ניהול תוכן: 3 טיפים לוהטים לשיווק אותנטי שייתן לתוכן שלך עוצמה ללא תחרות

יותר ויותר עסקים מבינים שכדי להגיע ללקוחות הנכונים ולהפיק את המקסימום מתקציב השיווק, הם חייבים לכתוב בצורה נכונה, או במלים אחרות, להיות קשובים להתפתחויות בתחום השיווק הדיגיטלי. אלא שכללי השיווק כל הזמן משתנים ולא פשוט לעמוד בקצב. נשמע מוכר? האם גם את מנסה לייצר תוכן אותנטי לשיווק העסק אבל לא מספיקה להתעדכן בכל החידושים? האם גם את מרגישה שהכל רץ קדימה ורק את נשארת מאחור? במאמר שלפניך תמצאי 3 טיפים לוהטים לשיווק אותנטי, היישר מכנס השיווק העולמי. מוזמנת לקרוא, ליישם וכמובן לשתף

 

כמו שיכולת להבין, תחום השיווק הדיגיטלי, והשיווק באמצעות תוכן במיוחד, עפים קדימה בקצב מסחרר. מה שהיה רצוי לפני מספר חודשים – כבר לא מספק את הסחורה, ולפעמים, אפילו עלול להזיק. כדי שתוכלי להדביק את הקצב ולהתאים את הפעילות השיווקית שלך לשינויים, אספתי בשבילך 3 טיפים לוהטים- שיווק אותנטי היישר מהתנור של כנס השיווק העולמי.

עוד מעט נראה מה הטיפ הכי-הכי של חכמי השיווק המובילים בעולם. אבל תחילה – הנה הטיפ הראשון.

טיפ לוהט מס’ 1: כשאת כותבת – אל תחשבי “תוכן” אלא “שינוי משמעותי”

האתגר הגדול ביותר של כל מי שכותב תוכן במטרה לשווק את העסק ולמשוך לקוחות נכונים, הוא קודם כל ויותר מכל, לא להאכיל את הקוראים במילים סתמיות ובמסרים שיווקיים מעיקים, אלא לתת להם מידע מסייע ומועיל, שיעזור להם לחולל שינוי אמיתי בחייהם.

איך עושים את זה?
תשאלי את עצמך שתי שאלות:
• ראשית, האם את מייצרת תוכן מתוך כוונה לשרת את עצמך ולקדם את העסק שלך?
• עכשיו, האם את משתמשת בתוכן שלך כדי לחולל שינוי לטובה אצל הקוראים שלך?

יש לך היום הזדמנות לייצר תוכן מחולל שינוי בעולמם של הקוראים שלך. תוכן שיהיה גם מעשי וגם מעורר השראה. אל תוותרי על ההזדמנות!

וזה עוד כלום לעומת הטיפ השני.

טיפ לוהט מס’ 2: כדי להעביר את המסר שלך – התחילי לחשוב “תוכן אותנטי”

אחת ההמלצות הכי חמות של מומחי השיווק המובילים בעולם היא להפסיק להשתמש בשפה שיווקית מכירתית, ולהתמקד במי שאת. להיות אותנטיים, להדהד את החלומות של קהל המטרה שלך, כי זה מה שיעשה עבורך את העבודה השיווקית הטובה ביותר.

איך עושים את זה?

שימי לב לשני דברים חשובים:
• ראשית, היי אמיתית ומקורית
• עכשיו, היי נאמנה למי שאת ובעיקר למי שאת עבור הלקוחות שלך.

אותנטיות היא לב-ליבו של העניין והיא עובדת! על הדרך, אל תשכחי לדייק גם את הגדרת המטרות העסקיות שלך, ולבחור בתבונה את המדדים שיעזרו לך לבדוק האם את בכיוון הנכון.

שום מאמר על טיפים לוהטים בתחום השיווק לא יהיה שלם בלי הטיפ השלישי, והוא החשוב מכולם.

טיפ לוהט מס’ 3: תשאלי את עצמך למה בכלל את כותבת תוכן

רוצה לוודא שהתוכן שלך באמת באמת אותנטי? יש שאלה אחת, אחת בלבד, שתחולל מהפכה בכל הפעילות השיווקית שלך, והיא: “למה את עושה את זה בכלל, מלכתחילה”. בלי לענות על השאלה הזאת – יהיה לך קשה עד בלתי אפשרי, לייצר תוכן רלבנטי אותנטי לקהל הנכון בזמן הנכון (כלומר: בזמן שהם צריכים אותו).

איך עושים את זה?

פשוט מאוד:
• ראשית, חשבי מה קהל המטרה שלך מצפה שתהיי עבורו
• עכשיו, התאימי את התוכן שלך לציפיות ולצרכים שלהם.

האנשים שנמצאים מעברו השני של מסך המחשב שלך לא מחפשים שיווק. הם אנשים אמיתיים עם בעיות אמיתיות, ומה שהם רוצים זה פתרונות אמיתיים. הם זקוקים להכוונה, לעצה טובה ולתחושה שיש להם על מי לסמוך. זאת ההזדמנות שלך להרים את הכפפה!

בשורה התחתונה:

עולם השיווק רץ קדימה במהירות מסחררת ולא קל להישאר עם יד על הדופק ולעקוב אחר כל החידושים ושינויי המגמות.

כמו שיכולת ללמוד מהמאמר, העצה הגורפת של גדולי השיווק בעולם היא, לחשוב על הקוראים שלך ועל הצרכים האמיתיים שלהם, לחשוב איזה תפקיד הם מצפים ממך למלא בחייהם, ולהיות שם בשבילם עם תוכן אמיתי, שימושי, מועיל ואותנטי, שיעזור להם בצורה הטובה ביותר. כמו שאמר ג’ו פוליצי בכנס התוכן הגדול: “בעזרת שיווק באמצעות תוכן אנחנו יכולים לחולל שינוי בעתיד של האנשים שמחוברים אלינו. כל מה שזה מחייב אותנו זה להיות אמיתיים. פשוט להיות אנחנו”.

עכשיו את

עד כאן חלקתי איתך 3 טיפים חמים-חמים מכנס השיווק העולמי, שיעזרו לך לשפר את התוכן שאת כותבת. מה הטכניקה האהובה עליך כדי למשוך את הקוראים הנכונים ולהפוך אותם ללקוחות מרוצים? אנא, שתפי פה למטה, בתגובות, כדי שכולנו נוכל ללמוד ולצמוח ביחד.

הצעד הבא שלך להצלחה

אהבת? שתפי את המאמר עם חברים. רוצה לקבל ממני עוד הרבה טיפים מועילים, עצות שוות והדרכה מעשית לשיווק אותנטי ואפקטיבי באמצעות תוכן? הקליקי עכשיו על הקישור והורידי את “המדריך השלם לניהול תוכן” – במתנה ממני ולגמרי בחינם.

אודות עידית נעמן

עידית נעמן מובילה עסקים לתוצאות באינטרנט ובעולם האמיתי. דרך הקורסים ותכניות הליווי שפיתחה - היא עוזרת לבעלות ובעלי עסקים למנף את הידע המקצועי שלהם לתוכן בעל ערך, וליצור חשיפה אפקטיבית און ליין כדי להגיע ליותר לקוחות ולהגדיל את ההכנסות.

לגישה בחינם לקורס "שיווק בחיוך" שבו תתחילו לתכנן את תשתית התוכן שתזרים אליכם לקוחות משלמים - לוחצים עכשיו על הקישור "מבוא לשיווק בחיוך".

השארת תגובה