כתיבת תוכן: הסוד של משווקי התוכן הגדולים בעולם – עכשיו אצלך!

כתיבת תוכן: הסוד של משווקי התוכן הגדולים בעולם – עכשיו אצלך!

שיתוף ב facebook
שיתוף ב google
שיתוף ב twitter
שיתוף ב linkedin

זה שכתיבת תוכן היא חלק בלתי נפרד מכל מהלך שיווקי בעידן הדיגיטלי – את זה כבר כולם יודעים. זה שכדי להצליח במהלך שיווקי מבוסס תוכן צריך לכתוב הרבה תוכן – גם את זה כבר כולם יודעים. ובנקודה הזאת בדיוק מתחיל הלחץ הגדול: איך להספיק את הכל? איך להספיק את הכל בזמן? ואיך להספיק את הכל ולייצר את התוצאות הרצויות? על כל הסודות של משווקי התוכן הגדולים בעולם – במאמר שלפניך.

תכנית תוכן תקופתית מתמקדת במטרות
המנוע שדוחף את גדולי המשווקים בעולם לעמידה ביעדים, הוא עבודה לפי תכנית תוכן תקופתית. לוח תכנון תוכן תקופתי עוזר לך יותר מכל להישאר ממוקד מטרות ויעדים. ברגע שתכננת ובנית את תכנית הכתיבה והפרסום התקופתית – אין יותר ניחושים או פספוסים. בכל רגע נתון, ידוע לך בדיוק מתי לפרסם מה, וקל לך הרבה יותר להתארגן בהתאם ולעמוד בדד ליין שקבעת לעצמך.

תכנית תוכן חייבת להיות ריאליסטית
אפשר לתכנן, תוכן או כל דבר אחר, מהיום ועד מחר. אם התכנית לא תהיה בת ביצוע – זה לא יעבוד. לכן, דבר ראשון, עליך לוודא שתכנית התוכן התקופתית שלך הגיונית, מתאימה ליכולותיך ובת ביצוע. למשל: אם העבודה שלך תובענית והלקוחות דורשים תשומת לב רבה, אל לך לקחת על עצמך תדירות כתיבה של שלוש פעמים בשבוע. גם במאמר אחד בשבוע אפשר להגיע להישגים יפים ולייצר הרבה פניות חדשות של לקוחות פוטנציאליים. לעומת זאת, יותר מדי מטלות יגרמו לך לעומס יתר. להרגיש לחץ ושחיקה. הראשון שישלם את המחיר יהיה התוכן שלך, שיאבד גובה ואיכות.

הנה טריק לבניית תכנית תוכן מדויקת
במקום להתחיל בפול גז ולהתעייף, כדאי לך להתחיל בהרצת ניסיון של פוסטים בקצב שנראה לך רצוי, למשך… נגיד… 4 שבועות, שבסיומם –  יהיה לך רקורד עשייה מספיק כדי לבחון את יכולות התמרון שלך בין העבודה השוטפת וכתיבת התוכן. האם מה שעשית עד עכשיו הוא יותר מדי או פחות מדי? והאם ברצונך להגדיל את מינון המאמרים, או למנף את החשיפה השיווקית שלך לתחומים נוספים.

משנה מקום – משנה תוצאות
מדד אחר שיכול להשפיע על שינויים תכנית התוכן התקופתית שלך, הוא מבחן התוצאה. אם גילית שסוג מסוים של תוכן יוצר יותר מעורבות ותגובות מהקוראים (למשל: סטטוסים בפייסבוק או צ’קליסטים שאנשים אוהבים לאסוף), עליך לשקול בשיא הרצינות לצמצם חלק מהמאמרים המתוכננים, כדי להגדיל את המינון של מרכיבים קוצרי תשואות, שיעשו עבורך עבודה טובה יותר של גיוס תשומת לב ולקוחות.    

לפנות את הזמן ליצירת תוכן
בגדול, יש שתי דרכים להתארגן על תהליך יצירת התוכן הדרוש לתכנית. האחת, להקצות זמן קבוע כל יום לכתיבה. מה שמספיקים – מספיקים. והשנייה, להקצות כמה שעות אחת לשבוע, ובזמן הזה לייצר את כל התוכן הדרוש לך על פי התכנית. אם קשה לך להחליט מי מהשתיים תתאים לך יותר, אני מציעה לך לשחזר את הטריק המדליק של הרצת ניסיון, שהצעתי לך בשלב בניית התכנית.

בשורה התחתונה:
כשמדובר ביצירת תוכן, ולמען האמת בכל דבר אחר, קשה מאוד להגיע לתוצאות בלי תכנית ברורה. ניתנת ליישום לאורך זמן בצורה עקבית, ולו”ז מעשי לביצוע. תכנית התוכן התקופתית שלך היא חלק מאוד חשוב בפעילות התוכן שאמורה לייצר עבורך גידול בכמות הפניות של לקוחות מתעניינים. אז קדימה, הבמה כולה שלך.

נ.ב. תבניות תוכן מקצרות את תהליך הכתיבה
התחלנו את המאמר עם המשווקים הגדולים בעולם, והנה אנחנו חוזרים אליהם גם בסופו. חשבת פעם, איך זה שכל המשווקים הגדולים מציפים את האינטרנט ואת המיילים עם תכנים חדשים לבקרים, ממש ללא מאמץ? פשוט מאוד: הם משתמשים בתבניות תוכן, שמאפשרות להם לייצר תוכן מצוין בכלום זמן. והחדשות הטובות? גם לך מגיע!

היית רוצה לכתוב מאמרים מדליקים, שיבנו לך מעמד של אוטוריטה ויגדילו את כמות הפניות של לקוחות מתעניינים, ב- 20 דקות או פחות למאמר?

בדיוק בשביל זה, הכנתי לך מתנה קטנה:
תבנית תוכן לכתיבת מאמר רשימות, מהסוג שכולם אוהבים לקרוא, ולך הכי קל לכתוב, במיוחד עכשיו, עם תבנית התוכן שהכנתי שלך.

לקבלת התבנית – נא ללחוץ על הקישור. 

עידית נעמן

עידית נעמן

עידית נעמן - ניהול תוכן להעצמה אישית ועסקית. עוזרת לבעלות עסקים עצמאיות, שרוצות להרוויח יותר - למקד את השיווק, לדייק את הכתיבה, ולבנות עסק משגשג דרך תוכן. לגישה בחינם למיני קורס "שיווק בחיוך" שיגלה לך מה באמת מניע את השיווק הדיגיטלי ואיך להתחיל לתכנן את תשתית התוכן השיווקית של העסק שלך, צעד-אחר-צעד - לחצי עכשיו על הקישור "גם אני רוצה לעשות שיווק בחיוך".

אז מה חשבת?...

הגעת למקום הנכון!

שלום, עידית כאן. שמחה שהגעת!  הקמתי את בלוג “דרך התוכן” בשנת 2009, כדי לחלוק אתך את הידע והניסיון האדיר שצברתי בהעצמה אישית ועסקית דרך תוכן – כעיתונאית, נלפיסטית ומנטורית שיווקית. מוזמנת לקרוא, ליישם וכמובן – לשתף. 

פוסטים אחרונים

אם גם אצלכם בבית מבקרות בלילה כל מיני מפלצות או חיות טרף מפחידות – ספר הילדים החדש שכתבתי יעזור לכם לרתום את הפחד לתוצאות בלתי צפויות ומרגשות – עם חרוזים מתנגנים, עיצוב מלא-חן והדפסה איכותית שמותאמת במיוחד לאצבעות קטנות.  

מה עושים כשפוגשים אריה בחושך

במקום להמציא בכל פעם את הגלגל ולבזבז זמן יקר על כתיבת מאמר ארוך מדי, מבולבל ולא שיווקי, רכשו עכשיו את קובץ תבניות המאמרים המוכנות שלי, שיעזרו לכם לכתוב מאמרים מקצועיים איכותיים ושיווקיים – בחצי שעה ואפילו פחות. הקובץ כולל הדרכה מעשית ליישום התבניות + הדרכה לשילוב של כתיבה שיווקית.

12 תבניות מאמרים ספר

שיווק באמצעות תוכן מתבסס על תוכן רלבנטי, שפונה לדמות לקוח ספציפית ונותן לה מענה מותאם. הלקוח הזה הוא לקוח החלומות שלך וכדי להפיק מהתוכן את התוצאות הרצויות – חשוב שתדעי מיהו, מה מאפיין אותו, מה חשוב לו ומה הוא מחפש. כל אלה ועוד – בקורס הדיגיטלי “לקוח החלומות” שיוביל אותך אל הלקוח האידיאלי שלך ב-5 צעדים קצרים וממוקדים.

לקוח החלומות

סדנה דיגיטלית מעשית שבה אני מובילה אותך צעד-אחר-צעד לכתיבת 6 סוגי המאמרים המבוקשים ביותר ברשת – כולל 3 בונוסים מגבירי תוצאות לאיתור מילות המפתח הנכונות, לבניית תמונה מלווה למאמרים ולהפצה אפקטיבית שתזרים למאמרים עוד ועוד קוראים מעוניינים.

מישהו לכתוב אתו - סדנה דיגיטלית

למעבר לקורס החינמי שיגלה לך מה באמת מניע את השיווק הדיגיטלי ואיך תוכלי לתכנן תשתית תוכן שתזרים לעסק שלך לקוחות על אוטומט - מוזמנת למלא את הפרטים.

הפרטים שמסרת שמורים ובטוחים והם ישמשו אותי כדי לחלוק אתך ידע מועיל להצלחתך!

גלילה לראש העמוד
דילוג לתוכן