תבניות מאמרים: איך לכתוב מאמר שיווקי מעולה ב-20 דקות בעזרת תבנית תוכן מוכנה

תבניות מאמרים הם הכלי היעיל ביותר לכתיבה מהירה וקלה של מאמרים מקצועיים, בדיוק במינון השיווקי הנכון ובלי לפספס שום שלב בדרך.

דמיינו לעצמכם, איך היה העסק שלכם נראה, לו רק הייתם יכולים להגדיל במהירות את מעגל הלקוחות שלכם כדי להפוך יותר לידים ללקוחות משלמים? כי  זה בדיוק מה שכתיבת מאמרים שמאפשרת ללקוחות פוטנציאליים להתרשם מהמומחיות שלכם און ליין ולהתחבר אליכם דרך המסרים הנכונים, יכולה לעשות. ואם אתם עדיין לא כותבים – בסוף המאמר אתם תדעו בדיוק כמה קל לכתוב מאמר שיווקי מושך ב-20 דקות בלבד בעזרת תבנית תוכן מוכנה. מוזמנים לקרוא, ליישם ולשתף את המאמר עם החברים.

 

כתיבה מהירה ויעילה בעזרת תבניות תוכן מוכנות היא אחת הטכניקות היותר אפקטיביות לכתיבת תוכן בכלל ומאמרים בפרט. לפני הכל, כדי לייעל את קריאת המאמר ולהפיק ממנו את מירב התועלת – אני ממליצה לכם להצטייד בנייר ועט, או במחשב עם מעבד תמלילים, ובשמש גדולה שתאיר לכם את הדרך:

  • שקט – כדי ששום דבר לא יסיט את תשומת הלב שלכם מהמשימה
  • מיקוד – להתמקד בביצוע המשימות בזמן אמת, תוך כדי ההדרכה
  • שעון – כדי לעמוד בזמנים ולהוכיח לעצמכם שאתם יכולים!

לצורך ההדגמה, בחרתי במאמר שאלות ותשובות, לפי תבנית מוכנה שפיתחתי כדי לעזור לבעלי עסקים לכתוב מאמרים מקצועיים איכותיים תוך 30 דקות או פחות.

למה דווקא מאמר שאלות ותשובות?

כי תכל’ס, שאלות והתשובות עליהן זה אחד הצמדים היותר דומיננטיים בתקשורת האנושית. וזאת בדיוק גם הסיבה לכך, שהצגת מידע בצורת שאלה – הוא אחד הפורמטים היותר מועדפים על גוגל, ולכן, אחת מתבניות המאמרים שהכי קל לקדם.

אז איך עושים זה?

על פניו, זה נראה מאוד פשוט: מציבים את השאלות ועונים את התשובות הנכונות. מה, לא?

אז זהו, שלא בדיוק…

כי כשהמאמר שאנחנו כותבים הוא יחידת הקצה שאמורה להזרים אלינו לידים ולקוחות פוטנציאליים – יש כמה דברים שחשוב לתת עליהם את הדעת:

  • אנחנו רוצים לענות על השאלות מתוך ראייה אסטרטגית
  • אנחנו רוצים להכניס את המאמר לתוך הְֶקְשֶר שיווקי
  • ואנחנו רוצים להוביל את הקוראים לאורך המאמר בצורה חכמה ומשכנעת, בדיוק בסדר הנכון – שוב ושוב ושוב.

וזה בדיוק מה שתבנית מאמרים מוכנה עושה

היא מציבה לנו מול העיניים את כל חלקי המאמר השיווקי בצורה מובנית, ומובילה אותנו צעד אחר צעד, בדיוק בסדר השיווקי הנכון, בלי לשכוח דבר ובלי לדלג על שום שלב קריטי בתהליך הכתיבה – והיא מאפשרת לנו לכתוב מאמר שיווקי איכותי ב- 20 דקות בלבד – שזה בדיוק מה שאנחנו הולכים לעשות עכשיו.

שנתחיל?

הכינו את השעונים – הנה אנחנו יוצאים לדרך. 

צעד # 1 לכתיבת מאמר שו”ת שיווקי: החליטו מה המטרה העסקית שאתם רוצים לקדם

אנחנו לא כותבים סתם. מאמר הוא כלי עסקי לכל דבר ועניין, והתפקיד שלו הוא לעזור לנו למשוך לעסק את הלקוחות הפוטנציאליים שמתאימים לנו וּלְמה שאנחנו עושים.

ולכן, הצעד הראשון לכתיבת מאמר, כל מאמר, הוא לחשוב, מה אתם רוצים לקדם.

הבחירה שלכם במטרה תשפיע על הבחירה שלכם בשאלות ובתשובות שתעניקו לקוראים. מפני שרק כשאתם יודעים לאן אתם מכוונים – אתם יכולים להתוות את הדרך, וגם, ולא פחות חשוב, לבדוק שאתם מתקדמים בכיוון הנכון, תוך כדי תנועה.

אתם לא צריכים לתכנן עכשיו את 5 השנים הבאות. אפשר להסתפק גם בחודש הקרוב או במטרה כמו הגדלת רשימת הדיוור שלכם. 

יש? יופי!

אז יש לכם עכשיו 2 דקות כדי לבחון את היעדים העסקיים שלכם, ולבחור ביעד שחשוב לכם לקדם עכשיו.

 

צעד # 2 לכתיבת מאמר שו”ת שיווקי: בחרו 3 שאלות למאמר

עכשיו, כשיש לכם כיוון – אפשר לבחור את השאלות שבהן יטפל המאמר.

הדרך היעילה ביותר למצוא את השאלות שימשכו למאמר שלכם קוראים רבים, היא כמובן לבחור בשאלות ששואלים אתכם שוב ושוב…  הרי זה מה שרובנו עושים רוב היום – עונים על שאלות של לקוחות ושל לקוחות פוטנציאליים, ולפעמים – גם על שאלות של עצמנו, לא כך?

ככל שתמקדו את השאלות במקבצים רלבנטיים – כך יהיה המאמר יותר ממוקד, ויהיה לכם יותר קל לשווק אותו לקוראים.

למשל: 3 שאלות שעוסקות בשירות ספציפי שאתם מציעים, או 3 שאלות שקהל יעד מסוים שואל, או 3 שאלות שאנשים שואלים אתכם בתהליכי מכירה…

לצורך ההדגמה, בחרתי את 3 השאלות שאני פוגשת הכי הרבה כשאני מדברת על כתיבת מאמרים לשיווק העסק, והן:

  • מה האורך המומלץ של מאמר שיווקי?
  • כל כמה זמן צריך לכתוב מאמר חדש?
  • ושאלת המיליון דולר: איך הופכים את המאמר לכלי שיווקי?
מה יהיו השאלות שבהן אתם תתמקדו במאמר השאלות והתשובות שלכם?
  • שימו שעון ל-2 דקות
  • היזכרו בשאלות ששואלים אתכם לעתים קרובות
  • ופשוט רשמו את השאלות בצורה הכי אותנטית וטבעית – 3 בלבד – בלי לשפצר ובלי לערוך.
מוכנים? קדימה! יש לכם 2 דקות!

עכשיו, כשחומר הגלם הבסיסי מונח לפנינו – אפשר להתחיל לכתוב:

צעד # 3 לכתיבת מאמר שו”ת שיווקי: רשמו את השאלה הראשונה וענו עליה

לפני שאתם מתחילים – הנה כמה הנחיות חשובות:

  • התחילו את התשובה בחיזוק של הקוראים שהעלו את השאלה, כי זה לגמרי לא מובן מאליו.
    למשל: שאלה מעולה. תודה ששאלת… כך תעודדו אותם, וגם אחרים, להמשיך לשאול שאלות, שיספקו לכם חומר גלם לעוד הרבה מאוד מאמרים…
  • אחרי שהחמאתם להם על האומץ והפתיחות – תנו להם תשובה קצרה ועניינית, שתענה על השאלה בצורה ממצה.

למשל – הנה הדוגמה שלי:

מאמר שיווקי אפקטיבי צריך להיות ארוך מספיק כדי להעביר את המידע שחשוב לקוראים, ומצד שני, הוא צריך להיות קצר מספיק כדי לגרום להם לקרוא אותו עד לסוף, שבו נמצא הערך השיווקי שלו. בגדול, מאמר של 500 מילה יעשה עבודה שיווקית מצוינת.

אחד היתרונות של כתיבה לפי תבנית תוכן מוכנה הוא, שהיא תוחמת מראש את חלקי המאמר, כך שהיא מובילה אתכם צעד אחר צעד בלי לדלג על שום שלב חשוב בדרך. כי כשאתם בוחרים 3 שאלות בלבד, לפי הנחיית התבנית – זה מוביל אתכם לכתיבת מאמר בהיקף המומלץ של כ- 500 מילים – בלי לספור מילים ובלי להתלבט.

  • כתבו בדיוק כמו שאתם מדברים. אל תחפשו מילים גבוהות ואל תשמשו בז’רגון מקצועי. המאמר שלכם הוא בעצם שיחה עם הלקוחות שנמצאים ברשת, והיופי הוא, שהוא מאפשר לכם להגיע להרבה יותר לקוחות ועדיין לשמור על החיבור האישי ביניכם, דרך הבחירה במילים הנכונות.
יש? עכשיו אתם:
  • שימו שעון ל-2 דקות. כתבו את השאלה הראשונה, וענו עליה בדיוק לפי ההדרכה:
  • התחילו בחיזוק
  • ענו על השאלה בצורה ממוקדת ועניינית
  • ותנו לעצמכם לכתוב בדיוק כמו שהייתם מסבירים בעל פה.
מוכנים? קדימה! יש לכם 2 דקות!

סיימתם? יופי! הנה אנחנו מתקדמים:

צעד # 4 לכתיבת מאמר שו”ת שיווקי: רשמו את השאלה הראשונה וענו עליה

אחד היתרונות במאמר שאלות ותשובות הוא שברוב המקרים אין לַסֵדֶר של השאלות משמעות, כך שאתם יכולים לזרום עם התשובות הרבה יותר מהר ובקלות. וכיוון שהתשובות מתבססות על המקצועיות שלכם – זה אחד המאמרים הכי קלים ופשוטים לכתיבה. הקוראים שואלים ואתם עונים.

אבל לפני שתענו על השאלה השנייה – עוד כמה הנחיות ותזכורות:

  • מתחילים בחיזוק לשואל השאלה, זוכרים? כי אתם רוצים לעודד עוד ועוד קוראים לשאול שאלות, מבלי לחשוש מתשובה מתנשאת או נוזפת. זה ממש חשוב!
  • כשאתם עונים – תשאלו את עצמכם לאן אתם רוצים להוביל את הקוראים בסוף המאמר. הרבה פעמים יש כמה תשובות נכונות לאותן שאלות, או לפחות כמה דגשים. הבחירה מה להדגיש ולמה – היא לגמרי שלכם, והיא קשורה ישירות לאסטרטגיית התוכן שלכם.

דוגמה?

אני חוזרת אל 3 השאלות שהכנתי, והנה השאלה השנייה שבה אני בחרתי:

  • כל כמה זמן צריך לכתוב מאמר חדש?

נתחיל מהחיזוק:

שאלה מאוד חשובה ואני מודה לך ששאלת אותה ונתת לי הזדמנות לענות.

שימו לב

שאפשר להציג את השאלה ברמה העקרונית, כמו למשל: כל כמה זמן צריך לכתוב מאמר חדש, ואפשר להציג את השאלה בצורה יותר אישית, שגם תזהה את השואל ברמת המגדר, למשל:

כל כמה זמן צריך לכתוב מאמר חדש, כי אני כותב מאוד לאט וקשה לי למצוא זמן לכתיבה – זאת פנייה של גבר, ותוכלו לענות לו בפנייה מאופיינת לגבר,

לעומת

“כל כמה זמן צריך לכתוב מאמר חדש, כי אני כותבת מאוד לאט וקשה לי למצוא זמן לכתיבה”, שתזמין מענה בלשון שפונה לאשה.

ועכשיו נמשיך: והתשובה היא… או, אז פה בדיוק נכנס השיקול האסטרטגי.

כמי שנותנת פתרונות כתיבה לבעלי עסקים, בדוגמה שלי – חשוב לי להפיג את חרדת הכתיבה, ולהראות איך אפשר להיעזר בתבניות מאמר מוכנות כדי לכתוב בקלות וביעילות ולהרוויח את כל היתרונות של ניהול תוכן דיגיטלי חכם.

ולכן, אני אכתוב:

יש אתרים רבים שמעלים מאמרים מדי יום ביומו, ויש מומחים שממליצים לכתוב פוסטים בפייסבוק לא רק כל יום, אלא כמה פעמים ביום, בשעות שונות… ההמלצה הגורפת שלי היא, לכתוב בקצב שמתאים לך – כי מה שחשוב באמת, זה לא הכמות אלא העקביות.

אז השאלה האמיתי שעליך לשאול את עצמך היא, מהו הקצב שמתאים לך?

אם חשוב לך להיות בקשר צמוד עם העוקבים שלך – זה עוד מקום שבו תבניות תוכן מוכנות יכולות לעזור בענק – כי כתיבה בעזרת תבנית תוכן מוכנה מקצרת משמעותית את התהליך ומאפשרת לך לכתוב יותר, בפחות השקעה של זמן ומאמץ. 

ואם גם פעם בשבוע עדיין אינטנסיבי מדי לאורח החיים שלך, עם כל יתר המחויבויות שלקחת על עצמך – אפשר בהחלט להסתפק במאמר אחד בלבד בחודש, ורק לחזק אותו בעבודה מתוכננת היטב של חשיפה חכמה, למשל: דרך פרסום ממומן או דרך תזמון אוטומטי, וכמובן – דרך מסרים לרשימת הדיוור.

גם פה, השימוש בתבנית תוכן מוכנה תקצר משמעותית את משך הכתיבה, ותשאיר לך הרבה יותר זמן לתכנן ולתזמן מקסימום חשיפה במינימום מאמץ.

יש? עכשיו אתם:
  • שימו שעון ל-2 דקות. כתבו את השאלה השנייה, וענו עליה בדיוק לפי ההדרכה:
  • התחילו בחיזוק
  • ענו על השאלה בצורה ממוקדת, עניינית וקצרה – בלי להעמיס על הקוראים יותר מידי מידע
  • והכי חשוב – תזרמו עם הכתיבה כאילו שהקורא שלכם עומד מולכם ואתם בסך הכל עונים לו על השאלה בעל פה – שזה פחות או יותר הדבר שאתם עושים הכי הרבה, לא כך?
מוכנים? קדימה! יש לכם 2 דקות! על השעון!!!

סיימתם? יופי! אנחנו מתקדמים לשאלה השלישית:

צעד # 5 לכתיבת מאמר שו”ת שיווקי: רשמו את השאלה הראשונה וענו עליה

בשלב הזה אתם כבר די מיומנים. יש לכם שאלה מול העיניים. הבנתם את הפרינציפ של העבודה עם התבנית. כל מה שנשאר זה פשוט לענות, בדיוק לפי הסדר שעליו דיברנו עד עכשיו, כמו שכבר עשיתם פעמיים, ובהצלחה רבה.

למען הסדר הטוב, אני שוב אדגים איך אני עונה על השאלה השלישית, ואז נעבור לעבודה שלכם.

אז שאלת ההדגמה השלישית הייתה: איך הופכים את המאמר לכלי שיווקי?

וזו ללא ספק שאלת המיליון דולר, כי הסיבה היחידה שבעלי עסקים בכל העולם, בכל נישה ובכל גודל, הפכו לכותבי תוכן – היא כדי למשוך את הקוראים הנכונים, ולהפוך אותם ללקוחות משלמים, וכדי שזה יקרה – חשוב להכניס למאמר אוריינטציה שיווקית.

וזה המקום שבו תבנית מאמר מוכנה עושה לנו את העבודה ביג טיים, כי היא מארגנת עבורנו את המעטפת השיווקית של המאמר, וכל מה שנשאר לנו לעשות זה רק לקרוא את ההנחיה של התבנית – ולכתוב את התוכן המתבקש – במקום הנכון ובסדר הנכון.

  • המקום הראשון שבו אנחנו מכניסים את השיווק למאמר הוא בתכנון האסטרטגי – וזה החלק הראשון של התבנית

כי כמו שכבר הבנתם, לפני שמתחילים לכתוב – חשוב לעצור, ולחשוב, מה המטרה העסקית שחשוב לכם לקדם בעזרת המאמר, ומה אתם רוצים שהקוראים יעשו בסיום הקריאה.

  • המקום השני שבו אנחנו מכניסים את השיווק למאמר הוא בכתיבה עצמה – והתבנית עושה לנו סדר גם בזה:

מאמר שיווקי חייב לקחת בחשבון את המרכיבים האופייניים של הכתיבה השיווקית:

  • הוא צריך לפנות אל הלקוח האידיאלי שלכם,
  • הוא צריך להשתמש בשאלות כדי להרים להנחתה לפתרונות שיש לכם בשבילו
  • הוא צריך לתת תשובות שמכוונות לתועלות של הפתרונות שלכם עבורו. 
  • וזה מוביל אותי אל המקום השלישי שבו אנחנו מכניסים את השיווק למאמר, והוא במבנה

בגדול, אפשר לומר שמאמר שיווקי טוב הוא כמו המבורגר בתוך לחמנייה. לענייננו, 3 השאלות והתשובות הן הקציצה. זה לב המאמר והסיבה שבשבילה מגיעים הקוראים שלהם.

אבל… חשוב לאזן את הנתינה שלכם בהיענות מצד הקוראים. ולכן – אנחנו רוצים לעטוף את לב המאמר בלחמנייה של שיווק:

  • הלחמנייה העליונה מורכבת מכותרת – שתפקידה לגרום לקוראים לעצור, ולעורר בהם סקרנות לקרוא את המשך המאמר, ומפתיח, שתפקידו למשוך את הקוראים עוד נדבך פנימה, לתוך המאמר, בין היתר, על ידי הצפה של הכאב והבטחה של פתרון בהמשך המאמר.
  • ואילו הלחמנייה התחתונה מתמקדת ביצירה אנגייג’מנט עם הקוראים, כדי להניע אותם לפעולה הרצויה שתיקח אותם עוד צעד או שניים בדרך לממש את המטרה האסטרטגית שלכם.

איך יודעים מה כותבים איפה? זאת בדיוק המשמעות והמהות של תבנית תוכן מוכנה. כל ההנחיות כבר שם. צריך רק למלא את התוכן שלכם.

יש? עכשיו אתם:
  • שימו שעון ל-2 דקות. כתבו את השאלה השלישית, וענו עליה בדיוק לפי ההדרכה:
  • התחילו בחיזוק
  • ענו על השאלה בצורה ממוקדת, עניינית וקצרה
  • ושמרו על שפה מדוברת בגובה העיניים של הקוראים.
מוכנים? קדימה! יש לכם 2 דקות! כן, כן – על השעון!

סיימתם? יופי!

עד כאן – השקעתם בכתיבה בסך הכל 10 דקות – כולל התכנון האסטרטגי, בחירת השאלות המתאימות, וכתיבת הלב המקצועי של המאמר. עכשיו, יש לנו עוד 10 דקות כדי לעמוד בהבטחה שלי מהפתיח – ואת 10 הדקות האלה אנחנו הולכים להקדיש לעטיפה השיווקית של המאמר שלכם.

וזה אומר, שמכאן ואילך, אתם תדברו על הידע המקצועי שלכם אבל תדגישו בעיקר את  התועלות של המאמר לקוראים.

איך עושים את זה?

כמו שכבר הבנתם, אתם לא צריכים לנחש, ואתם לא צריכים להתלבט, כי התבנית תנחה אתכם בדיוק מה צריך להיות איפה, וכל מה שתצטרכו לעשות – זה בסך הכל להזין פנימה את הנתונים שלכם.

צעד # 6 לכתיבת מאמר שו”ת שיווקי: להוסיף את הכותרת

תפקיד הכותרת הוא לגרום לקוראים לעצור, ולעורר בהם סקרנות לקרוא את המשך המאמר.

הנה נוסחה לכותרת שיכולה להתאים למאמר של שאלות ותשובות:

3 שאלות קריטיות בנושא [***] והתשובות שיעזרו לכם [תוצאה רצויה]

למשל:

3 שאלות קריטיות בנושא כתיבת מאמרים והתשובות שיעזרו לכם לכתוב בקלות וביעילות.

יש? עכשיו אתם:
  • שימו שעון ל-2 דקות
  • הציבו את הנוסחה
  • והזינו פנימה את הנתונים של המאמר שלכם – יש לכם 2 דקות תמימות לשחק עם המילים
מוכנים? קדימה! 2 דקות!

נעבור לשלב הבא: 

צעד # 7 לכתיבת מאמר שו”ת שיווקי: לכתוב את הפתיח 

התפקיד של הפתיח הוא להוביל את הקוראים עוד צעד לתוך המאמר שלכם, והדרך היעילה ביותר לעשות את זה, היא להציב את הבעיה ולהבטיח שקריאת המאמר תספק את הפתרון.

איך עושים את זה?

קודם כל – מציבים את הבעיה העקרונית:

למשל: כתיבת מאמרים היא ללא ספק הכלי היעיל ביותר והזול ביותר למשוך לעסק לידים חדשים, אבל הרבה מאוד בעלי עסקים מפחדים לכתוב, בגלל שהם לא יודעים מה ואיך לעשות.

עכשיו – מבטיחים להם שקריאת המאמר תוביל אותם לתשובות (וכמובן, עומדים בהבטחה).

למשל: במאמר שלפניכם תמצאו 3 שאלות נפוצות בנושא כתיבת מאמרים לשיווק העסק, ואת התשובות המועילות, שיעזרו גם לכם להתגבר על החשש מהכתיבה ולהגיע להרבה יותר לקוחות.

יש? יופי! עכשיו אתם:
  • שימו שעון ל-2 דקות
  • הציבו את 2 השלבים של הפתיח
  • והזינו פנימה את הנתונים של העסק שלכם.
מוכנים? קדימה! יש לכם 2 דקות!

מכאן, אנחנו מדלגים היישר אל החלק האחרון של התבנית – שבו תמצאו את 3 החלקים הסוגרים של המאמר. התפקיד של חלקי הסגירה הוא להוביל את הקוראים אל סוף המאמר מתוך הכרת תודה על כל הידע שנתתם להם במאמר, ולמנף את הכרת התודה להידוק הקשר ביניכם, בעזרת קריאה לפעולה.

איך עושים את זה?

פשוט, ממשיכים להתקדם לפי הנחיות התבנית, צעד אחר צעד:

צעד # 8 לכתיבת מאמר שו”ת שיווקי: לכתוב את הסיכום

בחלק הסוגר הראשון, אתם מסכמים את תועלות המאמר. כדי להדגיש את התועלות – התחילו במשפט קצר שיזכיר לקוראים את הבעיה שבגללה הם הגיעו – שזה יהיה בעצם תקציר של 3 השאלות.

ואז, כדי שהצדק לא רק ייעשה אלא גם ייראה – תכתבו, ממש באלה המילים: “כמו שיכולתם ללמוד במאמר…” – ותכתבו תמצית קצרה וממוקדת של 3 התשובות שלכם.

למשל:

כתיבת מאמרים היא ללא ספק הכלי היעיל ביותר והזול ביותר למשוך לעסק לידים חדשים, אבל הרבה מאוד בעלי עסקים מפחדים לכתוב, בגלל שהם לא יודעים מה ואיך לעשות.

כמו שיכולתם ללמוד מהמאמר, מאמר שיווקי לא צריך להיות ארוך מדי, אפשר בהחלט להסתפק בכתיבת מאמר אחד בחודש ולמנף את החשיפה בצורה חכמה, והכי חשוב להיעזר בתבנית מוכנה, כדי להכניס פנימה את השיווק בדיוק במקומות הנכונים, בלי לפספס דבר.

יש? נהדר! עכשיו אתם:
  • שימו שעון ל-2 דקות
  • הציבו את 2 השלבים של הסיכום
  • והזינו פנימה את הנתונים של העסק שלכם.
מוכנים? קדימה! יש לכם 2 דקות!

בואו נתקדם.

צעד # 9 לכתיבת מאמר שו”ת שיווקי: ליצור אנגייג’מנט

החלק הסוגר השני של התבנית הוא החלק שאני קוראת לו “גשר לקשר”.

למה גשר לקשר?

כי עד עכשיו, אתם דיברתם והם הקשיבו. עכשיו, אתם רוצים להפוך את המונולוג שלכם לדיאלוג ביניכם לבין הקוראים. וזה אומר, שבשלב הזה אתם תזמינו אותם להגיב על המאמר ולשתף גם את הידע שלהם.

למשל: נתתי לכם 3 תשובות לשאלות חשובות בנושא כתיבת מאמרים. עכשיו תורכם. מה אתם הייתם עונים? איזה עוד מידע תוכלו להוסיף מניסיונכם?

יש? עכשיו אתם:
  • שימו שעון ל-2 דקות
  • ופשוט דברו עם הקוראים שלכם והזמינו אותם לחלוק אתכם ועם יתר הקוראים את ניסיונם.
מוכנים? קדימה! יש לכם 2 דקות!

וזה מביא אותנו אל החלק הסוגר השלישי של התבנית ואל החלק האחרון של המאמר:

צעד # 10 לכתיבת מאמר שו”ת שיווקי: לכתוב את הקריאה לפעולה

זה הפאנץ’ השיווקי של המאמר שלכם, והמקום שבו אתם מובילים את הקוראים אל השלב הבא בקשר ביניכם.

איך עושים את זה?

פשוט מאוד. אומרים להם מה לעשות. הכי ברור שאפשר. הכי מזמין שאפשר. ועם סיבה טובה לפעול – כאן ועכשיו.

למשל:

רוצים לקבל ממני עוד הרבה עצות מועילות וטיפים מעולים? מוזמנים ללחוץ על הקישור ולהוריד את מדריך “מאמרים שמוכרים”, שייתן לכם כל מה שצריך כדי לכתוב מאמרים שלקוחות אוהבים לקרוא – במתנה ממני ולגמרי בחינם.

יש? עכשיו אתם:
  • שימו שעון ל-2 דקות
  • היזכרו במטרה האסטרטגית של המאמר שלכם, כדי להבטיח שהקריאה לפעולה בסופו תקרב את הקוראים למטרה האסטרטגית שהגדרתם לעצמכם מלכתחילה.
  • והזינו פנימה את הנתונים המתאימים.
מוכנים? קדימה! יש לכם 2 דקות!

בשורה התחתונה

כתיבת מאמרים מאפשרת ללקוחות פוטנציאליים להתרשם מהמומחיות שלכם און ליין ולהתחבר אליכם דרך המסרים הנכונים, יכולה לעשות. הבעיה היא שבעלי עסקים רבים עדיין לא כותבים מאמריםאם ובגלל זה הם מפספסים המון לקוחות פוטנציאליים. לא חבל?

כמו שיכולתם ללמוד מההדרכה, תבנית מאמרים מוכנה היא פתרון יעיל ופשוט לכתיבה מהירה וקלה. ככל שתיצמדו לתבנית המאמרים המוכנה – כך יהיה לכם קל יותר לדייק את המאמר, למקד את הכתיבה, לשמור על הסדר הנכון ולהתקדם במהירות, בלי לפספס אף שלב בדרך. והראייה: כתבתם בסך הכל 20 דקות – על השעון, לפי תבנית מאמר מוכנה – ויש לכם מאמר מקצועי שמותאם לשיווק העסק שלכם בצורה מושלמת. 

תבניות מאמרים

עד כאן אני ועכשיו אתם

הובלתי אתכם צעד-אחר-צעד לכתיבה קלה ומהירה של מאמר שיווקי מעולה בעזרת תבנית מאמרים מוכנה, ותוך 20 דקות בלבד! עכשיו הבמה כולה שלכם. מה תוכלו להוסיף להדרכה שלי? מה הכלים שעוזרים לכם לכתוב מאמרים ולהגיע ליותר לקוחות? אנא, שתפו את כולנו בתגובות, פה למטה.

הצעד הבא שלכם להצלחה

אהבתם את המאמר? מוזמנים לשתף את החברים.

רוצים לקבל ממני עוד המון טיפים מעשיים, עצות טובות והדרכות מעשירות ושימושיות שיעזרו לכם להתקדם במהירות ולהצליח בגדול בעזרת ניהול תוכן דיגיטלי אפקטיבי? הירשמו עכשיו למיני קורס “שיווק בחיוך” כדי לגלות מה באמת מניע את השיווק הדיגיטלי (קרוב לוודאי שזה לא מה שאתם חושבים), איך זה קשור אליכם (קשור ועוד איך!), ואיך להתחיל לתכנן את תשתית התוכן שתזרים אליכם את הלקוחות הנכונים לכם – לגמרי בחינם. לקבלת המתנה – לוחצים פה.

להדרכה המוקלטה בערוץ היוטיוב שלי – לוחצים על התמונה:

הדרכת וידיאו

אודות עידית נעמן

עידית נעמן עוזרת לעצמאים שכותבים וכותבים ולא רואים תוצאות, להקים תשתית תוכן שיווקית מושלמת במהירות ובליווי צמוד, במטרה ליצור חשיפה אפקטיבית ברשת שתוביל אליהם את הלקוחות הנכונים ותאפשר להם להגדיל משמעותית את ההכנסות.

לגישה בחינם למיני קורס "שיווק בחיוך" שיגלה לכם מה באמת מניע את השיווק הדיגיטלי ואיך לתכנן צעד-אחר-צעד את תשתית התוכן השיווקית של העסק - לוחצים עכשיו על הקישור "מתחילים לעשות שיווק בחיוך".

השארת תגובה