בלוג דרך התוכן

שגרת תוכן: 5 הרגלים שיעזרו לכם לייצר שגרת תוכן אפקטיבית (ולמה זה כל כך חשוב)

שגרת תוכן היא הרוח הגבית שמניעה את משפך המכירה ומאפשרת למי שמפעילים את משפך המכירה שלהם בצורה נכונה – לייצר תנועה המשכית של לידים לעסק כדי להפוך אותם ללקוחות משלמים ולהכנסות. נשמע מוכר? כי אם לא זה מה שקורה אצלכם

להמשך קריאה

יום הזיכרון לשואה ולגבורה: חלקת האלוהים שלנו

היום הוא יום הזיכרון לשואה ולגבורה. בהיותי דור רביעי לחלוצים ובוני הארץ, אין לי לכאורה קשר ליום הזה… סבא שלי מצד אימא, עזב את רוסיה כנער צעיר ועלה לפלשתינה. מאוחר יותר חזר לשם בשליחות התנועה הציונית, נכלא ושוחרר רק הודות

להמשך קריאה

משפך מכירה: 3 השלבים הקריטיים ליצירת משפך מכירה מניב שמייצר לקוחות משלמים

משפך מכירה הוא אחד הכלים החשובים ביותר ליצירת יציבות כלכלית לעסק. ללא משפך מכירה, עלולים בעלות ובעלי עסקים רבים להגיע לסוף החודש ולגלות שחודש שלם עבר ולא נכנס לעסק שום כסף… נשמע מוכר? האם גם אתם מג’נגלים מפה לשם, יום

להמשך קריאה

כתיבת תוכן: איך לכתוב תוכן בקלות גם אם אתם מאמינים שאתם לא יודעים לכתוב

כתיבת תוכן היא ללא ספק המיומנות העסקית החשובה ביותר להצלחת העסק בעידן הדיגיטלי, אלא שבעלות ובעלי עסקים רבים עדיין טוענים בתוקף שהם לא יודעים לכתוב, ומפספסים את המנוף השיווקי החשוב ביותר במאה ה-21.  נשמע מוכר? האם גם אתם מאמינים שאתם

להמשך קריאה

שיווק באמצעות תוכן: 12 דברים שליל הסדר מלמד אותנו על שיווק באמצעות תוכן (ואיך נצא ממנו הרבה יותר ממוקדים)

שיווק באמצעות תוכן הוא ללא ספק האסטרטגיה היעילה ביותר עבור עסקים, בכל גודל ובכל נישה, בדרך לצאת מעבדות לחירות עסקית. העניין הוא, שכדי שהפעילות תהיה אפקטיבית באמת – יש להקפיד לבצע את הנדרש בהתאם לכללים ועל פי סדר הפעולות הנכון.

להמשך קריאה

טיפים אסטרטגיים: 5 טיפים מעולים מסיפור יציאת מצרים שיובילו אתכם לעשייה פורצת דרך

טיפים אסטרטגיים הם כלי עזר מעולה לקיצור הדרך להצלחה ולשיפור מהיר של התוצאות העסקיות. ועכשיו, כשלפנינו 7 ימים של חג וחול המועד – אין זמן טוב מזה להיערכות, מחשבה ותכנון קדימה! ומה יוביל אותנו ליציאת מצרים העסקית שלנו – אם

להמשך קריאה

סטוריטלינג משובח: 2 כללי הזהב שיעזרו לכם להפוך כל מסר לסטוריטלינג כובש ומשפיע במיוחד

סטוריטלינג משובח הוא טכניקה יעילה במיוחד להשפעה ושכנוע. זאת הסיבה שיותר ויותר בעלי עסקים מבינים שאם הם רוצים להגיע ולגעת בלקוחות הנכונים, כדאי להם לשלב במסרים שלהם סיפורים. מצד שני, הרבה מדי בעלות ובעלי עסקים לא עושים שימוש בסטוריטלינג, אולי

להמשך קריאה

טיפים מבריקים: כך תתפסו טרמפ על ניקיונות החג כדי לצחצח את המסרים השיווקיים שלכם

טיפים מבריקים לשיווק? בדיוק כך! פסח בפתח, האוויר מלא בניחוחות של חומרי ניקיון ותרסיסי חיטוי, ואם כבר התגייסתם להבריק את החלונות ולרדוף אחר פירורי חמץ חמקנים, אני ממליצה לכם לנצל את המומנטום כדי להיפטר על הדרך גם ממטענים עודפים של מילים

להמשך קריאה

מאמר לפסח: 3 רעיונות לכתיבת מאמר שיווקי לפסח שיעשיר את הלקוחות שלכם בערך גם בחג

כתיבה מאמר לפסח היא הזדמנות להתחבר אל הכאן והעכשיו של החג כדי לשמור על הקשר עם הלקוחות ולהעשיר אותם בעוד ידע מועיל ובעל ערך, גם בין המצה והחרוסת… העניין הוא שבעלות ובעלי עסקים רבים מתקשים למצוא רעיונות לתוכן עכשווי ומיוחד,

להמשך קריאה

משפך שיווקי: 5 טעויות קשות שבגללן המשפך שלכם תקוע (ומה לעשות במקום)

משפך שיווקי הוא התהליך שעוברים אנשים ממצב של גולשים או עוברי אורח אנונימיים ועד להפיכתם ללקוחות משלמים. בעלות ובעלי עסקים רבים מנסים לזרז את התהליך על ידי יצירת כמויות מטורפות של תוכן וג’ינגול מתיש בין ערוצים ורשתות – רק כדי

להמשך קריאה