כתיבת תוכן: הסוד של משווקי התוכן הגדולים בעולם – עכשיו אצלך!

זה שכתיבת תוכן היא חלק בלתי נפרד מכל מהלך שיווקי בעידן הדיגיטלי – את זה כבר כולם יודעים. זה שכדי להצליח במהלך שיווקי מבוסס תוכן צריך לכתוב הרבה תוכן – גם את זה כבר כולם יודעים. ובנקודה הזאת בדיוק מתחיל הלחץ הגדול: איך להספיק את הכל? איך להספיק את הכל בזמן? ואיך להספיק את הכל ולייצר את התוצאות הרצויות? על כל הסודות של משווקי התוכן הגדולים בעולם – במאמר שלפניך.

תכנית תוכן תקופתית מתמקדת במטרות
המנוע שדוחף את גדולי המשווקים בעולם לעמידה ביעדים, הוא עבודה לפי תכנית תוכן תקופתית. לוח תכנון תוכן תקופתי עוזר לך יותר מכל להישאר ממוקד מטרות ויעדים. ברגע שתכננת ובנית את תכנית הכתיבה והפרסום התקופתית – אין יותר ניחושים או פספוסים. בכל רגע נתון, ידוע לך בדיוק מתי לפרסם מה, וקל לך הרבה יותר להתארגן בהתאם ולעמוד בדד ליין שקבעת לעצמך.

תכנית תוכן חייבת להיות ריאליסטית
אפשר לתכנן, תוכן או כל דבר אחר, מהיום ועד מחר. אם התכנית לא תהיה בת ביצוע – זה לא יעבוד. לכן, דבר ראשון, עליך לוודא שתכנית התוכן התקופתית שלך הגיונית, מתאימה ליכולותיך ובת ביצוע. למשל: אם העבודה שלך תובענית והלקוחות דורשים תשומת לב רבה, אל לך לקחת על עצמך תדירות כתיבה של שלוש פעמים בשבוע. גם במאמר אחד בשבוע אפשר להגיע להישגים יפים ולייצר הרבה פניות חדשות של לקוחות פוטנציאליים. לעומת זאת, יותר מדי מטלות יגרמו לך לעומס יתר. להרגיש לחץ ושחיקה. הראשון שישלם את המחיר יהיה התוכן שלך, שיאבד גובה ואיכות.

הנה טריק לבניית תכנית תוכן מדויקת
במקום להתחיל בפול גז ולהתעייף, כדאי לך להתחיל בהרצת ניסיון של פוסטים בקצב שנראה לך רצוי, למשך… נגיד… 4 שבועות, שבסיומם –  יהיה לך רקורד עשייה מספיק כדי לבחון את יכולות התמרון שלך בין העבודה השוטפת וכתיבת התוכן. האם מה שעשית עד עכשיו הוא יותר מדי או פחות מדי? והאם ברצונך להגדיל את מינון המאמרים, או למנף את החשיפה השיווקית שלך לתחומים נוספים.

משנה מקום – משנה תוצאות
מדד אחר שיכול להשפיע על שינויים תכנית התוכן התקופתית שלך, הוא מבחן התוצאה. אם גילית שסוג מסוים של תוכן יוצר יותר מעורבות ותגובות מהקוראים (למשל: סטטוסים בפייסבוק או צ’קליסטים שאנשים אוהבים לאסוף), עליך לשקול בשיא הרצינות לצמצם חלק מהמאמרים המתוכננים, כדי להגדיל את המינון של מרכיבים קוצרי תשואות, שיעשו עבורך עבודה טובה יותר של גיוס תשומת לב ולקוחות.    

לפנות את הזמן ליצירת תוכן
בגדול, יש שתי דרכים להתארגן על תהליך יצירת התוכן הדרוש לתכנית. האחת, להקצות זמן קבוע כל יום לכתיבה. מה שמספיקים – מספיקים. והשנייה, להקצות כמה שעות אחת לשבוע, ובזמן הזה לייצר את כל התוכן הדרוש לך על פי התכנית. אם קשה לך להחליט מי מהשתיים תתאים לך יותר, אני מציעה לך לשחזר את הטריק המדליק של הרצת ניסיון, שהצעתי לך בשלב בניית התכנית.

בשורה התחתונה:
כשמדובר ביצירת תוכן, ולמען האמת בכל דבר אחר, קשה מאוד להגיע לתוצאות בלי תכנית ברורה. ניתנת ליישום לאורך זמן בצורה עקבית, ולו”ז מעשי לביצוע. תכנית התוכן התקופתית שלך היא חלק מאוד חשוב בפעילות התוכן שאמורה לייצר עבורך גידול בכמות הפניות של לקוחות מתעניינים. אז קדימה, הבמה כולה שלך.

נ.ב. תבניות תוכן מקצרות את תהליך הכתיבה
התחלנו את המאמר עם המשווקים הגדולים בעולם, והנה אנחנו חוזרים אליהם גם בסופו. חשבת פעם, איך זה שכל המשווקים הגדולים מציפים את האינטרנט ואת המיילים עם תכנים חדשים לבקרים, ממש ללא מאמץ? פשוט מאוד: הם משתמשים בתבניות תוכן, שמאפשרות להם לייצר תוכן מצוין בכלום זמן. והחדשות הטובות? גם לך מגיע!

היית רוצה לכתוב מאמרים מדליקים, שיבנו לך מעמד של אוטוריטה ויגדילו את כמות הפניות של לקוחות מתעניינים, ב- 20 דקות או פחות למאמר?

בדיוק בשביל זה, הכנתי לך מתנה קטנה:
תבנית תוכן לכתיבת מאמר רשימות, מהסוג שכולם אוהבים לקרוא, ולך הכי קל לכתוב, במיוחד עכשיו, עם תבנית התוכן שהכנתי שלך.

לקבלת התבנית – נא ללחוץ על הקישור. 

אודות עידית נעמן

עידית נעמן עוזרת לעצמאים שכותבים וכותבים ולא רואים תוצאות, להקים תשתית תוכן שיווקית מושלמת במהירות ובליווי צמוד, במטרה ליצור חשיפה אפקטיבית ברשת שתוביל אליהם את הלקוחות הנכונים ותאפשר להם להגדיל משמעותית את ההכנסות.

לגישה בחינם למיני קורס "שיווק בחיוך" שיגלה לכם מה באמת מניע את השיווק הדיגיטלי ואיך לתכנן צעד-אחר-צעד את תשתית התוכן השיווקית של העסק - לוחצים עכשיו על הקישור "מתחילים לעשות שיווק בחיוך".

2 תגובות

  1. דני וקסלר הגב

    אין לי ספק שהתוכן נהיה ה”מלך” בהשפעתו על קידום אורגני בגוגל לאתרים …
    תודה על הטיפים המועילים שלך וכן על התבנית … זה מעודד להתחיל ולכתוב שכן אנחנו חייבים זאת לעצמנו בעלי האתרים… אם זה יקצר את מהלך כתיבת התוכן ויעודד לכך מה טוב.
    אני אישית משקיע לא מעט באתר שלי ובאתרים אותם אני מקדם באופטימיזציה של התוכן שכן יש לכך חשיבות רבה לתרומה לקידום האתר ולסמכות הכותב.

    • עידית נעמן הגב

      תודה, דני. כל הקלישאות והמושגים המקצועיים לא משנים את העובדה, שבמצב שבו האינטרנט הוא זירת המכירות הגדולה בעולם – התוכן הוא הכלי היחידי שנותן מענה, גם לקידום אורגני וגם ליצירת התהליך הרגשי אצל הקוראים, שמתחיל את תהליך המכירה.

השארת תגובה