אתר אינטרנט: 10 הדיברות לאתר אינטרנט שמייצר לקוחות משלמים

אתר אינטרנט הוא ללא ספק הכלי השיווקי החשוב ביותר לשימוש אפקטיבי של כל מה שהעולם הדיגיטלי מציע לבעלי עסקים און ליין והחוליה הראשונה בכל פעילות שיווקית אפקטיבית.

ככל שהאלגוריתם של פייסבוק בועט בדלי של עצמו ומגדיר מחדש את גבולות הוויראליות ההולכת ונעלמת של הנוכחות ברשת החברתית, כך לומדים יותר ויותר בעלי עסקים להבין שהגיע הזמן לחזור ולטפח את המגרש הביתי.

העניין הוא, שלא כל האתרים נולדו שווים. יש המון אתרים שלא מביאים אפילו לקוח אחד, ויש עוד יותר אתרים שתקועים אי שם במרחב הקיברנטי ולא מביאים שום תועלת עסקית לבעליהם… ובשורה התחתונה – כשזה מגיע לאתרי אינטרנט – יש המון היצע ועוד יותר מכך בלבול וחוסר ידע.

אז מה באמת צריך להיות באתר אינטרנט כדי שיוכל לייצר עבורכם לקוחות משלמים? על כך במאמר שלפניכם. מוזמנים לקרוא, ליישם ולשתף.

מי אני ומאיפה הידע שלי בנושא אתר אינטרנט

אם זאת הפעם הראשונה שאנחנו נפגשים – אני עידית נעמן.אני לא בונה אתרים. אני מומחית לשיווק וניהול תוכן – באינטרנט ובעולם האמיתי, ואני מלמדת בעלות ובעלי עסקים, בדגש על עסקים קטנים ובינוניים, לכתוב תוכן לשיווק העסק ולהפיץ אותו בערוצי השיווק השונים, כדי למשוך את הלקוחות שמתאימים להם.

במסגרת תכנית הדגל שלי “שיווק וניהול תוכן באינטרנט” פיתחתי שיטה להקמת תשתית תוכן לשיווק ב-3 חודשים בלבד, שחלק ממנה הוא אתר אינטרנט חדשני, נגיש ומעוצב בדיוק במידה, שאני מעניקה במתנה לכל תלמיד בתכנית.

מה שמאפשר לי לכתוב את המאמר הזה, ולחלוק אתכם את 10 המרכיבים הקריטיים לאתר שיווקי שבאמת מביא לקוחות – אלה הן התוצאות העסקיות של בוגרי התכנית, שהאתר שקיבלו בתכנית – מאפשר להם לעשות שיווק אפקטיבי, להגדיל את העסק ולהרוויח הרבה יותר. מוזמנים להמשיך לקרוא.

השאלה הראשונה היא: בשביל מה בכלל צריך אתר אינטרנט?

יש אנשים שמתייחסים לאתר האינטרנט כמו כרטיס ביקור וירטואלי. “כשלקוח רוצה לדעת מי אנחנו – הוא צריך כתובת שאפשר להיכנס אליה ולראות מי אנחנו”. יש אנשים, שבעיניהם – אתר האינטרנט שלהם הוא ברושור און ליין. גם שם, מישהו שם קצת אינפורמציה, קצת תמונות, לוגו אם יש… וזהו. ויש אנשים – שעבורם, אתר האינטרנט שלהם הוא שחקן החיזוק המקצועי שלהם. אז הם ממלאים אותו בטונות של חומרים מקצועיים, ומחכים ללקוחות, שיגיעו…

בהרבה מהאתרים – המידע לא התעדכן מאז ששמו אותו שם, והאתר נראה עלוב, מיושן ולא מזמין. כשיוצא לי לדבר עם בעלים של אתר כזה, אני שומעת תמיד אותו משפט: “האתר שלי ישן והוא לא מביא לי לקוחות”. למען האמת, אני שומעת גם המון בעלי עסקים שאומרים “יש לי אתר די חדש שהשקעתי בו המון כסף… והוא לא מביא לקוחות” …

ברור שבאתר כזה, ויש המון כאלה, לאף אחד לא מתחשק לזרוק עוד כסף טוב אחרי כסף רע…

בכל פעם שאני מגיעה לאתר כזה –אני חושבת על החלומות, והתכניות, וההבטחות, והציפיות, ועל כל הכסף שהושקע ועדיין מושקע בשום-כלום הזה, שננטש כמו בניין עזוב, למות אי שם בסייבר-ספייס. ולבי נחמץ בקרבי.

אז בשביל מה צריך אתר אינטרנט?

אתר האינטרנט, או כמו שקוראים לו גם – אתר הבית – הוא הנוכחות העסקית שלנו און ליין, בית העסק הווירטואלי שלנו. התפקיד שלו הוא לשקף את הפעילות שלנו בעולם האמיתי, ולגרום לגולשים שמגיעים אליו – לרצות להעמיק את ההיכרות איתנו, ולהגיע אלינו לעולם האמיתי – אותו עולם שבו כסף מחליף ידיים תמורת ערך: הכסף של הלקוחות, תמורת הערך שלנו.

כדי שזה יקרה צריכים להתקיים כמה וכמה דברים.

הדברים החשובים בתכנון אתר אינטרנט

  1. דעו מה המטרה של האתר
    כמו לכל דבר שאנחנו עושים, גם ובעיקר לאתר הבית שלכם, חייבת להיות מטרה ברורה ומוגדרת היטב. וכיוון שאנחנו לא מדברים פה על אתרי סחר אלא על אתרים שיווקיים שמיועדים לעסקים קטנים ובינוניים – לאתר שלכם צריכה להיות מטרה אחת ויחידה: לייצר לכם לידים שיהפכו ללקוחות. בעיניי, זאת הסיבה היחידה להשקיע באתר, על כל מה שמשתמע מזה. אז אם לידים ולקוחות משלמים לא מעניינים אתכם – כדאי שתעצרו כאן ועכשיו, ותחשבו, בשביל מה אתם צריכים את כל הכאב ראש הזה…

ואם כבר מדברים על לקוחות – הנה הדיבר השני:

  1. דעו מי קהל המטרה של האתר
    לכל מטרה יש קהל מטרה שמתחבר אליה. הגדרתם את המטרה? עכשיו חשבו, מי קהל המטרה שאליו האתר שלכם צריך לפנות, כדי שתוכלו להשיג אותה.

למשל: אם החלטתם שהמטרה של אתר הבית שלכם היא להיות הבסיס האינטרנטי של פעילות האימון שלכם, שפונה לבעלות עסקים בלבד – הרי שקהל המטרה שלכם הוא בעלות עסקים שרוצות אימון אישי או עסקי – תלוי מה השירות שאתם מציעים.עכשיו תשאלו את עצמכם, מה זה אומר על האתר שלכם? למשל: איך הוא ייתן מענה לצרכים של אותו קהל יעד, איך הוא יתחבר אליהם בשפה החזותית, איזה תכנים יהיו בו, באיזו שפה הם יהיו כתובים, ועוד ועוד…

  1. התמקדו בעיצוב תומך תוכן
    עיצוב הוא חלק בלתי נפרד מכל אתר, כי ברוב המקרים, האתר החדש שלכם, בדיוק כמו בית חדש שרכשתם מקבלן, מגיע ללא תוכן וללא עיצוב. אני קוראת לזה “ברזלים וירטואליים”.ברור שאתם רוצים ליפות אותו, ולתת לו מראה שישקף את מי שאתם ואת המיתוג העסקי שלכם. וזה בהחלט חשוב. השאלה הגדולה שעליכם לשאול את עצמכם היא: עד כמה ואיך, מפני שלעיצוב האתר יש שני היבטים שעלולים להתנגש אחד בשני: האחד – הניראות, והשני – העלות.

ברמת הניראות – אלא אם אתם עוסקים בתחום ויזואלי, כמו: עיצוב, סטיילינג, אמנות וכד’, כלל הברזל לעיצוב האתר שלכם חייב להיות: “כל המוסיף גורע”. למה? מפני שעיצוב דומיננטי מדי – עלול לעייף את המבקרים, ולהסיט את תשומת הלב שלהם מהתוכן – שהוא מקדם המכירות שלכם.

ולא רק עיצוב דומיננטי…

לא מזמן התקשרה אליי עורכת דין שהתעניינה בקורס הדגל שלי לבניית תשתית תוכן לשיווק, שבמסגרתו אני מעניקה לתלמידים אתר במתנה. “אני מאוד אוהבת את העיצוב של האתר שלי”, היא אמרה בגאווה רבה, וביקשה שאכנס לראות. נכנסתי. האתר שלה באמת היה מעוצב באלגנטיות ונראה מאוד מרשים… אני בטוחה שהיא השקיעה בעיצוב המון כסף. “האם הוא מביא לך לקוחות?”, שאלתי. לרגע לא היה לי ספק מה תהיה התשובה, כי אם היא התקשרה לברר על הקורס לניהול תוכן – ברור לי שהאתר היפהפה הזה לא מייצר לקוחות… ובאמת, היה רגע של שקט, ואז היא אמרה: האמת? לא…

אז אני רוצה להגיד את זה בצורה הכי ברורה שאפשר
עיצוב לא מביא כסף. לעומת זאת, הוא עולה כסף, והרבה. וזה בדיוק הפרדוקס של עיצוב האתר שלכם: ככל שתשקיעו יותר בעיצוב האתר – תגדילו את עלות ההקמה שלו, מבלי להגדיל באותו יחס, את היכולת שלו לייצר הכנסות ולהביא לכם תועלת עסקית.

ואפרופו “שיווק” – הנה הדיבר הרביעי:

  1. חשבו וכתבו “שיווק”
    כדי שהאתר שלכם יוכל למלא את המשימה השיווקית שלו, הוא חייב לחשוב שיווק, ולדבר בשפה שיווקית.וזה לא מובן מאליו, מפני שככל שאתם תופסים את עצמכם כבעלי מקצוע מיומנים, ואני בטוחה שאתם אכן כאלה, כך קשה לכם יותר לעגל פינות ולוותר על הטרמינולוגיה המקצועית ועל העומק המקצועי.

ולכן, בהנחה שהאתר שלכם לא פונה לקולגות מהתחום שבו אתם פועלים (כי אני בספק גדול אם הם יבואו לקנות מכם), וגם לא נועד לגדל לכם כפילים, אלא למכור ללקוחות פוטנציאליים – הוא צריך לדבר אל הלקוחות, ועל הלקוחות.

מה זה אומר בתכל’ס?
* שהוא חייב לשים את הלקוחות שלכם במרכז ולדבר עליהם, ולא עליכם
* שהוא חייב להתמקד בכאבים שלהם ולהציע להם פתרונות
* שהוא חייב לדבר אליהם בגובה העיניים, בשפה שהם מבינים וטוב מזה, בשפה שלהם
* שהוא חייב להיות כתוב בהתאמה לקשב שלהם ולהרגלי הקריאה האינטרנטיים שלהם… ועוד… ועוד…

רק כך – תוכלו להעביר להם את המסר שהם חשובים לכם, ושכדאי להם לשמור על קשר כי אתם יכולים לעזור להם.

הדברים החשובים בתוכן של אתר אינטרנט

  1. שימו באתר תוכן מעודד היכרות
    בהנחה שהגולשים שמגיעים לאתר שלכם עדיין לא יודעים מי אתם – כדאי שהם יפגשו שם תוכן שמעודד את ההיכרות ביניכם ומתחיל לבנות את הקשרים הראשוניים ביניכם.

מה זה אומר בדיוק?
נתחיל מהבשורה המשמחת: כדי שאתר האינטרנט שלכם יביא לכם לקוחות הוא לא צריך מיליון דפים.

אז ממה ייבנה כוח המשיכה של האתר?
אתר אינטרנט שבנוי נכון, מורכב בעצם משני חלקים: חלק סטאטי וחלק דינאמי, שתיכף נדבר עליו בנפרד. החלק הסטאטי כולל עמודים או דפים שתפקידם ליצור את הקשר הראשוני ביניכם לבין הקוראים שלכם.

ברוב המקרים, אלה עמודים “ירוקי עד” שהתוכן שלהם לא משתנה חדשות לבקרים. אלה עמודים כמו: עמוד האודות, עמוד של המלצות לקוחות, עמוד של שאלות ותשובות, וכמובן, עמודים על מוצרים ושירותים שאתם מציעים – בעצם, כל מה שהמבקר צריך לדעת עליכם, כדי  להחליט אם להישאר או ללכת.

רק מה… מצד אחד, אלה עמודים מאוד חשובים ליצירת ההיכרות הראשונים ביניכם לבין הקוראים שלכם. אבל מצד שני, בגלל שהעמודים האלה, בשאיפה, עולים פעם אחת ונשארים שם, זה אומר, שהזחלנים של גוגל יגיעו כדי לאנדקס אותם, ואז הם ילכו, ובעצם, לא יהיו להם יותר מדי סיבות לבוא שוב…

וגם לא לקוראים שלכם, שהעמודים האלה לא נורא מעניינים אותם… אודות – בסדר. המלצות – ברור. מוצרים ושירותים – תלוי מה הם מחפשים… אבל בגדול – מה שהכי מעניין את הקוראים שלכם, את הקוראים של כולנו, זה תוכן שמדבר עליהם ועוזר להם…

וזה מביא אותנו לדיבר ה-6 ולתוכן הבא שחייב להיות באתר שלכם, כדי לייצר לכם לקוחות משלמים:

  1. שימו באתר תוכן מחזק קשר
    ואת זה אתם עושים בבלוג העסקי שלכם, שהוא בעצם מחברת המאמרים שלכם און ליין. אבל הבלוג הוא הרבה יותר מזה. הבלוג הוא הכנפיים של השיווק שלכם:זה המקום שאליו אתם רוצים להעלות מאמרים רלבנטיים ובעלי ערך לקהל המטרה שלכם, שכתובים בצורה שיווקית נכונה, ובונים את הקשר עם הקוראים שלכם – מאמר אחר מאמר.

ולמה זה כל כך חשוב להשגת המטרה השיווקית של האתר שלכם?
מפני שבניגוד לתוכן הסטאטי של האתר, שדיברנו עליו קודם, כתיבה של בלוג עסקי כן מייצרת תנועה אורגנית לאתר – גם של זחלני החיפוש וגם, ובעיקר, של קוראים רלבנטיים, שמחפשים בדיוק את התכנים האלה – שעוזרים להם.קוראים רלבנטיים – הם בדיוק הקוראים שאתם רוצים למשוך לאתר שלכם, כדי לתת להם הזדמנות להכיר אתכם דרך המילים ולרצות להעמיק את ההיכרות הזאת – מפני שזה מה שיהפוך אותם עם הזמן מקוראים לקונים.אתר בלי בלוג שכתוב בצורה שיווקית נכונה – הוא כמו ציפור בלי כנפיים, או כמו רכב בלי גלגלים. הם יכולים להיות יפים, מרשימים ומיוחדים – אבל הם לא ילכו לשום מקום, וגם המטרות השיווקיות שלכם – לא.

וזה מביא אותנו אל הדיבר השביעי…

  1. שימו באתר תוכן לגיוס לידים
    כי גם אם כתבתם תוכן בעל ערך, ויצרתם תנועה, והזרמתם לאתר קוראים – הסטטיסטיקה עובדת נגדכם: מחקרים מראים שרק 2% מהגולשים שיגיעו לאתר שלכם ישאירו אחריהם עקבות, למשל: ימלאו את הפרטים בעמוד “צרו קשר”. 98% מהם – ייעלמו לבלי שוב, וכל מה שהשקעתם כדי להביא אותם – יילך לזבל…ולכן, כדי שהאתר שלכם יוכל לשמש כקרש קפיצה ליצירת לקוחות משלמים – הוא חייב לכלול תוכן לגיוס לידים, כלומר: לתת למבקרים באתר סיבה טובה והנעה לפעולה, להשאיר את הפרטים שלהם, כדי שתוכלו לחזור אליהם או ליצור אתם קשר המשכי באופן יזום.

מה זה אומר בתכל’ס?
שמעבר לאתר האינטרנט שלכם, אתם חייבים להקים תשתית תומכת לגיוס לידים, שתשתלב באתר, ותאפשר לכם להפוך את התנועה המגיעה אליו – ללקוחות פוטנציאליים. אם אתם רוצים לראות על מה אני מדברת – הנה דוגמה:

המדריך לניהול תוכן אפקטיבי

  1. הכניסו לאתר תוכן מכירתי
    הדרך היחידה להפוך את התוכן החינמי שלכם ללקוחות משלמים, ולהכניס כסף לעסק היא… למכור, וכדי שהאתר שלכם יוכל לסייע במשימה – חשוב שיהיה בו תוכן שמעודד את הקוראים לרצות לדעת עוד על המוצרים והשירותים שלכם.

וזה אומר שהאתר שלכם צריך לכלול את 3 תכנים הבאים:
* מידע מכירתי על המוצרים והשירותים שלכם + הזמנה ליצור אתכם קשר לקבלת פרטים
* הפניות אסטרטגיות למוצרים ו/או לשירותים שאתם רוצים לקדם את המכירה שלהם בזמן נתון (אתם יכולים למשל לראות את ההפניות אצלי באתר, בעמוד הראשון)
* ואם זה אפשרי – לבחור באתר שמאפשר להם להקים בתוכו גם את דפי המכירה עצמם (זה דורש הגדרות שונות מבעמודים הרגילים), כדי שהתנועה שאתם מזרימים אליהם – תתרום לקידום האתר שלכם.

וזה מביא אותנו לדיבר התשיעי.

  1. כתבו תוכן תומך קידום
    כדי לתת לאתר האינטרנט שלכם סיכוי אמיתי להתקדם בתוצאות החיפוש של גוגל ולעבוד בשבילכם – אתם חייבים לחשוב ולעשות “קידום אתרים”.ואני לא מדברת על קידום אתרים בתשלום, למרות שכמה מחבריי הטובים הם מקדמי אתרים מוכשרים ומקצועיים (וגם אני, אגב, מקדמת אתרים בהכשרתי, בוגרת של הקורס המעולה במכללת ג’ון ברייס).

אני מדברת על כמה דברים בסיסיים שכל אחד יכול לעשות בעצמו, ממש בקלות:

* קודם כל – לפני שכותבים, חשוב להשקיע מחשבה מקדימה באיתור ביטויי החיפוש הרלבנטיים לתוכן שלכם – שזה הביטויים שהלקוחות הפוטנציאליים שלכם מקלידים בגוגל, כשהם מחפשים אתכם, ולשלב אותם בתוכן בצורה חכמה
* שנית – חשוב מאוד שבכל פעם שאתם מעלים תוכן לאתר – תמלאו כל מה שצריך בתוסף הקידום של האתר שלכם, ואם אין לכם עדיין תוסף קידום – אז רוצו לחפש ולהטמיע.
* ושלישית – תתחילו לחשוב “קישורים”. למשל: לכתוב אחת לחודש מאמר אורח בבלוג של קולגה או לקוח, ולוודא שבסופו תהיה הפניה עם קישור לאתר שלכם. כך תרוויחו חשיפה לקהלים חדשים ובנוסף, קישור אורגני נכנס שיחזק את האתר שלכם ואת מעמדכם אצל אלוהיי הגוגל.

ודיבר אחרון – בנושא תחזוקת האתר

  1. עדכון ותחזוקה שוטפים
    אתר האינטרנט שלכם הוא סוכן המכירות הראשון שלכם שהלקוחות פוגשים און ליין. חשוב שהם יפגשו סוכן נקי, מקצועי, עדכני ומסביר פנים.אתר לא מעודכן, עם פרטים על פעילויות מלפני שנתיים, או כמה חודשים, ועם תמונות כבדות שגורמות לאתר לעלות בקצב של צב צולע – הוא אחד הדברים היותר מרגיזים ומציקים ברשת, ומתכון בטוח לגרום לגולשים שכבר הגיעו לאתר שלכם – להקליק על העכבר ולברוח כל עוד רוחם בם.

הייתם מזמינים אורחים לבית מלוכלך והפוך, עם מלא כלים בכיור ואבק בכל פינה? כנראה שלא… וכיוון שאתם לא יודעים מתי מגיעים מבקרים לאתר שלכם – כדאי שתקפידו לתחזק אותו כמו שצריך על בסיס קבוע, ולהבטיח שיהיה מזמין ומשכנע 24/7 365 ימים בשנה.

ולסיום, הנה הגענו אל השאלה השלישית, שאלת ה-64 מיליון דולר:

מה צריך כדי להקים ולתחזק אתר אינטרנט וכמה זה עולה?

קחו נייר ועט – והתחילו לרשום:

  • אתר
    השוק מלא וגדוש היצע של אתרים למכירה.

יש אתרים שמציעים לכם להשתמש בשירותי הקמת האתר שלהם, כולל אחסון, אבל אם תרצו לנייד את האתר למקום אחר – תגלו שזה לא אפשרי או מאוד-מאוד מורכב ומסובך

ויש בוני אתרים שישמחו לבנות אתר במיוחד בשבילכם, אבל כמו כל מוצר קאסטום מייד, הם גם יקרים יחסית, וגם יחייבו אתכם לחתונה קתולית עם המפתחים

ויש אתרים שמשלבים מערכות ניהול תוכן בקוד פתוח, כמו וורדפרס, עם תבניות עיצוב שנותנות פתרונות לצרכים השונים של האתר – במחיר נמוך יחסית, אבל מישהו יצטרך לחבר את כל המרכיבים לאתר שאתם רוצים, כמעט כמו אבני לגו…

אם אתם לא אנשים טכנולוגיים, ורוב בעלי העסקים שאני פוגשת הם לא – תצטרכו מתכנת מקצועי, שגם יעשה עבורכם את עבודת הבנייה או הרכבה, וגם ידריך אתכם לשימוש שוטף באתר. כשבדקתי את הנושא לפני שהקמתי את האתר החדש שלי, ההצעות נעו בסביבות ה- 3,500 ₪ וצפונה, וזה עוד לפני שהגענו לדבר על זמן ההדרכה – וכמובן – ללא תוכן!(

ורק תזכורת: לתלמידי תכנית הליווי שלי “שיווק וניהול תוכן באינטרנט” אני מעניקה אתר מתקדם וחדשני, כולל למעלה מ-40 הדרכות אינטרנטיות ברמת צעד-אחר-צעד – במתנה. כן, לגמרי בחינם! ובמסגרת התכנית אנחנו כותבים ביחד את כל התוכן שצריך, כי מה שחשוב לי זאת ההצלחה שלכם).

  • דומיין
    כל אתר צריך דומיין – כתובת משלו. דומיין עולה 50-70 ₪ לשנה. בתנאים מסוימים אפשר לקבל את הדומיין בחינם מחברת האחסון.
  • אחסון
    כל אתר צריך אחסון בשרת און ליין – מחירי האחסון משתנים בהתאם לסוג השרת, נפח האחסון, משך ההתקשרות ומקום השרת – בארץ או בחו”ל. בעקרון, כשהמחיר נשמע מאוד זול – כדאי לבדוק טוב-טוב מי הכלה ומה היא מביאה אתה. אני יכולה להגיד שחברת האחסון שאתה אני עובדת גובה פחות מ-40 ₪ לחודש על אחסון בנפח של 250 מ”ב, וכ- 800 ₪ ל-24 חודשים על אחסון בנפח של 500 מ”ב, שזה מביא אותנו לכ- 39 ₪ לחודש בשקלול חודשי.

זאת העסקה שרוב בוגרי הקורס שלי בוחרים, ולאו דווקא בגלל המחיר המצוין, אלא בעיקר מפני שלחברת האחסון שאני עובדת איתה יש יתרון שהוא מאוד נדיר בחברות אחסון, והוא לא נמדד בכסף, והוא – שהבעלים של החברה זמין להם לפתרון מיידי של בעיות – בטלפון הנייד האישי שלו. וזה – שווה כל גרוש.

(אגב, במסגרת תכנית הליווי שלי, כל האתרים שאני נותנת לתלמידים מאוחסנים אצלי בשרת עד שהאתר גמור ומוכן – כדי שתוכלו להתקדם עם בניית האתר בנחת, וללא עלויות נוספות. רק כשהאתר מוכן וגמור – הוא מועבר לאחסון עצמאי, כדי שיוכל לצאת לדרך ולהתחיל לצבור נקודות אצל גוגל).

  • תחזוקה שוטפת
    כמו שאמרנו, חשוב לשמור על אתר מעודכן, מדוגם ובוודאי תקין. שעת תמיכה של מתכנת יכולה לנוע בין 100-150 ₪ לשעה וצפונה. מניסיוני, אני יכולה לומר שהיקף התחזוקה השוטפת של האתר הוא משהו כמו שעה- גג שעתיים לחודש, ועדיף שהיא תבוצע על ידי מישהו מיומן, כי קל מאוד לגרום נזק לאתר – ואז – זה יעלה הרבה יותר לתקן…

הדבר החשוב שכדאי מאוד שתדעו לעשות בעצמכם, זה להזין את המאמרים לבלוג שלכם. ואני מבטיחה לכם שאחרי הדרכה קצרה – אתם עושים את זה כמו גדולים, ממש בקלות.

  • קידום אורגני
    קידום אורגני זה תוכן. תכתבו – האתר יתקדם. לא תכתבו – לא יעזור שום קידום… וממש חבל. גם פה, אפשר למצוא מקדמים מצוינים שיתנו לכם שירותים נקודתיים וייעוץ תמורת 150 ₪ וצפונה לשעה.אני, למשל, מקיימת שיחת תיאום שבועית עם המקדמים שלי, שבה אני מקבלת עדכון על ההתקדמות של האתר שלי, וביחד אנחנו מחליטים על משימות הקידום לאתר, שזקוק לאקסטרה תשומת לב בגלל שהוא חדש. ברור שאת כתיבת התוכן אני עושה בעצמי, וכמוני – כל בוגרי הקורס לשיווק וניהול תוכן.
  • תוכן
    כל מה שקשור לתוכן, החל בכתיבה של דפי האתר והמאמרים, דרך דפי נחיתה, תמונות ומרכיבים גרפיים אחרים, ועד לעיצוב בכלל, יכול להגיע להרבה הרבה ת’אלפים, בהתאם לכמויות, לאיכויות ולפנטזיות שלכם.משום כך, הדרך היעילה ביותר, הזולה ביותר והאותנטית ביותר ליצור את התוכן לאתר שלכם – היא ללמוד איך לכתוב את התוכן שלכם – בעצמכם.

זכרו:
* אף אחד לא יכתוב את התוכן שלכם בצורה מדויקת, ממוקדת ואותנטית – כמוכם
* ואף תמונה קנויה לא תעביר את רוח העסק שלכם כמו תמונה שלכם, ואפילו סלפי מהנייד.

בשורה התחתונה

כשזה מגיע לאתרי אינטרנט – יש המון היצע ועוד יותר מכך בלבול וחוסר ידע.

כמו שיכולתם ללמוד מהמאמר, יש 10 דברים שחשוב לתת עליהם את הדעת כדי שהאתר שלכם יוכל להיות כלי שיווקי ומכירתי אפקטיבי, ויש גם מדד מחירים מקובל שחשוב להכיר – כדי לבחון את העסקה המוצעת לכם ולדעת לדרוש את העסקה הטובה ביותר בשוק, שבאמת מתאימה לצרכים שלכם ולהצלחה שלכם.

עכשיו אתם

עד כאן ציידתי אתכם ב-10 הדיברות לאתר אינטרנט שיעשה את העבודה השיווקית ויביא לכם לקוחות משלמים. מה תוכלו להוסיף מניסיונכם? איזה דיבר הייתם מוסיפים לרשימה? מוזמנים לשתף את כולנו בתגובות, פה למטה.

הצעד הבא להצלחה שלכם

אהבתם? למדתם? מוזמנים לשתף את המאמר עם חברים וקולגות. אני בטוחה שהם יגידו לכם תודה ענקית.

רוצים לבנות תשתית תוכן מושלמת לשיווק, כולל אתר אינטרנט (שבנוי בדיוק כמו האתר שבו אתם נמצאים כרגע), וכל יתר מרכיבי השיווק שחיוניים להצלחה העסקית שלכם?

מוזמנים להצטרף אליי לתכנית הליווי שלי “שיווק וניהול תוכן באינטרנט” ולהקים יחד אתי את תשתית התוכן שתאפשר לכם להתקדם, לצמוח ולהגדיל את העסק. התכנית הקרובה נפתחת ב- 28.5.18לקבלת כל הפרטים – לוחצים פה.  

hafnaya-le-video

אודות עידית נעמן

עידית נעמן מובילה עסקים לתוצאות באינטרנט ובעולם האמיתי. דרך הקורסים ותכניות הליווי שפיתחה - היא עוזרת לבעלות ובעלי עסקים למנף את הידע המקצועי שלהם לתוכן בעל ערך, וליצור חשיפה אפקטיבית און ליין כדי להגיע ליותר לקוחות ולהגדיל את ההכנסות.

לגישה בחינם לקורס "שיווק בחיוך" שבו תתחילו לתכנן את תשתית התוכן שתזרים אליכם לקוחות משלמים - לוחצים עכשיו על הקישור "מבוא לשיווק בחיוך".

2 תגובות

  1. סתו הגב

    מאמר מעולה!!!
    תודה!!

השארת תגובה