בלוג דרך התוכן

כתיבת תוכן בקיץ: איך לשמור על חשיפה אפקטיבית מול הלקוחות גם כשאין לכם זמן

כתיבת תוכן בחום יולי-אוגוסט היא לא דבר מובן מאליו. הקייטנות הסתיימו. הילדים בבית. הלחות גומרת לכם את האנרגיות… אם יש לכם רגע של זמן לעצמכם – אולי כדאי לנצל את ההזדמנות ולזחול למקלחת… ומצד שני, התוכן שלכם הוא העסק שלכם

להמשך קריאה

נושאים לכתיבת תוכן: איך להרחיב את מעגל התוכן כדי לכתוב עוד ועוד מאמרים בקלות

נושאים לכתיבת תוכן הוא אחד האתגרים שמעסיקים בעלי עסקים רבים שרוצים לשווק את העסק שלהם באמצעות תוכן. למען האמת, הרבה מאוד בעלות ובעלי עסקים חיים בתחושה שהתחום שבו הם עוסקים לא מספק נושאים לכתיבת תוכן, והם מסתובבים בעולם מתוסכלים ואפילו

להמשך קריאה

מה ההבדל בין תוכן לשיווק באמצעות תוכן: ולמה זה מה שישפיע בענק על התוצאות העסקיות שלכם

מה ההבדל בין תוכן לשיווק באמצעות תוכן? זוהי אחת השאלות שעדיין עומדות בין בעלי עסקים רבים לבין כתיבת תוכן שבאמת יעזור להם למשוך יותר לקוחות משלמים ולהגדיל משמעות את ההכנסות. הקלישאה הכי שחוקה בעולם השיווק הדיגיטלי היא המשפט המפורסם שטבע

להמשך קריאה

מאמרים לפסח: 3 רעיונות ושיטה אחת לכתיבת מאמרים מעולים לפסח שהקוראים שלכם יקראו בהתלהבות 

מאמרים לפסח הם ריטואל תוכן שמחייב הכנה מראש ומנה גדושה של יצירתיות ורעיונות טובים. העניין הוא, שרעיונות לתוכן מושך הוא אחד החסמים המשמעותיים ביותר שבגללו בעלי עסקים רבים מוותרים על כתיבת תוכן לשיווק העסק, ועל הדרך מוותרים גם על לא

להמשך קריאה

סטוריטלינג משובח: 2 כללי זהב שיעזרו לכם להפוך כל סיפור לסטוריטלינג כובש ומשפיע במיוחד

סטוריטלינג משובח הוא טכניקה יעילה להשפעה ושכנוע. זאת הסיבה שיותר ויותר בעלי עסקים מבינים שאם הם רוצים להגיע ולגעת בלקוחות הנכונים, כדאי להם לשלב במסרים שלהם סיפורים. את העניין הזה הבינו גם בפייסבוק, וזה מה שהוביל אותם לפתח את הפיצ’ר

להמשך קריאה

סטוריטלינג עסקי: איך לספר את סיפור המותג שלכם בצורה מעוררת השראה שתוביל אליכם לקוחות

סיפור המותג, כשזה נוגע לעסקים קטנים ועצמאים, הוא ברוב המקרים הסיפור של העסק שלכם. בדרך כלל, סיפור העסק יספר איך העסק קם או איך הוא התפתח להיות מה שהוא עכשיו, ובשלב הזה של חיי העסק, מי שמספרים את הסיפור הם מקימי

להמשך קריאה

ניהול תוכן חכם: 5 טריקים מופלאים שיכפילו את קצב הכתיבה שלכם (כדי להגיע יותר מהר ליותר לקוחות)

ניהול תוכן חכם פירושו בין היתר: הכפלה של קצב הכתיבה וכתיבה קלה ומהירה, כדי להפיק מהתוכן את מקסימום התועלת במינימום זמן. כשכתיבת תוכן היא חלק קריטי של הפעילות העסקית, וכשכמות המשימות היומית עולה בקצב מטורף, יותר ויותר בעלי עסקים מחפשים

להמשך קריאה

ניהול תוכן שוטף: 5 היתרונות שיהפכו את התוכן שלכם לאיש המכירות המוביל בעסק

ניהול תוכן שוטף, שמתבסס על תשתית תוכן בנויה קומה על גבי קומה, חוסך זמן, מיעל את העבודה, ומוביל להרבה יותר תוצאות בהרבה פחות מאמץ. וכן, אם תשאלו את סת’ גודין, הגורו המוביל של השיווק בתקופתנו, ניהול תוכן הוא בעצם השיווק

להמשך קריאה

ניהול תוכן ליום האהבה: 5 רעיונות לתוכן מדליק שיגרום לקוראים להתאהב בעסק שלכם לתמיד

ניהול תוכן ליום האהבה הוא שילוב מנצח שמחבר בין ולנטיין הקדוש, פטרון האוהבים, לבין ניהול תוכן שמחבר אנשים ועסקים בכל העולם. להתאהב בין לילה? כל אחד יכול. אבל לשמר את האהבה לאורך זמן ולהפוך את הפרפרים בבטן למערכת יחסים יציבה

להמשך קריאה

ניהול תוכן דיגיטלי לאנשי מקצוע: 3 טעויות תוכן קריטיות של מקצוענים בתחומם שמבריחות את הלקוחות

ניהול תוכן דיגיטלי לאנשי מקצוע הוא משימה מאתגרת במיוחד. ת’שמעו סיפור. ישבתי השבוע עם מהנדס, שניסה להסביר לי מה הוא עושה. ככל שהשיחה התארכה, הרגשתי איך אני הולכת לאיבוד בתוך ים של פרטים ונוסחאות, בזמן שהוא נשמע נלהב והעיניים שלו

להמשך קריאה