בלוג דרך התוכן

תקופת החגים: איך למנף את חודש החגים לתוכן ייחודי שיחזק את הקשר עם הלקוחות

תקופת החגים שמחכה לכולנו מעכשיו ועד תחילת אוקטובר מעוררת אצל בעלי עסקים רבים חשש שהם עומדים להיעלם מהרדאר של הלקוחות, ושכל המאמצים שהושקעו לאורך השנה בשיווק העסק ובבניית קשר עם הלקוחות – יתאיידו יחד עם הגפילטעפיש של יום כיפור והבילויים

להמשך קריאה

אגרת ברכה לראש השנה: איך לכתוב ברכה מיוחדת לראש השנה שתזרים לכם לקוחות כל השנה 

אגרת ברכה לראש השנה, זוכרים? עוד מנהג אהוב שהיה חלק בלתי נפרד מהעידן הטרום-דיגיטלי של כולנו, יחד עם הזהבים ויונות השלום, ונעלם כמעט לגמרי מאז שהתקשורת הבינאישית שלנו עברה לאימייל ולפייסבוק. נשמע מוכר? האם גם אתם נהגתם בעבר לקנות או להדפיס

להמשך קריאה

חשיפה אפקטיבית: למה אני לא באינסטגרם וגם אתם קרוב לוודאי לא באמת צריכים להיות שם (ואיפה כן)

חשיפה אפקטיבית היא מפתח הזהב להצלחה בשיווק דיגיטלי והשיקול החשוב ביותר שאמור להנחות את כל פעילות השיווק שלכם. יותר ויותר בעלי עסקים, בכל העולם, בכל נישה ובכל גודל, כבר מבינים שהדרך היעילה והזולה ביותר להגיע ללקוחות פוטנציאליים היא באמצעות כתיבה

להמשך קריאה

איך לנטרל את המבקר הפנימי ולזרום עם כתיבת התוכן בכיף

איך לנטרל את המבקר הפנימי ולזרום עם כתיבת התוכן ממש בכיף (שזה אומר לעולם לא להיתקע יותר עם כאב בטן ובלאקאאוט מול המסך הריק) – זאת אחת השאלות הכי מאתגרות שבהן נתקלים בעלי עסקים שכותבים תוכן לשיווק העסק. האם גם לכם

להמשך קריאה

כתיבת תוכן: איך לכתוב תוכן בקלות גם אם אתם מאמינים שאתם לא יודעים לכתוב

כתיבת תוכן היא ללא ספק המיומנות העסקית החשובה ביותר להצלחת העסק בעידן הדיגיטלי, אלא שעדיין יש בעלי עסקים שמסרבים לקחת אחריות וטוענים בתוקף שהם לא יודעים לכתוב… למען האמת, זהו אחד המשפטים שחוזרים על עצמם כמעט בכל שיחה שלי עם

להמשך קריאה

פרפקציוניזם: המיתוס הכי מעצבן שתוקע את השיווק שלכם ואיך להתגבר עליו אחת ולתמיד

פרפקציוניזם הוא אחד הדברים הכי מתסכלים והכי תוקעים שחווים בעלי עסקים, שמנסים לג’נגל בסביבה הדיגיטלית עתירת הערוצים והאפשרויות, ומרגישים שהם לא מספיק טובים… מיתוסים הם צרה-צרורה. הם שייכים למשפחת האמונות המגבילות והפרדיגמות השגויות שמנהלות רבים מאיתנו, שכולם ביחד חוסמים אותנו,

להמשך קריאה

קיצורי דרך: 5 קיצורי דרך מדליקים לתוכן שיעזור לכם להתחבר ללקוחות בלי להזיע

קיצורי דרך לכתיבה והפצה של תוכן הם הא”ב של כל פעילות תוכן אפקטיבית שמאפשרת להמשיך לשווק גם (בין היתר) כשחום יולי-אוגוסט מהביל בחוץ, הילדים רובצים בבית, והלקוחות שלכם מג’נגלים בין הבית לעסק בהישרדות קיצית, בדיוק כמותכם… מה זה אומר על

להמשך קריאה

סטוריטלינג: איך להפוך כל סיפור מהחיים למאמר שיווקי מעצים (ונוסחה לקיצור דרך)

סטוריטלינג היא הטכניקה היעילה ביותר ליצור את החיבה הדרושה לקידום החלטת הקנייה של הצרכנים. ואיך זה קשור אליכם? הילדים בבית וקשה לכם למצוא זמן לשיווק? מרגישים שאתם נקרעים בין הרצון ליהנות עם המשפחה לבין המחויבות לעסק? איך ליצור תוכן שיווקי

להמשך קריאה

מה ההבדל בין תוכן לשיווק באמצעות תוכן: ולמה זה מה שישפיע בענק על התוצאות העסקיות שלכם

מה ההבדל בין תוכן לשיווק באמצעות תוכן? זוהי אחת השאלות שעדיין עומדות בין בעלי עסקים רבים לבין כתיבת תוכן שבאמת יעזור להם למשוך יותר לקוחות משלמים ולהגדיל משמעות את ההכנסות. הקלישאה הכי שחוקה בעולם השיווק הדיגיטלי היא המשפט המפורסם שטבע

להמשך קריאה

חשיפה דיגיטלית: 5 מפתחות הזהב הסודיים לחשיפה דיגיטלית אפקטיבית באמת

חשיפה דיגיטלית היא מילת המפתח בדרך להגיע ליותר לקוחות שמתאימים לכם, כדי להפוך אותם ללקוחות משלמים ולהגדיל את ההכנסות בעסק. נוכחות אפקטיבית ברשת – היא נוכחות שמשלבת בצורה מתוחכמת בין ערוצי שיווק חברתיים, כמו: פייסבוק, לבין נכסים שיווקיים שנמצאים בבעלותכם

להמשך קריאה