משפך מכירה: 3 השלבים הקריטיים ליצירת משפך מכירה מניב שמייצר לקוחות משלמים

משפך מכירה: 3 השלבים הקריטיים ליצירת משפך מכירה מניב שמייצר לקוחות משלמים

שיתוף ב facebook
שיתוף ב google
שיתוף ב twitter
שיתוף ב linkedin
משפך מכירה

משפך מכירה הוא אחד הכלים החשובים ביותר ליצירת יציבות כלכלית לעסק. ללא משפך מכירה, עלולים בעלות ובעלי עסקים רבים להגיע לסוף החודש ולגלות שחודש שלם עבר ולא נכנס לעסק שום כסף…

נשמע מוכר? האם גם אתם מג’נגלים מפה לשם, יום אחר יום, מנסים למשוך את תשומת הלב של הלקוחות ומשתדלים לייצר הכנסות, רק כדי לגלות שסוף החודש הגיע, ואתם חייבים להכניס את היד לכיס כדי לשלם את ההוצאות השוטפות? אז איפה כל הלקוחות שציפיתם למצוא? ואיך תוכלו למשוך לקוחות חדשים ולהוביל אותם בצורה מובנית ומודרכת אל השירותים שיש לכם להציע?

על 3 השלבים הקריטיים של הנשק הסודי שיאפשר לכם לייצר הכנסה עקבית ויציבה, חודש אחרי חודש, במינימום מאמץ ומקסימום תוצאות – במאמר שלפניכם. מוזמנים לקרוא וליישם (הכנתי לכם יופי של חוברת עבודה). או להצטרף אליי לתכנית מסלול הכסף, וליצור יחד אתי משפך מכירה סופר אפקטיבי תוך 6 שבועות בלבד.

 

*** לקבלת חוברת העבודה שתעזור לכם להפיק את המירב מהמאמר – לחצו כאן ***

 

משפך מכירה הוא התהליך שהופך טראפיק של גולשים להזדמנויות מכירה, והזדמנויות מכירה ללקוחות. למעשה, זוהי הדרך שעושה ליד חדש (מנוי ברשימת הדיוור שלכם), מהמפגש הראשון  ביניכם – כשהוא עדיין לא מכיר, לא מתלהב ולא בשל לרכישה, עד שהוא הופך ללקוח משלם. וזה אומר שבעצם, מדובר בתהליך טבעי שקורה בכל עסק ומול כל לקוח, והשאלה הגדולה שעליכם לשאול את עצמכם היא, האם אתם באמת מודעים לתהליך שעוברים הלקוחות שמגיעים אליכם לעסק: מה מושך אותם להגיע, מה גורם להם להעמיק את העניין ומה מוביל אותם אל המכירה הראשונה, וממנה אל מכירות נוספות, בהמשך.

כי משפך מכירה יכול להיות תהליך טבעי שמתרחש מעצמו, אבל הוא יכול להיות גם תהליך מתוכנן היטב ואפילו אוטומטי, שמאפשר לתוכן שלכם למכור במקומכם, בצורה שיטתית, יציבה ומתגמלת. וזה לגמרי בידיים שלכם!

אתם יכולים להזיע מבוקר עד ערב, לג’נגל בין הרשתות החברתיות ולהישאר בסוף כל יום בלי אוויר לנשימה, מותשים, עייפים ומתוסכלים… או שאתם יכולים להגדיר את התהליך בצורה אסטרטגית, ואז לבנות את המסלול פעם אחת, כמו שצריך, ולתת למשפך שלכם לעשות את העבודה במקומכם. וזה סופר חשוב, כי ברגע שתדעו למפות את התהליך בצורה שיטתית, תוכלו לבנות לעסק שלכם משפך מכירה אוטומטי, שיהפוך לכלי השיווק והמכירות האפקטיבי ביותר שלכם, או במילים אחרות: לאיש המכירות המושלם, שיעבוד בשבילכם 24/7, בלי לבקש תשלום או חופשה שנתית…

 

משפך מכירה אוטומטי הוא דרך מעולה להוריד מעליכם טונות של עומס ולחץ

  • הוא מאפשר לכם לבנות מערכת יחסים עם ה הלידים החדשים ובונה את האמון הדרוש ביניכם
  • הוא מוביל אותם צעד-אחר-צעד לאורך חוויית המכירה, בצורה טבעית וזורמת
  • הוא חוסך לכם את הזמן והמאמץ למכור את השירותים והמוצרים שלכם אחד על אחד
  • הוא ממשיך לעבוד בשבילכם גם מאחורי הקלעים, כשאתם עסוקים בדברים אחרים
  • הוא הופך את רשימת הדיוור שלכם לכלי עסקי אפקטיבי שמייצר עבורכם הכנסות ורווחים
  • ואם אתם כמו רוב בעלות ובעלי העסקים שאני פוגשת, קרוב לוודאי שיש לכם כבר כמה וכמה חלקים מהפאזל השלם של משפך המכירה, ואז – כל מה שנדרש זה פשוט להתאים, לחבר ולשפר.

 

איך עושים את זה?

בנייה של משפך מכירה היא בהחלט משימה מאתגרת שעלולה לגרום לחלקנו ללכת לאיבוד. אחת הדרכים היעילות ביותר להימנע מהלחץ ולהתגבר על המשימה בצורה יעילה, היא לפרק את המשפך ל-3 חלקים, ואז להתקדם – חלק-אחר-חלק. בדרך זו, הכל נראה פשוט ומובן יותר, ובנוסף, תוכלו להקדיש לכל חלק את מלוא תשומת הלב והמחשבה.

חלוקה של משפך המכירה ל-3 חלקים ובנייה של החלקים, חלק אחר חלק, זו הדרך שמאפשרת לי ליצור בקלות את המשפכים שלי ושל לקוחותיי, וזה בדיוק מה שאנחנו עושים בתכנית “מסלול הכסף”, שבה אני מדריכה בעלות ובעלי עסקים לבנות משפך מכירה מושלם תוך 6 שבועות (!), מפני שכשעובדים נכון – עם הכוונה מדויקת ותמיכה צמודה – אפשר להגיע לתוצאות הרבה יותר מהר.

 

החלק הראשון של משפך המכירה המניב: שלב המתנה

החלק הראשון של המשפך הוא החלק שבו אנחנו מחליטים על המוצר החינמי, ואז אנחנו מכינים אותו, את דף ההרשמה שמאפשר למעוניינים לקבל אותו, ואת סדרת קבלת הפנים שמשלימה אותו במייל.

מה עושים במסגרת החלק הראשון של המשפך?

  • מחליטים על המוצר החינמי הנכון שימשוך אליכם את הלידים המתאימים להצעה שברצונכם למכור
  • כותבים ומעצבים את המוצר
  • יוצרים את דף הנחיתה ואת דף התודה
  • כותבים את המסרים שיקבלו את פני הנרשמים במייל
  • מכניסים ומתזמנים את כל החומרים בתוך מערכת הדיוור האוטומטית

(את כל זה אנחנו עושים בתכנית “מסלול הכסף” בעזרת תבניות תוכן מוכנות שהוכיחו את עצמן בעשרות משפכים של עשרות תלמידים)

 

החלק השני של משפך המכירה המניב: שלב ההצעה

החלק השני של משפך המכירה המניב מתמקד בהצעה שברצונכם למכור: שירות, טיפול, אימון, מוצר ידע או מוצר של ממש. האמת, כל דבר.

הנה כמה דברים שחשוב לקחת לתשומת הלב כדי שההצעה שלכם תעשה עבודה טובה באמת:

  • חשבו מה יהיה מעמד המכירה שאליו תכוונו את הקוראים (למשל: דף מכירה) והתאימו את הקריאה לפעולה שתוביל אליו את הקוראים
  • חשבו איך להכניס להצעה דחיפות, כדי לתת ללקוחות הפוטנציאליים סיבה טובה לפעול עכשיו (למשל: הטבה קצובה בזמן או קופון אטרקטיבי).
  • לוודא שהמוצר החינמי קשור ישירות להצעה שלכם, כך שאם הליד החדש ירצה להתקדם – הוא יגלה שההצעה שלכם היא ממש הצעד המתבקש הבא שעליו לעשות.

אז מה עושים במסגרת החלק השני של המשפך?

  • יוצרים את ההצעה הדחופה שיהיה ללידים קשה לסרב לה
  • יוצרים את דף המכירה ואת דף התודה של ההצעה
  • כותבים את המסרים שיקבלו את פני הרוכשים במייל
  • מכניסים ומתזמנים את כל החומרים בתוך מערכת הדיוור האוטומטית

(וגם את זה אנחנו עושים בתכנית “מסלול הכסף” בעזרת תבניות תוכן מוכנות “אינסטנט” שמאפשרות לנו להשלים את המשימה במהירות ובצורה יעילה במיוחד)

 

זהו. ברגע שסיימתם את השלב השני – משפך המכירה שלכם מוכן להפעלה. הדבר היחידי שעדיין חסר זה טראפיק – תנועה של לקוחות פוטנציאלים שמתאימים להצעה שלכם, ותכנית הפצה אסטרטגית שתאפשר לכם למשוך את תשומת הלב שלהם ולהוביל אותם אל המשפך שבניתם. וזה בדיוק מה שאנחנו עושים בחלק השלישי של המשפך.

 

החלק השלישי של משפך המכירה המניב: שלב התנועה

החלק השלישי של משפך המכירה המניב מתמקד ביצירה והפצה של תוכן במטרה לייצר תנועה עקבית של גולשים מתעניינים למשפך. יצירת תזרים קבוע והמשכי של תנועה – חיונית להפעלתו של משפך המכירה בצורה יעילה ולאורך זמן.

אז מה עושים במסגרת החלק השלישי של המשפך?

  • מכינים תכנית תוכן אסטרטגית שתומכת בהצעה שברצונכם למכור
  • מתכננים את המאמרים הרלבנטיים לקידום ההצעה
  • מפרקים את המאמרים לפיסות תוכן קטנות שיחזקו את הניראות שלכם און ליין
  • מתזמנים את החומרים במערכת הדיוור וברשתות החברתיות

(בתכנית “מסלול הכסף” אנחנו לומדים לכתוב מאמר שיווקי תוך חצי שעה עד שעה, לפרק אותו לפיסות תוכן קטנות ומושכות, ולמנף את התוכן ליצירת תנועה ממוקדת של לקוחות מתאימים אל המשפך).

 

תכנית מסלול הכסף

 

טוב, אז מה עושים עכשיו?

קודם כל, תנו לעצמכם טפיחה אדירה על השכם. עשיתם את זה. בניתם לעסק שלכם משפך מכירה אוטומטי, שיאפשר לכם להזרים אליו עוד ועוד לקוחות פוטנציאליים, ולייצר מכירות באופן כמעט פסיבי לגמרי, במינימום מעורבות ומקסימום תוצאות.

 

והיופי הכי גדול הוא, שאחרי שמפרקים את התהליך שבתחילת המאמר אולי נראה לכם די מעיק ואפילו מאיים, ל-3 חלקים מובנים, ומכניסים אותם לתוך תבניות תוכן מוכנות – התברר לכם שזה לא רק אפשרי – זה אפילו יכול להיות כיף גדול, גם אם עד היום חשבתם שאתם לא מסוגלים לעשות את זה…

 

בשורה התחתונה

משפך מכירה הוא אחד הכלים החשובים ביותר ליצירת יציבות כלכלית לעסק. ללא משפך מכירה, עלולים בעלות ובעלי עסקים רבים להגיע לסוף החודש ולגלות שחודש שלם עבר ולא נכנס לעסק כסף…

 

כמו שיכולתם ללמוד מהמאמר, הדרך היעילה ביותר לבנות לעצמכם משפך מכירה מניב בקלות וללא לחץ, היא לפרק את התהליך ל-3 חלקים מובנים ויעילים, שיאפשרו לכם להשלים את המשימות ולהתקדם במהירות. קודם כל, להכין את החומרים ולהקים את שלב המוצר החינמי. אחר כך, להכין את החומרים וליצור את שלב ההצעה. ואז להכין את החומרים הדרושים להפצה ולהובלת התנועה המתאימה אל המשפך, בצורה אסטרטגית, מתוכננת היטב ומושכת במיוחד.

 

עכשיו אתם

עד כאן הצגתי בפניכם את גישת שלושת הצעדים בתכנון ובנייה של משפך מכירה מניב לעסק. עכשיו הבמה כולה שלכם. מה עזר לכם להתגבר על תחושת העומס וההתמודדות עם משפך המכירה שלכם? מוזמנים לשתף את כולנו בתגובות, פה למטה.

 

הצעד הבא שלכם להצלחה

אהבתם? מוזמנים לשתף עם החברים.

רוצים לתכנן וליצור את משפך המכירה שיזרים לעסק שלכם את הלידים הנכונים ויהפוך אותם ללקוחות משלמים?

זה בדיוק מה שאנחנו עושים בתכנית “מסלול הכסף” שבה אני מלווה אתכם צעד-אחר-צעד, עם משוב מקצועי, עזרה בחשיבה ובתכנון, אימון להגברת המוטיבציה ומענה אישי על כל שאלה והתלבטות.

ההרשמה למחזור הקרוב של התכנית בעיצומה ואתם מוזמנים להצטרף עכשיו ולתת לעסק שלכם הזדמנות חדשה לזרוח ולהרוויח בענק! מספר המקומות מוגבל! 

לכל הפרטים ולתיאום שיחת ייעוץ והתאמה אתי – לוחצים כאן.
עידית נעמן

עידית נעמן

עידית נעמן מלמדת עסקים לשווק ולהגיע ללקוחות הנכונים בעזרת תוכן. עסקים שאין להם היום תשתית שיווקית און ליין, מפסידים כסף! תכניות הליווי שפיתחתי - יעזרו גם לך להקים במהירות תשתית אוטומטית לשיווק ומכירה, ולטפח עסק משגשג וביטחון כלכלי - בלי לצאת מהבית. לגישה בחינם למיני קורס "שיווק בחיוך" שיגלה לך מה באמת מניע את השיווק הדיגיטלי ואיך לתכנן תשתית שיווקית לעסק, צעד-אחר-צעד - לוחצים עכשיו על הקישור "גם אני רוצה להצליח ולהרוויח".

אז מה חשבת?...

הגעת למקום הנכון!

שלום, עידית כאן. שמחה שהגעת! 

הקמתי את בלוג “דרך התוכן” בשנת 2009, במטרה לחלוק אתך את הידע והניסיון הרחב שצברתי – כעיתונאית, כנלפיסטית וכמנטורית שיווקית.

מזמינה אותך לקרוא, ליישם וכמובן – לשתף!  

פוסטים אחרונים

החתול משה התעורר מבואס. היום הוא יום הולדתו, ואף חבר לא הגיע לברך. “רוצה לחגוג את יום הולדתך? במקום לשבת סתם עצוב – תזמין את השמחה”, מציעה לו רות, חברתו הטובה, ושניהם יוצאים ביחד למסע קסום בעקבות המחשבות והמעשים שמחזירים לחתול משה את החיוך…
כל הפרטים – בלחיצה על הכפתור 

כמו שכבר בוודאי הבנתם, כתיבה היא כוס התה הכי-הכי שלי. תכל’ס, כל החיים…
אבל ברגע שהפכתי לסבתא, חיברתי לכתיבה את כישורי האימון והנלפ שרכשתי בדרך, יחד עם אהבת האיור ששמרתי שנים רבות במגירה והקמתי את 1001books.co.il
הוצאת ספרים שמתמקדת בספרי העצמה ואימון לפעוטות וילדים. 

במקום להמציא בכל פעם את הגלגל ולבזבז זמן יקר על כתיבת מאמר ארוך מדי, מבולבל ולא שיווקי, רכשו עכשיו את קובץ תבניות המאמרים המוכנות שלי, שיעזרו לכם לכתוב מאמרים מקצועיים איכותיים ושיווקיים – בחצי שעה ואפילו פחות. הקובץ כולל הדרכה מעשית ליישום התבניות + הדרכה לשילוב של כתיבה שיווקית.

תבניות לכתיבת מאמרים

שיווק באמצעות תוכן מתבסס על תוכן רלבנטי, שפונה לדמות לקוח ספציפית ונותן לה מענה מותאם. הלקוח הזה הוא לקוח החלומות שלך וכדי להפיק מהתוכן את התוצאות הרצויות – חשוב שתדעי מיהו, מה מאפיין אותו, מה חשוב לו ומה הוא מחפש. כל אלה ועוד – בקורס הדיגיטלי “לקוח החלומות” שיוביל אותך אל הלקוח האידיאלי שלך ב-5 צעדים קצרים וממוקדים.

מיני קורס לקוח החלומות

סדנה דיגיטלית מעשית שבה אני מובילה אותך צעד-אחר-צעד לכתיבת 6 סוגי המאמרים המבוקשים ביותר ברשת – כולל 3 בונוסים מגבירי תוצאות לאיתור מילות המפתח הנכונות, לבניית תמונה מלווה למאמרים ולהפצה אפקטיבית שתזרים למאמרים עוד ועוד קוראים מעוניינים.

מישהו לכתוב איתו

למעבר לקורס החינמי שיגלה לך מה באמת מניע את השיווק הדיגיטלי ואיך תוכלי לתכנן תשתית תוכן שתזרים לעסק שלך לקוחות על אוטומט - מוזמנת למלא את הפרטים.

הפרטים שמסרת שמורים ובטוחים והם ישמשו אותי כדי לחלוק אתך ידע מועיל להצלחתך!

גלילה לראש העמוד
דילוג לתוכן