בלוג דרך התוכן

סטוריטלינג עסקי: כך תספרי את סיפור המותג שלך בצורה מושכת ומעוררת השראה ואמון

סטוריטלינג עסקי זה לא רק סרטוני וידיאו מושקעים של תאגידי ענק או פרזנטציות מול קהלים גדולים. כי כשזה נוגע לעסקים קטנים, כמו העסק שלך, הסטוריטלינג העסקי הרלבנטי מבחינתך הוא הסיפור של העסק שלך: איך חלמת אותו, איך התלבטת סביבו, איך

להמשך קריאה

כתיבת תוכן אסטרטגית: 4 התחנות הקריטיות בדרך לתוכן שיוביל אליך את הלקוחות הנכונים

כתיבת תוכן אסטרטגית היא לא דבר של מה בכך. כן, אני יודעת. המילה “תוכן” היא כל כך כללית, כל כך גדולה, ולפעמים זה נשמע כמו איזו קלישאה משופשפת היטב, שלא לגמרי ברור לך מה לך ולה, לא כך? אבל אם

להמשך קריאה

אתר אינטרנט: 10 הדיברות לאתר אינטרנט שמייצר לקוחות משלמים

אתר אינטרנט הוא ללא ספק הכלי החשוב ביותר שלך לשיווק העסק בעולם הדיגיטלי והוא חייב להיות החוליה הראשונה בכל פעילות שיווקית אפקטיבית. ככל שהאלגוריתם של פייסבוק מקטין את החשיפה ברשת החברתית (שלא לדבר על שחיקת הפרטיות ומכירת נתוני המשתמשים לכל

להמשך קריאה

ניהול תוכן בדיגיטל: 5 הסיבות הקריטיות שבגללן את חייבת בלוג עסקי (ולא רק פייסבוק)

ניהול תוכן בדיגיטל מתבסס על יצירת נכסים שיווקיים שיהיו בבעלותך, בשליטתך ובהתאמה מושלמת לצרכים ולרצונות שלך. הרשתות החברתיות יכולות וצריכות להשתלב בתמהיל, אבל כשאת מבססת את החשיפה השיווקית של העסק שלך אך ורק על פייסבוק – את עושה טעות ענקית

להמשך קריאה

תוכן בונה קשר: איך לבנות מערכת יחסים עם הקוראים בעזרת תוכן (ולמה זה כדאי)

תוכן בונה קשר הוא אחד המרכיבים הקריטיים להצלחה של כל מהלך שיווקי און ליין, והוא גם אחת הסיבות היותר משמעותיות ליצירת תוכן מלכתחילה, לצד חשיפה, גיוס לידים, קידום מכירות באופן ישיר ועוד. כי אין מה לעשות, חלק גדול מכל אסטרטגיית

להמשך קריאה

ניהול תוכן אורגני: 4 המרכיבים הקריטיים של ניהול תוכן חינמי שמכניס כסף לעסק

ניהול תוכן אורגני הוא המרכיב האחד והחשוב ביותר שהופך עסקים למותגים ומאפשר לאנשי מקצוע – בכל נישה ובכל גודל – למנף את היכולות המקצועיות לרווחיות עסקית, בלי להוציא כסף על פרסום ממומן. חשבת פעם איך מצליחים יוצרי התוכן הגדולים והמשפיעים

להמשך קריאה

עקרונות לכתיבה אפקטיבית: למה התוכן שלך לא מייצר לקוחות (ומה חשוב לעשות במקום)

עקרונות לכתיבה אפקטיבית לא תמיד הולכים יד ביד עם המובן מאליו. אז תכננת. השתמשת בכל הטריקים של הכתיבה השיווקית. בחרת תמונה מושכת. שילבת ביטויי מפתח במידה הראויה ובמקומות הנכונים. על פניו נראה שעשית כל מה שצריך. אבל למרות הכל –

להמשך קריאה

חג סוכות: 5 רעיונות מעשיים שיעזרו לך למנף את חוויות החג לתוכן שקוראים אוהבים

חג סוכות שסוגר את חגי תשרי מציב בפני כולנו אתגר כפול: גם לתזרים המזומנים של העסק – ששעות הפעילות וההכנסה שלו מצטמצמות משמעותית בגלל החגים הנושקים זה לזה, כמעט ללא ימי עבודה ביניהם, וגם לנוכחות השיווקית, שדורשת זמן, מחויבות והשקעה,

להמשך קריאה

ניהול בלוג עסקי: 5 רעיונות זמינים לניהול בלוג עסקי עם תוכן שיגרום לקוראים הנכונים לך לעצור

ניהול בלוג עסקי הוא ללא ספק הטקטיקה השיווקית הטובה ביותר לקדם את העסק שלך, במינימום זמן, עלות ו…בלבול מוח. דרך הבלוג העסקי שלך את יכולה לספק לקוראים שלך מידע שיעזור להם להתקדם בקשר ביניכם – לפני, תוך כדי וגם אחרי

להמשך קריאה

כתיבת דף מכירה: כך תיצרי בקלות דף מכירה שיביא לך לקוחות לקורס – צעד אחר צעד

כתיבת דף מכירה היא חלק בלתי נפרד מכל פעילות שיווקית אינטרנטית. נניח שיש לך קורס או סדנה שאת רוצה למכור. הדרך היעילה ביותר לשכנע את האנשים הנכונים לקנות אותם זה דף מכירה שישכנע את התלמידים האידיאליים שלך שהתכנית שלך (או

להמשך קריאה