ניהול תוכן: הסוד השיווקי שלמדתי מהחתולה שלי (ואת יכולה ללמוד גם)

ניהול תוכן: הסוד השיווקי שלמדתי מהחתולה שלי (ואת יכולה ללמוד גם)

שיתוף ב facebook
שיתוף ב google
שיתוף ב twitter
שיתוף ב linkedin

לא יודעת מה אתם. אני, מאז ומעולם, הייתי אישה של כלבים. גדלתי עם פינצ’רית, גידלתי ילדים עם כלבת זאב, אני מאוהבת עד כלות בגולדנית שלי, והיה לי די ברור שהעולם נחלק לשני סוגים של אנשים: אלה שאוהבים כלבים, והמוזרים האלה שמוכנים להתרפס לפני החתול שלהם ולקטר. בעולמי המוגבל, חתולים התחברו למכשפות ולפחי זבל. אאוץ’.

עד… עד שהגולדנית שלי פגשה פחוניסטית ירוקת עיניים בגינה וסירבה להיכנס הביתה בלעדיה. אחרי שלושה ימי קמפינג ליד השער (של הכלבה מצד אחד ושל החתולה מצד שני), ארזתי את שתיהן, נסענו לווטרינר, וחיי השתנו מן הקצה אל הקצה. מהר מאוד הבנתי שלושה דברים: חתול זה לא כלב (מפתיע? כל יום מחדש…). שנית, הבית שייך לחתולה ואנחנו בסך הכל דיירי משנה. אבל התגלית הנפלאה מכולן הייתה הגרגור החתולי – משהו שיש אך ורק לחתולים, ולא לאף ברייה אחרת בעולם כולו.

הגרגור החתולי הוא עדות להנאה מושלמת

על פי הספרות, הגרגור החתולי הוא ביטוי להנאה, שמקורו במערכת העצבים של החתול. אפילו קראתי, שהמסר שהחתולה שלי מעבירה באמצעות הגיגור הוא משהו כמו “אני כל כך אוהבת אותך. את היצור שגורם לי הכי הרבה הנאה בעולם, ואין לי כיף גדול יותר מאשר לרבוץ עליך ולגרגר בטירוף, כמו טרקטור”. למסר הזה, שהוא כל כך מפרגן ומתגמל, אין אח ורע בעולם החי, וגם לא לתחושת הסיפוק המיידית וההכרה שהוא מייצר. והתוצאה היא תרומה מאוד משמעותית לאיכות החיים ולבריאותם של מגדלי ואוהבי חתולים.

ולמה אני מטרידה אתכם היום בענייני חתולים וגרגור?

בגלל שתחושה דומה של סיפוק והכרה שטפה אותי ביום ראשון בלילה, כשהתארחתי לשיחה אינטרנטית אצל שרון דידי. מול שני מחשבים, כששרון מתקתקת את כל הפרוצדורה הטכנית ומשחררת אותי לעוצמת החוויה, ראיתי בזווית העין איך רשימת המצטרפים לשידור הולכת וגדלה מרגע לרגע, ויכולתי ממש להרגיש משהו מאוד דומה לתחושה שמעורר בי הגרגור של אוליב. איך חדוות הפרגון מחזקת בי את הרצון להעניק למאזינים עוד ועוד ידע ועוד ועוד דוגמאות, ממש כמו שהגרגור של אוליב החתולה שלי מייצר בי רצון ללטף אותה עוד ועוד. כי ככה אנחנו, חיות שמגיבות מיד לפידבק חיובי, וכל המרבה הרי זה משובח.  

הגרגור שלכם – ההתמסרות שלי

אני מודה, בשלב מסוים שקעתי לתוך השיחה ולא ראיתי – לא מחשבים ולא שמות, אלא הייתי מרוכזת כל כולי בשאלות של שרון ובמידע הרבה שרציתי לחלוק עוד ועוד עם המאזינים. התחושה הממכרת הזאת חזרה אליי בסוף השיחה, כשבמקום שאלות – קיבלנו רשימה ארוכה של תודות, מחמאות ופרגונים – כמו פררררר חתולי מחמיא, מחמם לב ומתגמל עד אין סוף. וכמו שכתבה נעמי שמר: “רציתי לחבק שם את כולם”…  

וזה הסוד השיווקי שלמדתי מהחתולה שלי:

התבלין הנפלא ביותר בקשר עם הלקוח הוא הפרגון. התחושה שנתת כל מה שהיה לך לתת, ומאידך – שהנתינה שלך, שענתה על ציפיותיו והשיבה על צרכיו, נענתה בהכרה, בתודה ובהערכה. וזה לא עניין של כסף. זה עניין של יחס. של משוב. של מילה טובה. כמו גרגור של חתול.

בשורה התחתונה: תנו מהידע שלכם לעולם ברוחב לב ובאהבה – והעולם יגמול לכם באהבה וברצון לתת לכם ולקבל מכם עוד ועוד. 

מה גורם לכם לרצות להעמיק את הקשר עם הלקוחות והקוראים שלכם?

עידית נעמן

עידית נעמן

עידית נעמן - ניהול תוכן להעצמה אישית ועסקית. עוזרת לבעלות עסקים עצמאיות, שרוצות להרוויח יותר - למקד את השיווק, לדייק את הכתיבה, ולבנות עסק משגשג דרך תוכן. לגישה בחינם למיני קורס "שיווק בחיוך" שיגלה לך מה באמת מניע את השיווק הדיגיטלי ואיך להתחיל לתכנן את תשתית התוכן השיווקית של העסק שלך, צעד-אחר-צעד - לחצי עכשיו על הקישור "גם אני רוצה לעשות שיווק בחיוך".

אז מה חשבת?...

הגעת למקום הנכון!

שלום, עידית כאן. שמחה שהגעת!  הקמתי את בלוג “דרך התוכן” בשנת 2009, כדי לחלוק אתך את הידע והניסיון האדיר שצברתי בהעצמה אישית ועסקית דרך תוכן – כעיתונאית, נלפיסטית ומנטורית שיווקית. מוזמנת לקרוא, ליישם וכמובן – לשתף. 

פוסטים אחרונים

אם גם אצלכם בבית מבקרות בלילה כל מיני מפלצות או חיות טרף מפחידות – ספר הילדים החדש שכתבתי יעזור לכם לרתום את הפחד לתוצאות בלתי צפויות ומרגשות – עם חרוזים מתנגנים, עיצוב מלא-חן והדפסה איכותית שמותאמת במיוחד לאצבעות קטנות.  

מה עושים כשפוגשים אריה בחושך

במקום להמציא בכל פעם את הגלגל ולבזבז זמן יקר על כתיבת מאמר ארוך מדי, מבולבל ולא שיווקי, רכשו עכשיו את קובץ תבניות המאמרים המוכנות שלי, שיעזרו לכם לכתוב מאמרים מקצועיים איכותיים ושיווקיים – בחצי שעה ואפילו פחות. הקובץ כולל הדרכה מעשית ליישום התבניות + הדרכה לשילוב של כתיבה שיווקית.

תבניות לכתיבת מאמרים

שיווק באמצעות תוכן מתבסס על תוכן רלבנטי, שפונה לדמות לקוח ספציפית ונותן לה מענה מותאם. הלקוח הזה הוא לקוח החלומות שלך וכדי להפיק מהתוכן את התוצאות הרצויות – חשוב שתדעי מיהו, מה מאפיין אותו, מה חשוב לו ומה הוא מחפש. כל אלה ועוד – בקורס הדיגיטלי “לקוח החלומות” שיוביל אותך אל הלקוח האידיאלי שלך ב-5 צעדים קצרים וממוקדים.

מיני קורס לקוח החלומות

סדנה דיגיטלית מעשית שבה אני מובילה אותך צעד-אחר-צעד לכתיבת 6 סוגי המאמרים המבוקשים ביותר ברשת – כולל 3 בונוסים מגבירי תוצאות לאיתור מילות המפתח הנכונות, לבניית תמונה מלווה למאמרים ולהפצה אפקטיבית שתזרים למאמרים עוד ועוד קוראים מעוניינים.

מישהו לכתוב איתו

למעבר לקורס החינמי שיגלה לך מה באמת מניע את השיווק הדיגיטלי ואיך תוכלי לתכנן תשתית תוכן שתזרים לעסק שלך לקוחות על אוטומט - מוזמנת למלא את הפרטים.

הפרטים שמסרת שמורים ובטוחים והם ישמשו אותי כדי לחלוק אתך ידע מועיל להצלחתך!

גלילה לראש העמוד
דילוג לתוכן