ניהול תוכן דיגיטלי אפקטיבי: 7 ההרגלים של משווקי תוכן אפקטיביים במיוחד

ניהול תוכן דיגיטלי אפקטיבי הוא משימה קריטית שמאתגרת הרבה מאוד בעלי עסקים. מצד אחד, כתיבה והפצה של תוכן איכותי היא משימה תובענית שדורשת זמן, מחשבה, יצירתיות ומחויבות. אבל מצד שני, לכולם ברור לגמרי שזוהי הדרך היעילה ביותר והזולה ביותר להגיע ללקוחות הנכונים.

נשמע מוכר? האם גם אתם עושים תוכן או רוצים לעשות תוכן שיוביל אליכם יותר לקוחות נכונים, ואתם מרגישים כמו סיזיפוס, שמנסה להרים את הסלע אל ראש ההר ולא מצליח? במאמר שלפניכם תגלו מהם 7 ההרגלים של משווקי תוכן אפקטיביים במיוחד, ותקבלו ממני כלים מעשיים שיעזרו לכם לנהל את התוכן הדיגיטלי שלכם בקלות וביעילות – בדיוק כמו כל משווקי התוכן הגדולים והמצליחים. מוזמנים לקרוא, ליישם ולשתף.

אם אתם כותבים תוכן במטרה לשווק את העסק שלכם, אתם בוודאי יודעים שזוהי משימה תובענית שדורשת לא מעט זמן, מחשבה, יצירתיות ומחויבות. ומצד שני, זוהי הדרך היעילה והזולה ביותר להגיע ללקוחות הנכונים לכם, כשעושים אותה בצורה נכונה – כמו משווקי התוכן המובילים בעולם, שפיתחו לעצמם 7 הרגלים שמאפשרים להם להיות יצרני תוכן אפקטיביים במיוחד. וגם אתם יכולים.

שינוי הרגלים וכמובן, אימוץ של הרגלים טובים יותר ואפקטיביים יותר – הוא אחד מסודות ההצלחה הכמוסים ביותר.

התפיסה ש”אנחנו זה ההרגלים שלנו” עומדת בבסיס של ספרו מעורר ההשראה של סטיבן קובי – “7 ההרגלים של אנשים אפקטיביים במיוחד” – שנחשב לאחד מספרי המודעות וההעצמה המצליחים בעולם. לפי קובי, אם אנחנו רוצים לשנות את חיינו ובעיקר למצות אותם ולחוות אותם במלואם, אנחנו חייבים לאמץ לעצמנו הרגלים חיוביים.

הרגלים חיוביים ויעילים הם גיים צ’יינג’ר גם כשמדובר בכתיבת תוכן לשיווק העסק, וזוהי סיבה מצוינת לאמץ את 7 ההרגלים של משווקי תוכן אפקטיביים במיוחד…

שנתחיל?

הרגל # 1 של משווקי תוכן אפקטיביים במיוחד: לחשוב “רלבנטיות”

כמו שכולנו יודעים, כתיבת תוכן יכולה להיות תובענית והיא בוודאי מצריכה הקצאת זמן ומחשבה, ולכן – ככל שתתכננו את התוכן שלכם בצורה מדויקת יותר – כך יהיה ניצול הזמן שלכם אפקטיבי יותר, והתוצאה תהיה רלבנטית יותר לקוראים שלכם.

וזה אומר שמשווקי תוכן אפקטיביים במיוחד לא מבזבזים את הזמן שלהם סתם, אלא הם יודעים בדיוק למי הם כותבים ומתאימים את התוכן לקהל המטרה שלהם באופן ספציפי ומדויק.

זאת המשמעות של רלבנטיות

מפני שמה שרלבנטי לקהל מטרה אחד, לא בהכרח או אפילו קרוב לוודאי שלא, יהיה רלבנטי לקהל מטרה אחר. במקרה כזה, התוצאה עלולה להיות תוכן מעולה, שהקדשתם לו זמן ומאמץ, אבל הוא מפספס את הקוראים שלכם בענק. לא חבל?

ולכן, הצעד הראשון בכל כתיבת תוכן לשיווק העסק, חייב להיות זיהוי ודאי וברור של קהל המטרה שאליו אתם רוצים לפנות, כדי שהתוכן שלכם יהיה רלבנטי עבורו, ויעשה את העבודה.

למשל:

אם קהל המטרה שלכם הם אנשים שסובלים מבעיות גב – אין סיבה שתבזבזו את הזמן שלכם על כתיבת תוכן בנושא ניהול זמן או הפרעות קשב וריכוז, מפני שזה לא תחום המומחיות שלכם, וזו לא הסיבה שאנשים יגיעו אליכם. לא כך?

והמשימה שלכם היא: תשאלו את עצמכם מי קהל המטרה שאליו אתם מכוונים את התוכן שלכם. יש? עכשיו, קחו נייר ועט, והכינו רשימה של 3 נושאים שיכולים להיות רלבנטיים עבורם.

 

הרגל # 2 של משווקי תוכן אפקטיביים במיוחד: חשיבה אסטרטגית 

כתיבת תוכן אפקטיבית חייבת להיות לא רק רלבנטית לקהל המטרה שלכם, אלא גם ובעיקר מחוברת בצורה ישירה למטרות העסקיות שהיא אמורה לשרת. האמת, זה התפקיד היחידי שלה: פשוט להוביל לעסק שלכם את הלקוחות שמחפשים את הפתרונות שיש לכם להציע, ומתאימים לכם.

וזה אומר, שכדי שהתוכן שלכם באמת יעשה עבורכם את העבודה – אתם חייבים להתחיל מחשיבה אסטרטגית.

מה זה אומר?

זה אומר שהשאלה הראשונה שאתם רוצים לשאול את עצמכם בכל פעם שאתם מתכננים כתיבה ו/או הפצה של תוכן לשיווק העסק – היא: מה בדיוק אתם רוצים שהתוכן יעשה בשבילכם? מה אתם רוצים שהקוראים שלכם ירגישו תוך כדי הקריאה? מה אתם רוצים שהקוראים יעשו בגמר הקריאה? 

וזה לגמרי לא מובן מאליו!

מפני שרוב האנשים כותבים כי הם מרגישים צורך לשתף את הידע שלהם או את החוויות שלהם… או כי המתחרים שלהם כותבים… או כי אמרו להם שצריך… או כי זה נראה להם מעניין… והכל נהדר ולגיטימי, אבל לא אפקטיבי, מפני שאם לא הגדרתם לעצמכם תוצאה עסקית רצויה – איך תדעו מה לכתוב, מתי לכתוב, ואיפה להפיץ את התוכן שלכם כדי שהוא יקדם אתכם אליה?

למשל:

אם קהל המטרה שלכם הם אנשים שסובלים מבעיות גב, והמוצר שאתם מוכרים הוא סדנה לטיפול עצמי בבעיות גב – כדאי שהתוכן שלכם יתמקד ביכולת של אנשים לטפל בעצמם, ויעורר בהם את הרצון והאמונה שהם יכולים לטפל בעצמם בעזרת הכלים שתתנו להם.

אבל אם המוצר או השירות שאתם מוכרים זה טיפול להפחתת כאבי גב – כדאי שהתוכן שלכם יתמקד יכולת שלכם לטפל בהם.

תכל’ס, לכל תוכן חייבת להיות מטרה, והמטרה הזאת נגזרת מהיעדים העסקיים שאתם רוצים לקדם.

אז כשאתם מתכננים את התוכן שלכם – תחשבו waze, ותגדירו את היעד שלכם בצורה הכי מדויקת שאפשר, כדי שהוא יוביל אתכם בדיוק לשם.

ולכן, אחד ההרגלים החשובים ביותר שאתם רוצים לפתח בדרך להיות משווקי תוכן אפקטיביים, הוא, לכתוב תוכן מתוך חשיבה אסטרטגית, כדי שהוא באמת יוכל להוביל את הקוראים שלכם להתנהגות צרכנית מניבה.

והמשימה שלכם היא: תשאלו את עצמכם מה המטרה העסקית שלכם לחודש ינואר 2019. מה אתם רוצים למכור בחודש הבא? יש? עכשיו, קחו נייר ועט, והכינו רשימה של 3 נושאים שיגרמו לקוראים שלכם להתעניין באותו מוצר או שירות.

 

הרגל # 3 של משווקי תוכן אפקטיביים במיוחד: עקביות

כתיבת תוכן אפקטיבית היא לא זבנג וגמרנו, אלא פעילות מתמשכת ועקבית שמתבצעת לאורך זמן. ולמה זה כל כך חשוב?

תחשבו חיזור.

מה הסיכוי שהייתם אומרים “כן” למישהו שהיה מחזר אחריכם ערב-שניים ואולי אפילו שלושה, ואז נעלם לשבועות וחודשים – לא מתקשר, לא מסביר ולא מתנצל… ופתאום יום אחד הוא מצלצל בדלת, כורע ברך ושולף את הטבעת…

קרוב לוודאי שזה לא היה קורה. כלומר, לא הייתם אומרים “כן”, מפני שמערכת יחסים היא לא קרב שליפות של אקדוחנים במערב הפרוע, אלא משהו שמזכיר יותר טיפוח של גינת נוי:

יום אחר יום אתם מכינים את הקרקע, ואז זורעים או שותלים, ואחר כך אתם מטפחים את השתילים ומטפלים בהם – משקים, גוזמים, מרחיקים מזיקים… וגם כשאתם כבר רואים פרחים או פירות… זה לא מסתיים, כי תמיד יהיה עוד שתיל ועוד פרח ועוד פרי ועוד עשב לנכש.

טיפוח של ניהול תוכן דיגיטלי זה בדיוק אותו דבר.

ולכן, משווקי תוכן אפקטיביים במיוחד מבינים שניהול תוכן דיגיטלי הוא לא קמפיין נקודתי חד פעמי, אלא תהליך מתמשך, שכדי להצליח בו נדרשת עשייה עקבית ומחויבות מתמשכת.

וזה אומר, שמשווקי תוכן אפקטיביים במיוחד שרוצים להצליח מעגנים את המחויבות שלהם לתהליך ניהול התוכן בתכנית פעולה מעשית, שמאפשרת להם להתקדם בכתיבה ובהפצה של התוכן בצורה יעילה.

תכנית פעולה מתוכננת, שמותאמת לקהל המטרה שהגדרתם וליעדים העסקיים שברצונכם לקדם, מאפשרת לכם לעבוד בצורה שיטתית ומסודרת, ומתווה לכם את הדרך אל המטרה בצורה היעילה ביותר.

למה?

כי כשיודעים בכל בוקר מה המשימות שלכם לאותו יום, או מסתכלים קדימה וראים את טבלת המשימות השבועית או החודשית – קל הרבה יותר למצוא את הזמן שנדרש כדי להכין את התוכן שצריך, לייעל את תהליך הכתיבה וההפצה, ובשורה התחתונה – להספיק הרבה יותר, בהרבה פחות זמן ומאמץ.

והמשימה שלכם היא: להדפיס את טבלת החודש הקרוב – אפשר להדפיס אותה ישירות מהיומן של הג’ימייל או לבנות לעצמכם טבלה כזאת בוורד, להכניס פנימה את התוצאה הרצויה – מועד המכירה או ההכנסה שאליה אתם רוצים להגיע, ואז לשבץ את פעילות התוכן שתוביל אתכם לשם. תגדירו לעצמכם זמן תכנון, זמן ביצוע, זמן הפצה וערוצים שיווקיים.

 

הרגל # 4 של משווקי תוכן אפקטיביים במיוחד: נחישות 

כמו שהבנו, כתיבת תוכן אפקטיבית היא ריצה למרחקים ארוכים, וכמו בכל מסע מתמשך, יהיו בו רגעים של הצלחה מסחררת, ויהיו רגעים מאתגרים, ויהיו רגעים של ספק וסימני שאלה… וברגעים האלה – כדאי שיהיה משהו שיחזק אתכם ויאפשר לכם להמשיך להתקדם.

ולכן, אחד ההרגלים החשובים ביותר של משווקי תוכן אפקטיביים במיוחד הוא נחישות, או דבקות במשימה.

בחרתם קהל מטרה? הגדרתם את היעדים העסקיים שלכם ויצרתם תוכן שמקדם אותם? אתם כותבים ומפיצים תוכן בצורה עקבית ומתוכננת? אתם עושים ועושים בדיוק לפי התכנית שקבעתם לעצמכם – והתוצאות עדיין לא עומדות בציפיות שלכם? הבעיה היא, שרוב האנשים עושים משהו פעם-פעמיים, ואז הם מרימים ידיים ואומרים: ניסיתי הכל ולא מצליח לי.

ועל זה אומרים, שאנשים לא נכשלים. הם פשוט מפסיקים לנסות.

משווקי תוכן אפקטיביים יודעים, שכדי להגיע לתוצאה – אפשר וצריך להתגמש, ולהבין שכל תכנית היא בסיס לשינויים, בדרך אל התוצאה הרצויה. להתגמש? כן, ואפילו מומלץ. להבין שכל תכנית היא בסיס לשינויים? כן ועוד איך. להרים ידיים ולוותר על העשייה? בשום פנים ואופן לא!

אז קחו אוויר ותחשבו WAZE.

מה זה אומר? תחשבו מה קורה כשאתם נכנסים לרכב שלכם ומזינים בווייז את היעד שאליו אתם רוצים להגיע. מסתבר, שהרבה אנשים מפעילים את ה- waze גם כשהם מכירים את הדרך, כדי שה-waze יוכל למצוא עבורם דרכים חלופיות, אם וכאשר יש מכשולים בדרך, כמו תאונות, פקקים ובעיות בלתי צפויות אחרות. אבל היעד? היעד נשאר תמיד אותו היעד.

ואיך מיישמים את עקרון הגמישות של ה- WAZE בתוכן?

  • קודם כל, תזכירו לעצמכם שהמשימה נשארה אותה המשימה. שהתוצאה הרצויה שהגדרתם היא אותה תוצאה. ושהיעד העסקי שחשוב לכם לקדם – עדיין חשוב ורצוי… ו… עכשיו – חפשו דרכים חלופיות להגיע אל היעד.
  • שנית, מעבר לפרקטיקה המעשית – כדאי מאוד שתתחזקו גם את המוטיבציה שלכם, ותזכירו לעצמכם למה יצאתם לדרך מלכתחילה ומה היכולות הנהדרות שיש לכם לתת לעולם.

וזה אומר, שמשווקי תוכן אפקטיביים במיוחד שרוצים להצליח – עושים 2 דברים חשובים שמשלימים זה את זה:

  • הם בודקים את תכנית התוכן שלהם מול התוצאות באופן קבוע, ומחשבים מסלול מחדש על פי הצורך, כדי להגיע אל היעד – לא משנה איך
  • והם נעזרים בטכניקות מעצימות של התפתחות אישית, כדי לשמר את המומנטום ולהמשיך לפעול בכיוון הנכון ובקצב המתאים, למרות האתגרים שהם פוגשים בדרך.

והנה המשימה שלכם שהיא גם הדוגמה המעשית לאיך עושים את זה

כל בוקר, ממש כל בוקר, תחזקו את החלום שבשבילו אתם יוצרים את התוכן, כדי לחזק את המחויבות שלכם לעשייה עקבית.

מכירים את זה שאתם מתחילים לעשות משהו ואחרי זמן-מה אתם מפסיקים ואומרים לעצמכם שהלוואי שהייתה לכם יותר משמעת עצמית? אז הפתרון הוא לתחזק את החיבור הרגשי שלכם למשימה – על בסיס יומי.

איך עושים את זה? כל בוקר, לפני שאתם קמים, חשבו על מה שהתוכן שלכם עושה בשבילכם. דמיינו את הלקוחות שקוראים אותו. חשבו כמה נפלא יהיה לענות לטלפון כשהם מתקשרים לברר פרטים על השירות או המוצר שלכם. תנו לעצמכם להתרגש ותנו להתרגשות הזאת לתדלק את המחויבות שלכם לעשיית תוכן עקבית, לאורך זמן.

 

הרגל # 5 של משווקי תוכן אפקטיביים במיוחד: יצירתיות 

אחד האתגרים של משווקי תוכן שבוחרים לכתוב ולהפיץ תוכן כדי לאפשר ללקוחות פוטנציאליים למצוא אותם און ליין, הוא למצוא נושאים לכתיבה, ולא פחות מכך, למצוא דרך לעניין, לבלוט בין כל יתר התכנים ברשת ולמשוך את הקוראים. ולכן, אחד ההרגלים החשובים ביותר של משווקי תוכן אפקטיביים במיוחד הוא יצירתיות.

אני מתארת לעצמי שאתם מרימים גבה בתמיהה.

יצירתיות זה הרגל? יצירתיות זה משהו שנולדים איתו. או שיש לי את זה או שלא, מה… לא?

אז הבשורה הטובה היא, שאנחנו חיים בעידן של מיומנויות נרכשות. כל דבר אפשר ללמוד. וכמדובר בכלי השיווקי והמכירתי החשוב ביותר שלכם – כדאי שתשקיעו מחשבה בדרכים להפוך אותו לכמה שיותר אטרקטיבי ומועיל.

איך עושים את זה?

הנה 3 דרכים שיעזרו לכם לטפח את היצירתיות ולהפוך ליצרני תוכן פוריים ומרתקים:

  • השקיעו בעצמכם – אחד הדברים שיעזרו לכם לבלוט ברעש האינטרנטי ולתת לתוכן שלכם לבוש ייחודי ומעניין הוא להעביר אותו דרך עולם הידע, ההתנסות והחוויות שלכם.
    מה זה אומר?
    ראיתם סרט או הצגה? השתתפתם בפעילות מעניינת? קראתם ספר שאהבתם או לא? ספרו משהו על החוויה האישית שלכם ואז חברו אליה תובנה מקצועית שנוגעת בקוראים שלכם
  • הכירו את התחום שלכם – חלק חשוב מהמקצועיות של התוכן שלכם הוא להכיר את התחום שבו אתם פועלים, ולא רק ברמה הפרקטית המיידית של הטיפול או האימון, למשל, אלא גם ברמה העקרונית: מה הדילמות שמאפיינות את התחום, איזה חידושים מתרחשים בו, מה קורה בחו”ל ועוד ועוד. כשאתם מרחיבים את גבולות הגזרה של התוכן שלכם – אתם עונים גם על צורך המציצנות והעניין של הקוראים ועל הדרך, מחזקים את מיצוב המומחים שלכם, כמי שמחוברים, מכירים ונמצאים בקו הראשון של החזית המקצועית.
  • טפחו את הקשר עם הקוראים – המקור החשוב ביותר לתוכן רלבנטי, שימושי ובעל ערך עבור הקוראים שלכם, בדרך להפוך אותם מקוראים מתעניינים ללקוחות משלמים, הוא ללא ספק… הם עצמם. מה הם שואלים? עם מה הם מתלבטים? איזה מיילים הם פותחים יותר ועל איזה פוסטים הם מגיבים יותר? 

היצירתיות שלכם היא הרבה מעבר לסך כל החיבורים שלכם – אל העולם שסביבכם, אל העולם המקצועי שלכם ואל הקוראים שלכם. היצירתיות שלכם נמצאת בחיבור בין השלושה, שמאפשר לכם לגוון את התוכן שלכם ממקום מאוד אישי וספציפי, וליצור את הקול הייחודי שלכם.

והמשימה שלכם היא: לפתוח מחברת, כן – ממש מחברת מנייר – ולרשום בה את כל השאלות שקוראים או מתעניינים או לקוחות שואלים אתכם בשבוע הקרוב. יש? יופי, עכשיו תכתבו את התשובה, ותשאלו את עצמכם, איך אתם יכולים לשלב בתשובה שלכם משהו נוסף שייתן לה את הטוויסט הייחודי שלכם.

הרגל # 6 של משווקי תוכן אפקטיביים במיוחד: התייעלות  

אז כבר הבנתם שתוכן הוא השקעה לטווח ארוך. למען האמת, זו ההשקעה הכי כדאית שאתם יכולים להשקיע בצמיחה העסקית שלכם. ועדיין, השקעה היא השקעה, וכדאי מאוד שתדעו לנהל אותה בצורה יעילה, כדי למקסם את התועלות שלה ולעשות מה שצריך – הכי מהר, הכי פשוט והכי טוב שאפשר.

ולכן, אחד ההרגלים החשובים ביותר של משווקי תוכן אפקטיביים במיוחד הוא התייעלות. וזה אומר, לחפש כל הזמן דרכים לקצר תהליכים, ליעל תהליכים ולתעד תהליכים, כדי לא להמציא כל הזמן את הגלגל מחדש.

תכל’ס:

  • לאמץ הרגלי עבודה נכונים – כדי להקל עליכם משמעותית ולאפשר לכם להספיק הרבה יותר בהרבה פחות זמן ומאמץ
  • לשלב כותבים אורחים – כדי להוריד לכם מהעומס, לחשוף את הקוראים שלכם לזוויות תוכן משלימות, וגם להקנות לכם מעמד-על של מובילי מומחים בתחומכם
  • למחזר מאמרים ותיקים בהקשרים רלבנטיים חדשים, כדי למקסם את ההשקעה שלכם בתוכן ולתת למאמרים הישנים לייצר חשיפה חדשה
  • להיעזר בצ’קליסטים מובנים שמתעדים תהליכים מוצלחים – כדי לחסוך לכם זמן יקר של ניסוי וטעייה וטונות של תסכול ועבודה מיותרת
  • לעשות שימוש בתבניות תוכן אינסטנט – כדי לכתוב מאמר בחצי שעה, במקום בחצי יום או לפעמים אפילו בחצי שבוע
והמשימה שלכם היא: לבחור 2 אופציות מתוך הרשימה וליישם אותן בתכנית העבודה הקרובה שלכם.

נ.ב אם עדיין לא רכשתם את קובץ תבניות המאמרים שלי – אני ממליצה לכם לרכוש אותו עכשיו, כי זה אחד הכלים שייעלו את עבודת הכתיבה שלכם ביג טיים. לרכישת קובץ התבניות לכתיבת מאמרים שיווקיים איכותיים ב-20 דקות או פחות – לוחצים על התמונה.

 

תבניות מאמרים

 

הרגל # 7 של משווקי תוכן אפקטיביים במיוחד: הגהה  

הגהה? Really? רילי בריבוע ומאוד מאוד חשוב! תחשבו על התוכן שלכם לרגע במושגים של נציג שירות. האם הייתם רוצים שהלקוחות הפוטנציאליים שלכם יפגשו נציג מטעמכם שלבוש ברישול, מדבר בשפת רחוב, לא מגיע בזמן לפגישה ואולי אפילו מדיף ריח כבד של זיעה?

קרוב לוודאי שלא…

התוכן שלכם הוא הנציג הראשון שלכם שהלקוחות הפוטנציאליים שלכם פוגשים. אתם רוצים שהם ירגישו מחוזרים, שהם יבינו שאתם יכולים לעזור להם, ושיהיה להם ברור מאופן הצגת הדברים שאתם עסק רציני, שאפשר לסמוך עליו.

ולכן, כשאתם מסיימים לכתוב – תנו עוד מבט.

  • קודם כל, קראו הכל מההתחלה ועד הסוף. בטוח תמצאו משפטים שמבקשים עריכה חוזרת, או קצוות שלא סגורים עד הסוף
  • עכשיו, שימו את התוכן שלכם בצד ולכו לישון על זה. תופתעו לגלות כמה שגיאות כתיב וטעויות הקלדה תמצאו בתוכן שלכם אחרי שנת לילה טובה
  • ולסיום, הדפיסו את התוכן, הניחו אותו בצד וחזרו לעבודה השוטפת. רוב הסיכויים, שאחרי כמה דקות, למרות שאתם ממוקדים במשהו אחר לגמרי – פתאום יקפוץ לכם בעין פסיק שלא נמצא במקום, אותיות שהחליפו ביניהן מקום, או מילים שחלק מהאותיות שלהם נשמטו במהלך ההקלדה. ועוד לא אמרתי כלום על שגיאות כתיב בייסיק, שגם הן לא תורמות להרגשה הטובה של הכותבים או הקוראים.

ומה אם עברית היא לא שפת האם שלכם?

או.קי, אז יכול להיות שיש לכם הפרעת קשב, או לקות למידה, או שאתם עולים חדשים… ועדיין, זאת לא סיבה להציג את העסק שלכם לעולם עם טעויות ושגיאות.

אם אתם לא סומכים על עצמכם – קחו מישהו מיומן שיעשה לכם הגהה ואולי אפילו עריכה בסיסית. התוכן שלכם ייראה הרבה יותר טוב, והקוראים יקבלו את הרושם הראשוני הנכון – עליכם ועל העסק שלכם.

תנו כבוד למסר שלכם. ותנו כבוד לקוראים שלכם!

שום משווק תוכן שמכבד את עצמו לא יוציא מתחת ידיו טקסט שלא עבר הגהה. ואם אתם רוצים להיכנס לנעליהם של משווקי תוכן אפקטיביים במיוחד – זה ההרגל ה-7 שאתם רוצים לאמץ.

והמשימה שלכם היא: לבצע את 3 הנחיות ההגהה שנתתי לכם קודם. פשוט הכניסו אותן לשגרת הכתיבה. ואולי תופתעו לגלות איזה שינוי יתחולל בזמן הקריאה ובאיכות התגובות שתקבלו! 

בשורה התחתונה

אם עד היום הרגשתם כמו סיזיפוס שסוחב וסוחב את הסלע הכבד של התוכן על הגב ולא מצליח להשלים את המשימה – יש לכם עכשיו סוף סוף הזדמנות להשתמש בכלים המעשיים שבהם ציידתי אתכם במאמר, כדי לנהל את התוכן הדיגיטלי שלכם בקלות ובהצלחה – בדיוק כמו כל משווקי התוכן הגדולים והמצליחים בעולם, ולהגיע להרבה יותר לקוחות נכונים בהרבה פחות מאמץ וזמן.

כמו שיכולתם ללמוד מהמאמר, כל מה שאתם צריכים לעשות כדי להיות משווקי תוכן אפקטיביים במיוחד, זה בסך הכל לאמץ את 7 ההרגלים החשובים:

  • רלבנטיות – לכתוב תוכן רלבנטי שמותאם לקהל מטרה ספציפי
  • חשיבה אסטרטגית – לכתוב תוכן שתומך ביעדים העסקיים שלכם
  • עקביות – לכתוב תוכן מתוכנן ולאורך זמן
  • נחישות – לדבוק במטרה ולמצוא במידת הצורך דרכים חלופיות כדי להגיע אל היעד
  • יצירתיות – למצוא דרכים חדשות וייחודיות להעביר את התוכן לקוראים
  • התייעלות – למצוא דרכים ליעל את פעילות התוכן ולעשות יותר בפחות
  • הגהה – להוציא את התוכן שלכם לאוויר העולם כשהוא נקי משגיאות כתיב, טעויות הקלדה, וטעויות אחרות.

עד כאן אני ועכשיו אתם

ציידתי אתכם ב-7 ההרגלים של משווקי תוכן אפקטיביים במיוחד, שיאפשרו לכם לנהל את התוכן הדיגיטלי שלכם בקלות ובהצלחה – בדיוק כמו כל משווקי התוכן הגדולים והמצליחים בעולם. מה תוכלו להוסיף מניסיונכם? מה ההרגלים שעוזרים לכם לעמוד בקצב? מה ההרגלים שבזכותם אתם מצליחים להגיע ליותר לקוחות יותר מהר? מוזמנים לשתף את כולנו למטה, בתגובות.

הצעד הבא שלכם להצלחה

אהבתם את המאמר? מוזמנים לשתף אותו עם החברים.

רוצים לקבל ממני עוד המון טיפים מעשיים, עצות טובות והדרכות מעשירות ושימושיות שיעזרו לכם להתקדם במהירות ולהצליח בגדול בעזרת ניהול תוכן דיגיטלי אפקטיבי? הירשמו עכשיו למיני קורס “שיווק בחיוך” כדי לגלות מה באמת מניע את השיווק הדיגיטלי (קרוב לוודאי שזה לא מה שאתם חושבים), איך זה קשור אליכם (אתם לא תאמינו…), ואיך להתחיל לתכנן את תשתית התוכן שתזרים אליכם את הלקוחות הנכונים לכם – לגמרי בחינם. לקבלת המתנה – לוחצים פה.

לצפייה בהדרכת הווידיאו – מוזמנים ללחוץ על הבאנר ולעבור לערוץ היוטיוב שלי.
הדרכת וידיאו

אודות עידית נעמן

עידית נעמן עוזרת לעצמאים שכותבים וכותבים ולא רואים תוצאות, להקים תשתית תוכן שיווקית מושלמת במהירות ובליווי צמוד, במטרה ליצור חשיפה אפקטיבית ברשת שתוביל אליהם את הלקוחות הנכונים ותאפשר להם להגדיל משמעותית את ההכנסות.

לגישה בחינם למיני קורס "שיווק בחיוך" שיגלה לכם מה באמת מניע את השיווק הדיגיטלי ואיך לתכנן צעד-אחר-צעד את תשתית התוכן השיווקית של העסק - לוחצים עכשיו על הקישור "מתחילים לעשות שיווק בחיוך".

השארת תגובה