קיצורי דרך: 5 קיצורי דרך מדליקים לתוכן שיעזור לכם להתחבר ללקוחות בלי להזיע

קיצורי דרך לכתיבה והפצה של תוכן הם הא”ב של כל פעילות תוכן אפקטיבית שמאפשרת להמשיך לשווק גם (בין היתר) כשחום יולי-אוגוסט מהביל בחוץ, הילדים רובצים בבית, והלקוחות שלכם מג’נגלים בין הבית לעסק בהישרדות קיצית, בדיוק כמותכם…

מה זה אומר על הפעילות השיווקית שלכם? שהחלטתם לסגור את העסק ותחזרו רק בחגים? או שאתם מתעקשים להזיע ולכתוב כמו קודם, במאבק אינסופי ומתיש? לא עוד! במיוחד בשבילכם הכנתי מאמר ובו 5 קיצורי דרך מדליקים וקלים ליישום, שיעזרו לכם לייצר את כל התוכן שאתם רוצים כדי לשמור על קשר עם הלקוחות גם בקיץ – בלי להזיע. מוזמנים לקרוא וליישם. 

אם חשבתם לרגע לתפוס טרמפ על החופש הגדול ולהכניס את פעילות השיווק להקפאה עמוקה עד החגים, כדאי שתחשבו שוב, כי המתחרים שלכם לא הולכים לשום מקום… בזמן שאתם ממצמצים, יוצאים לשוק עוד דורות של קולגות נמרצים ורעבים, נכונים לשחר לפתחם של הלקוחות שלכם עם תוכן מושך והצעות מפתות.

ככה זה בטבע, חברים. אין ואקום. אם אתם לא תהיו שם עבור הלקוחות שלכם – מישהו אחר יהיה שם בשבילם עם תוכן מועיל, כדי לבנות אוטוריטה ולקצור את הפירות, במקומכם.

כדי לעזור לכם לעזור לעצמכם
הכנתי לכם השבוע מקבץ רעיונות לתוכן קיצי פשוט וקל להכנה – עבורכם, ולא פחות מכך, מרענן וכיפי לצריכה – עבור   הלקוחות שלכם. אז… מזגו לעצמכם כוס גדולה של חליטת פרי צוננת, הדליקו את המזגן, התרווחו בכורסה. לא צריך לזוז… והנה 5 הכלים המעולים שהבטחתי לכם.

קיצור דרך מעולה # 1 לשיווק קיצי ללא מאמץ:
תפסו טרמפ על תוכן של אחרים

קיצור דרך חשוב לכתיבה מהירה בקיץ

אחת הטכניקות האטרקטיביות ביותר בעולם התוכן של השיווק הדיגיטלי היא “אצירת תוכן”, או באנגלית Content Curation. תכל’ס, במקום להתחיל עכשיו להזיע על כתיבת מאמר מקורי, מההתחלה, אתם יכולים לתפוס טרמפ על מאמר לא פחות מעניין ומקורי, שמישהו אחר כבר כתב, וערך, ובדק את הנתונים, והגיה, וארגן כמו שצריך, ובארבע מילים: עשה בשבילכם את העבודה.

כמה רעיונות לתוכן מוכן שהלקוחות שלכם ישמחו לקבל:

  • טיפים שימושיים לביצוע יותר קל ויותר פשוט של מטלות מורכבות
  • דוגמאות מעשירות שאפשר פשוט להעתיק וליישם בלי מאמץ
  • סיפורי הצלחה בגובה העיניים שיתנו להם השראה לעשייה

כל מה שנשאר לכם לעשות, זה רק חיפוש זריז בגוגל (ולא רק), לוודא שהתוכן שמצאתם באמת מתאים ללקוחות שלכם, ולהוסיף הקדמה קצרה עם תקציר של תועלות המאמר.

קיצור דרך מעולה # 2 לשיווק קיצי ללא מאמץ:
תפסו טרמפ על חוכמתם של אחרים

ראיונות מומחים הם קיצור דרך מעולה לכתיבה

כל עיתונאי מתחיל יודע שאפשר לשבת לחרוש על מסמכים במשך שעות, ולבנות כתבה מעמיקה וארוכה שאף אחד לא יקרא, ולעומת זאת, אפשר להרים טלפון לבעל מקצוע שיודע לייצר אמירות מושכות אש, ופשוט… לתת לו לדבר למיקרופון.

כשהטמפרטורות נושקות ל-30 מעלות בצל, מצאו לכם כמה מומחים עם יכולת התנסחות טובה, והזמינו אותם לקניון הסמוך לראיון ממוזג. הם ישמחו לחשיפה, ואתם תרוויחו תוכן מקורי במאמץ מינימלי.

כמה רעיונות לראיונות שהלקוחות שלכם ישמחו לקרוא:

  • עצות מעשיות וקלות ליישום
  • דוגמאות מעניינות של תיאורי מקרה
  • סיפורי הצלחה מעוררי הזדהות.

כל מה שנשאר לכם לעשות, זה קצת לחפור בהיסטוריה של המרואיינים שלכם, כדי להגיע לפגישה מוכנים עם כמה שאלות טובות, ולהנחות אותם להכין מבעוד מועד טעימות ידע מועילות עבור הקוראים שלכם.

קיצור דרך מעולה # 3 לשיווק קיצי ללא מאמץ:
תפסו טרמפ על טעימות ידע קטנטנות

טעימות ידע יכולות לעזור להם לקצר את הדרך לתוכן בקיץ

אני בהחלט יכולה להבין שבשביל בעלי עסק מן השורה, שמעולם לא היו עיתונאים, וברוב המקרים לא נדרשו לכתוב משהו יותר מורכב ממכתב אהבה בנעוריהם או יותר ארוך מרשימה למכולת, כתיבת מאמר זה תיק-תיק.

אבל למרבית בעלות ובעלי העסקים שאני מכירה, אין שום בעיה לשלוף בקלילות מהשרוול טיפים מקצועיים, כל אחת ואחד בתחומם, ולהיות הכי מועילים והכי מדויקים בעולם.

אז כשהתוכן שכולם מדברים עליו נראה רחוק ומעיק מתמיד, במקום להסתבך עם מאמר של 400-500 מילה, תנו לעצמכם לזרום עם כמה טיפים טובים, בדיוק מהסוג שאתם יודעים שהלקוחות שלכם אוהבים וצריכים. בשבילם זו תהיה הצלה גדולה, ובשבילכם? זה הכי פיס אוף קייק שיש.

כמה רעיונות לטיפים שהלקוחות שלכם יעריכו במיוחד:

  • הדרכה מדויקת לאיך לעשות מה…
  • ביצוע פעולות נדרשות צעד-אחר-צעד
  • נוסחאות, מתכונים בטוחים וכללי אצבע

אל תסתבכו עם יותר מדי פרטים. אתם הרי מכירים בדיוק את הבעיות. תנו להן פתרונות מדויקים, בפורמט ממוקד, ממזרי וקומפקטי. זה יולי-אוגוסט. לאף אחד ממילא אין כוח לקרוא או לעשות משהו יותר מעמיק…

קיצור דרך מעולה # 4 לשיווק קיצי ללא מאמץ:
תפסו טרמפ על מה שאנשים אוהבים

קיצור דרך לכתיבה באמצעות תמונות

סוג התוכן מס’ 1 שאנשים אוהבים ומתחברים אליו, הוא תמונות. כן. יותר מטקסט כתוב (ברור…). ו…כן. הרבה יותר מווידיאו (בדוק!). אז כשהטמפרטורות עולות והלחות חונקת – תנו להם יותר ממה שהם הכי אוהבים: תמונות. לכם – זה הכי פשוט לביצוע. להם – זה הכי כיף להתחבר.

איפה תמצאו תמונות שהלקוחות שלכם יאהבו במיוחד:

  • לכל אחד מאתנו יש היום מצלמה משוכללת בכיס. השתמשו בה
  • חפשו מאגרי תמונות חינמיים ברשת. ההיצע עצום והאיכות מעולה
  • חזרו לטיפ-תוכן מס’ 1: ראיתם תמונה שאהבתם? פשוט, שתפו אותה.

התמונות הכי מושכות הן תמונות שיש בהן גם מרכיב ויזואלי וגם משפט או שניים של דברי חוכמה, עצה טובה, או קריצה משעשעת. בשפה המקצועית קוראים להן מים (Meme), וזה גם פשוט לביצוע וגם כיף להשתעשע.

קיצור דרך מעולה # 5 לשיווק קיצי ללא מאמץ:
תפסו טרמפ על קיצורי דרך יעילים

קיצור דרך לכתיבה דרך שימוש בתבניות תוכן

זה שהתוכן הוא המלך לא אומר שכולנו צריכים להיות עבדים… בטח לא כשהמדוזות משתלטות על החוף, הילדים על הפנאי ועומס החום על הנשמה. אז מה עכשיו? לא נעשה כלום, ונוסיף לחום יולי-אוגוסט גם תחושת פספוס ואת התסכול שמתלווה אליה?

חס וחלילה! והנה טיפ יעיל במיוחד להתגבר על ה-כ-ל, שיאפשר לכם לשמור על הפרודוקטיביות ולהמשיך להוביל את העסק שלכם לצמיחה, גם כשכולם מתעלפים מחום מסביבכם: תבניות לכתיבת מאמרים.

תבניות לכתיבת מאמרים מאפשרות לכם לשלב את הרעיונות שלכם לתוך פורמט מאמר נתון, שמוביל אתכם צעד-אחר-צעד, אומר לכם בכל שלב בדיוק מה לעשות ואיך, וחוסך לכם המון זמן ומאמץ.

מודעה לתבניות מאמרים

איך משתמשים בתבניות וכותבים ב-15 דקות מאמרים שלקוחות אוהבים?

  • בוחרים תבנית ושופכים פנימה את הרעיונות
  • מעלים לבלוג או שולחים בניוזלטר
  • נהנים מעוד לקוחות מרוצים

שימוש בתבניות מאמרים מוכנות מראש חוסך לכם את כל כאב הראש של תכנון המאמר, חלוקת הנושאים, סידור המבנה, התאמה הכתיבה השיווקית וכל יתר המרכיבים שמאיימים לחסל את שרידי האנרגיה שעוד נשארו לכם בין הלונה-גל ללונה-פארק…

בשורה התחתונה

אם חשבתם שרק אצלכם הילדים בסלון, הטמפרטורות בשמים והסבלנות בקאנטים, תחשבו שוב. גם הלקוחות שלכם נמצאים באותה הפלגה עונתית, ואם הם לא ערקו ליער השחור או לאיגואנות בדיסניוורלד, הם ישמחו לקבל מכם אות חיים של קצת שפיות. טראסט מי.

וכמו שיכולתם ללמוד מהמאמר, גם הקיץ הישראלי המתיש ביותר לא חייב לגרום לכם לרדת על הברכיים ולוותר על כל הישגי השיווק שאליהם הגעתם במשך השנה. קצת יצירתיות. קצת חשיבה מחוץ לקופסה. ובעיקר, לתפוס טרמפ על הזדמנויות זמינות, כמו 5 הדרכים שפירטתי במאמר, ואתם מסודרים עם תוכן מעולה ומושך לקוחות, בלי להזיע ובלי לטפס על הקירות…וגם הם.

עכשיו אתם

איך אתם שורדים את חום יולי-אוגוסט ואיזה טיפ תוכלו לנדב לקוראי המאמר, כדי לעזור גם להם לשמר את הפרודוקטיביות ולעבור את הקיץ בשלום ובהנאה?

הצעד הבא שלכם להצלחה

אהבתם? מוזמנים לשתף את המאמר עם החברים.

רוצים לגלות איך לכתוב מאמר שיווקי איכותי ב-30 דקות או פחות? רוצים לשמור על קשר רציף עם הלקוחות בעזרת מאמרים שיווקיים רלבנטיים ובעלי ערך שקל לתקתק בלי להזיע? במיוחד בשבילכם פיתחתי קובץ תבניות מאמרים אינסטנט – עם הדרכה צמודה ומדריך לכתיבה שיווקית – שיחסוך לכם שעות ארוכות ויקרות של תכנון וכתיבה – לתמיד!

לפרטים והורדה – לוחצים כאן!

אודות עידית נעמן

עידית נעמן עוזרת לעצמאים שכותבים וכותבים ולא רואים תוצאות, להקים תשתית תוכן שיווקית מושלמת במהירות ובליווי צמוד, במטרה ליצור חשיפה אפקטיבית ברשת שתוביל אליהם את הלקוחות הנכונים ותאפשר להם להגדיל משמעותית את ההכנסות.

לגישה בחינם למיני קורס "שיווק בחיוך" שיגלה לכם מה באמת מניע את השיווק הדיגיטלי ואיך לתכנן צעד-אחר-צעד את תשתית התוכן השיווקית של העסק - לוחצים עכשיו על הקישור "מתחילים לעשות שיווק בחיוך".

השארת תגובה