ניהול תוכן: 3 טיפים לוהטים לשיווק אותנטי שייתן לתוכן שלך עוצמה ללא תחרות

ניהול תוכן: 3 טיפים לוהטים לשיווק אותנטי שייתן לתוכן שלך עוצמה ללא תחרות

שיתוף ב facebook
שיתוף ב google
שיתוף ב twitter
שיתוף ב linkedin

יותר ויותר עסקים מבינים שכדי להגיע ללקוחות הנכונים ולהפיק את המקסימום מתקציב השיווק, הם חייבים לכתוב בצורה נכונה, או במלים אחרות, להיות קשובים להתפתחויות בתחום השיווק הדיגיטלי. אלא שכללי השיווק כל הזמן משתנים ולא פשוט לעמוד בקצב. נשמע מוכר? האם גם את מנסה לייצר תוכן אותנטי לשיווק העסק אבל לא מספיקה להתעדכן בכל החידושים? האם גם את מרגישה שהכל רץ קדימה ורק את נשארת מאחור? במאמר שלפניך תמצאי 3 טיפים לוהטים לשיווק אותנטי, היישר מכנס השיווק העולמי. מוזמנת לקרוא, ליישם וכמובן לשתף

 

כמו שיכולת להבין, תחום השיווק הדיגיטלי, והשיווק באמצעות תוכן במיוחד, עפים קדימה בקצב מסחרר. מה שהיה רצוי לפני מספר חודשים – כבר לא מספק את הסחורה, ולפעמים, אפילו עלול להזיק. כדי שתוכלי להדביק את הקצב ולהתאים את הפעילות השיווקית שלך לשינויים, אספתי בשבילך 3 טיפים לוהטים- שיווק אותנטי היישר מהתנור של כנס השיווק העולמי.

עוד מעט נראה מה הטיפ הכי-הכי של חכמי השיווק המובילים בעולם. אבל תחילה – הנה הטיפ הראשון.

טיפ לוהט מס’ 1: כשאת כותבת – אל תחשבי “תוכן” אלא “שינוי משמעותי”

האתגר הגדול ביותר של כל מי שכותב תוכן במטרה לשווק את העסק ולמשוך לקוחות נכונים, הוא קודם כל ויותר מכל, לא להאכיל את הקוראים במילים סתמיות ובמסרים שיווקיים מעיקים, אלא לתת להם מידע מסייע ומועיל, שיעזור להם לחולל שינוי אמיתי בחייהם.

איך עושים את זה?
תשאלי את עצמך שתי שאלות:
• ראשית, האם את מייצרת תוכן מתוך כוונה לשרת את עצמך ולקדם את העסק שלך?
• עכשיו, האם את משתמשת בתוכן שלך כדי לחולל שינוי לטובה אצל הקוראים שלך?

יש לך היום הזדמנות לייצר תוכן מחולל שינוי בעולמם של הקוראים שלך. תוכן שיהיה גם מעשי וגם מעורר השראה. אל תוותרי על ההזדמנות!

וזה עוד כלום לעומת הטיפ השני.

טיפ לוהט מס’ 2: כדי להעביר את המסר שלך – התחילי לחשוב “תוכן אותנטי”

אחת ההמלצות הכי חמות של מומחי השיווק המובילים בעולם היא להפסיק להשתמש בשפה שיווקית מכירתית, ולהתמקד במי שאת. להיות אותנטיים, להדהד את החלומות של קהל המטרה שלך, כי זה מה שיעשה עבורך את העבודה השיווקית הטובה ביותר.

איך עושים את זה?

שימי לב לשני דברים חשובים:
• ראשית, היי אמיתית ומקורית
• עכשיו, היי נאמנה למי שאת ובעיקר למי שאת עבור הלקוחות שלך.

אותנטיות היא לב-ליבו של העניין והיא עובדת! על הדרך, אל תשכחי לדייק גם את הגדרת המטרות העסקיות שלך, ולבחור בתבונה את המדדים שיעזרו לך לבדוק האם את בכיוון הנכון.

שום מאמר על טיפים לוהטים בתחום השיווק לא יהיה שלם בלי הטיפ השלישי, והוא החשוב מכולם.

טיפ לוהט מס’ 3: תשאלי את עצמך למה בכלל את כותבת תוכן

רוצה לוודא שהתוכן שלך באמת באמת אותנטי? יש שאלה אחת, אחת בלבד, שתחולל מהפכה בכל הפעילות השיווקית שלך, והיא: “למה את עושה את זה בכלל, מלכתחילה”. בלי לענות על השאלה הזאת – יהיה לך קשה עד בלתי אפשרי, לייצר תוכן רלבנטי אותנטי לקהל הנכון בזמן הנכון (כלומר: בזמן שהם צריכים אותו).

איך עושים את זה?

פשוט מאוד:
• ראשית, חשבי מה קהל המטרה שלך מצפה שתהיי עבורו
• עכשיו, התאימי את התוכן שלך לציפיות ולצרכים שלהם.

האנשים שנמצאים מעברו השני של מסך המחשב שלך לא מחפשים שיווק. הם אנשים אמיתיים עם בעיות אמיתיות, ומה שהם רוצים זה פתרונות אמיתיים. הם זקוקים להכוונה, לעצה טובה ולתחושה שיש להם על מי לסמוך. זאת ההזדמנות שלך להרים את הכפפה!

בשורה התחתונה:

עולם השיווק רץ קדימה במהירות מסחררת ולא קל להישאר עם יד על הדופק ולעקוב אחר כל החידושים ושינויי המגמות.

כמו שיכולת ללמוד מהמאמר, העצה הגורפת של גדולי השיווק בעולם היא, לחשוב על הקוראים שלך ועל הצרכים האמיתיים שלהם, לחשוב איזה תפקיד הם מצפים ממך למלא בחייהם, ולהיות שם בשבילם עם תוכן אמיתי, שימושי, מועיל ואותנטי, שיעזור להם בצורה הטובה ביותר. כמו שאמר ג’ו פוליצי בכנס התוכן הגדול: “בעזרת שיווק באמצעות תוכן אנחנו יכולים לחולל שינוי בעתיד של האנשים שמחוברים אלינו. כל מה שזה מחייב אותנו זה להיות אמיתיים. פשוט להיות אנחנו”.

עכשיו את

עד כאן חלקתי איתך 3 טיפים חמים-חמים מכנס השיווק העולמי, שיעזרו לך לשפר את התוכן שאת כותבת. מה הטכניקה האהובה עליך כדי למשוך את הקוראים הנכונים ולהפוך אותם ללקוחות מרוצים? אנא, שתפי פה למטה, בתגובות, כדי שכולנו נוכל ללמוד ולצמוח ביחד.

הצעד הבא שלך להצלחה

אהבת? שתפי את המאמר עם חברים. רוצה לקבל ממני עוד הרבה טיפים מועילים, עצות שוות והדרכה מעשית לשיווק אותנטי ואפקטיבי באמצעות תוכן? הקליקי עכשיו על הקישור והורידי את “המדריך השלם לניהול תוכן” – במתנה ממני ולגמרי בחינם.

עידית נעמן

עידית נעמן

עידית נעמן I מתוכן לתוצאות - פשוט ולעניין! מדריכה בעלות ובעלי עסקים עצמאים שרוצים להגדיל את רווחיות העסק, איך למקד את הפעילות השיווקית, לדייק את הכתיבה, ולבנות עסק משגשג דרך תוכן. לגישה בחינם למיני קורס "שיווק בחיוך" שיגלה לך מה באמת מניע את השיווק הדיגיטלי ואיך להתחיל לתכנן את תשתית התוכן השיווקית של העסק שלך, צעד-אחר-צעד - לחצי עכשיו על הקישור "גם אני רוצה לעשות שיווק בחיוך".

אז מה חשבת?...

הגעת למקום הנכון!

שלום, עידית כאן. שמחה שהגעת! 

הקמתי את בלוג “דרך התוכן” בשנת 2009, במטרה לחלוק אתך את הידע והניסיון הרחב שצברתי – כעיתונאית, כנלפיסטית וכמנטורית שיווקית.

מזמינה אותך לקרוא, ליישם וכמובן – לשתף!  

פוסטים אחרונים

החתול משה התעורר מבואס. היום הוא יום הולדתו, ואף חבר לא הגיע לברך. “רוצה לחגוג את יום הולדתך? במקום לשבת סתם עצוב – תזמין את השמחה”, מציעה לו רות, חברתו הטובה, ושניהם יוצאים ביחד למסע קסום בעקבות המחשבות והמעשים שמחזירים לחתול משה את החיוך…
כל הפרטים – בלחיצה על הכפתור 

כמו שכבר בוודאי הבנתם, כתיבה היא כוס התה הכי-הכי שלי. תכל’ס, כל החיים…
אבל ברגע שהפכתי לסבתא, חיברתי לכתיבה את כישורי האימון והנלפ שרכשתי בדרך, יחד עם אהבת האיור ששמרתי שנים רבות במגירה והקמתי את 1001books.co.il
הוצאת ספרים שמתמקדת בספרי העצמה ואימון לפעוטות וילדים. 

במקום להמציא בכל פעם את הגלגל ולבזבז זמן יקר על כתיבת מאמר ארוך מדי, מבולבל ולא שיווקי, רכשו עכשיו את קובץ תבניות המאמרים המוכנות שלי, שיעזרו לכם לכתוב מאמרים מקצועיים איכותיים ושיווקיים – בחצי שעה ואפילו פחות. הקובץ כולל הדרכה מעשית ליישום התבניות + הדרכה לשילוב של כתיבה שיווקית.

תבניות לכתיבת מאמרים

שיווק באמצעות תוכן מתבסס על תוכן רלבנטי, שפונה לדמות לקוח ספציפית ונותן לה מענה מותאם. הלקוח הזה הוא לקוח החלומות שלך וכדי להפיק מהתוכן את התוצאות הרצויות – חשוב שתדעי מיהו, מה מאפיין אותו, מה חשוב לו ומה הוא מחפש. כל אלה ועוד – בקורס הדיגיטלי “לקוח החלומות” שיוביל אותך אל הלקוח האידיאלי שלך ב-5 צעדים קצרים וממוקדים.

מיני קורס לקוח החלומות

סדנה דיגיטלית מעשית שבה אני מובילה אותך צעד-אחר-צעד לכתיבת 6 סוגי המאמרים המבוקשים ביותר ברשת – כולל 3 בונוסים מגבירי תוצאות לאיתור מילות המפתח הנכונות, לבניית תמונה מלווה למאמרים ולהפצה אפקטיבית שתזרים למאמרים עוד ועוד קוראים מעוניינים.

מישהו לכתוב איתו

למעבר לקורס החינמי שיגלה לך מה באמת מניע את השיווק הדיגיטלי ואיך תוכלי לתכנן תשתית תוכן שתזרים לעסק שלך לקוחות על אוטומט - מוזמנת למלא את הפרטים.

הפרטים שמסרת שמורים ובטוחים והם ישמשו אותי כדי לחלוק אתך ידע מועיל להצלחתך!

גלילה לראש העמוד
דילוג לתוכן