בלוג דרך התוכן

ניהול תוכן דיגיטלי 2019: 7 הטרנדים הלוהטים של השנה לשיווק העסק

ניהול תוכן דיגיטלי, או content marketing, הוא אחד התחומים הדינמיים והמשתנים בין כל מקצועות השיווק – בכל נישה ובכל תחום. חשוב לדעת, שהשינוי הוא לא רק מהיר, הוא גם יכול לשנות לגמרי את הפרקטיקה של השיווק – כך שמה שהיה

להמשך קריאה

תבניות מאמרים: איך לכתוב מאמר שיווקי מעולה ב-20 דקות בעזרת תבנית תוכן מוכנה

תבניות מאמרים הם הכלי היעיל ביותר לכתיבה מהירה וקלה של מאמרים מקצועיים, בדיוק במינון השיווקי הנכון ובלי לפספס שום שלב בדרך. דמיינו לעצמכם, איך היה העסק שלכם נראה, לו רק הייתם יכולים להגדיל במהירות את מעגל הלקוחות שלכם כדי להפוך

להמשך קריאה

ניהול תוכן דיגיטלי אפקטיבי: 7 ההרגלים של משווקי תוכן אפקטיביים במיוחד

ניהול תוכן דיגיטלי אפקטיבי הוא משימה קריטית שמאתגרת הרבה מאוד בעלי עסקים. מצד אחד, כתיבה והפצה של תוכן איכותי היא משימה תובענית שדורשת זמן, מחשבה, יצירתיות ומחויבות. אבל מצד שני, לכולם ברור לגמרי שזוהי הדרך היעילה ביותר והזולה ביותר להגיע ללקוחות

להמשך קריאה

סטוריטלינג עסקי: 6 הכללים של סיפור עסקי מדליק שכל עצמאי חייב להכיר כדי למשוך יותר לקוחות 

סטוריטלינג עסקי הוא ללא ספק הלב של כל תוכן שיווקי טוב. העניין הוא שכדי לספר סיפור טוב, חשוב להכיר את הכללים, ורובנו – מה לעשות – לא נולדנו מספרי סיפורים… אם יש דבר אחד באמת חשוב – זה בדיוק זה.

להמשך קריאה

מינוף תוכן: 5 צעדים שיקדמו אתכם בקלי-קלות מטיפ קטן לחשיפה אדירה – נס פח התוכן לכבוד החנוכה

מינוף תוכן הוא הפתרון שאתם מחפשים אם גם אתם משקיעים בתוכן שלכם שעות וימים ומרגישים שפעילות השיווק שלכם שואבת מכם כל רגע פנוי וממש משתלטת לכם על החיים. כמו שאני תמיד אומרת, התפקיד של התוכן הוא לעזור לעסק שלכם ולייעל

להמשך קריאה

עצמאות עסקית: איך להתגבר על 4 האתגרים שתוקעים הרבה מאוד בעלי עסק עצמאים

עצמאות עסקית היא חלום של הרבה מאוד שכירים או בעלי מקצוע שרוצים להיות המנהלים של עצמם כדי לעבוד מכל מקום או לעשות מה שבא – מתי שמתחשק, בלי לדפוק שעון ובלי להיתקע בפקקים… נשמע מוכר? האם גם אתם החלטתם להיות עצמאים

להמשך קריאה

יצירת תוכן: איך ליצור את התוכן השיווקי שכל כך חשוב להצלחתכם בצורה עקבית, מהירה וסופר יעילה

יצירת תוכן היא הדרך היעילה ביותר למשוך אליכם תנועה חינמית של לקוחות פוטנציאליים, אבל הצורך ליצור עוד ועוד תוכן כדי להגיע לחשיפה משמעותית ברשת, עלול לשאוב מכם זמן ואנרגיות ולגרום לכם להרגיש מוצפים ואפילו חנוקים… בסוף המאמר יהיו לכם 3 טיפים

להמשך קריאה

להיות מומחים: איך להפוך למומחים מובילים בתחומכם ולבנות לעצמכם מוניטין חיובי

להיות מומחים פירושו ליהנות מההערכה, מהאמון ומהסמכות שהיא נחלתם של מומחים ידועי שם בלבד. זוהי גם הדרך היעילה ביותר לבנות קהילה נאמנה ובסיס לקוחות לחיים. ובנוסף, כשאתם נחשבים לאוטוריטה מובילה בתחומכם – יש לכם גם אפשרות לגבות יותר עבור השירותים או המוצרים שלכם, ולעבוד עם הלקוחות

להמשך קריאה

תכנית תוכן אסטרטגית חודשית: כך תתכננו תוכן תומך מכירות לחודש נובמבר (ולא רק)

תכנית תוכן אסטרטגית חודשית שתומכת ביעדי המכירה, היא הכלי היעיל ביותר שיוביל אליכם את האנשים הנכונים כדי להפוך אותם ללקוחות משלמים ולעזור לכם לעמוד ביעד המכירה החודשי שהגדרתם לעצמכם. אז אם אתם בעלי עסקים שכבר מבססים את הפעילות השיווקית שלהם על

להמשך קריאה

משפך תוכן שיווקי: איך לבנות משפך ראשון בעסק ולהפוך לידים ללקוחות משלמים במהירות

משפך תוכן שיווקי בעסק מאפשר לכם להגיע לאנשים הנכונים ולהפוך אותם ללקוחות משלמים – בצורה יציבה, מתוכננת ומהירה ובאופן אוטומטי.  אז… אם גיוס הלקוחות שלכם מתבסס בעיקר על טפטופי הפניות מפה לאוזן, ואם הפעילות השיווקית שלכם מתבססת בעיקר על פוסטים בפייסבוק,

להמשך קריאה