כבר הבנו שתוכן יכול להיות הכלי השיווקי הכי יעיל בעסק. והבנו גם למה ואיך לייצר תוכן נכון. היום אני רוצה להראות לכם איך לייצר את התוכן בצורה חכמה, שתחסוך לכם המון זמן, אך בה בעת תסייע לכם לייצר נוכחות תוכן מסיבית און ליין. המדד להצלחה? כשפתאום יתחילו להגיד לכם: "בוא'נה, רואים אותך בכל מקום". כי תכל'ס, אין שום סיבה בעולם לייצר את כל התוכן הדרוש לשיווק העסק שלכם, שוב ושוב ושוב מהמילה הראשונה. במאמר שלפניכם תגלו את השיטה שמאפשרת למשווקי התוכן הגדולים בעולם לייצר את הנוכחות שהפכה אותם לגורואים מובילים בתחומם. מוזמנים לקרוא, להגיב ולשתף.
במקום לשבור את הראש כל פעם מחדש, והרבה מדי פעמים לייצר תוכן שלא באמת ראוי לקריאה והתייחסות, אני רוצה להציע לכם את השיטה שבה משתמשים משווקי התוכן הגדולים כשהם רוצים לתת לתוכן המעולה שלהם תהודה מקסימלית. והשיטה היא: למנף את התוכן האיכותי שלכם ולהפיק את המקסימום מכל מהלך של כתיבה על מנת לייצר נוכחות תוכן מסיבית.
מה זה אומר?
זה אומר לקחת תוכן קיים, ורצוי תוכן שאתם גאים בו, שבאמת השקעתם בו ידע וערך, ולמנף אותו לתוכן נוסף – ועדיין מקורי ובעל ערך משל עצמו. אפשר להגיד, שזה כמו להלביש את התוכן הקיים בבגדים חדשים.
למה למנף?
הסיבה העיקר למנף תוכן היא חסכון בזמן. מינוף תוכן הוא קיצור דרך מעולה ויעיל ליצירת תוכן. כולנו יודעים, שתהליך התכנון והכתיבה של התוכן הראשוני, אורך זמן לא מבוטל (ואנחנו לא רוצים בשום אופן, לא לוותר על הזמן הזה, ולא לקצר את הזמן הזה – כי זה הבסיס לתוכן איכותי ובעל ערך, באמת). אבל… והנה האבל הגדול… מינוף אותו תוכן, שתכננתם היטב וטרחתם על בנייתו, לתכנים נוספים, מאפשר לכם בסופו של יום לקבל יותר תוכן (ויותר תוצאות) מהתוכן שיצרתם מלכתחילה.
לא כל תוכן מתאים למינוף, אבל…
הטיפים משנה שעברה, בהם חלקתם עם הקוראים שלכם מידע על איך לעשות לא חשוב מה, עדיין תקפים גם השנה. לכאורה, אין מה לגעת בהם. זה מה שנקרא "תוכן ירוק עד", מפני שהוא לא קשור לזמן מסוים או לנסיבות ספציפיות, והוא תמיד שימושי לקוראים שלכם, שיכולים להמשיך וליהנות מהמידע שסיפקתם להם, כמו שסיפקתם להם אותו.
אבל… גם תוכן ירוק עד, יכול ללבוש צורה חדשה (בגדים חדשים, זוכרים?), ובדרך זו למשוך תשומת לב מחודשת וקהל קוראים חדש. בואו נראה כיצד.
דרכים למינוף תוכן
יש אינספור דרכים למנף תוכן:
- ניתן, למשל, לשכתב מאמרים ישנים ולהדגיש בהם נושאים שונים מאלה שעמדו במרכז בעבר
- איך עושים את זה בקלות? בין היתר על ידי שימוש במגוון תבניות תוכן, שלתוכן פשוט מחברים את הרעיונות או המידע. הכי פשוט בעולם.
- אפשר למנף תוכן בין פלטפורמות שונות:
- תוכן מבוסס טקסט יכול להיות בסיס מצוין לסרטון וידיאו, נקודות לדיון בפודקאסט, ראיון, וובינר או כל דרך אחרת להציג את המידע בפני קהל המטרה שלכם.
- באופן דומה, גם תוכן לא טקסטואלי יכול לעבור הסבה לפורמטים מבוססי טקסט, ולהרחיב את מעגל הנחשפים.
האם מינוף תוכן הוא באמת תוכן מקורי?
האם מינוף תוכן עדיין ראוי לתואר "תוכן מקורי"? הרי בסופו של יום, בסך הכל לקחתם תוכן קיים והלבשתם אותו בלבוש חדש…
והתשובה היא… שתוכן ממונף הוא תוכן מקורי, אם וכאשר עושים את זה כמו שצריך… והדרך לעשות את זה נכון היא לשנות את התוכן המקורי בצורה כזאת, כך שיהיה שונה לגמרי ממה שהיה מלכתחילה, ויוסיף ערך חדש לקוראים.
לא לכותבים בלבד
מינוף תוכן איכותי מועיל לא רק ליוצרי התכנים, כמותכם, אלא גם לקהל שלכם. הסיבה היא, שהוא מציג את המידע בדרך חדשה, שיכול מאוד להיות שהם מעדיפים אותה על פני הפורמט שזו השתמשתם קודם לכן. כך, למשל, יש אנשים שמעדיפים לצפות בווידיאו ולא לקרוא טקסט כתוב. עבורם, מינוף של טקסט לסרטון וידיאו – הוא הקלה גדולה. ולהיפך. יש אנשים שמעדיפים להדפיס חומר כתוב ולקרוא בנוחות הספה, במקום לשבת מול מסך המחשב ולצפות בסרטון וידיאו, מתחילתו ועד סופו.
בשורה התחתונה:
מינוף תוכן חכם, מאפשר לנו לקצר משמעותית את הזמן הדרוש לנו ליצירת נוכחות תוכן אפקטיבית און ליין, ובה בעת, מאפשר לנו להגיע ליותר לקוחות פוטנציאליים, על ידי שילוב של פלטפורמות שונות וסגנונות שונים – המתאימים ליותר קהלים, טעמים והעדפות של צריכת תוכן.
כל מהלך תוכן עסקי מתחיל מהבלוג העסקי
לא משנה מה תעשו עם התוכן שלכם בהמשך, ואיך וכיצד תמנפו אותו להגברת הנוכחות און ליין, נקודת ההתחלה הנכונה והיעילה ביותר, היא תמיד הבלוג העסקי שלכם. זה הבית. זה לב הפעילות. זה המקום שממנו אתם יכולים לשלוח את התוכן לעולם. וזה המקום שאליו אתם מזמינים את הקוראים להגיע, כדי להפוך אותם מקוראים לקונים.
הערב, בשעה 21:00, אני עומדת לקיים הדרכה מיוחדת און ליין, שבה תוכלו להבין כל מה שרציתם לדעת על בלוג עסקי ולא היה לכם (עד היום) את מי לשאול. ההדרכה היא חינמית, אבל כדי שנוכל לשמור לכם מקום בכיתה הווירטואלית – יש להירשם מראש.
לקבלת כל הפרטים על ההדרכה, וכדי להבטיח את מקומכם בהדרכה שתלמד אתכם איך להקים ולנהל בלוג עסקי מושך לקוחות – לחצו על הקישור, עכשיו: