גיוס לידים: איך להפוך כל מאמר לחגיגה של גיוס לידים בדרך למכירה (וגם צ’קליסט מתנה)

גיוס לידים: איך להפוך כל מאמר לחגיגה של גיוס לידים בדרך למכירה (וגם צ’קליסט מתנה)

שיתוף ב facebook
שיתוף ב google
שיתוף ב twitter
שיתוף ב linkedin
גיוס לידים

גיוס לידים (לקוחות פוטנציאליים הביעו עניין במה שיש לכם להציע) זה החלק החשוב והמשמעותי ביותר בפעילות השיווק. אבל כדי להגיע לשם בצורה נכונה, צריך, תחילה, לייצר את הניראות הדיגיטלית המתאימה, שתמשוך אליכם את הקוראים שיוכלו להפוך ללקוחות פוטנציאליים. נשמע הגיוני בסך הכל, לא כך?

ולכן, החלק הראשון בכל נוכחות שיווקית אפקטיבית און ליין הוא כתיבת מאמרים איכותיים ובעלי ערך שתפקידם לאפשר לגולשים המתאימים (דגש על “מתאימים”) להבחין בכם ולעצור כדי לקרוא, להכיר ולהוקיר. במפת השיווק קוראים לשלב הזה “שלב המודעות”, וזהו האמצעי היעיל ביותר שלנו לחלוק עם הקוראים מידע מעשיר, לצייד אותם בהשראה, אפילו לגרום להם מעת לעת לחייך, שזה תמיד טוב, ולגרום לעצור ולהבין שהם רוצים לקדם את הקשר ולהוביל אותו ממצב של מבט חטוף למצב של היכרות מעמיקה. במאמר שלפניכם ריכזתי רשימה מסודרת ומאורגנת (צ’קליסט), ממש צעד-אחר-צעד, כמו שאני אוהבת, שתעזור לכם למנף מאמרים שכתובים בצורה שיווקית נכונה – לחגיגה של גיוס לידים בדרך למכירה. מוזמנים לקרוא, ליישם וכמובן, לשתף.

 

אין ספק, שהמעבר משלב המודעות לגיוס לידים הוא נשמת אפו של השיווק, ושל כל עסק בכלל. אפשר לעשות אותו מורכב ומייגע, אפשר לעשות ממנו חגיגה (שגם היא דורשת השקעה של זמן ומחויבות – כמו שתיכף תראו בצ’קליסט), ואפשר לעשות אותו על אוטומט, נגיע גם לזה. כך או כך, אם לא בא לכם להגיר זיעה וירטואלית (גם במחיר של חגיגה שתזרים לכם לידים כמו שמפניה) – מוזמנים לקפוץ היישר לחלקו האחרון של המאמר, שבו תמצאו הצעה מדליקה, ליצור יחד אתי תשתית אוטומטית לגיוס הלידים שמתאימים לכם. אוטומציה זה החיים!). 

מילת המפתח בשלב הראשון היא “מאמרים שכתובים בצורה שיווקית נכונה”

מאמרים שכתובים בצורה שיווקית נכונה (שזה לגמרי לא מובן מאליו…) הם ללא ספק הכנפיים של השיווק הדיגיטלי, מפני שכשכותבים אותם נכון ומפזרים אותם איפה וכמו שצריך – הם הופכים לסוג של כפתורי הפעלה, שמתניעים עבורנו את התהליך הכי חשוב בחיי העסק: הזרמה בלתי פוסקת של לקוחות פוטנציאליים, שאותם נוכל, אם נדע כיצד ויהיו לנו את הכלים המתאימים – להמיר ללקוחות משלמים.

תשתית אוטומטית לגיוס לידים

לצורך כך, כאמור, נצטרך להקים את חלקה השני של הנוכחות השיווקית און ליין: תשתית דיגיטלית שתאפשר לנו להפוך את הקוראים המתעניינים ללידים מעוניינים. ואולי זה נשמע לכם כמו סתם משחק מילים – אבל האמת היא, שלידים מעוניינים, כאלה שבאמת מביעים עניין בתוכן שלנו ובאמצעותו – במה שיש לנו להציע – הם תמצית החיים של העסק! כל עסק! בכל גודל, בכל נישה, בכל תחום ובכל מקום! כי בפועל, זהו מאגר הלקוחות הפוטנציאליים שאותו נוכל לטפח ולחמם לקראת מכירה, וממנו יבואו המכירות – כמובן, אם נדע מה לעשות!

אחת הדרכים היותר מרתקות להאיץ את תהליך גיוס הלידים היא למנף את המאמרים שלנו לשרשרת גיוס לקוחות, או כמו שאני קוראת לזה “חגיגה של העשרה והשראה בדרך למכירה”.

כמו כל חגיגה – כדאי לתכנן אותה מראש, להכין את כל המרכיבים בצורה מסודרת, ולהתקדם צעד-אחר-צעד, רצוי עם צ’קליסט מסודר. וזה מה שהכנתי לכם הפעם: צ’קליסט מסודר ומאורגן שיאפשר לכם להפוך כל מאמר לחגיגה של גיוס לידים בדרך למכירה. וכדי שתוכלו לחגוג על המאמרים שלכם בלי להתבלבל בדרך – אפילו צבעתי את הקישורים השונים בצבעים שונים – במטרה לעזור לכם להתמצא בין כל סוגי הקישורים (בקובץ ה-PDF). 

רוצים להוריד את הצ’קליסט בקובץ PDF שיעזור לכם לעקוב אחר המהלכים, וגם לשמור אותו אצלכם במחשב כדי שתוכלו להדפיס אותו שוב ושוב, לעוד ועוד חגיגות? מוזמנים ללחוץ על התמונה, למלא את הפרטים – והצ’קליסט השלם כבר בדרכו אליכם, לתיבת הדואר – לשמור, להדפיס וליישם:

כך תהפכו כל מאמר לחגיגה של השראה והעשרה בדרך למכירה (צ’קליסט)

לפני הכל: 

– פותחים קובץ אקסל שבו שומרים את כל מרכיבי התשתית

התכנון המקדים:

– מגדירים את ההצעה שברצונכם לקדם
– מדייקים את קהל המטרה ואת התוכן שיחבר בינו לבין ההצעה
– מכינים דף מכירה ושומרים את הקישור לדף המכירה באקסל

הכנת המאמר:

– כותבים מאמר (רצוי במבנה תהליכי, כמו, למשל: מאמר רשימות) + תמונה תומכת עם טקסט קצר ומושך
– מעלים את המאמר לבלוג
– שומרים את הקישור למאמר באקסל

הכנת החוברת:

– שומרים את טיוטת המאמר בקובץ WORD נפרד כ”חוברת הדרכה”.  מוחקים מרכיבי מפתח מהטקסט ומחליפים בקווים למילוי עצמי
– מוסיפים טאץ’ עיצובי ושער – רצוי בהתאמה לתמונת המאמר
– מוסיפים בתחילת הטקסט את הקישור למאמר
– מוסיפים בסוף החוברת מסר מכירתי רלבנטי + הקישור לדף המכירה
– שומרים את החוברת כקובץ PDF
– מעלים את החוברת לגוגל דרייב ומעתיקים את הקישור לחוברת לאקסל

הכנת התשתית לגיוס הלידים:

בתכנת הדיוור:

– פותחים קבוצה חדשה למנויים שיירשמו לקבלת חוברת העבודה
– מקימים דף נחיתה קצר לשיווק החוברת. מעתיקים את הקישור לדף הנחיתה לאקסל
– מקימים לו דף תודה קצר, ומשלבים בו את הקישור לחוברת + מסר מכירתי רלבנטי

הרשמה לקבלת החוברת:

בתוך המאמר

– משלבים הצעה להורדת החוברת, בעזרת תמונה עם הקישור לדף הנחיתה

הזרמת גולשים למאמר:

– בתכנת הדיוור:  שולחים ניוזלטר מזמין לרשימת הדיוור + הקישור למאמר
– ברשתות החברתיות: מפיצים מסר שיווקי מזמין + הקישור למאמר
– בחתימה במייל : משלבים מסר שיווקי מזמין + הקישור למאמר

רגע לפני שמתניעים את הפעילות:

– עוברים על כל שרשרת הגיוס ובודקים שכל הקישורים נכונים ופועלים

– בהצלחה!

 

בשורה התחתונה

גיוס הלידים הוא ללא ספק החלק החשוב והמשמעותי ביותר בפעילות השיווק של כל עסק שרוצה לגדול ולשגשג, ויש הרבה מאוד טקטיקות כדי לבצע את המשימה. אפשר לבצע גיוס לידים במהלכים מורכבים ומיגעים, ואפשר מפעם לפעם לתפוס טרמפ על מאמר איכותי במיוחד כדי למנף אותו לחגיגה של גיוס לידים, ולהוביל אותם למכירה.

אבל כמו שתיכף תראו, הרבה יותר נכון, יעיל ומשתלם להכניס את משפך גיוס הלידים למערכת אוטומטית, ולאפשר לו להזרים לכם לקוחות שוב ושוב – כמעט בלי לעשות דבר. איך עושים את זה? תמשיכו לקרוא.

 עכשיו אתם

חלקתי אתכם צ’קליסט מעשי שיעזור לכם להפוך כל מאמר שיווקי לחגיגה של לידים ומכירות… (אל תשכחו להוריד אותו כקובץ PDF) וכמו שאתם יכולים לראות, זה אולי נחמד (אפילו מאד) אבל זה לא “זבנג וגמרנו”, אלא מהלך מורכב, למתקדמים בלבד, שדורש מיומנות שיווקית ברמה גבוהה ולא מעט זמן וגי’נגול בין מערכות שונות כדי להרים אותו בצורה מוצלחת, תוך זמן סביר.

אז איך אפשר אחרת, אתם שואלים?

שאלה ממש במקום, כי לתפיסתי, מה שלא הולך מהר ובקלות – לא עושים בכלל. ולכן, זה המסר שחרטתי על דגלי: מתוכן לתוצאות – פשוט ולעניין. כי אם זה לא יהיה פשוט – לא תעשו את זה. ואם זה לא יהיה לעניין – אין סיבה לעשות את זה.

תכל’ס, הרעיון הכי נכון בשיווק, שמחייב השקעה מתמשכת והתמדה, הוא לעשות את העבודה פעם אחת (שפירושו, בעצם, לעבוד כמה שפחות) ולהפיק מכל מהלך כמה שיותר תועלת, ובכמה שפחות זמן!

נשמע טוב?   

במקום להשתגע עם כל מאמר (ועם יד על הלב, עם או בלי צ’קליסט – להפוך מאמר למגנט לידים, זה חתיכת עבודה-עבודה, שלא תמיד כדאי להתחיל אתה – בוודאי כשיש לכם עסק קטן לנהל, ולא בראש שלכם להתעסק כל היום עם משחקי השיווק…)

הרבה יותר נכון, יעיל והגיוני…

  • להקים פעם אחת תשתית שיווקית מדויקת לגיוס והמרה של לידים – שתשרת אתכם לאורך זמן
  • לחבר אותה לאוטומציה–  כדי שהיא תעבור מעצמה ותזרים לכם את הלידים הנכונים, ללא הפסקה
  • להתניע אותה פעם בחודש בסך הכל – עם מאמר איכותי ובעל ערך, שכתוב בצורה השיווקית הנכונה
  • ולהקדיש את הזמן היקר שלכם לטיפוח הלידים שיגיעו – כדי להוביל אותם ביעילות למכירה!

וזה בדיוק הצעד הבא שלכם להצלחה

אהבתם את המאמר ואת הצ’קליסט? מוזמנים לשתף עם החברים. 

רוצים להקים תשתית שיווקית אוטומטית שתזרים אליכם לקוחות בעזרת מאמרים איכותיים ובעלי ערך? זה בדיוק מה שאנחנו הולכים לעשות בתכנית “מסלול הכסף”!

תנו לי 6 שבועות בלבד (כן, בדיוק כך) – ואני אעזור לכם:

  • לדייק את הלקוחות הנכונים לכם ואת ההצעה השיווקית שהכי מתאימה להם
  • להקים תשתית המרה אוטומטית שתזרים לכם את הלידים הנכונים
  • לכתוב מאמר בעל ערך בצורה השיווקית הנכונה ולהפיץ אותו במקומות המתאימים
  • ולהוביל את הלידים שיגיעו – היישר אל מעמד המכירה שבו ירכשו את ההצעה שלכם.

ואת כל זה אנחנו הולכים לעשות

  • תוך 6 שבועות בלבד (+ שבועיים של ליווי צמוד שלי במייל לסגירת כל הקצוות, למי שיצטרך)
  • בלי להוציא שקל על פרסום ממומן
  • ועם שפע של חומרי עזר ממוקדים ומועילים, כמו: צ’קליסטים, תבניות תוכן, תסריטי שיחות מכירה ועוד.

אז אם נמאס לכתוב ולכתוב בלי למקסם את זמנכם היקר לתוצאות של ממש. ואם חשוב לכם להגיע לעוד לקוחות מצוינים ולהגדיל ואפילו להכפיל את הרווחים תוך זמן קצר – תכנית “מסלול הכסף” היא הפתרון המושלם עבורכם.

לחצו כאן לכל הפרטים.

עדיין מתלבטים? הרימו לי טלפון: 054-6617757. אשמח לבחון יחד אתכם את התאמתכם לתכנית.

עידית נעמן

עידית נעמן

עידית נעמן I מתוכן לתוצאות - פשוט ולעניין! מדריכה בעלות ובעלי עסקים עצמאים שרוצים להגדיל את רווחיות העסק, איך למקד את הפעילות השיווקית, לדייק את הכתיבה, ולבנות עסק משגשג דרך תוכן. לגישה בחינם למיני קורס "שיווק בחיוך" שיגלה לך מה באמת מניע את השיווק הדיגיטלי ואיך להתחיל לתכנן את תשתית התוכן השיווקית של העסק שלך, צעד-אחר-צעד - לחצי עכשיו על הקישור "גם אני רוצה לעשות שיווק בחיוך".

אז מה חשבת?...

הגעת למקום הנכון!

שלום, עידית כאן. שמחה שהגעת! 

הקמתי את בלוג “דרך התוכן” בשנת 2009, במטרה לחלוק אתך את הידע והניסיון הרחב שצברתי – כעיתונאית, כנלפיסטית וכמנטורית שיווקית.

מזמינה אותך לקרוא, ליישם וכמובן – לשתף!  

פוסטים אחרונים

החתול משה התעורר מבואס. היום הוא יום הולדתו, ואף חבר לא הגיע לברך. “רוצה לחגוג את יום הולדתך? במקום לשבת סתם עצוב – תזמין את השמחה”, מציעה לו רות, חברתו הטובה, ושניהם יוצאים ביחד למסע קסום בעקבות המחשבות והמעשים שמחזירים לחתול משה את החיוך…
כל הפרטים – בלחיצה על הכפתור 

כמו שכבר בוודאי הבנתם, כתיבה היא כוס התה הכי-הכי שלי. תכל’ס, כל החיים…
אבל ברגע שהפכתי לסבתא, חיברתי לכתיבה את כישורי האימון והנלפ שרכשתי בדרך, יחד עם אהבת האיור ששמרתי שנים רבות במגירה והקמתי את 1001books.co.il
הוצאת ספרים שמתמקדת בספרי העצמה ואימון לפעוטות וילדים. 

במקום להמציא בכל פעם את הגלגל ולבזבז זמן יקר על כתיבת מאמר ארוך מדי, מבולבל ולא שיווקי, רכשו עכשיו את קובץ תבניות המאמרים המוכנות שלי, שיעזרו לכם לכתוב מאמרים מקצועיים איכותיים ושיווקיים – בחצי שעה ואפילו פחות. הקובץ כולל הדרכה מעשית ליישום התבניות + הדרכה לשילוב של כתיבה שיווקית.

תבניות לכתיבת מאמרים

שיווק באמצעות תוכן מתבסס על תוכן רלבנטי, שפונה לדמות לקוח ספציפית ונותן לה מענה מותאם. הלקוח הזה הוא לקוח החלומות שלך וכדי להפיק מהתוכן את התוצאות הרצויות – חשוב שתדעי מיהו, מה מאפיין אותו, מה חשוב לו ומה הוא מחפש. כל אלה ועוד – בקורס הדיגיטלי “לקוח החלומות” שיוביל אותך אל הלקוח האידיאלי שלך ב-5 צעדים קצרים וממוקדים.

מיני קורס לקוח החלומות

סדנה דיגיטלית מעשית שבה אני מובילה אותך צעד-אחר-צעד לכתיבת 6 סוגי המאמרים המבוקשים ביותר ברשת – כולל 3 בונוסים מגבירי תוצאות לאיתור מילות המפתח הנכונות, לבניית תמונה מלווה למאמרים ולהפצה אפקטיבית שתזרים למאמרים עוד ועוד קוראים מעוניינים.

מישהו לכתוב איתו

למעבר לקורס החינמי שיגלה לך מה באמת מניע את השיווק הדיגיטלי ואיך תוכלי לתכנן תשתית תוכן שתזרים לעסק שלך לקוחות על אוטומט - מוזמנת למלא את הפרטים.

הפרטים שמסרת שמורים ובטוחים והם ישמשו אותי כדי לחלוק אתך ידע מועיל להצלחתך!

גלילה לראש העמוד
דילוג לתוכן