ניהול תוכן: 5 מתנות מדליקות ממני שיעזרו לך להגיע ליותר לקוחות משלמים – יותר מהר ובקלות

יותר ויותר עסקים, בכל העולם, מייצרים ומפיצים תוכן ברחבי הרשת, במטרה לבנות לעצמם מעמד של אוטוריטה בתחומם ול הגיע ללקוחות משלמים. אז יכול להיות שהתוכן הוא המלך, אבל על הדרך הפכו בעלות עסקים בכל העולם לשפחות נרצעות של המילה הכתובה… נשמע מוכר? האם גם את מנסה לעמוד בקצב ומוצאת את עצמך הוגה ובוחשת בתוכן יומם ולילה? אז השבוע, לרגל יום הולדתי, החלטתי לצ’פר אותך ב-5 כלים מעולים מארגז הכלים האישי שלי – חלקם חינמיים וחלקם כמעט חינמיים – שעוזרים לי להתגבר בהצלחה על משימות התוכן בעסק שלי, ולעשות יותר דברים, יותר יעיל, יותר מהר והרבה יותר בקלות. מוזמנת לקרוא, להוריד, ליישם ולשתף הלאה, כדי לעזור גם לחברות.

אז כמו שהבנת, כתיבה והפצה של תוכן הן חלק בלתי נפרד ומאוד תובעני מפעילות השיווק במאה ה-21. ולכן, לכבוד יום הולדתי שחל ב- 26.3, החלטתי להעניק לך מתנה: 5 כלים מעולים שיעזרו לך ליעל את פעילות התוכן ולעשות הרבה יותר בהרבה פחות. מוכנה? הנה אנחנו יוצאים לדרך, הדרכים בהן ניתן להגיע ליותר לקוחות משלמים. 

מתנה מס’ 1: איך לתכנן בקלות תוכן לנוכחות שיווקית אפקטיבית

אם עדיין לא הבנת שהעולם השתנה, הנה החדשות ועיקרן תחילה: הפעילות השיווקית האפקטיבית היחידה שתביא לך לקוחות היא כתיבת תוכן. ואיך תדעי על מה לכתוב? אחת השיטות היעילות ביותר לתכנון תוכן (שרוב האנשים לא מכירים ומחמיצים בענק) היא מפת חשיבה, והתוכנה החינמית האהובה עליי למיפוי רעיונות לתוכן, היא freemind.

נשמע מעולה אבל מה עושים עם זה?

  • קודם כל, מורידים את התוכנה ושמים במרכז את הנושא האסטרטגי שסביבו ברצונך לייצר תוכן
  • עכשיו, את בונה 6 קרניים שעוסקות בהיבטים שונים של אותו נושא (טעויות, יישומים, דברים שכל אחד חייב לדעת… ועוד)

היתרון הגדול של מפת חשיבה הוא, שהיא מדמה את האופן שבו פועלים הקישורים העצביים במוח שלנו. כך, היא מנטרלת את החשיבה ההיררכית שמנהלת את רובנו, ומאפשרת לנו לבחון נושאים שונים בהרבה יותר פתיחות ויצירתיות.

מתנה מס’ 2: איך לייצר בקלות עוד חשיפה מניבה לתוכן שלך

העלית לבלוג מאמר חדש? המשימה הבאה שלך היא להפיץ אותו בכמה שיותר ערוצי שיווק כדי לחשוף אותו לכמה שיותר לקוחות פוטנציאליים. אחד הערוצים היעילים ביותר (שרוב האנשים לא סופרים ממטר ומפספסים בגדול) הוא תיבת המייל שלך, והכלי החינמי האהוב עליי היא wisestamp. 

נשמע מעולה אבל מה עושים את זה?

  • קודם כל, נכנסים ל- wisestamp.com ומרכיבים בדקה וחצי חתימת מייל מעוצבת עם תמונה שלכם (לכי על הגרסה החינמית! היא מעוצבת ויפה והיא עושה את העבודה)
  • עכשיו, תבחרי באפליקציית Blog promoter, מלאי את הפרטים המבוקשים, והפוסט האחרון שלך יוצג בתוך החתימה.

כמה מיילים את מוציאה ביום? כל מייל כזה יהיה מעכשיו עוד סוכן שיווק אוטומטי שלך, שיאפשר למי שמקבלים ממך דואר, להתרשם מהמקצועיות שלך דרך המאמרים שלך, להבין טוב יותר מה את יכולה לעשות בשבילם – בלי שתצטרכי לדבר על עצמך ו/או להוציא את הידיים מהכיסים…

מתנה מס’ 3: כך תבני לעצמכם בקלות תמונת אווטר מדליקה

תמונת פרופיל ייצוגית היא חלק בלתי נפרד מבניית קשר טוב ומבטיח עם החברים שלך ברשתות החברתיות. העניין הוא שרבים מאתנו מנהלים יחסי אהבה-שנאה עם המצלמה, ולאחרים יש סיבות רבות וטובות שלא להיחשף און ליין. הכלי האהוב עליי בדרך לעקוף את הקושי בסיבוב ולייצר תמונת אווטר מייצגת ומדליקה הוא faceyourmanga. 

נשמע מעולה אבל מה עושים את זה?

  • קודם כל, שימי מול העיניים תמונה עכשווית שלך ונסי להגדיר לעצמך את המאפיינים של חלקי הפנים שלך (סנטר מחודד או מעוגל, עיניים צרות או עגולות, אוזניים בולטות או צמודות…)
  • אחרי שעשית שיעורי בית, היכנסי ל- faceyourmanga.com והרכיבי לעצמך את פרופיל המנגה שלך (זהירות – ממכר!)

לטובת האנגייג’מנט, כדאי שלא תמציאי את עצמך מחדש אלא תנסי לשקף את מי שאת… סיימת? עכשיו תוכלי להוריד את התמונה שיצרת ברזולוציה גבוהה ואיכותית, תמורת 2.1 דולר בלבד, ולאמץ אותה בחום לנוכחות אינטרנטית מדליקה.

מתנה מס’ 4: כך תתאימי בקלות כל תמונה בדיוק לפי הצורך

לא משנה איפה את מוצאת את התמונות לפעילות השיווקית שלך – במאגר תמונות בתשלום, במאגר חינמי, או שאת מצלמת אותן עם הסמרטפון שלך – בסופו של יום, כדי לעשות עבורך עבודה טובה, כדאי שהן יתאימו ליעדן – בגודל ובפרופורציות. הכלי החינמי שבו אני עושה שימוש כמעט מדי יום ביומו הוא pixlr.com – כמו פוטושופ אבל חינמי ואון ליין. 

נשמע מעולה אבל מה עושים את זה?

  • קודם כל, רשמי את נתוני היעד שאליו מיועדות התמונות, בפיקסלים, והחליטי על אסטרטגיה אחידה לכל התמונות (אני בעד 700 פיקסל רוחב לתמונת גובה, ו- 1200 פיקסל לתמונת רוחב)
  • עכשיו, פתחי את עורך התמונות של pixlr.com, חתכי את התמונה בפרופורציות הנדרשות, הגדירו את הגודל הנדרש ושמרי בתיקייה נפרדת.

לגודל של התמונה יש חשיבות רבה במיוחד בתמונות שמיועדות לאתר שלך, כי ככל שהתמונות גדולות יותר הן כבדות יותר. תמונות כבדות מאטות את עליית האתר ופוגמות בחוויית המשתמש… וגוגל, בלשון המעטה, לא אוהבת את זה…

מתנה מס’ 5: כך תעבירי אוהדים מהפייסבוק לרשימת הדיוור שלך

פייסבוק היא מקום נהדר להכיר אנשים ולקשור קשרים, אבל בשביל מכירה צריך מקום שקט ורגוע שבו את יכולה לשלוט בקשב ובתשומת הלב. רשימת הדיוור שלך, למשל. ולכן, כדי לקדם את המטרות האסטרטגיות שלך, כדאי מאוד שתובילי את החברים מהפייסבוק למגרש הביתי שלך. הכלי החינמי שמאפשר לי לעשות את זה ממש בקלות היא אפליקציה מדליקה וחינמית בשם woobox. 

נשמע מעולה אבל מה עושים את זה?

  • קודם כל, רושמים בשורת החיפוש של הפייסבוק woobox ומתקינים את האפליקציה בהתאם להנחיות (קטן עליך!)
  • עכשיו, הזיני פנימה את כתובת ה-URL של דף הנחיתה שלך, והוסיפי כתיבה שיווקית במקומות הנכונים

אפשר לבלות בפייסבוק ימים ושבועות באיסוף של לייקים ולבבות אדומים, אבל כדי לנצל את ככר העיר הרועשת הזאת לקידום העסק שלך – כדאי לחשוב אסטרטגית, ולהכניס לדף העסקי שלך עזרים טקטיים, שיתמכו בפעילות שיווקית מתוחכמת, שיטתית ואפקטיבית.

בשורה התחתונה

בעלות עסקים שמחליטות לאמץ כתיבה והפצה של תוכן לשיווק העסק מגלות מהר מאוד שהזמן קצר והמלאכה מרובה. מצד שני, כתיבה והפצה של תוכן לשיווק העסק זו כבר לא אופציה אלא הדרך היחידה האפקטיבית להגיע ללקוחות שלך, שנמצאים ברשת, לרכוש את אמונן ולהפוך אותם מקוראים ל- לקוחות משלמים.

כמו שיכולת ללמוד במאמר, בעזרת 5 כלים חינמיים או כמעט חינמיים, תוכלי לייעל את הכתיבה ולמנף אותה להרבה יותר נוכחות אינטרנטית מניבה, בהרבה פחות השקעת זמן, מאמץ ותסכול.

עכשיו את

חלקתי אתךם 5 מהכלים היעילים ביותר בארגז הכלים האישי שלי, שיעזרו לך ליעל את פעילות התוכן ולעשות הרבה יותר בהרבה פחות. מה הכלים שעוזרים לך להשתלט על משימות התוכן ולהגיע ליותר לקוחות בלי לדפוק את הראש בקיר? אנא, שתפי אותנו בתגובות, פה למטה, כדי שכולנו נוכל ללמוד ולצמוח.

הצעד הבא שלך להצלחה

אהבת? שתפי את המאמר עם חברות. רוצה לקבל ממני עוד המון כלים, רעיונות ועצות חכמות לשיווק שמביא תוצאות? במיוחד בשבילך כתבתי את מדריך “מסלול ההגשמה שלך”, ואם עדיין לא הורדת אותו, אני מזמינה אותך להוריד אותו עכשיו – באהבה ממני ולגמרי בחינם!

להורדת המדריך שילמד אותך איך להפוך את היכולות שלך לעסק משגשג תוך חצי שנה או פחות – לחצי עכשיו על הקישור.

אודות עידית נעמן

עידית נעמן מובילה עסקים לתוצאות באינטרנט ובעולם האמיתי. דרך הקורסים ותכניות הליווי שפיתחה - היא עוזרת לבעלות ובעלי עסקים למנף את הידע המקצועי שלהם לתוכן בעל ערך, וליצור חשיפה אפקטיבית און ליין כדי להגיע ליותר לקוחות ולהגדיל את ההכנסות.

לגישה בחינם לקורס "שיווק בחיוך" שבו תתחילו לתכנן את תשתית התוכן שתזרים אליכם לקוחות משלמים - לוחצים עכשיו על הקישור "מבוא לשיווק בחיוך".

השארת תגובה