כתיבת תוכן: התבלין הסודי של כותרות מהממות שמושכות יותר קוראים

כתיבת תוכן: התבלין הסודי של כותרות מהממות שמושכות יותר קוראים

שיתוף ב facebook
שיתוף ב google
שיתוף ב twitter
שיתוף ב linkedin

מאמרים בבלוג חייבים כותרות מושכות ושיווקיות, ממש כמו מכתבי מכירה, ניוזלטרים וכל מסר שחייב למשוך תשומת לב. גם אם המאמר שלך מעניין, חדשני ואפילו משנה חיים, הקוראים שלך נמצאים תמיד במרחק קליק אחד ממסרים אחרים, שעשויים לעניין אותם יותר. על מנת לזכות בעוד קוראים ולהמשיך לעניין את הקוראים הוותיקים, עליך לכתוב כותרות שמושכות את האנשים פנימה.

הנה התבלין הסודי והדרך היעילה ביותר לעשות זאת:

לוודא שהכותרת מתייחסת לקוראים

זהו אחד החוקים החשובים ביותר של כתיבה שיווקית, ועדיין רוב הבלוגרים מתעלמים ממנו לחלוטין ומפרים אותו שוב ושוב.

למשל: פוסט שהכותרת שלו היא “מה עשיתי היום” או “סיפורים מהחופשה שלי” רווחים אצל בלוגרים שחושבים שהקהל שלהם נורא מתעניין בהם. אלא שהמציאות שונה לחלוטין. אם כותרות הפוסט שלך עוסקות בך, סביר להניח שחלק מהקוראים שלך פשוט הולך לאיבוד.

כותרות הבלוג שלך חייבות תמיד-תמיד להתייחס לקוראים שלך. מה קריאת המאמר עשויה לעשות בשבילם, מה ייצא להם מקריאת המאמר השלם.

למצוא את הזווית הייחודית שלך

ייחודיות הינה קריטית בכותרות של בלוג. ברוב התחומים, כל הנושאים כבר עלו ונדונו שוב ושוב, והקוראים פשוט עייפים מהחזרה. אז כשכותבים על נושא שדנו ודשו בו בעבר, חשוב שבעתיים להכניס פנימה את הקול הייחודי שלך ואת הספין הייחודי שלך. למען האמת, יכול להיות מאוד נחמה לתת לכותרת של הפוסט נימה שנויה במחלוקת או פרובוקטיבית. אין ספק שזה ימשוך קוראים.

יתירה מכך. הבלוג שלך לא ימשוך קוראים, אם הם ירגישו שהם כבר קראו את זה או ראו את זה. לעומת זאת, עליך לייצר את התחושה שמה שהולך להיות בבלוג – הוא משהו חדש, מיוחד ושונה, שהם מעולם לא ראו.

להדהד את השיח הפנימי שלהם

לקהל הקוראים שלך יש בדרך כלל איזשהו שיח פנימי בראש. למשל: השיח הפנימי של טירוני שיווק באינטרנט יהיה משהו כמו: “גם אני רוצה לעשות כסף אבל איך לעזאזל עושים את זה”.

אחד העקרונות הכי חזקים בכתיבת כותרות הוא פשוט להדהד את הדיאלוג הפנימי של הקוראים. אם את יכולה להראות להם שאת מבינה את התסכולים שלהם ושאת יכולה לעזור , תצליחי לזכות באמון שלהם בגדול.

כתיבה של כותרות מושכות תשומת לב אינה עניין פשוט וקל. לעתים, אפשר להיתקע עם הכותרת אפילו כמה שעות, ללא פתרון. וזה בסדר. זה חלק מהתהליך.

יש אנשים שכותבים את הכותרות הכי טובות אחרי שסיימו לכתוב את הפוסט, אחרים מוצאים שכתיבת הכותרת תחילה עוזרת להם להתקדם טוב יותר עם המאמר. יש אנשים שטוענים שהם כותבים את הכותרות הטובות ביותר בבוקר. אחרים מעדיפים לכתוב את הכותרת אחרי כוס יין או שתיים.

החשוב ביותר הוא להבין מה המצב שלך. יכול להיות שייקח לך קצת זמן להבין מה עובד הכי טוב בשבילך, אבל ברגע שתגבשי לעצמך את ההרגלים הנכונים לכתיבת כותרות ולהיכנס לראש של הקורא שלך, תהיה לך ביד מיומנות חשובה ורבת ערך לתמיד.

ב- 16.6 מתקיים הכנס הווירטואלי לבלוגינג “בלוג טוב – הכל טוב“. כתיבת בלוג עסקי היא כלי שיווקי חיוני לכל עסק, אבל בלוג יכול להפוך גם לעסק בפני עצמו ולהזרים לך כסף, והרבה.

בכנס נשמע את סיפורם של בלוגרים שעשו את זה, נבנה בלוג בתכל’ס, ונקבל את כל הכלים השיווקיים כדי להפוך אותו למכונת לקוחות משומנת. לא להחמיץ! ההרצאות ללא תשלום, אצלך במחשב, והנרשמים יקבלו את הקלטות ההרצאות לשמיעה בזמנם החופשי.

להרשמה לכנס הבלוגינג שייתן לך את כל הכלים לפתיחת בלוג משגשג – נא ללחוץ כאן

עידית נעמן

עידית נעמן

עידית נעמן - ניהול תוכן להעצמה אישית ועסקית. עוזרת לבעלות עסקים עצמאיות, שרוצות להרוויח יותר - למקד את השיווק, לדייק את הכתיבה, ולבנות עסק משגשג דרך תוכן. לגישה בחינם למיני קורס "שיווק בחיוך" שיגלה לך מה באמת מניע את השיווק הדיגיטלי ואיך להתחיל לתכנן את תשתית התוכן השיווקית של העסק שלך, צעד-אחר-צעד - לחצי עכשיו על הקישור "גם אני רוצה לעשות שיווק בחיוך".

אז מה חשבת?...

הגעת למקום הנכון!

שלום, עידית כאן. שמחה שהגעת!  הקמתי את בלוג “דרך התוכן” בשנת 2009, כדי לחלוק אתך את הידע והניסיון האדיר שצברתי בהעצמה אישית ועסקית דרך תוכן – כעיתונאית, נלפיסטית ומנטורית שיווקית. מוזמנת לקרוא, ליישם וכמובן – לשתף. 

פוסטים אחרונים

אם גם אצלכם בבית מבקרות בלילה כל מיני מפלצות או חיות טרף מפחידות – ספר הילדים החדש שכתבתי יעזור לכם לרתום את הפחד לתוצאות בלתי צפויות ומרגשות – עם חרוזים מתנגנים, עיצוב מלא-חן והדפסה איכותית שמותאמת במיוחד לאצבעות קטנות.  

מה עושים כשפוגשים אריה בחושך

במקום להמציא בכל פעם את הגלגל ולבזבז זמן יקר על כתיבת מאמר ארוך מדי, מבולבל ולא שיווקי, רכשו עכשיו את קובץ תבניות המאמרים המוכנות שלי, שיעזרו לכם לכתוב מאמרים מקצועיים איכותיים ושיווקיים – בחצי שעה ואפילו פחות. הקובץ כולל הדרכה מעשית ליישום התבניות + הדרכה לשילוב של כתיבה שיווקית.

תבניות לכתיבת מאמרים

שיווק באמצעות תוכן מתבסס על תוכן רלבנטי, שפונה לדמות לקוח ספציפית ונותן לה מענה מותאם. הלקוח הזה הוא לקוח החלומות שלך וכדי להפיק מהתוכן את התוצאות הרצויות – חשוב שתדעי מיהו, מה מאפיין אותו, מה חשוב לו ומה הוא מחפש. כל אלה ועוד – בקורס הדיגיטלי “לקוח החלומות” שיוביל אותך אל הלקוח האידיאלי שלך ב-5 צעדים קצרים וממוקדים.

מיני קורס לקוח החלומות

סדנה דיגיטלית מעשית שבה אני מובילה אותך צעד-אחר-צעד לכתיבת 6 סוגי המאמרים המבוקשים ביותר ברשת – כולל 3 בונוסים מגבירי תוצאות לאיתור מילות המפתח הנכונות, לבניית תמונה מלווה למאמרים ולהפצה אפקטיבית שתזרים למאמרים עוד ועוד קוראים מעוניינים.

מישהו לכתוב איתו

למעבר לקורס החינמי שיגלה לך מה באמת מניע את השיווק הדיגיטלי ואיך תוכלי לתכנן תשתית תוכן שתזרים לעסק שלך לקוחות על אוטומט - מוזמנת למלא את הפרטים.

הפרטים שמסרת שמורים ובטוחים והם ישמשו אותי כדי לחלוק אתך ידע מועיל להצלחתך!

גלילה לראש העמוד
דילוג לתוכן