רעיונות לכתיבת תוכן: איך לייצר מעיין אינסופי של רעיונות לתוכן למאמרים לפורים

רעיונות לכתיבת תוכן הוא אחד החסמים המשמעותיים ביותר שבגללם בעלות ובעלי עסקים לא כותבים תוכן ולא מנצלים את הכלים הזמינים של האינטרנט לשיווק העסק. 

זהו אחד הנושאים שעולים הכי הרבה כשאני מדברת עם תלמידים ולקוחות שמצטרפים לקבוצת “קהילת מקצועני התוכן” זה שהם לא כותבים או חוששים להתחיל ולהתחייב לכתוב תוכן לשיווק העסק, מפני שאין להם רעיונות על מה לכתוב.

הבשורה הטובה היא: שמכל החסמים שבגללן בעלות ובעלי עסקים לא יוצרים תוכן – עניין הרעיונות הוא הכי קל לפתרון ובו אני הולכת לעסוק בהדרכה שלפניכם. בסוף ההדרכה יהיו לכם 5 כיוונים למעיין אינסופי של רעיונות לתוכן, בדגש על מאמרים לפורים.

אודות עידית נעמן

עידית נעמן מובילה עסקים לתוצאות באינטרנט ובעולם האמיתי. דרך הקורסים ותכניות הליווי שפיתחה - היא עוזרת לבעלות ובעלי עסקים למנף את הידע המקצועי שלהם לתוכן בעל ערך, וליצור חשיפה אפקטיבית און ליין כדי להגיע ליותר לקוחות ולהגדיל את ההכנסות.

לגישה בחינם לקורס "שיווק בחיוך" שבו תתחילו לתכנן את תשתית התוכן שתזרים אליכם לקוחות משלמים - לוחצים עכשיו על הקישור "מבוא לשיווק בחיוך".

השארת תגובה