כתיבת תוכן מושכת: 3 טעויות מיותרות שבגללן התוכן שלכם לא מושך את הלקוחות המתאימים (ומה לעשות במקום)

כתיבת תוכן מושכת: 3 טעויות מיותרות שבגללן התוכן שלכם לא מושך את הלקוחות המתאימים (ומה לעשות במקום)

שיתוף ב facebook
שיתוף ב google
שיתוף ב twitter
שיתוף ב linkedin
כתיבת תוכן מושכת

כתיבת תוכן מושכת היא ההבדל הגדול בין תסכול להצלחה. אמנם יותר ויותר בעלי עסקים מקדמים את העסק שלהם באמצעות תוכן, אך רבים מהם כותבים בלי לעצור ולהבין מה באמת התוכן הדרוש להם, כדי להגיע ללקוחות הנכונים.

והתוצאה? השקעה גדולה של זמן ומאמץ שלא מובילה לתוצאות העסקיות הרצויות. נשמע מוכר? האם גם אתם כותבים וכותבים אבל הלקוחות לא מגיעים? על 3 טעויות מיותרות של כותבי תוכן, ואיך להתגבר עליהן בהצלחה – במאמר שלפניכם. מוזמנים לקרוא, ליישם ולשתף.

כמו שיכולתם לראות… עסקים רבים משתמשים בתוכן במטרה למשוך לקוחות ולהגדיל את הרווחיות, אבל רבים מהם לא מגיעים לתוצאות הרצויות, מבזבזים זמן יקר ובסופו של דבר מרימים ידיים ומוותרים על הערוץ השיווקי היעיל ביותר היום לעסקים, אולי בגלל 3 טעויות מיותרות, שמונעת מהם לכתוב תוכן מושך ועומדות בינם לבין ההצלחה.

עוד מעט נראה מה הטעות החמורה מכולן, אבל תחילה – הנה הטעות הראשונה.

טעות מס’ 1: כותרת לא מספיק מושכת

הטעות הראשונה של מרבית כותבי התוכן היא בחירה בכותרת לא מושכת מספיק. וזאת טעות שעלולה לעלות להם ביוקר, כי כשהכותרת לא מושכת, הרבה לקוחות פוטנציאליים פשוט לא יקראו את המאמר.

אז מה צריך לעשות?

פשוט מאוד. כותרת טובה חייבת לכלול 2 מרכיבים:

  • ראשית, את ביטוי המפתח הרלבנטי, לטובת מנועי החיפוש
  • ולאחר מכן את הכאב ו/או התועלת לקורא.

כך תבטיחו שכותרת המאמר שלכם תמשוך לא רק את גוגל, אלא גם ובעיקר את הקוראים, שימשיכו לקרוא את המאמר, כדי למצוא את התועלות או את הפתרונות שהבטחתם להם בכותרת.

וזה עוד כלום לעומת הטעות השנייה…

טעות מס’ 2: לא מגדירים מה המטרה האסטרטגית של המאמר

הטעות השנייה של מרבית הכותבים היא שהם כותבים בשליפה מהמותן, בלי לכוון את המאמר למטרות האסטרטגיות של העסק. וזאת טעות גדולה מאוד שבגללה הם עובדים קשה אבל לא מייצרים תוצאות בקופה.

אז מה צריך לעשות?

הכלי היעיל ביותר לכתיבת תוכן אפקטיבי הוא תכנית תוכן אסטרטגית:

  • שתאפשר לכם לכתוב על פי תכנית מובנית
  • ובהתאמה ליעדים העסקיים שאליהם אתם מכוונים.

רק כך תדעו לצורך מה אתם כותבים את המאמר ולמי אתם מכוונים, ותוכלו למדוד ולשפר את התוצאות.

שום מאמר בנושא טעויות שבגללן התוכן שלכם לא מושך את הלקוחות המתאימים (ומה לעשות במקום) לא יהיה שלם, בלי לדבר על הטעות השלישית, שהיא החמורה מכולן…

טעות מס’ 3: אני… אני… אני…

הטעות השלישית של מרבית הכותבים היא לדבר על עצמם ועל העסק שלהם. וזאת טעות גדולה מאוד, שגורמת להם לפספס הרבה מאוד קוראים.

אז מה צריך לעשות?

  • חשוב מאוד לשים תמיד את הקורא במרכז
  • כי מה שמעניין אותו זה לא מה שאתם עושים, אלא מה שאתם עושים בשבילו, ומה ייצא לו מהתוכן שלכם.

זאת הסיבה היחידה שהוא יטרח לקרוא את המאמר שלכם, ואם לא תתמקדו בו – תאבדו אותו!

כתיבת תוכן מושכת

לסיכומו של עניין

יותר ויותר בעלי עסקים מקדמים את העסק שלהם באמצעות תוכן, אך רבים מהם כותבים בלי לעצור ולהבין מה באמת התוכן הדרוש להם.

כמו שיכולתם ללמוד מהמאמר, כדי שהשקעת התוכן שלכם תניב את הפירות הרצויים, חשוב להקפיד על כתיבת כותרות מושכות, לתכנן את התוכן בצורה אסטרטגית ותמיד-תמיד לשים את הלקוח במרכז.

עכשיו תורכם

עד עכשיו הצגתי בפניכם 3 טעויות מיותרות שבגללן התוכן שלכם לא מושך את הלקוחות המתאימים (ומה לעשות במקום). עכשיו הבמה כולה שלכם. מה תוכלו להוסיף מניסיונכם? איזו טעות הייתם מוסיפים מעבר ל-3 הטעויות שהצגתי במאמר? אנא, שתפו אותנו פה למטה, בתגובות (כדי שכולנו נוכל ללמוד ולהתקדם).

הצעד הבא שלכם להצלחה

אהבתם? שתפו את המאמר עם החברים.

רוצים לקבל ממני עוד הרבה טיפים מועילים, עצות שוות והדרכה מעשית לכתיבת תוכן מושכת שמביאה לקוחות נכונים? הקליקו עכשיו על הקישור והצטרפו בחינם למיני-קורס “שיווק בחיוך“, שילמד אתכם מה באמת מניע את השיווק הדיגיטלי ואיך להצליח ולהרוויח בלי לצאת מהבית – במתנה ממני.

עידית נעמן

עידית נעמן

עידית נעמן מלמדת עסקים לשווק ולהגיע ללקוחות הנכונים בעזרת תוכן. עסקים שאין להם היום תשתית שיווקית און ליין, מפסידים כסף! תכניות הליווי שפיתחתי - יעזרו גם לך להקים במהירות תשתית אוטומטית לשיווק ומכירה, ולטפח עסק משגשג וביטחון כלכלי - בלי לצאת מהבית. לגישה בחינם למיני קורס "שיווק בחיוך" שיגלה לך מה באמת מניע את השיווק הדיגיטלי ואיך לתכנן תשתית שיווקית לעסק, צעד-אחר-צעד - לוחצים עכשיו על הקישור "גם אני רוצה להצליח ולהרוויח".

אז מה חשבת?...

הגעת למקום הנכון!

שלום, עידית כאן. שמחה שהגעת! 

הקמתי את בלוג “דרך התוכן” בשנת 2009, במטרה לחלוק אתך את הידע והניסיון הרחב שצברתי – כעיתונאית, כנלפיסטית וכמנטורית שיווקית.

מזמינה אותך לקרוא, ליישם וכמובן – לשתף!  

פוסטים אחרונים

החתול משה התעורר מבואס. היום הוא יום הולדתו, ואף חבר לא הגיע לברך. “רוצה לחגוג את יום הולדתך? במקום לשבת סתם עצוב – תזמין את השמחה”, מציעה לו רות, חברתו הטובה, ושניהם יוצאים ביחד למסע קסום בעקבות המחשבות והמעשים שמחזירים לחתול משה את החיוך…
כל הפרטים – בלחיצה על הכפתור 

כמו שכבר בוודאי הבנתם, כתיבה היא כוס התה הכי-הכי שלי. תכל’ס, כל החיים…
אבל ברגע שהפכתי לסבתא, חיברתי לכתיבה את כישורי האימון והנלפ שרכשתי בדרך, יחד עם אהבת האיור ששמרתי שנים רבות במגירה והקמתי את 1001books.co.il
הוצאת ספרים שמתמקדת בספרי העצמה ואימון לפעוטות וילדים. 

במקום להמציא בכל פעם את הגלגל ולבזבז זמן יקר על כתיבת מאמר ארוך מדי, מבולבל ולא שיווקי, רכשו עכשיו את קובץ תבניות המאמרים המוכנות שלי, שיעזרו לכם לכתוב מאמרים מקצועיים איכותיים ושיווקיים – בחצי שעה ואפילו פחות. הקובץ כולל הדרכה מעשית ליישום התבניות + הדרכה לשילוב של כתיבה שיווקית.

תבניות לכתיבת מאמרים

שיווק באמצעות תוכן מתבסס על תוכן רלבנטי, שפונה לדמות לקוח ספציפית ונותן לה מענה מותאם. הלקוח הזה הוא לקוח החלומות שלך וכדי להפיק מהתוכן את התוצאות הרצויות – חשוב שתדעי מיהו, מה מאפיין אותו, מה חשוב לו ומה הוא מחפש. כל אלה ועוד – בקורס הדיגיטלי “לקוח החלומות” שיוביל אותך אל הלקוח האידיאלי שלך ב-5 צעדים קצרים וממוקדים.

מיני קורס לקוח החלומות

סדנה דיגיטלית מעשית שבה אני מובילה אותך צעד-אחר-צעד לכתיבת 6 סוגי המאמרים המבוקשים ביותר ברשת – כולל 3 בונוסים מגבירי תוצאות לאיתור מילות המפתח הנכונות, לבניית תמונה מלווה למאמרים ולהפצה אפקטיבית שתזרים למאמרים עוד ועוד קוראים מעוניינים.

מישהו לכתוב איתו

למעבר לקורס החינמי שיגלה לך מה באמת מניע את השיווק הדיגיטלי ואיך תוכלי לתכנן תשתית תוכן שתזרים לעסק שלך לקוחות על אוטומט - מוזמנת למלא את הפרטים.

הפרטים שמסרת שמורים ובטוחים והם ישמשו אותי כדי לחלוק אתך ידע מועיל להצלחתך!

גלילה לראש העמוד
דילוג לתוכן