כתיבת תוכן בקיץ: איך לשמור על חשיפה אפקטיבית מול הלקוחות גם כשאין לכם זמן

כתיבת תוכן בקיץ: איך לשמור על חשיפה אפקטיבית מול הלקוחות גם כשאין לכם זמן

שיתוף ב facebook
שיתוף ב twitter
שיתוף ב linkedin
כתיבת תוכן בקיץ

כתיבת תוכן בחום יולי-אוגוסט היא לא דבר מובן מאליו. הקייטנות הסתיימו. הילדים בבית. הלחות גומרת לכם את האנרגיות… אם יש לכם רגע של זמן לעצמכם – אולי כדאי לנצל את ההזדמנות ולזחול למקלחת…

ומצד שני, התוכן שלכם הוא העסק שלכם און ליין, ואי אפשר לתת לו להתאייד מהנוף רק מפני שהטמפרטורות משתוללות בחוץ. גם בימים קשים, אפשר למצוא כמה פתחי מילוט יעילים, שיאפשרו לכם להפעיל טקטיקות כתיבה חכמות, ולהישאר בפוקוס של הלקוחות בלי להשקיע שעות של התחבטות ומחשבה. איך עושים את זה? במאמר שלפניכם ריכזתי 4 טכניקות קלות אך יעילות, שיאפשרו לכם לעשות יותר בפחות, ולהמשיך לטפח את הקשר עם הלקוחות גם כשהאדים עולים מהכנרת. מוזמנים לקרוא, ליישם, להגיב ולשתף עם חברים. הם יודו לכם שחשבתם עליהם. וגם אני.

אז מה, מרגישים מוצפים ומותשים מהחום ומהקייטנה הביתית שנכפתה עליכם, וקשה לכם למצוא זמן וריכוז כדי להתיישב לכתוב כמה פוסטים לפייסבוק או מאמר לבלוג? הנה 4 פתרונות מעשיים, שיסייעו לכם להחזיר את הכתיבה בחזרה על הפסים ולהעלות את הפעילות השיווקית בחזרה למסלול – ממש בקלות ובלי להזיע:

פתרון # 1 לכתיבת תוכן בקיץ: להוריד את הרגל מהגז

אתם יושבים מול המחשב, אתם יודעים שיש לכם מלא דברים לעשות, אבל בין העבודה, הילדים, התיעדוף והלחץ – אתם פשוט יושבים ולא מצליחים לעשות כלום… המוח שלכם מוצף. אתם מרגישים משותקים וחסרי אונים… כשאתם מתחילים להרגיש הצפה כזאת, בהחלט ייתכן שהצבתם לעצמכם משימות גדולות מדי או רבות מדי. לעתים רבות מדי לזמן נתון… .

כך או כך, הצפה היא איתות מובהק להאט את הקצב ולהוריד את הרגל מהגז. עדיף לעשות פחות מלעשות גרוע. תנו לעצמכם אישור להוריד ווליום ולהפחית את כמויות התוכן המתוכננות שלכם, לפחות לזמן מה, עד שתתארגנו מחדש. זה לגמרי בסדר וזה מאוד עוזר להיערך להתארגנות המחודשת בראש שקט.

כדי לא להפוך את פסק הזמן לנוהל קבוע, הגדירו לעצמכם זמן רגיעה ביומן. בכלל. עבודה מול יומן עוזרת להוריד עומס, כי היא מעבירה את הניהול מהראש אל הדף, ומשחררת את הראש למחשבות טריות ויצירתיות.

פתרון # 2 לכתיבת תוכן בקיץ: לוותר על מה שעובד פחות טוב

אמרו לכם שחשוב לייצר תוכן בערוצים שונים, כדי להתאים להרגלי הצריכה של לקוחות שונים? נכון, אבל יכול להיות שיש ערוצי שיווק שלא מביאים לכם תוצאות, או לא מביאים את התוצאות המקוות.

תקופות של לחץ הן הזדמנות נהדרת לוותר על מה שלא עובד כמו שהייתם רוצים, ופשוט להתמקד במה שכן מביא תוצאות. אחת הדרכים לאתר את הערוצים הפחות אפקטיביים היא גוגל אנליטיקס, אבל בינינו, כל אחד מאיתנו הוא גוגל אנליטיקס מהלך על שתיים. החלטתם לעשות סרטוני וידיאו אבל הם לא מביאים תנועה אפקטיבית? שימו בצד. החלטתם לתרגם את העדכונים שלכם בלינקדאין לאנגלית, כדי להרחיב את מעגל החשיפה, אבל אין התנפלות? שימו בצד.

התמקדו כרגע במה שכן מביא תנועה של פניות ומתעניינים. תמיד תוכלו לחזור לסרטונים ולתרגומים ולכל דבר אחר, אחרי חשיבה מחודשת של מה ולמה…

פתרון # 3 לכתיבת תוכן בקיץ: לאמץ קיצורי דרך לכתיבת תוכן

אני תמיד אומרת שלא צריך להמציא את הגלגל עם כל מאמר. אנחנו חיים בעידן של טכניקות, וחשוב ללמוד לקצר תהליכים ולהשתמש בכלים העומדים לרשותנו כדי להקל על עצמנו. למשל:

  • שימוש בתבניות אינסטנט לכתיבה מהירה ויעילה – יכול להיות אחלה פתרון לכתיבת מאמרים מושכי לקוחות בהרבה פחות זמן ומאמץ
  • מינוף תוכן קיים לתוכן חדש – הוא דרך מעולה להגדיל את החשיפה ואת הנוכחות שלכם און ליין, פשוט על ידי הרחבה של תכנים קיימים לערוצים חדשים (מינוף תוכן זו אחת הטכניקות הכי מדליקות שאני מלמדת בקורס "ניהול תוכן למקצוענים", ואני-עצמי משתמשת בה בכיף, כדי ליצור מקסימום חשיפה במינימום מאמץ)
  • שימוש בכלים אוטומטיים לתזמון ופרסום – אחת החוכמות הגדולות היא לנצל זמנים של רגיעה כדי להיערך לזמנים של לחץ. ממש כמו הנמלה, שמתכוננת כל הקיץ לימות החורף… כמעט לכל תכנת תוכן יש אופציה של פרסום מיידי ושל פרסום מתוזמן. כדאי מאוד ללמוד איך לנצל את התכונות האלה, כדי להוריד מעצמכם עומסים ולתת לתוכן לעבוד על אוטומט.

פתרון # 4 לכתיבת תוכן בקיץ: קצת עזרה עוד לא הזיקה לאף אחד

הפתרון האחרון שיש לי להציע לכם כדי לנקות שולחן ולחסל את המשימות בקלות, הוא פשוט להפסיק להתמודד לבד עם הכל. זה שאתם מבינים שכדאי לכם לכתוב מאמרים מקצועיים כדי למשוך לעסק את הלקוחות הנכונים, אבל הכתיבה לא באה לכם בקלות או שהיא לא עושה את העבודה שציפיתם שתעשה עבורכם, או שקשה לכם להתרכז כשהילדים בבית והחופש לא נגמר – לא אומר שאתם תופסים ייאוש ומרימים ידיים, אלא שכדאי לכם לחפש עזרה בדרך להשגת המטרות העסקיות שלכם.

למשל: סדנה דיגיטלית לכתיבת מאמרים מודרכת, שבה אני מלמדת אתכם לכתוב מאמר מקצועי לבלוג שלכם בכלום זמן, צעד-אחר-צעד, מבחירת הנושא, דרך כתיבת כל מרכיבי המאמר, ועד לעריכה שיווקית אפקטיבית ואפילו בניית תמונה מושכת – בלי להוציא שקל מהכיס. יותר טוב מזה?

ועכשיו – לכבוד הקיץ – מוזמנים להצטרף ב- 50% הנחה! 

בשורה התחתונה

לכל אחת ואחד מאיתנו יש לפעמים תקופות שבהן אנחנו חייבים להוריד הילוך ולשמר את האנרגיה על חום נמוך. החופש הגדול הוא ללא ספק תקופה כזאת, וזה בסדר. זה לגיטימי וזה לגמרי מובן, כל עוד לא נהפוך את ההפסקה להרמת ידיים…

כמו שיכולתם ללמוד מהמאמר, יש לא מעט פתרונות וטכניקות שיעזרו לכם לחזור לשולחן הכתיבה ולהחזיר לפעילות השיווקית  את הכנפיים הדרושות להצלחתה: אפשר להוריד הילוך, אפשר להתמקד רק במה שבאמת מביא תוצאות, אפשר להיעזר בקיצורי דרך, כמו תבניות תוכן, מינוף תוכן או תזמון מראש (בדיוק כמו שאתם מכינים ישר כמות כפולה של עוגיות ,אחת להגיש ואחת כדי להקפיא… לא כך?), ואפשר לבקש ולקבל עזרה, למשל: לרכוש את הסדנה הדיגיטלית שלי לכתיבה מודרכת של מאמרים לשיווק העסק, כדי לקצר את הדרך ולקחת את הילדים לבריכה בלי נקיפות מצפון.

תכל'ס, תבחרו לכם את הפתרון שמתאים לכם, ואל תשכחו לשים לכם ביומן מועד לחזרה לשגרה.

עכשיו אתם

עד כאן מניתי 4 פתרונות מעשיים שיאפשרו לכם לעבור את הלחץ והעייפות של הקיץ בצורה אפקטיבית, מבלי להפוך את ההפסקה המתודית לכניעה. עכשיו הבמה כולה שלכם. מה תוכלו להוסיף מניסיונכם? איזה פתרון יעיל תוכלו לתת לקוראים כדי להתמודד בהצלחה עם ימים של עומס, חום ולחץ? אנא, שתפו אותנו בתגובות, למטה, כדי שכולנו נוכל ללמוד ולצמוח.

הצעד הבא שלכם להצלחה

אהבתם? שתפו את המאמר עם החברים. רוצים לקבל ממני עוד כלים מעשיים לתכנון יעיל וכתיבה מהירה ואפקטיבית, גם ובמיוחד כשחום יולי אוגוסט לוהט בחוץ והילדים דורשים אקסטרה תשומת לב? קבלו: קיט פרקטי לתכנון תוכן חודשי אסטרטגי בקלות וביעילות – מתנה ממני להצלחתכם. להורדת הקיט לגמרי בחינם – לחצו עכשיו כאן.

עידית נעמן

עידית נעמן

עידית נעמן מלמדת עסקים לשווק ולהגיע ללקוחות הנכונים בעזרת תוכן. עסקים שאין להם היום תשתית שיווקית און ליין, מפסידים כסף! תכניות הליווי שפיתחתי - יעזרו גם לך להקים במהירות תשתית אוטומטית לשיווק ומכירה, ולטפח עסק משגשג וביטחון כלכלי - בלי לצאת מהבית. לגישה בחינם למיני קורס "שיווק בחיוך" שיגלה לך מה באמת מניע את השיווק הדיגיטלי ואיך לתכנן תשתית שיווקית לעסק, צעד-אחר-צעד - לוחצים עכשיו על הקישור "גם אני רוצה להצליח ולהרוויח".

אז מה חשבת?...

הגעת למקום הנכון!

שלום, עידית כאן. שמחה שהגעת! 

הקמתי את בלוג "דרך התוכן" בשנת 2009, במטרה לחלוק אתך את הידע והניסיון הרחב שצברתי – כעיתונאית, כנלפיסטית וכמנטורית שיווקית.

מזמינה אותך לקרוא, ליישם וכמובן – לשתף!  

פוסטים אחרונים

החתול משה התעורר מבואס. היום הוא יום הולדתו, ואף חבר לא הגיע לברך. "רוצה לחגוג את יום הולדתך? במקום לשבת סתם עצוב – תזמין את השמחה", מציעה לו רות, חברתו הטובה, ושניהם יוצאים ביחד למסע קסום בעקבות המחשבות והמעשים שמחזירים לחתול משה את החיוך…
כל הפרטים – בלחיצה על הכפתור 

כמו שכבר בוודאי הבנתם, כתיבה היא כוס התה הכי-הכי שלי. תכל'ס, כל החיים…
אבל ברגע שהפכתי לסבתא, חיברתי לכתיבה את כישורי האימון והנלפ שרכשתי בדרך, יחד עם אהבת האיור ששמרתי שנים רבות במגירה והקמתי את 1001books.co.il
הוצאת ספרים שמתמקדת בספרי העצמה ואימון לפעוטות וילדים. 

במקום להמציא בכל פעם את הגלגל ולבזבז זמן יקר על כתיבת מאמר ארוך מדי, מבולבל ולא שיווקי, רכשו עכשיו את קובץ תבניות המאמרים המוכנות שלי, שיעזרו לכם לכתוב מאמרים מקצועיים איכותיים ושיווקיים – בחצי שעה ואפילו פחות. הקובץ כולל הדרכה מעשית ליישום התבניות + הדרכה לשילוב של כתיבה שיווקית.

תבניות לכתיבת מאמרים

שיווק באמצעות תוכן מתבסס על תוכן רלבנטי, שפונה לדמות לקוח ספציפית ונותן לה מענה מותאם. הלקוח הזה הוא לקוח החלומות שלך וכדי להפיק מהתוכן את התוצאות הרצויות – חשוב שתדעי מיהו, מה מאפיין אותו, מה חשוב לו ומה הוא מחפש. כל אלה ועוד – בקורס הדיגיטלי "לקוח החלומות" שיוביל אותך אל הלקוח האידיאלי שלך ב-5 צעדים קצרים וממוקדים.

מיני קורס לקוח החלומות

סדנה דיגיטלית מעשית שבה אני מובילה אותך צעד-אחר-צעד לכתיבת 6 סוגי המאמרים המבוקשים ביותר ברשת – כולל 3 בונוסים מגבירי תוצאות לאיתור מילות המפתח הנכונות, לבניית תמונה מלווה למאמרים ולהפצה אפקטיבית שתזרים למאמרים עוד ועוד קוראים מעוניינים.

מישהו לכתוב איתו

למעבר לקורס החינמי שיגלה לך מה באמת מניע את השיווק הדיגיטלי ואיך תוכלי לתכנן תשתית תוכן שתזרים לעסק שלך לקוחות על אוטומט - מוזמנת למלא את הפרטים.

הפרטים שמסרת שמורים ובטוחים והם ישמשו אותי כדי לחלוק אתך ידע מועיל להצלחתך!

גלילה לראש העמוד
דילוג לתוכן