דף נחיתה ממיר: 5 הטריקים הסודיים של אלופי השיווק לכתיבת דפי נחיתה ממירים במיוחד

דף נחיתה ממיר הוא הכלי היעיל ביותר לגיוס לידים כחלק מהתהליך להפוך יותר קוראים ללקוחות משלמים.

ויחד עם זאת, דפי נחיתה הם אחד הנעלמים המאתגרים ביותר במשוואת ההצלחה של ניהול תוכן דיגיטלי, שמעלים שאלות ותהיות רבות אצל בעלי עסקים ומשווקים. למשל: איפה הם נמצאים? מה צריך להיות בהם? מה באמת צריך להיות בהם, ולמה? מה באמת-באמת צריך להיות בהם ואיך עושים את זה?… האם גם אתם מתלבטים איך לכתוב דף נחיתה שיהפוך את הגולשים שמתעניינים בעסק שלכם ללידים חמים? כי אם עניתם על השאלה הזאת בחיוב – המאמר שלפניכם הוא בדיוק מה שאתם צריכים. מוזמנים לקרוא, ליישם ולהעביר לחברים. הם יודו לכם, וגם אני.  

דף נחיתה ממיר הוא המקום שבו אנחנו הופכים גולשים מזדמנים או מתעניינים ללידים, היינו: הזדמנויות מכירה. זה יכול להיות דף שמגיעים אליו בעקבות מודעה של פרסום ממומן, כדי להשאיר פרטים לפניה חוזרת של מוקדני מכירה, וזה יכול להיות דף שמגיעים אליו בעקבות קישור ממוקד, כדי להשאיר פרטים ולקבל מוצר ידע חינמי, בתמורה ל-3 מטבעות יקרי ערך, והם: זמן, תשומת לב וכתובת מייל.

דף נחיתה ממיר נשמע לכם כמו פיס אוף קייק?

אז זהו, שזה ממש לא… ועדיין, זוהי אחת החוליות הכי קריטיות בשרשרת השיווק שלכם, אם לא ה… אז כדי לעזור לכם לפצח את האתגר בהצלחה, אספתי במיוחד בשבילכם את 5 הטריקים הסודיים הכי אפקטיביים של התותחים הכבדים ביותר בעולם השיווק העולמי. אלה הטריקים שבהם הם משתמשים כשהם כותבים את דפי הנחיתה שהופכים אותם למומחים מובילים ובעלי שם, ואלה הטריקים שיוכלו לסייע גם לכם לפרוץ את תקרת הזכוכית של הבינוניות הדיגיטלית, ולהצטרף לנבחרת העילית של המשווקים המצליחים, החדשניים ופורצי הדרך.

מעניין אתכם?
כי בזה בדיוק עוסק המאמר שלפניכם, ואני מזמינה אתכם להצטרף אליי למסע לגילוי 5 הטריקים הסודיים של מומחי השיווק העולמיים – אחד לאחד:

טריק סודי מס’ 1 – התחילו תמיד עם כותרת עוצרת

הידעתם? גם אם מוצר הידע שלכם או הקורס שלכם מתאימים לכולם ויכול לעזור לכל העולם ואשתו, ככל שתמקדו את הפנייה בקוראים ספציפיים – כך תקלעו בצורה מדויקת יותר לצורכים השונים של קהלי יעד שונים.

מה זה אומר בתכל’ס?

  • התחילו תמיד את הכותרת בפנייה ספציפית לקהל מוגדר, ורצוי בשאלה. למשל: אוהבים חתולים? מאמנים אישיים? עוברים דירה? כמובן, בהתאמה למה שברצונכם למכור – עם או בלי מרכאות
  • כמו כולם – הם עסוקים… על הדרך בין לבין… בקשו מהם לעצור. עם סימן קריאה. באדום.
  • עכשיו – עברו לכותרת הראשית. ומה יהיה המסר שלה? בואו נעבור לסעיף הבא.

טריק סודי מס’ 2 – המשיכו תמיד עם כותרת מחברת

הידעתם? המקום הראשון שבו הקוראים שלנו פוגשים אותנו הוא המקום שבו הם עולים לרשת עם הכאבים שלהם, בדרכם לחפש פתרונות. לכן, התחילו כל מסר עם כותרת ששמה את הכאב שלהם בפוקוס ומזכירה להם את הכאב שהביא אותם אלינו, מלכתחילה. אני קוראת לה “כותרת מחברת” כי היא יוצרת את החיבור הנכון – בין הכאב שלהם לפתרון שיש לנו להציע.

מה זה אומר בתכל’ס?

  • שאלו אותם שאלה שתעזור להם לזהות את הכאב שלהם ולהבין שאתם מבינים אותם
  • שלבו בין הכאב שלהם לפתרון שלכם והבטיחו להם עזרה. זה מה שהם מחפשים!
  • ספרו להם על אחרים כמותם שכבר מצאו את הפתרון לכאב ועוררו את סקרנותם

טריק סודי מס’ 3 – ולא הביישן למד…

הידעתם? כמו שהסברתי בקטע הקודם, הקוראים שלנו מגיעים אלינו כשהם יוצאים לחפש פתרון לבעיה. כואבת. כואבת מנשוא. כל כך כואבת, שהם עצרו את החיים ויצאו לחפש תשובות. אז כמו שאמר לי פעם רופא שפגשתי: כשיש אבחנה – אפשר לחפש פתרון, אבל כדי להגיע לאבחנה המדויקת – צריך לשאול תחילה הרבה שאלות. וזה בדיוק מה שעליכם לעשות עכשיו בדף הנחיתה שלכם: להעלות את שאלות הכאב של הקוראים, כדי להוביל אותם (ואתכם) לאבחנה הנכונה. כמו שאמר הדוקטור: בלי אבחנה – אין פתרון.

מה זה אומר בתכל’ס?

  • שאלו אותם שאלות שיובילו אותם להבין במדויק מה בעצם כואב להם
  • שאלו אותם שאלות שיזכירו להם לאן הם רוצים להגיע ואיך ייראו החיים שלהם ללא הכאב המציק
  • שאלו אותם שאלות שיסייעו להם לראות את עצמם לאחר הפתרון – נטולי כאב, מרוצים ושמחים.

טריק סודי מס’ 4 – שימו את התועלת בכפתור

הידעתם? כדי שדף נחיתה יהיה דף נחיתה, הוא חייב להכיל טופס לרישום פרטים וכפתור ללחוץ עליו להשלמת התהליך. בשפה המקצועית, קוראים לזה “כפתור ההמרה”, כי זה מה שהוא עושה: ממיר את הנרשמים בפוטנציה ללידים ממשיים ברשימה. ומה יגרום להם ללחוץ על הכפתור? מחקרים מראים שכפתורים שכתוב עליהם “לחץ כאן” או “העבר” כבר לא עושים את העבודה. אין מה לעשות. אנחנו חיים בעולם מלא גירויים והבטחות. כדי להניע את הקוראים לפעולה – צריך להגיד להם מה ייצא להם ממנה.

מה זה אומר בתכל’ס?

  • הכניסו לכיתוב על הכפתור את התועלת. למשל: “לקבלת ההנחה”, או “למדריך החינמי”
  • הכניסו לכיתוב על הכפתור חיבור אישי. למשל: “כן, עידית. שלחי לי את המדריך החינמי”
  • הכניסו לכיתוב על הכפתור את הקורא. למשל: “מדריך חינמי? בא לי ממש טוב!”

טריק סודי מס’ 5 – אל תמציאו את הגלגל

הידעתם? כדי לכתוב דף נחיתה ממיר, לא צריך להמציא את הגלגל. להיפך. כוחו האולטימטיבי של דף נחיתה אפקטיבי הוא דווקא בתבנית שחוזרת על עצמה שוב ושוב, בדיוק כמו אצל מומחי השיווק המובילים בעולם. רוצים לדעת למה? כי דף נחיתה ממיר מעביר את הקורא את התהליך הרגשי שנדרש כדי לייצר את השינוי ההתנהגותי הרצוי. זה בדיוק מה שהשבלונה עושה. זאת הסיבה שזה עובד – שוב ושוב ושוב, אצל כל מומחי השיווק המובילים בעולם. וזה גם מה שיגרום לזה לעבוד עבורכם, אם תקפידו ליישם את הטיפים שלי ותלכו לפי התבנית – צעד אחר צעד ושאלה אחר שאלה – בלי לסטות ימינה ושמאלה…

מה זה אומר בתכל’ס?

  • אל תהיו יצירתיים. לכו ב-ד-י-ו-ק כמו כולם, גם אם זה נראה לכם לעוס עד דק (ועל הדרך תזכרו שאתם לא הלקוחות שלכם… עוד נקודה למחשבה…)
  • אל תדלגו על אף שלב ואל תשנו את הסדר. הסדר הזה עובד לטובתכם
  • ואל תגידו אף מילה על העסק שלכם. המטרה של דף הנחיתה היא לא לקדם את העסק שלכם, אלא “למכור” את מוצר הידע שלכם ולהוביל את הקוראים לרשימה, או לשכנע את הגולשים להשאיר את הפרטים כדי שנציגי המכירות שלכם יוכלו לחזור אליהם ולקטוף את פירות הדאטא..

בשורה התחתונה

דף נחיתה ממיר הוא המקום שבו תוכלו להפוך גולשים מתעניינים ללידים שתוכלו לחזור אליהם להמשך תהליך המכירה, או למנויים שיצטרפו לרשימת הדיוור שלכם, כדי שתוכלו לחמם את הקשרים ביניכם לקראת מכירה עתידית.

כמי שיכולתם ללמוד מהמאמר, יש כמה וכמה טריקים שבהם משתמשים המשווקים הטובים ביותר בעולם, כשהם כותבים דף נחיתה ממיר, על מנת למשוך בדיוק את הגולשים המתאימים לתוצאה העסקית הרצויה. עכשיו, כשגם אתם מכירים את 5 הטריקים המובילים, אני מזמינה אתכם ליישם אותם הלכה למעשה בדפי הנחיתה שלכם, ולהתחיל לראות הרבה יותר תוצאות, הרבה יותר מהר.

עכשיו אתם

האם גם לכם יש איזה טריק סודי אחד או שניים בשרוול, שתוכלו לשתף פה עם הקוראים? מוזמנים לנצל את התגובות למטה, ולחלוק עם כולנו את הידע שלכם.

הצעד הבא שלכם להצלחה

אהבתם? מוזמנים לשתף את הכתבה עם החברים. רוצים לקבל ממני עוד כללים מועילים, עצות טובות והדרכה מעשית לחשיפה אפקטיבית שתוביל אליכם יותר לקוחות ותאפשר לכם להגדיל את ההכנסות? הצטרפו אליי לקורס “שיווק בחיוך” והתחילו לתכנן את תשתית התוכן שתוביל אתכם להצלחה עסקית – במתנה ממני ולגמרי בחינם! לקבלת גישה בחינם לקורס לוחצים כאן.

אודות עידית נעמן

עידית נעמן מובילה עסקים לתוצאות באינטרנט ובעולם האמיתי. דרך הקורסים ותכניות הליווי שפיתחה - היא עוזרת לבעלות ובעלי עסקים למנף את הידע המקצועי שלהם לתוכן בעל ערך, וליצור חשיפה אפקטיבית און ליין כדי להגיע ליותר לקוחות ולהגדיל את ההכנסות.

לגישה בחינם לקורס "שיווק בחיוך" שבו תתחילו לתכנן את תשתית התוכן שתזרים אליכם לקוחות משלמים - לוחצים עכשיו על הקישור "מבוא לשיווק בחיוך".

14 תגובות

  1. דני וקסלר הגב

    מאמר מעניין ומועיל תודה , אבל כדי לסגור מעגל ושנקבל המחשה מועילה אשמח שתתני דוגמא לדף נחיתה עם יישום הטיפים , המון תודה
    ואגב דף הנחיתה לא אמור בהכרח להוביל להצעה שלנו …

    • עידית נעמן הגב

      דני יקירי, תודה על תגובתך. הנה קישור לדף נחיתה שנבנה על פי כל הכללים והמצוות שבהם עוסק המאמר, ומעבר לו:
      https://n.sendmsg.co.il/Minisites.aspx?p=5851-146181384-691
      באשר להצעה – לדעתי, תפקידו של דף נחיתה הוא להוביל קהל מטרה מוגדר להצעה ספציפית ולאפשר לנו למקסם את הקשר עם אותו קהל מטרה בצורה יעילה וממוקדת יותר. אשמח לשמוע מה דעתך בנדון ולאילו מטרות אתה מציע לבנות דפי נחיתה.

  2. זהר עמיהוד הגב

    תודה עידית על הטיפים לבניית דף נחיתה והאמת היא שלא צריך להמציא את הגלגל מחדש, יש מבנים של דף נחיתה שעובדים וצריך לעשות בהם שימוש.
    אחד הדברים שאני עושה בדפי נחיתה, אלה הם ניסויים או כפי שנקראים A/B testing כי אנחנו לא בדיוק יודעים מה יעבוד, האם לחצן שכתוב עליו “לקבלת ההנחה” או “לקבלת הנחה של 20% לחצו כאן”, וכך לגבי כותרת, צבעים, מיקומים.
    ועוד טיפ
    תנועה מערוצים שונים (גוגל, פייסבוק, מייל וכדומה) מגיבה שונה לדף הנחיתה, לכן כאשר אתם מנתחים את הנתונים דאגו לנתח כל ערוץ בנפרד.
    בהצלחה לכולם

    • עידית נעמן הגב

      זוהר יקירי, תודה על דבריך החכמים. אין ספק, כי בכל מקום שבו נדרשת תגובה, והתגובה חשובה לנו, חובה עלינו לבדוק את כל ההיבטים של ההנעה לפעולה ושל רמות התגובה, כדי לנסות ולמקסם את היחס בין השניים. לא רק ערוצים שונים מייצרים תגובות שונות. גם כלי צפייה שונים ומצבי תגובה שונים – מייצרים תגובות שונות. ולכן, מילת המפתח בדרך לשיפור ומיקסום הפעילות, היא: בדיקה, בדיקה ושוב בדיקה. ושוב תודה 🙂

  3. ראשלין רדליך הגב

    אהבתי. העצות והתכנים שלך תמיד מועילים תודה .

  4. רינה ארבוב הגב

    נהניתי לקרא, דף הנחיתה הבא שלי הולך להיות לפי החוקים שבמאמר שלך!!…:-)
    תודה עדית, כרגיל תענוג לקרא את המאמרים המקצועיים שלך…:-)

  5. איציק עגם הגב

    עידית, כתבת כאן טיפים שפותחים רעיונות חדשים לכתיבה,
    תודה רבה!

השארת תגובה