בלוג דרך התוכן

חג סוכות: 5 רעיונות מעשיים שיעזרו לך למנף את חוויות החג לתוכן שקוראים אוהבים

חג סוכות שסוגר את חגי תשרי מציב בפני כולנו אתגר כפול: גם לתזרים המזומנים של העסק – ששעות הפעילות וההכנסה שלו מצטמצמות משמעותית בגלל החגים הנושקים זה לזה, כמעט ללא ימי עבודה ביניהם, וגם לנוכחות השיווקית, שדורשת זמן, מחויבות והשקעה,

להמשך קריאה

ניהול בלוג עסקי: 5 רעיונות זמינים לניהול בלוג עסקי עם תוכן שיגרום לקוראים הנכונים לך לעצור

ניהול בלוג עסקי הוא ללא ספק הטקטיקה השיווקית הטובה ביותר לקדם את העסק שלך, במינימום זמן, עלות ו…בלבול מוח. דרך הבלוג העסקי שלך את יכולה לספק לקוראים שלך מידע שיעזור להם להתקדם בקשר ביניכם – לפני, תוך כדי וגם אחרי

להמשך קריאה

כתיבת דף מכירה: כך תיצרי בקלות דף מכירה שיביא לך לקוחות לקורס – צעד אחר צעד

כתיבת דף מכירה היא חלק בלתי נפרד מכל פעילות שיווקית אינטרנטית. נניח שיש לך קורס או סדנה שאת רוצה למכור. הדרך היעילה ביותר לשכנע את האנשים הנכונים לקנות אותם זה דף מכירה שישכנע את התלמידים האידיאליים שלך שהתכנית שלך (או

להמשך קריאה

תקופת החגים: איך למנף את חודש החגים לתוכן ייחודי שיחזק את הקשר עם הלקוחות

תקופת החגים שמחכה לכולנו מעכשיו ועד כמעט סוף אוקטובר מעוררת אצל בעלי עסקים רבים חשש שהם עומדים להיעלם מהרדאר של הלקוחות, ושכל המאמצים שהושקעו לאורך השנה בשיווק העסק ובבניית קשר עם הלקוחות – יתאיידו יחד עם הגפילטעפיש של יום כיפור

להמשך קריאה

כתיבת תוכן בקיץ: איך לשמור על חשיפה אפקטיבית מול הלקוחות גם כשאין לכם זמן

כתיבת תוכן בחום יולי-אוגוסט היא לא דבר מובן מאליו. הקייטנות הסתיימו. הילדים בבית. הלחות גומרת לכם את האנרגיות… אם יש לכם רגע של זמן לעצמכם – אולי כדאי לנצל את ההזדמנות ולזחול למקלחת… ומצד שני, התוכן שלכם הוא העסק שלכם

להמשך קריאה

נושאים לכתיבת תוכן: איך להרחיב את מעגל התוכן כדי לכתוב עוד ועוד מאמרים בקלות

נושאים לכתיבת תוכן הוא אחד האתגרים שמעסיקים בעלי עסקים רבים שרוצים לשווק את העסק שלהם באמצעות תוכן. למען האמת, הרבה מאוד בעלות ובעלי עסקים חיים בתחושה שהתחום שבו הם עוסקים לא מספק נושאים לכתיבת תוכן, והם מסתובבים בעולם מתוסכלים ואפילו

להמשך קריאה

מה ההבדל בין תוכן לשיווק באמצעות תוכן: ולמה זה מה שישפיע בענק על התוצאות העסקיות שלכם

מה ההבדל בין תוכן לשיווק באמצעות תוכן? זוהי אחת השאלות שעדיין עומדות בין בעלי עסקים רבים לבין כתיבת תוכן שבאמת יעזור להם למשוך יותר לקוחות משלמים ולהגדיל משמעות את ההכנסות. הקלישאה הכי שחוקה בעולם השיווק הדיגיטלי היא המשפט המפורסם שטבע

להמשך קריאה

סטוריטלינג משובח: 2 כללי זהב שיעזרו לכם להפוך כל סיפור לסטוריטלינג כובש ומשפיע במיוחד

סטוריטלינג משובח הוא טכניקה יעילה להשפעה ושכנוע. זאת הסיבה שיותר ויותר בעלי עסקים מבינים שאם הם רוצים להגיע ולגעת בלקוחות הנכונים, כדאי להם לשלב במסרים שלהם סיפורים. את העניין הזה הבינו גם בפייסבוק, וזה מה שהוביל אותם לפתח את הפיצ’ר

להמשך קריאה

ניהול תוכן חכם: 5 טריקים מופלאים שיכפילו את קצב הכתיבה שלכם (כדי להגיע יותר מהר ליותר לקוחות)

ניהול תוכן חכם פירושו בין היתר: הכפלה של קצב הכתיבה וכתיבה קלה ומהירה, כדי להפיק מהתוכן את מקסימום התועלת במינימום זמן. כשכתיבת תוכן היא חלק קריטי של הפעילות העסקית, וכשכמות המשימות היומית עולה בקצב מטורף, יותר ויותר בעלי עסקים מחפשים

להמשך קריאה

ניהול תוכן שוטף: 5 היתרונות שיהפכו את התוכן שלכם לאיש המכירות המוביל בעסק

ניהול תוכן שוטף, שמתבסס על תשתית תוכן בנויה קומה על גבי קומה, חוסך זמן, מיעל את העבודה, ומוביל להרבה יותר תוצאות בהרבה פחות מאמץ. וכן, אם תשאלו את סת’ גודין, הגורו המוביל של השיווק בתקופתנו, ניהול תוכן הוא בעצם השיווק

להמשך קריאה