כתיבת מאמרים: איך להפוך כל מאמר למגנט לקוחות עוצמתי שמייצר הרבה יותר לידים ב-3 שלבים קלים ופשוטים

כתיבת מאמרים: איך להפוך כל מאמר למגנט לקוחות עוצמתי שמייצר הרבה יותר לידים ב-3 שלבים קלים ופשוטים

שיתוף ב facebook
שיתוף ב google
שיתוף ב twitter
שיתוף ב linkedin
כתיבת מאמרים

כתיבת מאמרים היא אחד הכלים, אם לא ה-כלי השיווקי היעיל ביותר בשיווק הדיגיטלי, אלא שבעלי עסקים רבים משקיעים בכתיבת המאמרים שעות רבות, בלי לתת את הדעת על הדברים שחייבים לעשות כדי להפוך את המאמר לכלי שיווקי עוצמתי באמת.

כך קורה שבמקרים רבים, התוצאה היא בזבוז זמן, מפח נפש גדול, ואפס צמיחה בתנועת הלקוחות הפוטנציאליים. נשמע מוכר? האם גם אתם משקיעים שעות בכתיבת מאמרים אבל לא מצליחים לתרגם את הזמן והמאמץ לתוצאות עסקיות? במיוחד בשבילכם העליתי לבלוג שלי מאמר הדרכה, שמסביר איך תוכלו להפוך כל מאמר למגנט לקוחות עוצמתי שמייצר הרבה יותר תנועה ולידים ב-3 שלבים קלים ופשוטים. מוזמנים לקרוא, ליישם ולשתף.

 

כמו שהבנתם, בעלי עסקים רבים דווקא משקיעים זמן ומחשבה בכתיבת מאמרים לשיווק העסק, אלא שבהיעדר הדרכה ברורה ומעשית – הם משקיעים בכתיבה שעות ארוכות ומאמץ רב מדי, ולא רואים ברכה בעמלם… אולי מפני שהם לא מכירים (ולא מיישמים) את 3 השלבים הקלים והפשוטים, אבל הקריטיים, להפיכת המאמרים שלהם לכלי שיווקי עוצמתי ואפקטיבי.

 

עוד מעט נראה מה השלב החשוב ביותר בדרך להפוך את המאמר שלכם למגנט לקוחות עוצמתי באמת, אבל תחילה – הנה השלב הראשון.

 

שלב מס’ 1 לכתיבת מאמרים שיווקיים: כתבו את המאמר בצורה שיווקית ומניעה לפעולה

רוב בעלי העסקים שכותבים מאמרים לשיווק העסק מניחים שתפקיד המאמר הוא לספק לקוראים פתרונות מועילים להמחשת המומחיות שלהם, ושוכחים להוביל את הקוראים מקריאה לקנייה. כדי שהמאמר ישרת לא רק את הקוראים אלא גם את העסק שלכם, רצוי מאוד שהכתיבה תתבסס על תכנון אסטרטגי ותדבר בשפה שיווקית נכונה. כך תעשו את זה

 

איך עושים את זה בתכל’ס?

  • דבר ראשון – עוד לפני כתיבת המאמר, הגדירו מהי המטרה העסקית של המאמר, מי קהל המטרה הרלבנטי ומה ה”כאבים” שלו
  • דבר שני – בעת כתיבת המאמר, הימנעו ממונחים מקצועיים מורכבים. כתבו בשפה ברורה וקלה להבנה, והציעו פתרונות שימושיים ומעשיים
  • ולבסוף – סיימו את המאמר עם הצעה חינמית אטרקטיבית, שתיתן לקוראים סיבה טובה להצטרף לרשימת הדיוור שלכם ולאפשר לכם לטפח את הקשר ביניכם.

 

כל מה שעשיתם עד עכשיו לא יוביל אתכם לשום מקום, ללא השלב הבא…

 

שלב מס’ 2 לכתיבת מאמרים שיווקיים: העלו את המאמר לבלוג ולערוך אותו בצורה מזמינה

כתיבת המאמר הסתיימה? מצוין! עכשיו צריך להעלות אותו לאוויר כדי להפוך אותו ממסמך כתוב לנכס שיווקי. העניין הוא שבעלי עסקים רבים מתפתים להעלות את המאמר לפייסבוק כדי לקבל חשיפה זולה, ואז הם מגלים שהמאמר שלהם הלך לאיבוד בין כל ההודעות והמסרים ולא הביא להם כל תועלת.

כדי שהמאמר שכתבתם יוכל להפוך לנכס שיווקי בעל ערך, רצוי לפרסם אותו בפלטפורמה שנמצאת בבעלותכם, לערוך אותו בצורה מושכת וידידותית לקוראים, ולאפשר גם לגוגל להתרשם ממנו כמו שצריך.

 

איך עושים את זה בתכל’ס?

  • דבר ראשון – ודאו שהאתר שלכם כולל בלוג והעלו את המאמרים שאתם כותבים אך ורק לשם, בצירוף תמונה מתאימה ומושכת
  • דבר שני – ערכו את המאמר לפי כל כללי העריכה האינטרנטית כדי להקל על הקריאה ולכוון את הקוראים אל ההנעה לפעולה שבסופו
  • ולבסוף – מלאו את תוסף הקידום של המאמר כדי להבטיח למאמר שלכם חשיפה שיווקית ומושכת בתוצאות החיפוש של גוגל.

 

שום מאמר הדרכה שמסביר איך להפוך מאמרים למגנט לקוחות עוצמתי שמייצר הרבה יותר תנועה ולידים ב-3  שלבים, לא יהיה שלם ללא השלב השלישי והאחרון, שהוא החשוב והמשמעותי ביותר.

 

שלב מס’ 3 לכתיבת מאמרים שיווקיים: הפיצו את המאמר ברשת כדי לייצר תנועה ממוקדת של קוראים  

העליתם את המאמר לבלוג? יופי! עכשיו צריך לחשוף אותו לקוראים, אלא שבעלי עסקים רבים מצפים, בטעות, שגוגל תעשה עבורם את העבודה. כדי שהמאמר שכתבתם יהפוך למגנט לקוחות שמושך תנועה ומייצר לידים, כדאי שתיקחו עליו אחריות ותחשפו אותו לקהל המטרה בצורה נכונה, יעילה ואטרקטיבית.

 

כך תעשו את זה צעד-צעד:

  • דבר ראשון – כתבו תקציר שבו תציגו את הבעיה מנקודת מבטם של הקוראים ותספרו על המאמר החדש ועל הפתרון שהוא מציע.
  • דבר שני – הוסיפו לתקציר את קישור המאמר והזמינו את הקוראים לבלוג שלכם, לקריאת המאמר
  • ולבסוף – הפיצו את התקציר בכמה שיותר רשתות וערוצים, בהתאמה לחוקי הערוץ.

 

בשורה התחתונה

כתיבת מאמרים היא אחד הכלים, אם לא ה-כלי השיווקי היעיל ביותר בשיווק הדיגיטלי, אלא שבעלי עסקים רבים משקיעים בכתיבת המאמרים שעות רבות, בלי לתת את הדעת על הדברים שחייבים לעשות כדי להפיק מהכתיבה את מלוא התועלת.

 

כמו שיכולתם ללמוד מהמאמר, על מנת להפוך את הכתיבה לכלי שיווקי עוצמתי באמת, חייבים  לכתוב את המאמר בצורה שיווקית ומניעה לפעולה, להעלות אותו לבלוג ולערוך אותו בצורה שיווקית מזמינה, ולהפיץ אותו בצורה נכונה ובערוצים הנכונים, כדי ליצור תנועה ממוקדת של קוראים מעוניינים.

 

עכשיו אתם

עד כאן, ציידתי אתכם ב-3 שלבים שחייבים לבצע כדי להפוך את המאמר שכתבתם למכונת לידים משומנת. מה תוכלו להוסיף מניסיונכם? מה הייתם מוסיפים מעבר ל-3 השלבים שהצגתי במאמר? אנא, שתפו אותנו פה למטה, בתגובות.

 

הצעד הבא שלכם להצלחה

אהבתם? שתפו את הטיפ עם החברים. רוצים לקבל ממני עוד הרבה טיפים מועילים, עצות שוות והדרכה מעשית לכתיבת תוכן אסטרטגית שתחסוך לכם זמן ומאמץ ותמשוך אליכם הרבה יותר לקוחות שמתאימים לכם בדיוק? הקליקו על הקישור עכשיו והצטרפו בחינם למיני-קורס “שיווק בחיוך”, שייתן לכם את מפת הדרכים להצליח ולהרוויח – גם בלי לצאת מהבית – במתנה ממני.

עידית נעמן

עידית נעמן

עידית נעמן מלמדת עסקים לשווק ולהגיע ללקוחות הנכונים בעזרת תוכן. עסקים שאין להם היום תשתית שיווקית און ליין, מפסידים כסף! תכניות הליווי שפיתחתי - יעזרו גם לך להקים במהירות תשתית אוטומטית לשיווק ומכירה, ולטפח עסק משגשג וביטחון כלכלי - בלי לצאת מהבית. לגישה בחינם למיני קורס "שיווק בחיוך" שיגלה לך מה באמת מניע את השיווק הדיגיטלי ואיך לתכנן תשתית שיווקית לעסק, צעד-אחר-צעד - לוחצים עכשיו על הקישור "גם אני רוצה להצליח ולהרוויח".

אז מה חשבת?...

הגעת למקום הנכון!

שלום, עידית כאן. שמחה שהגעת! 

הקמתי את בלוג “דרך התוכן” בשנת 2009, במטרה לחלוק אתך את הידע והניסיון הרחב שצברתי – כעיתונאית, כנלפיסטית וכמנטורית שיווקית.

מזמינה אותך לקרוא, ליישם וכמובן – לשתף!  

פוסטים אחרונים

החתול משה התעורר מבואס. היום הוא יום הולדתו, ואף חבר לא הגיע לברך. “רוצה לחגוג את יום הולדתך? במקום לשבת סתם עצוב – תזמין את השמחה”, מציעה לו רות, חברתו הטובה, ושניהם יוצאים ביחד למסע קסום בעקבות המחשבות והמעשים שמחזירים לחתול משה את החיוך…
כל הפרטים – בלחיצה על הכפתור 

כמו שכבר בוודאי הבנתם, כתיבה היא כוס התה הכי-הכי שלי. תכל’ס, כל החיים…
אבל ברגע שהפכתי לסבתא, חיברתי לכתיבה את כישורי האימון והנלפ שרכשתי בדרך, יחד עם אהבת האיור ששמרתי שנים רבות במגירה והקמתי את 1001books.co.il
הוצאת ספרים שמתמקדת בספרי העצמה ואימון לפעוטות וילדים. 

במקום להמציא בכל פעם את הגלגל ולבזבז זמן יקר על כתיבת מאמר ארוך מדי, מבולבל ולא שיווקי, רכשו עכשיו את קובץ תבניות המאמרים המוכנות שלי, שיעזרו לכם לכתוב מאמרים מקצועיים איכותיים ושיווקיים – בחצי שעה ואפילו פחות. הקובץ כולל הדרכה מעשית ליישום התבניות + הדרכה לשילוב של כתיבה שיווקית.

תבניות לכתיבת מאמרים

שיווק באמצעות תוכן מתבסס על תוכן רלבנטי, שפונה לדמות לקוח ספציפית ונותן לה מענה מותאם. הלקוח הזה הוא לקוח החלומות שלך וכדי להפיק מהתוכן את התוצאות הרצויות – חשוב שתדעי מיהו, מה מאפיין אותו, מה חשוב לו ומה הוא מחפש. כל אלה ועוד – בקורס הדיגיטלי “לקוח החלומות” שיוביל אותך אל הלקוח האידיאלי שלך ב-5 צעדים קצרים וממוקדים.

מיני קורס לקוח החלומות

סדנה דיגיטלית מעשית שבה אני מובילה אותך צעד-אחר-צעד לכתיבת 6 סוגי המאמרים המבוקשים ביותר ברשת – כולל 3 בונוסים מגבירי תוצאות לאיתור מילות המפתח הנכונות, לבניית תמונה מלווה למאמרים ולהפצה אפקטיבית שתזרים למאמרים עוד ועוד קוראים מעוניינים.

מישהו לכתוב איתו

למעבר לקורס החינמי שיגלה לך מה באמת מניע את השיווק הדיגיטלי ואיך תוכלי לתכנן תשתית תוכן שתזרים לעסק שלך לקוחות על אוטומט - מוזמנת למלא את הפרטים.

הפרטים שמסרת שמורים ובטוחים והם ישמשו אותי כדי לחלוק אתך ידע מועיל להצלחתך!

גלילה לראש העמוד
דילוג לתוכן