לבנות משפך שיווקי: 4 הקלפים המנצחים של השיווק שיעזרו לכם לסגור את 2018 עם הרבה יותר לקוחות והכנסות!

לבנות משפך שיווקי זאת המשימה החשובה ביותר של בעלי עסקים שכותבים ומפיצים תוכן לשיווק העסק אבל מרגישים שמשהו תקוע להם בין פעילות הכתיבה וההפצה לבין הפיכת הקוראים והלידים ללקוחות משלמים.

אחת הסכנות שמאיימות על בעלי עסקים שמשווקים את העסק שלהם באמצעות תוכן או שרוצים לשווק את העסק באמצעות תוכן, היא הקושי לראות את התמונה השלימה כדי להוביל את העסק מתוכן לתוצאות. ואין פלא.

העולם הדיגיטלי מציע בלי סוף אפשרויות והזדמנויות וכולן נראות מפתות ומזמינות, ובעיקר מבטיחות לחבר אתכם אל הלקוחות שאתם כל כך רוצים… רק שהתוצאה הכי שכיחה שאני רואה – היא עסקים שרוצים הכל ומנסים לג’נגל בין שלל האופציות והפיצ’רים וההבטחות, אבל בסופו של יום מכניסים את עצמם לכזאת הצפה – שהם פשוט… נתקעים…

אז אם גם אתם מרגישים שקצת הלכתם לאיבוד בדרך למכירה – המאמר שלפניכם יצייד אתכם ב- 4 קלפים מנצחים שיובילו אתכם צעד-אחר-צעד מתוכן חינמי לתוצאות בקופה – במטרה לסיים את שנת 2018 עם הרבה יותר לקוחות ועם גידול משמעותי בהכנסות. מוזמנים לקרוא, ליישם ולשתף.

 

מכירים את זה שאתם רוצים לעשות הכל, אבל מוצאים את עצמכם בוהים במסך ולא יודעים מאיפה להתחיל? וכמה פעמים התפתיתם לנסות את “הדבר הכי-הכי הבא”, רק כדי לגלות שזה אולי נשמע מגניב – אבל זה בכלל לא מתאים לכם, או לא מקדם אתכם אל הלקוחות שמתאימים לכם?

כי בסופו של יום, החוכמה הגדולה היא למצוא את הדרך הקצרה והיעילה ביותר להזרים לעסק שלכם כמה שיותר לידים מתאימים ולהפוך אותם לכמה שיותר לקוחות משלמים. זה כל הסיפור, והנה 4 הקלפים שיאפשרו לכם להגיע ללקוחות פוטנציאליים כדי להפוך אותם ללקוחות משלמים, וכמה שיותר מהר.

הקלף הראשון הוא קלף התשתית

הרבה מאוד הדרכות שיווקיות שעוסקות בשיווק – מדברות על תוכן באופן כללי… “תעשו תוכן”… “תתנו ערך”… בלי להתייחס לתשתית הבסיסית שממנה הכל צומח, מה שכמובן לא נותן מענה לעשייה הלכה למעשה.

אבל האמת היא שגם בניית התשתית היא לא נקודת ההתחלה האמיתית, מפני שקודם כל ולפני הכל נדרש בירור בסיסי של קהל המטרה והמסר השיווקי הנכון עבורו. זה המקום שממנו הכל צומח, לרבות התשתית.

ורק אחרי שהבירור הזה סגור לכם, ואתם יודעים מי הלקוח האידיאלי שאליו אתם מכוונים, ומה המסר השיווקי הנכון שיתמוך בכל הפעילות השיווקית שלכם ויניע אותו לפעולה – אתם יכולים להמשיך לבניית התשתית שממנה תתבצע פעילות השיווק והמכירה. וזאת נקודת ההתחלה של המאמר הנוכחי.

תשתית מוכנה, שמותאמת למטרות וליעדים שלכם, תאפשר לכם להתקדם במהירות ולהגיע מהר יותר ובצורה יעילה יותר לתוצאות הרצויות.

כדי לבנות משפך שיווקי נדרשת תשתית תוכן שיש לה בסך הכל 5 מרכיבים:

אתר בית בסיסי עם בלוג עסקי פעיל
אתר בסיסי כולל מינימום דפים, שלכל אחד מהם יש תפקיד בבניית החיבור עם הלקוחות הפוטנציאליים, כמו: דף בית – עם ההבטחה השיווקית, דף אודות – עם הפניות אסטרטגיות לדפי מכירה של מוצרים, המלצות של לקוחות – שמספקות הוכחה חברתית ומזינות את האמון, שאלות ותשובות – שמסייעות בטיפול בהתנגדויות ומקדמות את המכירה, וכמובן בלוג עסקי פעיל – שיאפשר לכם לחזק ולתחזק את האמון בעזרת כתיבה והפצה של תוכן בעל ערך ומסייע.

מערכת לגיוס לידים
מערכת לגיוס לידים מורכבת מ-5 אלמנטים שחייבים לפעול בצורה הרמונית כדי לתת מענה אפקטיבי לתהליך, החל ביצירת מוצר המרה מושך שנותן ללקוחות הפוטנציאליים שלכם טעימה מהערך שיש לכם עבורם, דרך פתיחת חשבון בתכנת דיוור מקצועית והקמה של דף נחיתה ודף תודה, וכלה במסר שמגיע היישר לתיבת המייל של הנרשמים, כדי להעביר את המתנה המובטחת.

דף עסקי בפייסבוק
התפקיד של הדף העסקי שלכם הוא לשמש בסיס לפעילות העסקית והשיווקית שלכם בפייסבוק. לפתוח דף עסקי בפייסבוק זאת פעולה מאוד פשוטה שלא עולה כסף, אבל מחייבת תשומת לב לכמה פרטים חשובים:

  • בחירה נכונה ומדויקת של שם הדף
  • תמונת קאבר שמחזקת את המסר העיקרי של הדף
  • מילוי של הפרטים שחשובים ליצירת תהודה אפקטיבית בפייסבוק, כמו: המסר השיווקי, אודות ממוקד מטרות ויעדים, פרטי התקשרות
  • לשדר אותה ניראות חזותית ולדבר באותה שפה כמו שאר הנוכחות השיווקית שלכם ברשת.

דף מכירה
דף המכירה הוא השלב האחרון של תהליך השיווק האינטרנטי והוא מדמה תהליך מכירה פנים אל פנים דרך שימוש בטכניקות מילוליות של השפעה ושכנוע.

כשמדובר במכירה של מוצר או שירות עד 500 ש”ח (סדר גודל), יש סבירות גבוהה שהמכירה תתבצע ישירות דרך הדף וללא צורך במעורבות נוספת. מוצרים יקרים או מורכבים יותר יחייבו שיחת מכירה טלפונית, מפגש מכירה פנים אל פנים, או שיחת אבחון וייעוץ שבה יוגדרו הצרכים והפתרונות בצורה ספציפית ובהתאמה ללקוחות המתעניינים.

דף מכירה טוב יאפשר ללקוחות הפוטנציאליים לראות את עצמם לאחר שהבעיה נפתרה, וימלא אותם במוטיבציה להשלים את התהליך ולרכוש את הפתרון שאתם מציעים.

רשימה של ביטויי מפתח רלבנטיים
רוב אנשי השיווק שאני פוגשת ברשת מתעלמים לגמרי מהנושא של קידום אתרים, וזאת טעות ענקית שמי שמשלם את מחירה הכבד הוא אתם.

איכשהו, מאז שפייסבוק נכנסה לתמונה, הרבה מאוד בעלי עסקים אימצו אותה כתחליף לאתר בית משלהם, מתוך אמונה שהנוכחות שלהם בפייסבוק תזרים להם את הלקוחות הרצויים. נכון לאמצע 2018 – הערך האורגני של הנוכחות בפייסבוק הוא מאוד בעייתי, בלשון המעטה, ואם אתם רוצים שלקוחות יוכלו למצוא אתכם באינטרנט – אתם חייבים לחזור לחשוב במונחים של ביטויי מפתח, ולשאוף לשיפור המיקומים שלכם בתוצאות החיפוש של גוגל.

הדרך לעשות את זה היא להבין מה הלקוחות הפוטנציאליים שלכם מחפשים ולהציע להם מאמרים שמדברים על אותם הנושאים. זה מה שהם מחפשים. זה מה שיביא אותם אליכם. וזה אחד המרכיבים הקריטיים של תשתית שיווקית שתאפשר לכם למשוך את הלקוחות הנכונים ולהוביל אותם למכירה.

המדריך לניהול תוכן אפקטיבי

הקלף השני הוא קלף החשיפה

כדי לגייס לידים שנוכל להוביל למכירה, אנחנו רוצים למשוך אלינו כמה שיותר לקוחות פוטנציאליים ולאפשר להם להכיר אותנו, לאהוב את מה שיש לנו להציע ולסמוך עלינו מספיק על מנת להתקדם למכירה. בשפה השיווקית קוראים לזה “חשיפה מניבה”, כלומר: חשיפה שמייצרת בסופו של יום לקוחות משלמים.

אם תרצו, זאת המשמעות האמיתית של משפך שיווקי.
וכיוון שכמו בכל משפך, בחלק העליון נכנסים הרבה מאוד גולשים מתעניינים, ומספרם הולך וקטן ככל שהם מתקדמים במורד המשפך, עד למכירה – שם המשחק הוא טראפיק (תנועה). ככל שנצליח להגיע ליותר עיניים, ולמשוך אל המשפך שלנו יותר מתעניינים, כך נוכל להמיר בסופו של תהליך יותר לקוחות פוטנציאליים ללקוחות משלמים.

אז איך יוצרים חשיפה מניבה? הנה מספר כלים שיכולים לסייע:

כתיבת מאמרים בבלוג
ערוץ השיווק הראשון והאולטימטיבי שלנו הוא הבלוג. זה המקום שבו אתם אמורים לכתוב מאמרים כדי למשוך את תשומת הלב של הלקוחות הפוטנציאליים ולבנות את האמון ביניכם, מאמר אחר מאמר. העניין הוא, שלא משנה מה תכתבו ואיך – אם לא תדאגו לחשוף את המאמר לקוראים, וכמה שיותר, לא יקרה דבר.

אחת הטעויות הגדולות של בעלי עסקים שכותבים תוכן לשיווק העסק היא, שהם מחכים שהקוראים יגיעו לאתר או לבלוג מעצמם. המקור לטעות נשען על המחשבה שגוגל תזהה את הלקוחות הפוטנציאליים שמחפשים אותם ותזרים אותם אליהם. טוב, אז בואו נשים את הדברים על שולחן, כמו שאני אוהבת: זה לא יקרה מחר בבוקר, וזה גם לא יקרה מעצמו. ולכן, אחרי כתיבת המאמר בבלוג – נדרשת פעילות חשיפה שתאפשר לתוכן להגיע לאנשים הנכונים ולהתחיל לבנות את החיבור הנכון בינם לבינכם.

התאמת המאמרים לדרישות הקידום בגוגל
אחד המרכיבים החשובים ביותר בכתיבת תוכן, שלצערי – רוב אנשי השיווק בכלל לא מתייחסים אליו, הוא לקחת בשיא הרצינות את כל הפרמטרים הרלבנטיים של קידום אתרים, או כמו שאני אומרת לתלמידים תמיד: “אנחנו לא בונים על גוגל ואבל – אנחנו לא מפריעים לגוגל”.

גוגל מציעה שני סוגים של קידום: קידום ממומן – שבו החשיפה תלויה בתשלום, וקידום אורגני – שמתבסס בעיקר על תוכן, והוא מאפשר לאתר שלכם להתקדם בתוצאות החיפוש בביטויים רלבנטיים.

ברור לגמרי, שכאשר 90% מהחלטות הקנייה מתחילות במנוע חיפוש, וכאשר ככל שהאתר יהיה מדורג גבוה יותר – כך יגדלו הסיכויים שהתוכן שבו ייחשף לקהל הנכון – עליכם ללמוד לשחק את המשחק של גוגל, והכי טוב שאתם יכולים. ולכן, אתם חייבים לעשות הכל כדי שגוגל תוכל לעזור לכם ולחשוף אתכם ללקוחות פוטנציאליים שמחפשים אתכם ברשת, גם כאשר ברור לכם לגמרי שזה לא יקרה מחר בבוקר…

זאת אגב הסיבה לכך שבכל אתר שאני נותנת במתנה לתלמידים שלי – מותקן תוסף קידום מתקדם וידידותי, ואני מלמדת איך למלא אותו כמו שצריך כדי שגוגל תוכל לחשוף אותם לעיניים הכי רלבנטיות, לרבות ביטויי החיפוש הרלבנטיים שיש לשבץ בתוכן, כדי לעזור לגוגל לעזור לכם.

הרחבת מעגל החשיפה דרך הדף העסקי בפייסבוק
הרבה מאוד עסקים קטנים עושים פעילות עסקית בפרופיל האישי שלהם, למרות שפייסבוק רואה את זה בעין מאוד לא יפה. בדיוק כמו שאנחנו רוצים להרוויח, גם פייסבוק רוצה להרוויח, והמשקיעים נושפים בעורפה. התוצאה היא פרופילים שנסגרים מעכשיו לעכשיו ללא התראה, תסכול מאוד גדול ומפח נפש ענקי.

אז מה הדרך הנכונה והיעילה לחשוף את העסק שלנו ללקוחות הנכונים בפייסבוק?
קודם כל – לפעול מתוך הדף העסקי (חלק מהתשתית שהקמנו, זוכרים?). זה הבסיס העסקי שלנו בפייסבוק.

מה עושים בדף העסקי?

  • תוכן בעל ערך – כמו טיפים, תשובות לשאלות של לקוחות וכד’
  • הפעילות האפקטיבית ביותר לשנת 2018 תהיה וידיאו לייב – כי זה מה שחשוב לפייסבוק לקדם, ואני רוצה להציע לכם להתמקד בתוכן עצמו, במקום לרכז את תשומת הלב בכל מיני תוכנות סטרימינג חיצוניות שמאפשרות לארוז את השידור בכל מיני עטיפות מגניבות –כי בסופו של יום – זה מה שיעשה את ההבדל
  • קידום ממומן בדף – לא משנה באיזה פעילות תבחרו להתמקד בדף העסקי, ללא קידום ממומן זה לא יגיע רחוק. מה לעשות, פייסבוק, כמו שכבר אמרתי, מתבססת יותר ויותר על מודל עסקי, כך שללא תקציב נתון – יהיה לכם קשה עד בלתי אפשרי לנצח את האלגוריתם של החשיפה.

למרות כל השינויים והעדכונים בפייסבוק, ולמרות הסוגים השונים של המודעות והאפשרויות, ולמרות כל המיסטיפיקציה שמנסים לייצר סביב הפרסום בפייסבוק – בסופו של יום, האפקטיביות של הפרסום בפייסבוק תלויה בשני דברים:

  • בדיוק של הגדרת קהל המטרה – כדי שהחשיפה שלכם תהיה אפקטיבית ותגיע באמת ללקוחות הפוטנציאליים שמתאימים לכם
  • ובפעילות נכונה ועקבית בדף העסקי – כדי להוריד את עלויות הפרסום ולאפשר לכם להפיק מקסימום עלות/תועלת מהערוץ השיווקי הזה

ברגע שעושים פעילות תוכן נכונה ועקבית בדף העסקי, וברגע שמגדירים את קהל המטרה בצורה מדויקת – בהתאמה לדיוק של קהל המטרה שאליו אנחנו מכוונים את כל הפעילות השיווקית שלנו – כל היתר זה כבר ממש פיס אוף קייק… ורחוק מאוד ממדע הטילים שמנסים לעשות מזה…

ערוץ החשיפה הרביעי והמאוד מאוד חשוב הוא שיתופי פעולה
שיתופי פעולה הם מכפיל כוח מאוד משמעותי באינטרנט, כשהמטרה שלנו היא כל הזמן להגיע לעוד עיניים, ולהגדיל את רשימת הדיוור שלנו בעוד לידים רלבנטיים.

השלב הראשון בכל שיתוף פעולה הוא לבדוק את ההתאמה והכדאיות לשני הצדדים:
לשם כך, חשוב לאתר וליצור קשר עם בעלי עסקים שיש להם אותו קהל מטרה כמו לכם, והם מציעים פתרונות שמשלימים לפתרונות שלכם.

למשל: אם אני עוסקת בשיווק וניהול תוכן, שיתוף פעולה מצוין בשבילי יכול להיות עם יועצים עסקיים – שהלקוחות שלהם צריכים לייצר תוכן כדי ליישם את העצות העסקיות שהם מקבלים מהם, או, מהצד השני של הסקאלה – עם מקדמי אתרים ומעצבי אתרים, שההצלחה של הפעילות שלהם תלויה בתוכן של הלקוחות.

כך, גם יועצת שינה יכולה להשלים את עולם התוכן של יועצת הנקה. מנחת נלפ יכולה להשלים את עולם התוכן של דיאטנית…. ועוד.

עכשיו, כשיש לנו פרטנרים לשיתופי פעולה, הנה כמה רעיונות:

  • מאמר אורח – עם תיבת תהודה בסופו, שתאפשר לנו לכתוב משפט שניים על עצמנו ולהזמין את הקוראים להוריד את המתנה החינמית שלנו בעזרת קישור (כאשר קישורים נכנסים הם עוד פרמטר חשוב בקיום האתר בתוצאות החיפוש של גוגל)
  • דיוור הדדי – בדרך כלל כדי לקדם פעילות ערך חינמית, כמו וובינר, לייב או השקה של מוצר/שירות
  • וובינרים / הדרכות משותפות – פה ניתן להיעזר בתכנות סטרימינג שמאפשרות לשתף מסך, או פשוט לשבת ביחד מול המחשב ולהעביר הדרכה משותפת בדרך של שיחה או של ראיון מומחה
  • כנסים אינטרנטיים – שמאגדים מספר מומחים בנושא אחד לסדרת הרצאות און ליין.

בכל שיתופי הפעולה שמניתי, חשוב להקפיד על כמה כללים בסיסיים:

  • האחד, המטרה העליונה של כל שיתופי הפעולה היא להגיע לעוד קהלים רלבנטיים ולהזרים לידים לרשימת הדיוור
  • השני, מי שמארח את שיתוף הפעולה אחראי לייצר את כל הדיוורים והחומרים השיווקיים עבור השותפים
  • והשלישי, ככל שתדייקו את הבחירה של שיתוף הפעולה מול אנשים שפונים לאותם קהלי מטרה – כך תפיקו יותר תועלת מהפעילות המשותפת.

הקלף השלישי הוא קלף הלידים

לפעילות החשיפה שלכם יש מטרה אחת בלבד, והיא: גיוס לידים שתוכלו לטפח ולחמם כדי להפוך אותם ללקוחות משלמים.

איך עושים את זה?

כמו שראינו בשלב התשתית – הצעד הראשון הוא להכין מוצר המרה שיציע טעימה מתוך הערך שיש לכם להציע לקהל המטרה שלכם, ושיהיה אטרקטיבי מספיק עבורם, כדי לרצות לקבל אותו, ובתמורה לתת לכם את הפרטים שלהם.

בשלב הזה, אם עבדתם לפי ההדרכה ויצרתם את התשתית הדרושה לפעילות, יש לכם:

  • מוצר המרה אטרקטיבי
  • חשבון בתכנת דיוור מקצועית – אני עובדת עם סמוב – ואם עדיין לא פתחתם חשבון בתכנת דיוור – הנה קישור להרשמה שמאפשר לכם להתנסות בתכנה בחינם עד שהרשימה שלכם תגיע ל-200 נמענים
  • דף נחיתה מושך – שתפקידו “למכור” את מוצר ההמרה למתעניינים
  • דף תודה – שמאשר לנרשמים שהרשמתם עברה בהצלחה
  • ומסר נוסף, שמגיע ישירות למייל, ובו קישור למתנה המובטחת.

המסר הזה, שבשפה המקצועית מקובל לקרוא לו “מסר יום 0” – הוא הצעד הראשון בתהליך העמקת הקשר וטיפוח היחסים עם הליד החדש.

זה הרגע שבו הקוראים שלכם, שהגיעו אליכם הודות למאמרים שלכם, ולמדו להעריך את הידע השימושי שחלקתם אתם ולסמוך עליכם יותר ויותר – משנים פאזה ועוברים המרה, מעוקבים מתעניינים ללידים  מעוניינים.

התפקיד שלכם בשלב הזה – הוא לנצל את החיבור כדי לתת ללידים שלכם את כל המידע הדרוש להם ולבנות את הסטייט הנכון על מנת להתקדם לרכישה. בעצם, זה הרגע שבו הפוקוס של הפעילות השיווקית שלכם עובר משיווק ממוקד חשיפה לשיווק ממוקד מכירה, או במילים אחרות: האימייל שלכם הופך להיות סוכן המכירות המוביל של העסק, והוא מתחיל לקדם את המכירה מול הרשימה שלכם.

בגדול, השיווק באימייל מתבצע בשני אפיקים מקבילים: 

מרגע שהתחלתם לבנות רשימת דיוור – יש לכם אחריות לשלוח לרשימה תוכן איכותי ובעל ערך בשוטף, כמו למשל:

  • תקציר עם קישור למאמרים החדשים שמתפרסמים בבלוג
  • הטבות ייחודיות שמוצעות אך ורק לחברי הרשימה
  • הזמנות להדרכות ופעילויות ערך אחרות, וכדומה

ובמקביל, חשוב מאוד לקבל את פניו של כל ליד חדש – עם סדרת מסרים אוטומטית שתוביל אותו צעד-אחר-צעד למכירה.
סדרת המסרים האוטומטית, נכתבת פעם אחת, ונשלחת באופן אוטומטי לכל ליד חדש שמצטרף לרשימה. וזה אומר שהליד הראשון שלכם והליד המיליון שלכם יתקבלו בדיוק באותה התלהבות ויעברו בדיוק אותו תהליך מחזק, מעצים, משכנע ומשפיע, שיכין אותם למכירה.

כמו שראינו, המסר הראשון הוא מסר יום 0 – והוא המסר שנשלח ביום ההרשמה, יחד עם קישור למתנה החינמית המובטחת ותיאום ציפיות לגבי המשך הפעילות המשותפת.

אחריו, יקבל הליד החדש סדרה של בין 3-7 מסרים, שנשלחים בהפרשים של יום או יותר בין מסר למסר, על פי החלטתכם, כאשר לכל מסר בסדרה יש תפקיד ייחודי ברצף, שתכליתו לחמם את היחסים עם הליד ולהוביל אותו בהדרגה, צעד-אחר-צעד, אל הקנייה.

וזה בדיוק הקלף הרביעי – קלף המכירה 

אם הכנתם את התשתית מראש, ואם הפעלתם את כל שלבי ההדרכה בצורה נכונה, זה השלב שבו הרבה פעמים המכירה כבר תתבצע מעצמה, מפני שבשלב הזה הלקוחות הפוטנציאליים שלכם כבר רואים בעיני רוחם את הגרסה היותר טובה של עצמם והם מבינים שאתם אלה שיכולים להוביל אותם אליה.

וזאת גם נקודת הפתיחה של דף המכירה שלכם
להראות להם את עצמם במקום שבו הם רוצים להיות, ולהראות להם את הדרך שתוביל אותם לשם, בעזרתכם.

דף המכירה מעביר את הלקוחות הפוטנציאליים את כל הדרך – מההבטחה להוביל אותם אל הארץ המובטחת, דרך טיפול בהתנגדויות המכירה בעזרת חוקי השכנוע והוכחות חברתיות, ועד להצעה השיווקית שלכם, שמספקת להם בדיוק את הפתרונות שהם מחפשים, ומוגשת בצורה כל כך מושכת ומשכנעת, שזה יהיה פשוט טפשי לסרב לה.

בשלב הזה, מומלץ לתאם עם המתעניינים שיחת אבחון אישית 1*1
בשיחה תבררו לעומק מה הצרכים של המתעניינים, מה הם עשו עד כה, ממה הם היו מרוצים וממה פחות, ומה היעדים שלהם לעתיד לבוא, ורק אחרי שכל המפה תהיה פרושה לפניכם – תוכלו להציע תכנית פעולה, ומשם להתקדם בכיוון המתאים ביותר לשני הצדדים.

בשורה התחתונה

תכל’ס, יש לכם מעכשיו 6 חודשים כדי לתת גז בעסק, להעמיד את התשתית השיווקית הדרושה, ולרוץ קדימה עם התוכן הנכון כדי להביא לקוחות פוטנציאליים ולהמיר אותם ללקוחות משלמים.

אם זה יקרה או לא יקרה – תלוי רק בכם.

אתם יכולים לספר לעצמכם שקיץ וחום יולי-אוגוסט והילדים בבית ואין לכם כוח לכל העבודה הזאת…

ואתם יכולים להגיד לעצמכם שהמזגן ממילא עובד, ויש לכם יותר פנאי כי לא צריך להסיע את הילדים לגן, ואיזה כיף שבזמן הזה אתם יכולים לבנות או לשכלל את תשתית התוכן שתאפשר לכם גם לעזור ליותר אנשים שזקוקים לידע וליכולות שלכם, וגם להגדיל את ההכנסות בעסק בצורה משמעותית, שתפתח בפניכם כל כך הרבה אפשרויות חדשות…

והאמת היא שבעבודה ממוקדת ועם הדרכה מקצועית צמודה, תוכלו להשלים את בניית התשתית שתזרים לכם לידים חדשים – תוך חודשיים בלבד, כך שבחודש השלישי כבר תוכלו להתחיל להמיר את הלידים ללקוחות משלמים ולראות איך חשבון הבנק שלכם מתחיל לשקף את המקצועיות שלכם ואת היכולות המדהימות שלכם.

והיתרון הגדול מכולם?

שהתשתית הזאת תמשיך לשרת אתכם על אוטומט או בלחיצת כפתור, ושעם כל מאמר נוסף שתכתבו, גם הכתיבה שלכם תזרום הרבה יותר מהר ובקלות, ותוך 3-4 מאמרים תרגישו שאתם פשוט עושים – תוכן אליפות!

עכשיו אתם

עד כאן חלקתי אתכם תכנית פעולה בת 4 שלבים לבניית משפך שיווקי אסטרטגי שיאפשר לכם לסיים את שנת 2018 עם יותר לקוחות ויותר הכנסות. מה תרצו להוסיף לתכנית הפעולה המוצעת, מניסיונכם? מוזמנים לחלוק את התובנות שלכם עם כולנו בתגובות, פה למטה.

הצעד הבא שלכם להצלחה

אהבתם? מוזמנים לשתף את המאמר עם חברים. רוצים שאני אבנה יחד אתכם את תשתית השיווק של העסק שלכם? רוצים להצטרף לתכנית המנטורינג האישית שלי לבניית משפך שיווקי לעסק שלכם? מוזמנים להשאיר פרטים ומנהלת שירות הלקוחות שלי, לילך, תחזור אליכם כדי לתאם לנו שיחת אבחון שבה נברר ביחד את צורכי השיווק שלכם.

hafnaya-le-video

אודות עידית נעמן

עידית נעמן מובילה עסקים לתוצאות באינטרנט ובעולם האמיתי. דרך הקורסים ותכניות הליווי שפיתחה - היא עוזרת לבעלות ובעלי עסקים למנף את הידע המקצועי שלהם לתוכן בעל ערך, וליצור חשיפה אפקטיבית און ליין כדי להגיע ליותר לקוחות ולהגדיל את ההכנסות.

לגישה בחינם לקורס "שיווק בחיוך" שבו תתחילו לתכנן את תשתית התוכן שתזרים אליכם לקוחות משלמים - לוחצים עכשיו על הקישור "מבוא לשיווק בחיוך".

2 תגובות

  1. איתן הגב

    עידית
    יופי של מאמר!
    מכיל מידע חשוב ושימושי.

    תודה רבה,
    איתן

השארת תגובה