רעיונות לכתיבת תוכן: איך לייצר מעיין אינסופי של רעיונות לתוכן למאמרים לפורים

רעיונות לכתיבת תוכן הוא אחד החסמים המשמעותיים ביותר שבגללם בעלות ובעלי עסקים לא כותבים תוכן ולא מנצלים את הכלים הזמינים של האינטרנט לשיווק העסק. 

זהו אחד הנושאים שעולים הכי הרבה כשאני מדברת עם תלמידים ולקוחות שמצטרפים לקבוצת “קהילת מקצועני התוכן” זה שהם לא כותבים או חוששים להתחיל ולהתחייב לכתוב תוכן לשיווק העסק, מפני שאין להם רעיונות על מה לכתוב.

הבשורה הטובה היא: שמכל החסמים שבגללן בעלות ובעלי עסקים לא יוצרים תוכן – עניין הרעיונות הוא הכי קל לפתרון ובו אני הולכת לעסוק בהדרכה שלפניכם. בסוף ההדרכה יהיו לכם 5 כיוונים למעיין אינסופי של רעיונות לתוכן, בדגש על מאמרים לפורים.

אודות עידית נעמן

עידית נעמן עוזרת לעצמאים שכותבים וכותבים ולא רואים תוצאות, להקים תשתית תוכן שיווקית מושלמת במהירות ובליווי צמוד, במטרה ליצור חשיפה אפקטיבית ברשת שתוביל אליהם את הלקוחות הנכונים ותאפשר להם להגדיל משמעותית את ההכנסות.

לגישה בחינם למיני קורס "שיווק בחיוך" שיגלה לכם מה באמת מניע את השיווק הדיגיטלי ואיך לתכנן צעד-אחר-צעד את תשתית התוכן השיווקית של העסק - לוחצים עכשיו על הקישור "מתחילים לעשות שיווק בחיוך".

השארת תגובה