שאלות נפוצות

השאלות הכי הכי

והתשובות שיקחו אתכם הכי מהר להצלחה

שאלות ותשובות הן כלי נהדר להעברת מידע ובניית אנגייג'מנט עם הקוראים

לאורך הדרך, נשאלתי שאלות רבות על ידי לקוחות, תלמידים ומתעניינים. 

אספתי מקבץ של שאלות ותשובות שחוזרות על עצמן בנושא ניהול תוכן דיגיטלי, בתקווה שיעזרו לכם להבין יותר לעומק את החשיבות של שיווק באמצעות תוכן, ולקבל את ההחלטות הטובות ביותר להצלחת העסק שלכם.

שאלה נהדרת. כי רוב בעלות העסקים כבר שמעו שהתוכן הוא המלך… אז מה פירוש שיווק וניהול תוכן באינטרנט? ובכן, שיווק וניהול תוכן באינטרנט הוא האופן שבו כתיבה והפצה של תוכן מובילים את העסק שלך לתוצאות העסקיות הרצויות: יותר לקוחות משלמים ויותר הכנסות. 

אז איך זה מתחבר אליך? 

יש לכם אתר אינטרנט עם בלוג עסקי שהוא חלק ממנו? השעות שאתם מבלים בפייסבוק מביאות לכם לידים ולקוחות? אתם מפעילים את האימייל כדי לשמור על קשר עם לקוחות ולקוחות פוטנציאליים? 

אם עניתם בחיוב על 3 השאלות, אפשר להגיד שאתם מייצרים תוכן לשיווק העסק. אני מניחה גם שהפעילות הזאת מצריכה מכם לא מעט זמן, ארגון ותכנון. אז הנה עוד 3 שאלות:
עם יד על הלב, האם אתם מתכננים את הפעילות? האם אתם יודעים לסנכרן בין הכתיבה שלכם לבין היעדים העסקיים שלכם? ושאלת השאלות: האם זה מצליח?  כדי שהתוכן שלכם ישרת את העסק ולא ישתלט על החיים – צריך לנהל את כל הפעילות, וזה אומר: 
* לתכנן אותו מתוך ראייה אסטרטגית
* לכתוב אותו בשפה שיווקית
* להפיץ אותו בתזמון הנכון למקומות הנכונים בצורה נכונה
* ו… וזה לא פחות חשוב… לעשות את כל זה בכמה שפחות השקעת זמן ומאמץ ועם כמה שיותר תוצאות ממשיות: יותר לידים, יותר לקוחות, יותר הכנסות ויותר רווחים. 

זאת המטרה ה-י-ח-י-ד-ה של התוכן שלכם, וזה יקרה – רק אם תנהלו אותו בצורה מושכלת, שיטתית ואסטרטגית – גם ברמת הכתיבה וגם ברמת ההפצה. זאת המשמעות של שיווק וניהול תוכן באינטרנט. ובלי זה – פשוט חבל על הזמן. שלכם.

יופי של שאלה, ועכשיו בואי נבין, כשאת אומרת שאת רק רוצה לשפר את הכתיבה שלך – למה בדיוק את מתכוונת…

כי כתיבה מרשימה, עם שימוש במלים יפות, תגרום לקוראות שלך להחמיא לך על הכתיבה הנהדרת שלך. הן בטח יעשו לך גם לייק בפייסבוק…

העניין הוא, שכתיבת תוכן היא כלי עסקי שנועד לייצר לקוחות. למען האמת, זהו הכלי העסקי החשוב ביותר בעידן הדיגיטלי, והוא לא נבחן ב”יפה”, “רהוט” או “מרשים”, אלא בחיבור הרגשי שהוא יוצר עם הקוראות, באמון שהוא בונה ובלקוחות המשלמים שהוא מביא לעסק, וזה מה שתלמדי בקורס: איך לכתוב נכון כדי למשוך את הלקוחות הנכונים. 

האם זה ישפר את הכתיבה שלך? 

ועוד איך! כי איכות היא חלק חשוב ממערכת היחסים שאת רוצה לבנות עם הלקוחות הפוטנציאליים שלך. בנוסף, קורס “שיווק וניהול תוכן באינטרנט” יעשה בשבילך הרבה יותר.

את תלמדי: 
* לתכנן ולכתוב תוכן אסטרטגי שתומך ביעדים העסקיים שלך
* לכתוב בצורה שתגרום לקוראים להתחבר אליך ולסמוך עליך
* ולכתוב את כל זה בקלות וביעילות, ובלי לשרוף שעות על ניסוחים מורכבים…

בסופו של יום, הכתיבה שלך תהיה הרבה יותר יפה, רהוטה ומרשימה, אך לא פחות מכך – שיטתית, פונקציונלית, אפקטיבית ומתגמלת. מאוד מאוד מתגמלת!

שאלה מצוינת. באמת, מגיע לך שיסתכלו לך בעיניים, ויקשיבו לך באמת, ויעזרו לך בדיוק כשאת צריכה, ויסבירו לך מה שאת לא מבינה… זאת המשמעות של ליווי אישי צמוד, ואולי תופתעי לגלות, אבל הרבה יותר יעיל לעשות את זה מחוץ לכיתת הלימוד הפרונטלית.

אני יודעת, כי התחלתי את קורס שיווק וניהול תוכן לעסקים במפגשים פרונטליים, וכשקיבלתי פניות ממתעניינות בחו”ל – בניתי גם תכנית און ליין, ואיפשרתי לכולן להיכנס לתכנית האינטרנטית ולחזור על החומר בזמנן הפנוי. תוך חודש-חודש וחצי הכיתה כמעט התרוקנה לגמרי.

מה לעשות, במציאות הישראלית, עומס הפקקים ועלויות החניה הם שיקול מנצח. אני יכולה לספר לך, שבאופן כרוני תלמידות שנתקעו בפקקים היו מאחרות לשיעור, וגרוע מזה, הן היו מגיעות בחווית הישרדות… ומי ששילמה את המחיר הייתה הלמידה. 

הבנתי את ה”רמז”, בניתי את הקורס מחדש כקורס אינטרנט מושקע ברמות, הוספתי לו 10 ערוצי תמיכה – אין דברים כאלה בשום קורס אחר… כולל גישה למייל האישי שלי 24/7, והוספתי שני מפגשים פרונטליים – להעצמה ולהאצה (בכפוף למספר מינימום של משתתפים במפגש – אבל אל דאגה, גם לשני המפגשים האלה יש שיעורים תאומים און ליין).

תכל’ס, מי שלוקח את עצמו ברצינות ועובדת לפי ההנחיות שלי – בונה תוך 3 חודשים תשתית תוכן מושלמת לשיווק העסק ורץ קדימה. זה תלוי רק בך!

בדיוק כך. זה לא קשור לפורמט. זה קשור למחויבות האישית שלך להצלחתך ולמה שיוביל אותך אליה. אני פה – כדי לעזור, להוביל ולהעצים. בלי פקקים בדרך 🙂 

בהחלט כן. הרבה אנשים חושבים שכתיבה זה זבנג וגמרנו. צריך לכתוב תוכן? אז כותבים, מעלים וזהו. מה לא?
אז זהו… שלגמרי לא! אחד הדברים החשובים ביותר בשיווק, אם לא ה…, זה לדעת מה אנחנו רוצים ומי הלקוחות המתאימים לנו כדי שנוכל להשיג את המטרה בהצלחה. וזה אומר, שהרבה לפני שכותבים את המלה הראשונה – חייבים לעשות עבודת עומק אסטרטגית. אחרת, המסרים שלך אולי יהיו יפים או מעניינים – אבל לא בטוח שהם גם יביאו לקוחות משלמים.

רגע... רגע... עוד משהו קטן, אבל שווה...

לפני שניפרד – אני מזמינה אתכם לעשות עוד 3 דברים חשובים

לקרוא מה מספרים בוגרי קורס שיווק וניהול תוכן באינטרנט על הצמיחה בעסק שלהם הודות לתשתית שהקימו בקורס תוך 3 חודשים.
יפור ההצלחה הבא יכול להיות שלכם…

להוריד את המדריך המעשי לניהול תוכן אפקטיבי שייתן לכם תכנית פעולה מדויקת למעבר מכתיבת תוכן חינמי ללקוחות משלמים, ועוד שפע של עצות פרקטיות מועילות. 

להצטרף עכשיו לקהילת “סודות ההשפעה” בפייסבוק, שבה תמצאו טיפים והדרכות בנושא כתיבת תוכן, שיווק באינטרנט, שכנוע והשפעה, וכל מה שחשוב להצלחתכם.

כל יום הוא הזדמנות להתחלה חדשה
ואתם מוזמנים להצטרף אליי לדרך!

רוצים לגלות איך גם אתם יכולים
ליצור חשיפה אפקטיבית און ליין ולהגיע להרבה יותר לקוחות?

צרו קשר או התקשרו עכשיו:
054-6617757

שלכם

עידית

המדריך המעשי לניהול תוכן אפקטיבי

איך לעבור בטבעיות מכתיבה של תוכן חינמי למכירה בכסף

להורדה עכשיו בחינם

תמונה של עידית לסטריפ גיוס לידים