בלוג דרך התוכן

טיפים אסטרטגיים: 5 טיפים מעולים מסיפור יציאת מצרים שיובילו אתכם לעשייה פורצת דרך

טיפים אסטרטגיים הם כלי עזר מעולה לקיצור הדרך להצלחה ולשיפור מהיר של התוצאות העסקיות. ועכשיו, כשלפנינו 7 ימים של חג וחול המועד – אין זמן טוב מזה להיערכות, מחשבה ותכנון קדימה! ומה יוביל אותנו ליציאת מצרים העסקית שלנו – אם

להמשך קריאה

סטוריטלינג משובח: 2 כללי הזהב שיעזרו לכם להפוך כל מסר לסטוריטלינג כובש ומשפיע במיוחד

סטוריטלינג משובח הוא טכניקה יעילה במיוחד להשפעה ושכנוע. זאת הסיבה שיותר ויותר בעלי עסקים מבינים שאם הם רוצים להגיע ולגעת בלקוחות הנכונים, כדאי להם לשלב במסרים שלהם סיפורים. מצד שני, הרבה מדי בעלות ובעלי עסקים לא עושים שימוש בסטוריטלינג, אולי

להמשך קריאה

טיפים מבריקים: כך תתפסו טרמפ על ניקיונות החג כדי לצחצח את המסרים השיווקיים שלכם

טיפים מבריקים לשיווק? בדיוק כך! פסח בפתח, האוויר מלא בניחוחות של חומרי ניקיון ותרסיסי חיטוי, ואם כבר התגייסתם להבריק את החלונות ולרדוף אחר פירורי חמץ חמקנים, אני ממליצה לכם לנצל את המומנטום כדי להיפטר על הדרך גם ממטענים עודפים של מילים

להמשך קריאה

מאמר לפסח: 3 רעיונות לכתיבת מאמר שיווקי לפסח שיעשיר את הלקוחות שלכם בערך גם בחג

כתיבה מאמר לפסח היא הזדמנות להתחבר אל הכאן והעכשיו של החג כדי לשמור על הקשר עם הלקוחות ולהעשיר אותם בעוד ידע מועיל ובעל ערך, גם בין המצה והחרוסת… העניין הוא שבעלות ובעלי עסקים רבים מתקשים למצוא רעיונות לתוכן עכשווי ומיוחד,

להמשך קריאה

משפך שיווקי: 5 טעויות קשות שבגללן המשפך שלכם תקוע (ומה לעשות במקום)

משפך שיווקי הוא התהליך שעוברים אנשים ממצב של גולשים או עוברי אורח אנונימיים ועד להפיכתם ללקוחות משלמים. בעלות ובעלי עסקים רבים מנסים לזרז את התהליך על ידי יצירת כמויות מטורפות של תוכן וג’ינגול מתיש בין ערוצים ורשתות – רק כדי

להמשך קריאה

שיווק ממוקד לקוח: 5 מפתחות זהב לכתיבת תוכן מושך במיוחד שיעזור לכם להפוך הרבה יותר גולשים לרוכשים

שיווק ממוקד לקוח הוא ללא ספק הדבר החשוב ביותר להצלחה בשיווק ולצמיחת העסק, אלא שהרבה מדי משווקים נוטים להתעלם ממנו, ולמקד את התוכן שלהם במותג, במוצרים או בשירותים שהם מציעים, בתקווה שהלקוח יתרשם, יתלהב ויגיע. רק שזה לא קורה… נשמע

להמשך קריאה

מטרות עסקיות: איך להגדיר לכל מכירה מטרה ולהתקדם להשגתה במהירות ובקלות

מטרות עסקיות ברורות ומלהיבות הן תמיד, אבל תמיד, נקודת ההתחלה של כל פעילות שיווקית אפקטיבית. הבעיה היא, שהרבה מדי בעלות ובעלי עסקים עדיין מנהלים את העסק פחות או יותר מיום ליום, בשליפות של “בא לי” ו-“יש לי רעיון”, רק כדי

להמשך קריאה

כתיבת תוכן מושכת: 3 טעויות מיותרות שבגללן התוכן שלכם לא מושך את הלקוחות המתאימים (ומה לעשות במקום)

כתיבת תוכן מושכת היא ההבדל הגדול בין תסכול להצלחה. אמנם יותר ויותר בעלי עסקים מקדמים את העסק שלהם באמצעות תוכן, אך רבים מהם כותבים בלי לעצור ולהבין מה באמת התוכן הדרוש להם, כדי להגיע ללקוחות הנכונים. והתוצאה? השקעה גדולה של

להמשך קריאה

כתיבת תוכן אסטרטגית: 4 התחנות הקריטיות בדרך לתוכן שיוביל אליכם את הלקוחות הנכונים

כתיבת תוכן אסטרטגית היא לא דבר של מה בכך. כן, אני יודעת. המילה “תוכן” היא כל כך כללית, כל כך גדולה, ולפעמים זה נשמע כמו איזו קלישאה משופשפת היטב, שלא לגמרי ברור לכם מה לכם ולה, לא כך? אבל אם

להמשך קריאה

להיות מומחים: כך תהפכו למומחים מובילים בתחומכם בדרך ליותר השפעה ומכירות

להיות מומחים פירושו ליהנות מההערכה, מהאמון ומהסמכות שהיא נחלתם של מומחים ידועי שם בלבד. זוהי גם הדרך היעילה ביותר לבנות קהילה נאמנה ובסיס לקוחות לחיים. ובנוסף, כשאתם נחשבים לאוטוריטה מובילה בתחומכם – יש לכם גם אפשרות לגבות יותר עבור השירותים או המוצרים שלכם, ולעבוד עם הלקוחות

להמשך קריאה