן שלך, ולתרגם את האמון לתהליך המרה, שיהפוך אותו מגולש מזדמן למנוי מתעניין – נקודת פתיחה נהדרת למערכת יחסים מתגמלת לשני הצדדים.

שנית, אם נחזור אל הבחור והבחורה מהתור בחנות הנוחות (ים נראה לי קצת פחות רלבנטי כשסוף סוף יורד גשם כמו שצריך… חחח…), כשיש לך מספר טלפון ואפשר להתקשר, לדבר, להחליף חוויות ותחושות, לפלרטט, להזמין לבילוי יותר משמעותי… נו… הרי כולנו היינו במקום הזה או דומה לו – זה אומר שיש לך כלי יעיל ומשמעותי להדק את הקשר ולהוביל אותו לרמה הבאה.

אנגייג’מנט. זה כל השיפור

משפך המרה מאפשר לנו ליצור אנגייג’מנט עם הלקוחות הפוטנציאליים שלנו, בקצב הנכון (סביר שלא מציעים חתונה על הפגישה הראשונה, אבל מצד שני, יש כמה סיפורי אהבה ממבט ראשון מרטיטי לב, שהתחילו בהצעת נישואין בתור בחנות הנוחות…), ולהוביל אותם צעד אחר צעד (הממ, מייל אחר מייל) לקשר יותר ויותר משמעותי שבעולם העסקים בא לידי ביטוי במכירה.

אז בעצם, משפך המרה שבנוי כמו שצריך, בצורה שיווקית נכונה, שמשקללת את ההיבטים הרגשיים והקוגניטיביים של תהליך המכירה – הוא הכלי היעיל ביותר לבניית הקשר וההקשר שמוביל את המנויים לרכישה.

ומה עם פייסבוק?

נהדר ותודה ששאלת, והשאלה הזאת סופר חשובה על רקע הרעש המטורף שמאפיין את הרשתות החברתיות בכלל ואת פייסבוק בפרט, היום. והתשובה היא שמכירה בדיוק כמו אהבה, דורשת שקט. בדיוק כמו חיזור, גם מכירה היא תהליך שמתחבר למוח וללב של הלקוח הפוטנציאלי (בת או בן הזוג שמולך), ומוביל אותה או אותו אל השלב הבא במערכת היחסים.

כל הסחת דעת, רעש, עניין מתחרה או תשומת לב לא רלבנטית, יכולים לפגוע בתהליך ולחרב את כל המגדל שניסית לבנות. חתולים מתוקים, פוליטיקאים צועקים או אג’נדות חברתיות בוערות – זה לא רקע טוב, לא לרומנטיקה ובוודאי שלא למכירה.

משפך המרה מוביל את הלקוחות הפוטנציאליים שלך למקום שקט, מבודד וידידותי, שמתנהל בשפה אישית (רצוי בגוף שני), שמייצר קשב ותשומת לב מירבית, ושנמצא הרחק מההמון הסוער שבחוץ.

מה אמרת?

תיבת הדואר שלך מלאה במסרים שאין לך זמן לפתוח? לא מעט מהם הולכים לזבל בכלל בלי להתייחס? נכון, בהחלט נכון. וזה קורה גם אצלי. אני פוגשת 10-20 משפכי המרה ביום, אני נרשמת לאלה שמעניינים אותי או רלבנטיים עבורי באותו זמן (ואפילו באותם רגעים, כשאני מחפשת פתרון ספציפי וההרשמה למשפך מבטיחה לי לקבל אותו – כאן, עכשיו ומהר), ובהחלט יש מצב שבהמשך – הנושא כבר יהיה פחות רלבנטי עבורי, או שמצאתי פתרון אחר, שהתאים לי יותר, ובדרך כלל אני אפסיק לפתוח את המיילים שמגיעים מאותו מקור, ובפעם הבאה שאעשה סדר בתיבת הדואר שלי, גם אמחק את עצמי מהרשימה.

וזה לגמרי בסדר

הרי אנחנו לא מתחתנים עם כל מי שאנחנו פוגשים בחנות הנוחות, וכמו שכולנו יודעים, קשרים מתחילים ונמשכים או מתחילים ומסתיימים – זה חלק מהחיים, וזה ממש אבל ממש חלק גם ממשחק השיווק: אנחנו, המשווקים, נגיש לך את התוכן הכי רלבנטי ואיכותי שמתאים לנושאים ולתחומי העניין שהביאו אותך למשפך שלנו מלכתחילה, ונשלח אותך להמשך דרכך באהבה ובברכת הצלחה, כשתחומי העניין שלך ישתנו, עם הזמן.

ועכשיו לסטטיסטיקה:

בלי להכיר את מרחב העסק הספציפי שלך, כלל האצבע המקובל הוא שרוב הלקוחות המשלמים שלך יגיעו מרשימת הדיוור שלך. זאת הסטטיסטיקה, היא נכונה ומוכיחה את עצמה בכל העולם, אז – לא לוותר על זה בשום אופן! זה עובד, והיום יותר מתמיד!

 

שום מאמר שעוסק בשאלות החמות על משפך המרה לא יהיה שלם בלי להעלות את השאלה השלישית, שהיא – כמו שגיליתי, שוב, השבוע, בשיחותיי עם בעלות ובעלי עסקים שהתעניינו בתכנית “מסלול הכסף”, המאיימת והמרתיעה מכולן…

שאלה לוהטת # 3 על משפך המרה: אבל איך בונים את האוטומציה?

מפחיד, מה? כל מה שקשור בטכנולוגיה מפחיד או לפחות מרתיע את רובנו, ואין פלא, במיוחד פה בבלוג, מפני שהלקוחות האידיאליים שלי הם ברובם הגדול בני 40 פלוס, והטכנולוגיה הדיגיטלית שילדי המאה ה-21 נולדים לתוכה וזורמים אתה כמו דגיגונים באקווריום – לא באה לנו בקלות (אלא אם מדובר במהנדסים ואנשי תוכנה, שעבורם – טכנולוגיה היא הלחם והחמאה של כל ארוחה שיווקית).

והנה הבשורה שתוריד לך את מפלס החרדה למינוס, ותעזור גם לך להנדס מיינדסט אמיץ וסקרן. ככל שהאינטרנט והכלים האלקטרוניים באופן כללי הופכים להיות נחלת הכלל וחלק מהחיים השוטפים של כולנו – כך הם מתאימים את עצמם יותר ויותר לסף היכולות של הציבור הרחב.

אתרי אינטרנט, למשל.

פעם, היה צריך לשלוט בשפות תיכנות כדי להקים ולתחזק אתר אינטרנט (לא להאמין, אבל לפני שהתחלתי את הכשרתי כמקדמת אתרים – נדרשתי לקרוא ספר בשם “אמא, אבא, בניתי אתר באינטרנט”, כדי ליישר קו עם דרישות הקורס, וזה היה די משעשע למצוא את עצמי מתבקשת ללמוד מחוויותיו הדיגיטליות של ילד בן 6-7… אממה, הספר הזה איפשר לי לצלוח את הקורס בהצלחה וגם להיות מסוגלת להסתכל לקודים בעיניים בלי להתעלף). מהר מאד הבינו יצרני התכנה שהעתיד נמצא בשיווק המסיבי, ואם הם רוצים להגיע לקהל ההדיוטות שלא מבינים דבר בתכנות (וגם לא רוצים להבין) – הם צריכים לבנות אתרים שיהיו ידידותיים למשתמשים הרגילים, ויזרמו עם הראש שלהם ברמה אינטואיטיבית. אז אם אני בונה, ליתר דיוק מרכיבה אתר בשלוש-ארבע שעות, ממש כמו פאזל מרתק – כל אחת ואחד יכולים…

אוטומציה זה החיים

בעיניי, אין שום תוצאה שיווקית שמשתווה בכיף שלה (ועוד לא אמרנו כלום על האפקטיביות העסקית) לאוטומציה שעובדת במקומך ומזרימה לך לקוחות 24/7 – גם כשעדיין לא נשלפת מהמטה, או כשנסעת להתבודד על חוף אקזוטי בתאילנד, או… נו, הבנת… ואין שום סיכוי שזה יקרה, ללא משפך המרה דיגיטלי שמחובר לאוטומציה.

אז לפני שנגיע לכפתורים וכאלה, כמה מילים חשובות על נקודת ההתחלה

אוטומציה אפקטיבית מתחילה תמיד מאפיון הצרכים השיווקיים והעסקיים שלך, ומתכנון מדויק שיאפשר לך להפיק את מלוא התועלת מהיכולות שלה. טכנולוגיה-טכנולוגיה, אבל רובוטים הם במקרה הטוב רק רובוטים, ולמרות כל האפוקליפסות של אסימוב וקובריק – הם עדיין לא מנהלים את העולם ובטח ובטח שלא את העסק שלנו… אם לא נגיד להם בדיוק מה אנחנו רוצים שיקרה – אין מצב שהם ידעו לתכנן את האוטומציה שלנו בעצמם.

וזה אומר, שכדי להגיע למצב שהלידים (הלקוחות הפוטנציאליים שלך) והלקוחות (המשלמים) יזרמו לתיבת המייל שלך (כלומר, ההודעות על הרכישה והדיווח על החשבוניות האוטומטיות שהגיעו אליהם בלי שנקפת אצבע) – נדרשת הבנה ברורה של צרכי השיווק שלך. זה הא”ב של כל תכנית הדרכה בתחום השיווק – ובלי זה, יהיה לך מאוד קשה עד בלתי אפשרי להגיע לתוצאות הכספיות הרצויות (הפרפרים בבטן מתחילים להתפרע? לא לדאוג. אני פה, והרבה מעבר למילים הכתובות).

עכשיו, שנדבר על הכפתורים?

זכורה לך הרכיבה הראשונה שלך על אופניים? או הפעם הראשונה שהדלקת את הטלפון הנייד? או הפעם הראשונה שנכנסת לרכב ונדרשת לשנן את 10 הפעולות שצריך לעשות לפני שמתניעים את המכונית? כל פעם ראשונה, ולא משנה במה, מייצרת פרפרים בבטן: חששות, התמודדות עם חוסר ודאות, תחושה של חוסר אונים… כל מה שאנחנו מרגישים בצורה הכי טבעית ואפילו מתבקשת כשאנחנו יוצאים, ולא משנה למה, מאזור הנוחות שלנו.

ואיך זה זורם לך עכשיו?

כמה מחשבה עליך להקדיש לרכיבה, או לתפעול של הנייד, או להתנעת המכונית, היום? בינינו, כלום. זה נעשה כבר לגמרי על אוטומט. וטוב שכך, כי כפתורים הם רק כפתורים, וכשהפעולות הטכניות הופכות לאוטומטיות – יש לנו אפשרות לפנות הרבה יותר מחשבה לדברים החשובים באמת של הפעילות: התכנון, המדידה והשיפור. ומה שלא פחות חשוב, הן כבר לא נחשבות יותר ל”איום”. הן החיים!

אז כן, גם נעל חדשה קצת לוחצת בהתחלה. ומשיכת המסקרה הראשונה משאירה כתמים על העפעף. והאותיות הראשונות שאנחנו כותבים יוצאות עקומות…  אבל הֵי, מתי בפעם האחרונה יצא לך לעשות משהו בפעם הראשונה? להתרגש. להתלהב. להסתקרן. לנסות. ושוב לנסות. ולהעיף את הידיים למעלה בתנועת הניצחון האולטימטיבית, כשזה מצליח? רואה את התמונה הזאת מול העיניים? זה בדיוק זה!

בעולם שבו אנחנו מוקפים בהדרכה ובהכוונה מכל עבר – הכל פתיר

וזה אומר, שגם אם הצורך להתמודד עם הכפתורים של האוטומציה עושה לך עכשיו כאב בטן – הרי ברור לך שיש תשובות ודרכי פעולה לכל התהליכים, ושאם רק יהיה לידך מישהו (או משהו) שיעזור לך להתגבר על הכפתורים ולפעמים גם על החסמים המנטליים (שזה שווה מאמר בפני עצמו) – איך אני אגיד את זה… קטן עליך!

וזה נכון גם על ההכוונה השיווקית המקדימה, וגם על בניית המסלול האוטומטי המתאים לתוצאה שברצונך להשיג, וגם על שכפול התהליך של קמפיין אחד לעוד ועוד קמפיינים – שזה בכלל שוס שאין לתאר… ובעצם, על הכל.

הכל פתיר! ואני תמיד פה, או כמו שאומרים החבר’ה של ליברפול: לעולם לא תצעדו לבד!

 

בשורה התחתונה

משפך המרה שיווקי הוא המקום שבו אנשים שנחשפו לתוכן שלך און ליין באופן אקראי ומזדמן, בוחרים להגיע לתכנים שלך בצורה קלה ועקבית, דרך הצטרפות לקהילת המנויים שלך ברשימת הדיוור. הוא קריטי בהיבט החוקי של שיווק דיגיטלי תקני. הוא חיוני ומשמעותי ליצירת אנגייג’מנט בינך לבין הלקוחות הפוטנציאליים שלך, בסביבה שקטה, נטולת הפרעות ותומכת. והוא הכלי המשמעותי ביותר ליצירת תהליכי שיווק ומכירה אוטומטיים שמתבססים על ההכנה המנטלית של המנויים, כדי לאפשר לך לרכז את עיקר הפעילות והזמן בתוכן שמוביל אותם למשפך.

את כל היתר, כבר תעשה האוטומציה, שתאפשר לך להכניס לעסק הרבה יותר לקוחות משלמים, מכירות ורווחים. כמו שכתבתי: אוטומציה זה החיים, ושווה לאפשר לעצמך לנסות ולעשות. כי, הֵי, מקסימום זה יצליח! (ואני תמיד פה כדי לעזור).

 

עכשיו תורך

עד כאן חלקתי אתך את 3 השאלות החמות שעלו השבוע בשיחותיי עם מתעניינים בתכנית “מסלול הכסף” ששמה דגש על בניית משפך המרה ממוקד-מכירות תוך 6 שבועות. עכשיו הבמה כולה שלך. האם כבר בנית משפך המרה אוטומטי לשיווק העסק שלך? מה התובנות שלך מהתהליך? מה היה האתגר המשמעותי ביותר בתהליך ההקמה? ומה התוצאות בשטח? אני מזמינה אותך לחלוק את ניסיונך ותובנותיך עם הקוראים, פה למטה, בתגובות. כך נוכל ללמוד זה מזו ולצמוח ביחד.

 

הצעד הבא שלך להצלחה

אהבת את המאמר? אני מזמינה אותך לשתף אותו עם בעלות ובעלי עסקים כמוך, שימצאו בו עניין.

תמיד חלמת על ניראות מקצועית אפקטיבית און ליין אבל איכשהו זה לא קרה, או שנתקעת בדרך, או שחיפשת מישהו שילווה אותך בדרך ויהיה לצדך עם הכוונה והעצמה מנטלית? הגעת בדיוק למקום הנכון.

בימים אלה אני משיקה את תכנית “מסלול הכסף” שבה אנחנו כותבים, בונים קהילה ומתקדמים למכירה – תוך 6 שבועות בלבד. עכשיו הזמן, ויותר מאי פעם, ליצור לעסק שלך נִיראות מקצועית און-ליין שתוביל אליך את הלקוחות הנכונים – בקלות ובמהירות!

כל הפרטים כאן בקישור, ואני מזמינה אותך ללחוץ ולקרוא. עכשיו, בטח עכשיו!

בהצלחה!

עידית נעמן

עידית נעמן

עידית נעמן I מתוכן לתוצאות - פשוט ולעניין! מדריכה בעלות ובעלי עסקים עצמאים שרוצים להגדיל את רווחיות העסק, איך למקד את הפעילות השיווקית, לדייק את הכתיבה, ולבנות עסק משגשג דרך תוכן. לגישה בחינם למיני קורס "שיווק בחיוך" שיגלה לך מה באמת מניע את השיווק הדיגיטלי ואיך להתחיל לתכנן את תשתית התוכן השיווקית של העסק שלך, צעד-אחר-צעד - לחצי עכשיו על הקישור "גם אני רוצה לעשות שיווק בחיוך".

אז מה חשבת?...

הגעת למקום הנכון!

שלום, עידית כאן. שמחה שהגעת! 

הקמתי את בלוג “דרך התוכן” בשנת 2009, במטרה לחלוק אתך את הידע והניסיון הרחב שצברתי – כעיתונאית, כנלפיסטית וכמנטורית שיווקית.

מזמינה אותך לקרוא, ליישם וכמובן – לשתף!  

פוסטים אחרונים

החתול משה התעורר מבואס. היום הוא יום הולדתו, ואף חבר לא הגיע לברך. “רוצה לחגוג את יום הולדתך? במקום לשבת סתם עצוב – תזמין את השמחה”, מציעה לו רות, חברתו הטובה, ושניהם יוצאים ביחד למסע קסום בעקבות המחשבות והמעשים שמחזירים לחתול משה את החיוך…
כל הפרטים – בלחיצה על הכפתור 

כמו שכבר בוודאי הבנתם, כתיבה היא כוס התה הכי-הכי שלי. תכל’ס, כל החיים…
אבל ברגע שהפכתי לסבתא, חיברתי לכתיבה את כישורי האימון והנלפ שרכשתי בדרך, יחד עם אהבת האיור ששמרתי שנים רבות במגירה והקמתי את 1001books.co.il
הוצאת ספרים שמתמקדת בספרי העצמה ואימון לפעוטות וילדים. 

במקום להמציא בכל פעם את הגלגל ולבזבז זמן יקר על כתיבת מאמר ארוך מדי, מבולבל ולא שיווקי, רכשו עכשיו את קובץ תבניות המאמרים המוכנות שלי, שיעזרו לכם לכתוב מאמרים מקצועיים איכותיים ושיווקיים – בחצי שעה ואפילו פחות. הקובץ כולל הדרכה מעשית ליישום התבניות + הדרכה לשילוב של כתיבה שיווקית.

תבניות לכתיבת מאמרים

שיווק באמצעות תוכן מתבסס על תוכן רלבנטי, שפונה לדמות לקוח ספציפית ונותן לה מענה מותאם. הלקוח הזה הוא לקוח החלומות שלך וכדי להפיק מהתוכן את התוצאות הרצויות – חשוב שתדעי מיהו, מה מאפיין אותו, מה חשוב לו ומה הוא מחפש. כל אלה ועוד – בקורס הדיגיטלי “לקוח החלומות” שיוביל אותך אל הלקוח האידיאלי שלך ב-5 צעדים קצרים וממוקדים.

מיני קורס לקוח החלומות

סדנה דיגיטלית מעשית שבה אני מובילה אותך צעד-אחר-צעד לכתיבת 6 סוגי המאמרים המבוקשים ביותר ברשת – כולל 3 בונוסים מגבירי תוצאות לאיתור מילות המפתח הנכונות, לבניית תמונה מלווה למאמרים ולהפצה אפקטיבית שתזרים למאמרים עוד ועוד קוראים מעוניינים.

מישהו לכתוב איתו

למעבר לקורס החינמי שיגלה לך מה באמת מניע את השיווק הדיגיטלי ואיך תוכלי לתכנן תשתית תוכן שתזרים לעסק שלך לקוחות על אוטומט - מוזמנת למלא את הפרטים.

הפרטים שמסרת שמורים ובטוחים והם ישמשו אותי כדי לחלוק אתך ידע מועיל להצלחתך!

גלילה לראש העמוד
דילוג לתוכן