בלוג דרך התוכן

שיווק ממוקד לקוח: 5 מפתחות זהב לכתיבת תוכן מושך במיוחד שיעזור לכם להפוך הרבה יותר גולשים לרוכשים

שיווק ממוקד לקוח הוא ללא ספק הדבר החשוב ביותר להצלחה בשיווק ולצמיחת העסק, אלא שהרבה מדי משווקים נוטים להתעלם ממנו, ולמקד את התוכן שלהם במותג, במוצרים או בשירותים שהם מציעים, בתקווה שהלקוח יתרשם, יתלהב ויגיע. רק שזה לא קורה… נשמע

להמשך קריאה

מטרות עסקיות: איך להגדיר לכל מכירה מטרה ולהתקדם להשגתה במהירות ובקלות

מטרות עסקיות ברורות ומלהיבות הן תמיד, אבל תמיד, נקודת ההתחלה של כל פעילות שיווקית אפקטיבית. הבעיה היא, שהרבה מדי בעלות ובעלי עסקים עדיין מנהלים את העסק פחות או יותר מיום ליום, בשליפות של “בא לי” ו-“יש לי רעיון”, רק כדי

להמשך קריאה

כתיבת תוכן מושכת: 3 טעויות מיותרות שבגללן התוכן שלכם לא מושך את הלקוחות המתאימים (ומה לעשות במקום)

כתיבת תוכן מושכת היא ההבדל הגדול בין תסכול להצלחה. אמנם יותר ויותר בעלי עסקים מקדמים את העסק שלהם באמצעות תוכן, אך רבים מהם כותבים בלי לעצור ולהבין מה באמת התוכן הדרוש להם, כדי להגיע ללקוחות הנכונים. והתוצאה? השקעה גדולה של

להמשך קריאה

כתיבת תוכן אסטרטגית: 4 התחנות הקריטיות בדרך לתוכן שיוביל אליכם את הלקוחות הנכונים

כתיבת תוכן אסטרטגית היא לא דבר של מה בכך. כן, אני יודעת. המילה “תוכן” היא כל כך כללית, כל כך גדולה, ולפעמים זה נשמע כמו איזו קלישאה משופשפת היטב, שלא לגמרי ברור לכם מה לכם ולה, לא כך? אבל אם

להמשך קריאה

להיות מומחים: כך תהפכו למומחים מובילים בתחומכם בדרך ליותר השפעה ומכירות

להיות מומחים פירושו ליהנות מההערכה, מהאמון ומהסמכות שהיא נחלתם של מומחים ידועי שם בלבד. זוהי גם הדרך היעילה ביותר לבנות קהילה נאמנה ובסיס לקוחות לחיים. ובנוסף, כשאתם נחשבים לאוטוריטה מובילה בתחומכם – יש לכם גם אפשרות לגבות יותר עבור השירותים או המוצרים שלכם, ולעבוד עם הלקוחות

להמשך קריאה

גיוס לידים: איך להפוך כל מאמר לחגיגה של גיוס לידים בדרך למכירה (וגם צ’קליסט מתנה)

גיוס לידים (לקוחות פוטנציאליים הביעו עניין במה שיש לכם להציע) זה החלק החשוב והמשמעותי ביותר בפעילות השיווק. אבל כדי להגיע לשם בצורה נכונה, צריך, תחילה, לייצר את הניראות הדיגיטלית המתאימה, שתמשוך אליכם את הקוראים שיוכלו להפוך ללקוחות פוטנציאליים. נשמע הגיוני

להמשך קריאה

יצירת תוכן: איך ליצור את התוכן שכל כך חשוב להצלחתכם – בצורה עקבית, מהירה ומוכוונת מכירה

יצירת תוכן היא הדרך היעילה ביותר למשוך אליכם תנועה חינמית של לקוחות פוטנציאליים, אבל הצורך ליצור עוד ועוד תוכן כדי להגיע לחשיפה משמעותית ברשת, עלול לשאוב מכם זמן ואנרגיות ולגרום לכם להרגיש מוצפים ואפילו חנוקים… בסוף המאמר יהיו לכם 3 טיפים

להמשך קריאה

משפך המרה: 3 השאלות הלוהטות ששאלו אותי השבוע על משפך המרה (והתשובות שאולי יפתיעו גם אותך בגדול)

משפך המרה שיווקי הוא המקום שבו אנשים שנחשפו לתוכן שלך און ליין, והרגישו שהתוכן שלך תרם להם, או פתר להם בעיה, או פתח להם חלון חדש להתבונן על דברים שהטרידו אותם – מרימים את היד ומבקשים ממך לאפשר להם להגיע

להמשך קריאה

ניהול תוכן דיגיטלי אפקטיבי: 7 ההרגלים של משווקי תוכן אפקטיביים במיוחד

ניהול תוכן דיגיטלי אפקטיבי הוא משימה קריטית שמאתגרת הרבה מאוד בעלי עסקים, והיום יותר מתמיד. מצד אחד, כתיבה והפצה של תוכן בעל ערך היא משימה תובענית שדורשת זמן, מחשבה, יצירתיות ומחויבות. אבל מצד שני, לכולם כבר ברור לגמרי שזוהי הדרך

להמשך קריאה

ניהול תוכן בדיגיטל: 5 הסיבות הקריטיות שבגללן אתם חייבים בלוג עסקי (ולא רק פייסבוק)

ניהול תוכן בדיגיטל מתבסס על יצירת נכסים שיווקיים בבעלותכם, בשליטתכם ובהתאמה מושלמת לצרכים ולרצונות שלכם. הרשתות החברתיות יכולות וצריכות להשתלב בתמהיל, אבל כשאתם מבססים את החשיפה השיווקית של העסק שלכם אך ורק על פייסבוק – אתם עושים טעות ענקית שעלולה

להמשך קריאה