כתיבת תוכן: זה מה שיציל אותך כשכל הרעיונות שלך נגמרו

כתיבת תוכן: זה מה שיציל אותך כשכל הרעיונות שלך נגמרו

שיתוף ב facebook
שיתוף ב google
שיתוף ב twitter
שיתוף ב linkedin

כשכותבים מאמרים יום אחרי יום, וגם כשכותבים מאמרים מדי שבוע בשבוע, קל מאוד לגמור את כל הרעיונות בראש. כשזה קורה, במקום לבהות מול המסך במשך שעות, אפשר לכתוב מאמר בזריזות, על בסיס אחת משבע תבניות תוכן מוכחות אלה. אלו הן תבניות תוכן שמשתמשים בהן בלוגרים פעילים בתחומים שונים. כשכותבים אותן בצורה טובה, גם הקוראים אוהבים אותן.

תבנית תוכן מס’ 1
ניתוח עומק של טכניקה או תיאוריה

איך עושים את זה? לוקחים תיאוריה או טכניקה פופולריות ומנתחים אותן: מפרידים את החוזקות והחולשות, מצביעים על דברים שאחרים מעולם לא עסקו בהם, ונותנים טיפים לאנשים שירצו להשתמש בטכניקה או ליישם את התיאוריה.

למשל: החוזקות והחולשות של כתיבת מאמרים באינטרנט כשיטה ליצירת תנועה, בתוספת טיפים לא ידועים על איך להוציא את המיטב מכתיבת מאמרים.

תבנית תוכן מס’ 2
תחזית של העתיד

איך עושים את זה? מציבים טיעונים חזקים על מה שלדעתך עומד להתרחש בעתיד בתחום כזה או אחר, עם הדגשה על האופן שבו זה עתיד להשפיע על הקורא.

למשל: מחירי הדירות בישראל הם בועה שמנופחת על ידי גורמים אינטרסנטיים. ברגע שהביקוש ייעצר, המחירים יתחילו לרדת. איך אפשר לנצל את המצב כדי להרוויח ממנו?

תבנית תוכן מס’ 3
איך לעשות מה

איך עושים את זה? כותבים מאמר הדרכה או הנחיה על משהו שקהל הקוראים שלך באמת רוצה לדעת איך לעשות.

למשל: איך לנהל בלוג משגשג בלי לוותר על זמן איכות עם המשפחה.

תבנית תוכן מס’ 4
שאלות ותשובות

איך עושים את זה? כותבים את השאלות ששואלים אותך כל הזמן ואת התשובות עליהן. ניתן לחזור על תבנית המאמר הזה שוב ושוב ושוב, ובכל פעם עם מקבץ שאלות אחר.

תבנית תוכן מס’ 5
למה דעה זו או אחרת מוטעית

איך עושים את זה? לוקחים דעה מקובלת בתחום הפעילות שלך ומביעים תמיכה בהשקפה מנוגדת. סביר להניח, שכדי לייצג את ההשקפה ההפוכה, יהיה עליך לתמוך בה או לפחות להכיר אותה היטב.

למשל: רוב האנשים מאמינים שהדבר הכי חשוב בעסק הוא למכור. למען האמת, הדבר הכי חשוב בעסק הוא לא למכור כאן ועכשיו, אלא לטפח הרבה לקוחות ולמכור להם יותר ויותר לאורך זמן.

תבנית תוכן מס’ 6
ככה וככה סימנים לכך ש… משהו…

איך עושים את זה? כותבים מספר כלשהו של סימנים המייצגים תופעה כלשהי, שהסימנים מעידים על קיומה.
למשל: 6 סימנים לכך שהגיע הזמן להחליף את המכונית המשפחתית.

תבנית תוכן מס’ 7
לשתף סיפור אישי עם מסקנה רלבנטית

איך עושים את זה? מספרים סיפור אישי שיש לו סוף שכל אחד יכול ללמוד ממנו משהו.
למשל: איך טסתי ל- 7 מדינות שונות במשך השנה, ומה למדתי על האפשרות לחסוך הרבה כסף על מחירי הכרטיסים.

עד כאן 7 תבניות לכתיבת מאמרים בבלוג שבאפשרותך לעשות בהן שימוש בכל פעם שאין לך שום רעיון לכתיבת מאמר. ניתן להשתמש בתבניות שוב ושוב, בנושאים שונים, כל זמן שזוכרים לשנות את הכותרת…

ב- 16.6 אני עורכת כנס וירטואלי בנושא בלוגינג. מיטב מומחי הבלוגינג והשיווק בישראל ילמדו איך לבנות בלוג בתכל’ס, איך לתכנן אתר שיווקי, איך לכתוב כותרות מושכות ובשורה התחתונה: איך להפוך את הבלוג לעסק ו/או לכלי שמביא לקוחות וכסף.  ההרצאות ללא תשלום, אצלך במחשב, והנרשמים יקבלו את הקלטות הכנס – לשמיעה בזמנם החופשי.

להרשמה לכנס “בלוג טוב – הכל טוב” – נא ללחוץ כאן

עידית נעמן

עידית נעמן

עידית נעמן - ניהול תוכן להעצמה אישית ועסקית. עוזרת לבעלות עסקים עצמאיות, שרוצות להרוויח יותר - למקד את השיווק, לדייק את הכתיבה, ולבנות עסק משגשג דרך תוכן. לגישה בחינם למיני קורס "שיווק בחיוך" שיגלה לך מה באמת מניע את השיווק הדיגיטלי ואיך להתחיל לתכנן את תשתית התוכן השיווקית של העסק שלך, צעד-אחר-צעד - לחצי עכשיו על הקישור "גם אני רוצה לעשות שיווק בחיוך".

אז מה חשבת?...

הגעת למקום הנכון!

שלום, עידית כאן. שמחה שהגעת!  הקמתי את בלוג “דרך התוכן” בשנת 2009, כדי לחלוק אתך את הידע והניסיון האדיר שצברתי בהעצמה אישית ועסקית דרך תוכן – כעיתונאית, נלפיסטית ומנטורית שיווקית. מוזמנת לקרוא, ליישם וכמובן – לשתף. 

פוסטים אחרונים

אם גם אצלכם בבית מבקרות בלילה כל מיני מפלצות או חיות טרף מפחידות – ספר הילדים החדש שכתבתי יעזור לכם לרתום את הפחד לתוצאות בלתי צפויות ומרגשות – עם חרוזים מתנגנים, עיצוב מלא-חן והדפסה איכותית שמותאמת במיוחד לאצבעות קטנות.  

מה עושים כשפוגשים אריה בחושך

במקום להמציא בכל פעם את הגלגל ולבזבז זמן יקר על כתיבת מאמר ארוך מדי, מבולבל ולא שיווקי, רכשו עכשיו את קובץ תבניות המאמרים המוכנות שלי, שיעזרו לכם לכתוב מאמרים מקצועיים איכותיים ושיווקיים – בחצי שעה ואפילו פחות. הקובץ כולל הדרכה מעשית ליישום התבניות + הדרכה לשילוב של כתיבה שיווקית.

תבניות לכתיבת מאמרים

שיווק באמצעות תוכן מתבסס על תוכן רלבנטי, שפונה לדמות לקוח ספציפית ונותן לה מענה מותאם. הלקוח הזה הוא לקוח החלומות שלך וכדי להפיק מהתוכן את התוצאות הרצויות – חשוב שתדעי מיהו, מה מאפיין אותו, מה חשוב לו ומה הוא מחפש. כל אלה ועוד – בקורס הדיגיטלי “לקוח החלומות” שיוביל אותך אל הלקוח האידיאלי שלך ב-5 צעדים קצרים וממוקדים.

מיני קורס לקוח החלומות

סדנה דיגיטלית מעשית שבה אני מובילה אותך צעד-אחר-צעד לכתיבת 6 סוגי המאמרים המבוקשים ביותר ברשת – כולל 3 בונוסים מגבירי תוצאות לאיתור מילות המפתח הנכונות, לבניית תמונה מלווה למאמרים ולהפצה אפקטיבית שתזרים למאמרים עוד ועוד קוראים מעוניינים.

מישהו לכתוב איתו

למעבר לקורס החינמי שיגלה לך מה באמת מניע את השיווק הדיגיטלי ואיך תוכלי לתכנן תשתית תוכן שתזרים לעסק שלך לקוחות על אוטומט - מוזמנת למלא את הפרטים.

הפרטים שמסרת שמורים ובטוחים והם ישמשו אותי כדי לחלוק אתך ידע מועיל להצלחתך!

גלילה לראש העמוד
דילוג לתוכן