ניהול תוכן: 5 מיתוסים על כתיבת מאמרים לשיווק העסק (ומה האמת שכדאי מאוד שתדעו)

כתיבת מאמרים היא היום הכלי היעיל ביותר לשיווק העסק. אמרתם שיווק – אמרתם כתיבה, אלא שבעלי עסקים רבים עדיין יושבים על הגדר ומוותרים על הכלי הכל כך אפקטיבי הזה, בגלל מיתוסים שגויים שעומדים בינם לבין ההצלחה. נשמע לכם מוכר? האם גם אתם נמנעים מכתיבת מאמרים כי זה נשמע לכם קשה, מורכב ותובעני או שאתם פשוט מאמינים שאתם לא מסוגלים? על 5 מיתוסים שקשורים לכתיבת מאמרים ומה האמת שכדאי מאוד שתדעו – במאמר שלפניכם. מוזמנים לקרוא, ליישם ולשתף.

כמו שראינו, יש 5 מיתוסים שמעכבים בעלי עסקים רבים וגורמים להם לפספס בענק את ההזדמנות השיווקית של כתיבת מאמרים שמושכים לקוחות לעסק. אז עכשיו – בואו נראה איך גם אתם יכולים לכתוב מאמרים בכלל בלי למצמץ… אם רק תרשו לעצמכם להשתחרר מהמיתוסים שתוקעים אתכם.

מיתוס # 1 על כתיבת מאמרים: בשביל לכתוב מאמרים צריך לדעת לכתוב

נשמע לכם מוכר? זה אחד המיתוסים הכי נפוצים שאני שומעת מאנשים, כשאנחנו מדברים על כתיבת תוכן: “אני? לכתוב? אבל איך לי מושג איך כותבים”… ויש הרבה כאב בקול שלהם, כי הם נורא רוצים לכתוב, אבל המיתוס שיושב להם בראש – תוקע אותם.

ומה האמת?

  • בשביל לכתוב מאמרים לשיווק העסק שלכם – אתם לא צריכים “לדעת לכתוב”.
  • לעזור ללקוחות שלכם אתם יודעים? זה כל מה שאתם צריכים לעשות במאמרים שלכם. לעזור!

בשביל לכתוב מאמרים מועילים לשיווק העסק אתם לא צריכים להיות ההבטחה הבאה לפרס נובל לספרות, כי לא זה העניין בכלל. אתם צריכים לחשוב איך אתם יכולים לעזור ללקוחות שלכם, ואז פשוט להעלות את זה על הכתב.

מיתוס # 2 על כתיבת מאמרים: בשביל לכתוב מאמר איכותי צריך להשקיע המון זמן

נשמע לכם מוכר? אנשים רבים מאמינים שכתיבת מאמר מקצועי לשיווק העסק זה עניין מורכב ומסובך, שיגזול מהם שעות ארוכות וזמן יקר (שאין להם)… והם נורא מתוסכלים, כי הם לא מבינים איך זה שהמתחרים שלהם מוצאים זמן לכתיבה ורק הם שקופים.

ומה האמת?

  • כתיבת מאמר איכותי שמושך את הלקוחות הנכונים לא צריכה לקחת יותר מחצי שעה, כולל תחקיר
  • כתיבה שתגזול מכם יום עבודה – תוביל למאמר ארכני, טרחני ומייגע, שהקוראים יתקשו לקרוא.

כתיבת מאמרים היא אמנם מרכיב קריטי בשיווק העסק, אבל תפקידה הוא לשרת את העסק, לא להשתלט על הזמן שלכם. כדי ליהנות משני העולמות, כדאי שתאמצו טכניקות כתיבה יעילות ותתחילו לכתוב בצורה מדויקת ואפקטיבית. זה טוב לזמן וזה טוב מאוד לקוראים.

מיתוס # 3 על כתיבת מאמרים: מאמר טוב חייב להיות ארוך

נשמע לכם מוכר? אנשים רבים מבלבלים אורך עם איכות, ולכן הם מאמינים שרק מאמרים ארוכים יאפשרו להם להעביר כמו שצריך את הידע שיש להם לחלוק עם העולם, ולגרום לקוראים להבין איך הם יכולים להועיל להם ומה הם יכולים לעשות עבורם.

ומה האמת?

  • לקוראים שלכם אין עודף זמן וגם הסבלנות שלהם כבר לא מי יודע מה
  • ולכן, אל תעמידו אותה במבחן של עודפי מלים, כי מה שחשוב באמת זה להוביל אותם לסוף המאמר.

מאמר שכתוב כמו שצריך, בשפה שיווקית נכונה ובמינון מדויק של ידע מועיל מהסוג שהקוראים שלכם מחפשים, יעשה בשבילכם עבודה מעולה גם ובעיקר אם תחסכו מלים מיותרות, אבל תובילו את הקוראים למקום הנכון שבו תאפשרו לו לקחת את הצעד הנכון הבא, לחיבור ביניכם.

מיתוס # 4 על כתיבת מאמרים: הכי חשוב זה לתת הרבה ידע מקצועי

נשמע לכם מוכר? כי גם זה מיתוס מאוד נפוץ שאני שומעת שוב ושוב מאנשים שממלאים דפים עם המון ידע מקצועי רחב ועמוק, אבל שום כלום חשיבה שיווקית. והתוצאה? אז זהו, שאין תוצאות, כי בלי חשיבה שיווקית, זה אולי נורא מעניין, אבל זה לא מקדם את השיווק.

ומה האמת?

  • הקוראים שלכם לא מחפשים קורס אקדמי עם תיאוריות נשגבות, אלא ידע יישומי ומועיל
  • ולכן, כל הידע המעמיק שלכם לא יביא לכם לקוחות, אם הוא לא יוגש בצורה שיווקית נכונה.

כדי לכתוב מאמרים שימשכו לקוחות פוטנציאליים ויגרמו להם לרצות לדעת מה עוד אתם יכולים לעשות בשבילם, גם בתשלום, אתם בהחלט צריכים להשתמש במומחיות המקצועית שלכם, אבל לזכור שזו לא עבודה סמינריונית אלא שיחת מבוא לשיחת מכירה. וזה ממש לא אותו דבר.

מיתוס # 5 על כתיבת מאמרים: חייבים להכניס למאמר כמה שיותר ביטויי חיפוש

נשמע לכם מוכר? אנשים רבים מאמינים שהדבר שיוביל למאמר שלהם את הקוראים זה שימוש מסיבי בביטויי חיפוש – כמה שיותר, כמה שיותר בולט וגם בכתיב שגוי, העיקר שגוגל הגדולה תוכל להבין מה חשוב במאמר, ואז תזרים אליו המוני קוראים

ומה האמת?

  • העמסה של ביטויי חיפוש זאת אחת הדרכים הבטחות לתת למאמר שלכם מכת מוות
  • לא זו בלבד שהוא יהיה בלתי קריא, גם גוגל הגדולה שונאת את זה ואתם עלולים להיענש, ובגדול!

התבלין הסודי האמיתי של כתיבת מאמרים נכונה הוא שיבוץ של מילות מפתח בצורה טבעית ואותנטית, בדיוק כמו שצריך, או… כמו שקיפודים עושים אהבה: לאט, לאט ובזהירות רבה… במקומות אסטרטגיים. שיעשו עבודה נכונה – גם מול גוגל וגם מול הקוראים שלכם.

בשורה התחתונה

מיתוסים שגויים משפיעים על הדברים שאנחנו עושים ועוד יותר מכך על הדברים שאנחנו נמנים מלעשות, וגורמים לנו להרים ידיים ולוותר על הרבה מאוד הזדמנויות שיכולות להוביל אותנו ליעדים שאליהם אנחנו רוצים להגיע.

כמו שיכולתם ללמוד מהמאמר, כתיבת מאמרים לשיווק העסק מתאימה לכל בעל עסק מיומן, לא דורשת זמן רב, לא מחייבת העמסה של ידע מקצועי מפה עד מחרתיים וגם לא סקרים מעמיקים של מילות מפתח. כדי להצליח – חשוב להסתכל למיתוסים השגויים בעיניים, לאמץ את האמת ולכתוב נכון, פשוט ויעיל.

עכשיו אתם

חשפתי בפניכם 5 מיתוסים שבגללם בעלי עסקים רבים מוותרים על כתיבת מאמרים לשיווק העסק, ומה האמת שבזכותה יוכלו לנצל את הטקטיקה השיווקית המובילה בעולם – בהצלחה. מה תוכלו לתרום מניסיונכם? איזה עוד מיתוסים עומדים בדרכם של בעלי עסקים לכתיבה ולהצלחה? אנא, שתפו בתגובות, פה למטה, כדי שכולנו נלמד ונצמח.

הצעד הבא שלכם להצלחה

אהבתם? שתפו עם החברים. רוצים לקבל ממני עוד המון טיפים, רעיונות ועצות חכמות לשיווק שמביא תוצאות? במיוחד בשבילכם כתבתי את “מדריך מסלול ההגשמה שלך” שבו תגלו איך להפוך את הידע והיכולות שלכם לעסק משגשג ב-3 צעדים, ואני מזמינה אתכם להוריד אותו עכשיו – באהבה ממני ולגמרי בחינם! להורדת המדריך – לחצו עכשיו על הקישור.

אודות עידית נעמן

עידית נעמן היא מומחית מובילה לשיווק וניהול תוכן באינטרנט. בקורסים ובהדרכות שפיתחה היא מלמדת בעלות ובעלי עסקים למנף את הידע המקצועי שלהם לתוכן שימושי, רלבנטי ובעל ערך, ולהקים משפך שיווקי שמזרים להם לקוחות ומגדיל את ההכנסות.
להורדת המדריך שיראה לכם צעד-צעד איך לעבור מכתיבה של תוכן חינמי למכירה שמייצרת לקוחות משלמים - אני מזמינה אתכם ללחוץ עכשיו על הקישור "המדריך המעשי לניהול תוכן אפקטיבי"

השארת תגובה