ניהול תוכן דיגיטלי מניב: 5 מעגלי ההשפעה שיהפכו את הידע שלכם לתוכן מניב (זהירות! קריאת המאמר עלולה לייצר עוד הכנסה)

ניהול תוכן דיגיטלי מניב מספק את כל חמשת הרכיבים הדרושים לכם כדי להצליח און ליין בכל נישה ובכל תחום עיסוק.

נשמע טוב? אבל זה עוד לא הכל, כי חמשת מעגלי ההשפעה של התוכן המניב לא רק קשורים זה לזה, הם גם תומכים ומזינים זה את זה, וכך הם מאפשרים לכם להפוך את הידע שלכם למשאבת לקוחות בדיוק מהסוג שתמיד רציתם, ולייצר תוצאות מפתיעות בקופה. רוצים לגלות איך להפוך קוראים לקונים? אני מזמינה אתכם להסתכל מקרוב על 5 מעגלי ההשפעה שיהפכו את הידע שלכם לתוכן מניב. מוזמנים לקרוא, ליישם וכמובן לשתף!

כדי להבין מהם מעגלי ההשפעה ואיך הם נוצרים, אני מבקשת מכם לעצום את העיניים לרגע ולחשוב “שלולית”. זרקתם פעם אבן לשלולית? זוכרים את האדוות שנוצרות מסביב למקום הפגיעה של האבן?

גם כשאנחנו מייצרים תוכן נכון ומדויק – אנחנו יוצרים 5 מעגלי השפעה, שמייצרים לתוכן שלנו את התהודה הנכונה והופכים אותו למכונת כסף יעילה ושיטתית:

1.  מעגל הכתיבה

זוהי נקודת ההתחלה המעשית. וזוהי בדיוק הסיבה שלקחתי על עצמי ללמד כמה שיותר בעלי עסקים עצמאים איך לכתוב תוכן שמגיע ללקוחות ומביא אותם אליכם. כשיש לכם יכולת לכתוב ולהוציא את התוכן שנמצא בכם אל אוויר העולם – יש לכם אפשרות להוביל שינוי ולחולל מהפך של ממש בחיבור שבין העסק שלכם והלקוחות שלכם.

יש המון הרבה אנשים שם בחוץ, שמחכים לשמוע מכם. שמה שיש לכם להציע הוא בדיוק מה שדרוש להם. והם רבים מכל מה שתיארתם לעצמכם אי פעם. ואילו לכם – יש עולם תוכן מלא ועשיר, שרק מחכה להגיח אל אוויר העולם, כדי לגעת ולסייע לכל אותם לקוחות המחכים לו בכיליון עיניים.

וזה מעביר אותי למעגל השני:

2.  מעגל החשיפה

התוכן שלכם יכול להיות הכי נפלא בעולם, אבל אם אף אחד לא יראה אותו – מה עשיתם? לכן, האפשרות להגיע ללקוחות המחפשים אתכם ואת התוכן שלכם הוא המעגל השני והצעד החשוב הבא אחרי תהליך היצירה של התוכן.

הכיף הכי גדול באסטרטגיה של ניהול תוכן דיגיטלי הוא, שכשעושים את זה נכון – יש המון דרכים קלות ופשוטות לייצר ניראות און ליין. ניראות תוכן נכונה מייצרת מעמד אוטוריטה בנישה או בתחום העיסוק שלכם. ניראות תוכן נכונה מייצרת את האמון החיוני לתהליך הקנייה. ומעבר לזה, ניראות תוכן און ליין הכרחית כדי להרחיב את מעגל הלקוחות הפוטנציאליים שלכם, ולהוביל אליכם עוד ועוד קוראים שיהפכו לקונים.

והנה הגענו למעגל השלישי:

3. מעגל התנועה

מה הטעם לטרוח על יצירת ניראות מסיבית און ליין, אם כל הנוכחות הזאת לא מייצרת לכם תנועה אפקטיבית לאתר? והדרך לעשות את זה, היא על ידי יצירת תוכן אסטרטגי ממוקד שיאפשר לקוראים להעמיק את הקשר איתכם.

נשמע מובן מאליו?
יכול להיות שזה נשמע לכם כמובן מאליו, אבל בכל פעם אני מופתעת מחדש מכמות האנשים שמעלים תכנים לאינטרנט ולא נותנים לקוראים שום קצה חוט כדי להעמיק את הקשר עם הכותב, או במילים אחרות, לא מבקשים שום תמורה עבור המידע שחלקו בנדיבות.

וזה בדיוק המעגל הרביעי:

4. מעגל הקהילה

המכנה המשותף  לכל הדפים המניבים שלכם הוא טופס רישום, שמזמין את הקורא לתת לכם את פרטי שמו וכתובת האימייל שלו, ומאפשר לכם לבנות קהילת מייל משלכם.

חשוב לי להדגיש שלא מדובר ברשימת מיילים ושמות, אלא בקהילה של אנשים, בשר ודם, שגילו עניין בתכנים שלכם. אני אחדד: אנשים שגילו עניין כה רב בתכנים שלכם, עד שהחליטו להפקיד בידיכם את פרטי ההתקשרות עמם ולאפשר לכם ליצור איתם קשר יזום, שוב ושוב, כשהם יודעים היטב שההתקשרות הזאת תאפשר להם לקבל “עוד” מכם, ולכם – לחמם את היחסים איתם, לקראת מכירה.

וזה בדיוק מה שחשוב להבין כשמדברים על רשימת מייל:
הדבר החשוב הוא לא הרשימה, אלא הקהילה שהרשימה מייצרת. כשאומרים רשימה – חושבים על רשימת מכולת, או מקבץ של פרטי התקשרות עם גורמים אנונימיים ונטולי זהות, שכל עניינכם בהם הוא לדוור להם כמה שיותר כדי להפיק מהם כמה שיותר, ואם אפשר עוד – אז מה טוב.

טעות גדולה. ומכאן החשיבות הרבה של הסתכלות על הרשימה דרך הפריזמה של קהילה מדוורת. המילה “קהילה” משדרת את התחושה של קבוצת אנשים בעלת שייכות ומכנה משותף, שחולקים אתכם אותם תחומי עניין, חלומות ומאבקים. אנשים שהתפקיד שלכם, כמי שמרכזים ומובילים את הקהילה, הוא לטפל בהם ולדאוג להם.

הכסף נמצא ברשימה שיש בה נשמה.
רק עם רשימה כזאת, שהיא לא מקבץ אקראי של שמות וכתובות, אלא אנשים החולקים עניין משותף והולכים אחריכם בעקבות התוכן שלכם – רק עם קהילה כזאת אפשר להקים עסק מניב ומצליח שיש בו נתינה וקבלה, ערך ותמורה.

מה שמדליק במיוחד בתהליך הבנייה של מעגלי התוכן המניבים הוא, שכאשר בונים את השיווק על תוכן שיטתי, כמו שאני מלמדת בתכנית אלופי התוכן”, בונים מהר מאוד קהילת מייל של לקוחות פוטנציאליים מאוד מאוד ממוקדים, שהתוכן שואב אותם אליכם בחבלי קסם, ומראה להם בדיוק את הדרך למקום שאליו רצו להגיע מלכתחילה. התוצאה היא מצב עסקי מעולה של win – win.

וזהו בדיוק המעגל החמישי:

5. מעגל המכירה

זה המקום שבו התוכן שכתבתם, והניראות שבניתם, והתנועה שיצרתם והקהילה שטיפחתם – מתחילים לתת פרי – לשני הצדדים. וזה מה שמאפיין יותר מכל ניהול תוכן דיגיטלי: זה לא זבנג וגמרנו, אלא תהליך ארוך טווח, שדורש עבודה ועקביות, ומניב אמון והערכה, שמייצרים עוד ועוד לקוחות, ואיתם הכנסות ורווחים.

זה המעגל שבו התוכן שלכם עובד בשבילכם ומייצר לכם רווחים. זה יכול להיות דרך מכירה של מוצרים או שירותים תוך שימוש אקטיבי בשפה השיווקית, וזה יכול להיות מכירה של מוצרי ידע, שנבנו על בסיס התכנים השוטפים שכתבתם לאורך כל הדרך. כך או כך, לתוכן שלכם יש תפקיד מרכזי גם בתהליך וגם בתוצאות.

וזה המעגל שבו חברי קהילת המייל שלכם יכולים לקבל עוד ידע ועוד פתרונות ועוד תשובות, בדיוק לשאלות שמציקות להם ובנושאים שהכי כואבים להם – כי זה מה שהוביל אותם אליכם, מלכתחילה.

תכנית אלופי התוכן

בשורה התחתונה

האתגר של כל ניהול תוכן דיגיטלי הוא לספק את 5 הרכיבים הדרושים כדי להצליח און ליין בכל נישה ובכל תחום עיסוק, ולהפוך ידע למשאבת לקוחות בדרך לייצר תוצאות בקופה.

כמו שיכולתם ללמוד מהמאמר, חמשת מעגלי ההשפעה של התוכן לא רק קשורים זה לזה, הם גם תומכים ומזינים זה את זה, וכך הם מאפשרים לכם לייצר תשתית רחבה למוצרי ידע, לייצר עבורכם מסלול מקביל של הכנסה פסיבית, ולבנות מעמד של אוטוריטה, שימתג אתכם ואת העסק שלכם גבוה יותר, ויאפשר לכם לגבות מחירים גבוהים יותר, בהתאם.

עד כאן אני ועכשיו אתם

ציידתי אתכם ב- 5 מעגלי ההשפעה שיהפכו את הידע שלכם לתוכן מניב ולתוצאות בקופה. מה תוכלו להוסיף מניסיונכם? מה הפעולות שעוזרות לכם לחבר בין התוכן ללקוחות ולקטוף את הפירות? מוזמנים לשתף את כולנו למטה, בתגובות.

הצעד הבא שלכם להצלחה

אהבתם את המאמר? מוזמנים לשתף עם החברים (תודה מראש).

רוצים לשווק את העסק שלכם באמצעות כתיבת תוכן אבל לא בטוחים מאיפה להתחיל? יש לכם המון רעיונות אבל אין לכם מושג איך לרתום אותם לטובת השיווק? מרגישים שאתם הולכים לאיבוד בין כל הערוצים והאפשרויות ולא יודעים במה נכון לכם לבחור ולמה?

אל תשארו לבד!

אני מזמינה אתכם לשיחת ייעוץ בטלפון או בסקייפ, שבה נבחן ביחד את מרכיבי הפעילות השיווקית שלכם, נאתר את נקודות התורפה במשפך השיווקי שלכם, ונחליט ביחד על הצעדים שיוציאו אתכם מתקיעות לרווחיות. השיחה בחינם, אבל כדי שהיא תהיה אפקטיבית – חשוב למלא את הפרטים. לכל הפרטים ולהרשמה לשיחה – לוחצים כאן.

אודות עידית נעמן

עידית נעמן עוזרת לעצמאים שכותבים וכותבים ולא רואים תוצאות, להקים תשתית תוכן שיווקית מושלמת במהירות ובליווי צמוד, במטרה ליצור חשיפה אפקטיבית ברשת שתוביל אליהם את הלקוחות הנכונים ותאפשר להם להגדיל משמעותית את ההכנסות.

לגישה בחינם למיני קורס "שיווק בחיוך" שיגלה לכם מה באמת מניע את השיווק הדיגיטלי ואיך לתכנן צעד-אחר-צעד את תשתית התוכן השיווקית של העסק - לוחצים עכשיו על הקישור "מתחילים לעשות שיווק בחיוך".

6 תגובות

  1. ישראל הגב

    מהנה, מחכים, מעצים. תודה עידית.

  2. דני וקסלר הגב

    עוד מאמר נפלא מפרי עטך … כבר הולך ליצור את מעגל הקהילה לבלוג שלי באתר באמצעות טופס רישום למאמרים בבלוג שלי, למדתי משהו חשוב 🙂

  3. אריק כהן הגב

    מאמר מצויין, בסופו של דבר אכן התוכן הוא המלך. מאמר נפלא!

השארת תגובה