כתיבת דף מכירה: כך תיצרי בקלות דף מכירה שיביא לך לקוחות לקורס – צעד אחר צעד

כתיבת דף מכירה: כך תיצרי בקלות דף מכירה שיביא לך לקוחות לקורס – צעד אחר צעד

שיתוף ב facebook
שיתוף ב google
שיתוף ב twitter
שיתוף ב linkedin
תבנית דף מכירה במתנה

כתיבת דף מכירה היא חלק בלתי נפרד מכל פעילות שיווקית אינטרנטית.

נניח שיש לך קורס או סדנה שאת רוצה למכור. הדרך היעילה ביותר לשכנע את האנשים הנכונים לקנות אותם זה דף מכירה שישכנע את התלמידים האידיאליים שלך שהתכנית שלך (או הקורס, או הסדנה, או המפגש…), זה בדיוק מה שהם רוצים וצריכים, ואז, פשוט להפנות אותם להרשמה ותשלום. איך עושים את זה? בזה בדיוק עוסק המאמר שלפניך, ואני מזמינה אותך לקרוא, ליישם ולשתף (ויש גם הפתעה בסוף – מתנה לראש השנה!)

האמת היא, שתהליך הבנייה של דף מכירה הוא אחד האתגרים הכי משמעותיים שעומדים בפני יוצרי קורסים. והסיבה היא, שאת מכירה את התכנית שלך לפניי ולפנים. את יודעת בדיוק מה את הולכת ללמד אותם, מה התכנים שאת הולכת לתת להם, ולאיזה תוצאות הקורס שלך יוביל אותם. כך שקל לך מאוד למצוא את עצמך מסבירה ומשבחת את כל התכונות הנפלאות של התכנית.

אממה…

הטעות הכי גדולה שיוצרי קורסים עושים כשזה מגיע לדף המכירה של הקורס שלהם היא, שהם מתמקדים יותר מדי על ה”מה” של התכנית, ולא מספיק על ה”למה” שיביא את התלמידים…

טעות נוספת שאנשים עושים היא, שהם מניחים שהתלמידים הפוטנציאליים יסמכו על מה שהם אומרים להם. את יודעת שהקורס שלך יעזור להם, אבל את חייבת לקחת אותם דרך סיפור, שיוביל אותם לאותה המסקנה.

כשדף המכירה של הקורס שלך בנוי וכתוב בצורה נכונה, הוא הופך להיות חוויית למידה בפני עצמה.

קוראי הדף מתחילים את הדרך כשהם לא יודעים שום-כלום על התכנית, וככל שהם לומדים עליה עוד ועוד, התלמידים האידיאליים שלך מגיעים להחלטה שהם רוצים להירשם.

אז… מאיפה את מתחילה?

במאמר שלפניך, אני אוביל אותך דרך 3 הצעדים החשובים ליצירת דף מכירה שייצר עבורך המרות בצורה אפקטיבית:

  • צעד מס’ 1: לזהות את התלמידים המתאימים
  • צעד מס’ 2: ליצור את התוכן של דף המכירה
  • צעד מס’ 3: ליישם טכניקות מתאימות כדי לעצב את הדף בצורה מושכת

צעד מס’ 1 לכתיבת דף מכירה ממיר: לזהות את התלמידים המתאימים

לפני שאת כותבת אפילו מילה אחת של קופי לדף המכירה שלך, את חייבת לחפור הכי עמוק שאת יכולה לתוך הפרופיל של התלמידים האידיאליים שלך:

למי הקורס שלך מכוון ולמי הוא ממש לא מתאים

האמת, זה משהו שהיית צריכה לעשות מלכתחילה, כשרק פיתחת את הקורס או את התכנית שאת רוצה למכור עכשיו, אבל גם אם עשית את זה אז, יש לך עכשיו הזדמנות לחזור לקהל המטרה של הקורס שלך, ולהתחבר אליהם ברמה הרגשית. הנה כמה דברים שכדאי שתשאלי את עצמך:

  • מה הכאב או הבעיה העיקרית שבהם מטפל הקורס שלך?
  • למה זה מהווה בעיה עבור הקהל שלך? מה הם מרגישים כלפיה?
  • איך החיים שלהם ישתנו כשהבעיה תיפתר והכאב ייעלם?

כמובן שלא כל קורס בא לפתור כאב. הוא יכול להעצים תשוקה או לאפשר לקהל המטרה שלך להגשים חלום. כך או כך, תמיד-תמיד חייב להיות שם איזה דרייב, איזושהי סיבה רגשית שבגלל האנשים רוצים להשיג את התוצאה שאת מבטיחה להם.

אז אם התחלת בחפירות, הנה עוד הזדמנות:

תחפרי כמה שיותר עמוק לתוך הרגשות שלהם. תרגישי מה שהתלמידים שאליהם את מכוונת, מרגישים. תגלי את השפה שבה הם משתמשים כשהם מדברים על הנושא שבו את עוסקת.

ברגע שתעשי את זה – תוכלי לכתוב קופי מכירתי שבאמת יהדהד את קהל המטרה שלך.

אם את לא יודעת לענות על השאלות האלה – תצטרכי להקדים לכתיבת הדף תחקיר, שיאפשר לך למצוא את התשובות. למשל, לדבר עם קהל המטרה שלך ולהקשיב היטב לתשובות. אם את עדיין לא בטוחה או שאת מרגישה שאת זקוקה למידע נוסף, היכנסי לפייסבוק על תקן של “זבוב על הקיר” והקשיבי למה שהם אומרים ומה שהם מספרים על הבעיות והאתגרים שלהם. מה מפריע להם? מה חסר להם? מה הם שואלים? גו!

 

צעד מס’ 2 לכתיבת דף מכירה ממיר: ליצור את התוכן של דף המכירה

עכשיו, כשאת מבינה מה עובר על קהל המטרה שלך, את יכולה להתחיל לבנות את התוכן של דף המכירה שלך. בואי ניקח את זה צעד -צעד, ונעבור ביחד את המרכיבים העיקריים של דף המכירה, כדי להבין למה הם כל כך חשובים בדרך להפוך את המתעניינים לתלמידים.

אז מה חייב להיות שם כדי שדף המכירה שלך ימיר בטירוף:

כותרת

הכותרת של הדף שלך צריכה להיות קצרה, מפתה, תיאורית ומבוססת תועלת. זה המשפט שילכוד את עיני הקוראים וישכנע אותם להמשיך לקרוא. תגידי להם בדיוק מה התועלת הגדולה שהם יקבלו ממה שאת מציעה (או מה הכאב הגדול שיוכלו להתגבר עליו הודות לקורס שלך), והשתמשי ברגש כדי לפתות אותם.

וידיאו קבלת פנים

וידיאו יוצר קשר מיידי ברמה יותר אישית. כשזה מגיע לקורסים, חשוב במיוחד להוסיף וידיאו שבו את מדברת, גם אם פניך לא נראות על המסך. וזה מפני שאת מבקשת מאנשים לשלם על הידע והמומחיות שלך. כך שאם את רוצה מקסימום המרה, את רוצה שכמה שיותר אנשים ידעו מי את ולמה להם להקשיב לך.

וידיאו קבלת פנים טוב שפותח דף מכירה לא צריך להיות ארוך יותר מ-2 דקות. אז חשבי מה את רוצה להגיד, והגידי את זה בקצרה ובצורה שיווקית נכונה.

בעיה – החרפה – פתרון

זה החלק של דף המכירה שבו את מראה ללקוחות הפוטנציאליים שלך שאת מבינה את הבעיה שלהם.

תחילה, הציגי את הבעיה שהקורס שלך פותר, ואז העצימי אותה עם פרטים נוספים. למשל: אולי גם את היית באותו מצב ולכן את יודעת כמה זה נורא. הסיפור שלך יכול לחזק את הדף ולהוסיף לו אימפקט אמוציונלי.
יש בעיה? נתת לה משנה תוקף? עכשיו, הסבירי לקוראים איך את יכולה לעזור להם ולפתור את הבעיה שלהם עם השירות או המוצר שלך.

לדוגמה, אם יש לך קורס און ליין לאפיית עוגות ראווה – הנה דוגמה אחת לשימוש בנוסחת בעיה – החרפה – פתרון:

בעיה: תמיד חלמת על אפיית עוגות ראווה שיגרמו לאנשים להתעלף? האם את נאלצת לרכוש עוגות קנויות מהקונדיטוריה, כי לא משנה מה ניסית ומאיפה לקחת את המתכון – זה אף פעם לא יצא כמו שרצית? האם את מרגישה שכבר איבדת את כל הביטחון העצמי שלך וכשאת ניגשת לאפייה את כבר יכולה לראות איך את הולכת להיכשל?

החרפה: אני יודעת. גם אני הייתי באותו מצב. הרגשתי איך מכשלון לכשלון אני מאבדת לגמרי את הביטחון העצמי, רק בגלל שאני לא מכירה את חוקי המשחק ולא מצליחה לתרגם את ההנחיות מהאינטרנט או מהספרים לעוגה כמו שאני רוצה… וזה לא משהו סופר מורכב, באמת שלא, אבל צריך לדעת לעשות את זה, וכדי לדעת – צריך ללמוד כמו שצריך, כי לתסכול יש מחיר, ואני הרגשתי שאני כבר לא יכולה ולא רוצה לשלם אותו… מכירה את זה?

פתרון: אל חשש! אחרי שגם את התגלחת על הזקן של עצמך, אספתי את כל מה שאת באמת צריכה לדעת על אפיית עוגות ראווה לקורס און ליין פשוט, קל ומובן (בלי שפה מקצועית). קורס שנכתב לאופות לא מקצועיות שרוצות תוצאות מקצועיות. קורס שנכתב בדיוק בשבילך.

אז אל תשפכי שוב כסף בקונדיטוריה! אחרי שנים של ניסיונות כושלים – סוף סוף התחלתי להגיש לאורחים שלי עוגות מרהיבות שגורמות להם לעצור את הנשימה ולהציף אותי במחמאות. ועכשיו גם את יכולה!

תיאור הקורס

בשלב הזה, התלמידים האידיאליים שלך כבר הבינו שהקורס שלך יכול להיות פתרון נהדר עבורם. אבל, הם רוצים לדעת מה הם מקבלים.

מאוד חשוב להציג בפניהם כל מה שהם מקבלים כשהם קונים את ההצעה שלך. התחילי עם תמונת-על של הקורס, ועם התוצאות העיקריות שאתן הם יצאו, והמשיכי בתיאור עומק של מטרות הקורס, המודולים, וכמובן כל הדברים הנוספים, כמו: תבניות, צ’קליסטים, סרטוני וידיאו, הדרכות לייב, אימון, בונוסים ועוד.

תמיד טוב לכתוב את הערך של כל חלק מההצעה, כך שהם יכולים לראות איזה עסקה טובה הם מקבלים, כשאת מציעה להם אותה במחיר יותר זול מהמחיר הכולל של כל הטבה בנפרד.

עדויות

סביר להניח שהתלמידים הפוטנציאליים שלך לא מכירים אותך אישית, אז איך הם יוכלו לדעת שאפשר לסמוך עליך ושמילה שלך זו מילה? את חייבת לבסס את האמון ביניכם, ואחת הדרכים היעילות והקלות ביותר לעשות את זה היא על ידי עדויות של לקוחות קיימים.

הרעיון הוא לשמור על מקסימום שקיפות. אז, כבר עכשיו ובכל הזדמנות, בקשי מהלקוחות הקיימים שלך לתת לך המלצה, עם תמונה ופרטים. זכרי שווידיאו תמיד עובד טוב יותר מטקסט.

הנעה לפעולה

זהו. עכשיו, תגידי ללקוחות הפוטנציאליים שלך מה את רוצה שהם יעשו. אם את רוצה שהם יקנו – תגידי להם. אם את רוצה שהם יירשמו – תגידי להם.

בקריאה לפעולה הראשונה – הכניסי גם מחיר ואופציות תשלום.

למשל, את יכולה להציע כמה דרכים של תשלומים, כמה דרגות של מוצר ומחיר. תוודאי שזה יהיה הכי פשוט בעולם לביצוע ללקוחות שלך להגיד כן.

אחריות

להציע אחריות זאת עוד דרך מעולה ליצור אמון. את כל כך בטוחה במוצר או בשירות שלך, שאת מציעה אחריות להחזר כספי מלא ללקוח שלא ירצה להמשיך בתכנית, ולא משנה מאיזו סיבה.

אל תשכחי לציין בצורה מפורשת ובולטת את תנאי האחריות ואת משך הזמן שניתן לממש אותה, כדי שאנשים ירגישו בנוח לקנות ממך.

למשל:

השקעתי בקורס הזה מהידע והניסיון הרבה שלי ואני משוכנעת שתאהבו אותו, כמוני. אני רוצה שעבורכם, זו תהיה קנייה ללא סיכון, כך שאם בחרתם לשלם בתשלום אחד עבור גישה לתמיד , אבל אתם לא מרוצים מהקורס – התקשרו איתנו במהלך 30 הימים הראשונים, ונסדיר החזר כספי מלא, ללא כל שאלות.

מי אני – תיבת תהודה + תמונת ראש

תיבת תהודה הוא מה שאני קוראת למה שאתם מכירים כ BIO. זה החלק הביוגרפי הרלבנטי שתפקידו להדהד את מי שאת ומה מכשיר אותך להוביל אותם – בצורה קצרה וסופר ממוקדת. גם לחלק הזה יש תפקיד חשוב ביצירת האמון בינך לבין התלמידים הפוטנציאליים שלך. הכניסי פה קטע קצר עליך ועל הניסיון המקצועי הרלבנטי שלך שמתייחס לנושא הקורס, לרבות תמונת ראש. תראי להם שאת בן אדם אמיתי, בשר ודם. במיוחד בעידן האינטרנט, לקוחות פוטנציאליים רוצים לראות ממי הם קונים.

עוד עדויות

אם את יכולה, זה המקום להמשיך עם עוד עדויות של לקוחות מרוצים, שיספרו איך המוצר או השירות או הקורס שלך עזר להם לפתור את הבעיה שהציקה להם.

עוד כפתור קריאה לפעולה

או.קי. אז יצרת אמון עם העדויות, ועכשיו שימי עוד הנעה לפעולה. שוב, תוודאי שאת עושה מה שאת יכולה כדי להקל עליהם להגיד “כן”. על הכפתור, התחברי לרגשות שלהם דרך משפט הנעה על הכפתור בגוף ראשון, כמו: כן, אני רוצה לבלות יותר זמן עם אהוביי.

שאלות נפוצות

בכל מכירה יש התנגדויות, וגם לתלמידים הפוטנציאליים שלך יהיו, ועכשיו הגיע הזמן לטפל בהן דרך מענה על השאלות שהם שואלים. שימי את עצמך בנעליים שלהם וכתבי מה שאת חושבת שהם רוצים לדעת ומה שאנשים כבר שאלו אותך. הפיגי את הדאגות והחששות שלהם ואל תשכחי לחזור על הבטחת האחריות והגישה לקורס.

שאלות לדוגמה:

  • האם את מציעה אחריות?
  • לכמה זמן הקורס יישאר פתוח?
  • האם אוכל לצפות בכל סרטוני הווידיאו בבת אחת?

כפתור אחרון של קריאה לפעולה

התשובות שלך לשאלות שלהם נתנו להם מענה לכל החששות והפחדים, אז עכשיו את יכולה לשים כפתור הנעה לפעולה, אחרון. שני מעט את המלים על הכפתור. עכשיו את יכולה להוסיף לו טוויסט של דחיפות, למשל: למה אתם מחכים? הירשמו עכשיו!

צעד מס’ 3 לכתיבת דף מכירה ממיר: לעצב את הדף בצורה מושכת ושיווקית

הכנת את כל התוכן שצריך, ובמבנה הנכון של דף מכירה. עכשיו מגיע תור העיצוב, וגם הוא חלק חשוב מהאפקטיביות של דף המכירה שלך.

אם יש לך – כדאי מאוד להשתמש בתבנית מעוצבת מוכנה. אם אין, הנה כמה כללי אצבע שיעזרו לך לעצב את דף המכירה שלך כמו גדולי המשווקים בעולם:

  • צבעוניות – השתמשי ב 3-4 צבעים מקסימום, מהם 2-3 צבעים עיקריים וצבע אחד להדגשה. השתמשי בצבעי הלוגו שלך, כדי לשמור על חיבור בין הניראות המותגית שלך לבין הקמפיין הפרסומי.
  • פיזור טקסט – תוודאי שהדף שלך קל לקריאה. כן, אני יודעת זה נשמע קצת, כאילו מובן מאליו… אבל לא בהכרח. מה זה אומר “קריא וקל לסריקה מהירה”? הפרידי בין חלקי הטקסט עם כותרות בולטות וברורות, איפה שניתן – העדיפי רשימות של בוליטים על פני משטחי טקסט. ללא הפרדה וריווח – אנשים עלולים להרגיש מוצפים מהצורך לקרוא מקטעי טקסט גדולים ומאיימים
  • תמונות גדולות – הפכי את דף המכירה שלך להרבה יותר קל לקריאה ומושך ויזואלית על ידי שימוש בתמונות שרלבנטיות לנושא, מייצגות את חוויית המוצר או השירות שלך, ותואמות לרוח המותג שלך
  • תמונות ראש – תמונת ראש שלך, כמו גם תמונות ראש איכותיות של לקוחות ממליצים, חיוניות ליצירת האמון שכל כך חשוב לרכישה. אנשים נותנים אמון מיידי באנשים אחרים, כשהם יכולים לראות איך הם נראים.

בשורה התחתונה

דף המכירה שלך יקבע במידה רבה, אם יירשמו לקורס שלך תלמידים רבים או אם הכיתה (גם הווירטואלית) תהיה חצי ריקה.

כמו שיכולת ללמוד מהמאמר, כל מה שצריך כדי להפוך את דף המכירה שלך לדף מכירה שמייצר לקוחות בצורה יעילה, זה בסך הכל ללכת בעקבות 3 צעדים ברורים ופשוטים: לדייק את קהל המטרה, לבנות את התוכן על פי מבנה שיווקי ברור, ולעצב את הדף בצורה מזמינה ומושכת.

עכשיו תורך

ציידתי אותך בכל הכלים והכללים הדרושים לבניית דף מכירה ממיר ואפקטיבי. מה תוכלי להוסיף מניסיונך? האם יש חלקים נוספים שלא כללתי, שהיית רוצה להוסיף? מוזמנת להאיר את עיניי בתגובות, פה למטה.

הצעד הבא שלך להצלחה – מתנה לראש השנה

אהבת? מוזמנת לשתף עם חברות שזקוקות לדף מכירה יעיל. וכדי שיהיה לך קל להפיק את מלוא התועלת מהמאמר ולהרכיב את דף המכירה לקורס או לתכנית שלך בקלות ובמהירות – הכנתי לך תבנית מוכנה של דף מכירה, עם כל הכללים, המרכיבים החשובים, והטיפים המועילים – כבר בפנים. רק לקחת ולמלא בתוכן שלך. התבנית הזאת שווה 247 ₪ בקלות, אבל לכבוד ראש השנה – החלטתי להעניק לך אותה במתנה, לזמן מוגבל. אז מהרי והורידי – עכשיו במתנה ממני. להורדת התבנית – לחצי כאן.

עידית נעמן

עידית נעמן

עידית נעמן - ניהול תוכן להעצמה אישית ועסקית. עוזרת לבעלות עסקים עצמאיות, שרוצות להרוויח יותר - למקד את השיווק, לדייק את הכתיבה, ולבנות עסק משגשג דרך תוכן. לגישה בחינם למיני קורס "שיווק בחיוך" שיגלה לך מה באמת מניע את השיווק הדיגיטלי ואיך להתחיל לתכנן את תשתית התוכן השיווקית של העסק שלך, צעד-אחר-צעד - לחצי עכשיו על הקישור "גם אני רוצה לעשות שיווק בחיוך".

אז מה חשבת?...

למעבר לקורס החינמי שיגלה לך מה באמת מניע את השיווק הדיגיטלי ואיך תוכלי לתכנן תשתית תוכן שתזרים לעסק שלך לקוחות על אוטומט - מוזמנת למלא את הפרטים.

הפרטים שמסרת שמורים ובטוחים והם ישמשו אותי כדי לחלוק אתך ידע מועיל להצלחתך!

גלילה לראש העמוד
דילוג לתוכן