בלוג דרך התוכן

להיות מומחים: איך להפוך למומחים מובילים בתחומכם ולבנות לעצמכם מוניטין חיובי

להיות מומחים פירושו ליהנות מההערכה, מהאמון ומהסמכות שהיא נחלתם של מומחים ידועי שם בלבד. זוהי גם הדרך היעילה ביותר לבנות קהילה נאמנה ובסיס לקוחות לחיים. ובנוסף, כשאתם נחשבים לאוטוריטה מובילה בתחומכם – יש לכם גם אפשרות לגבות יותר עבור השירותים או המוצרים שלכם, ולעבוד עם הלקוחות

להמשך קריאה

תכנית תוכן אסטרטגית חודשית: כך תתכננו תוכן תומך מכירות לחודש נובמבר (ולא רק)

תכנית תוכן אסטרטגית חודשית שתומכת ביעדי המכירה, היא הכלי היעיל ביותר שיוביל אליכם את האנשים הנכונים כדי להפוך אותם ללקוחות משלמים ולעזור לכם לעמוד ביעד המכירה החודשי שהגדרתם לעצמכם. אז אם אתם בעלי עסקים שכבר מבססים את הפעילות השיווקית שלהם על

להמשך קריאה

משפך תוכן שיווקי: איך לבנות משפך ראשון בעסק ולהפוך לידים ללקוחות משלמים במהירות

משפך תוכן שיווקי בעסק מאפשר לכם להגיע לאנשים הנכונים ולהפוך אותם ללקוחות משלמים – בצורה יציבה, מתוכננת ומהירה ובאופן אוטומטי.  אז… אם גיוס הלקוחות שלכם מתבסס בעיקר על טפטופי הפניות מפה לאוזן, ואם הפעילות השיווקית שלכם מתבססת בעיקר על פוסטים בפייסבוק,

להמשך קריאה

תכנון תוכן אסטרטגי: 5 המרכיבים הקריטיים שבזכותם תכתבו יותר מהר והרבה יותר מדויק

תכנון תוכן אסטרטגי אפקטיבי יאפשר לכם לכתוב תוכן הרבה יותר בקלות ויעזור לכם להפוך הרבה יותר לידים ללקוחות משלמים, אם תקפידו לשלב בו את 5 המרכיבים הקריטיים שיעשו את ההבדל.  כי אם אתם עדיין ניגשים לכתיבת תוכן עם סימני שאלה

להמשך קריאה

כתיבת תוכן בקלות: איך להתניע מחדש את שגרת הכתיבה לשיווק העסק ולסיים את 2018 עם יותר לקוחות

כתיבת תוכן בקלות היא אחד האתגרים הגדולים של בעלי עסקים עצמאים בכל העולם, שנדרשים לכתוב תוכן לשיווק העסק כחלק מהפעילות העסקית השוטפת שלהם. כתיבת תוכן מאתגרת במיוחד אחרי תקופות של התרחקות, כמו חגים או חופשה, ונדרשת פעילות מיוחדת כדי לחזור

להמשך קריאה

לבנות משפך שיווקי: 4 הקלפים המנצחים של השיווק שיעזרו לכם לסגור את 2018 עם הרבה יותר לקוחות והכנסות!

לבנות משפך שיווקי זאת המשימה החשובה ביותר של בעלי עסקים שכותבים ומפיצים תוכן לשיווק העסק אבל מרגישים שמשהו תקוע להם בין פעילות הכתיבה וההפצה לבין הפיכת הקוראים והלידים ללקוחות משלמים. אז אם גם אתם מרגישים שקצת הלכתם לאיבוד בדרך למכירה

להמשך קריאה

תקופת החגים: איך למנף את חודש החגים לתוכן ייחודי שיחזק את הקשר עם הלקוחות

תקופת החגים שמחכה לכולנו מעכשיו ועד תחילת אוקטובר מעוררת אצל בעלי עסקים רבים חשש שהם עומדים להיעלם מהרדאר של הלקוחות, ושכל המאמצים שהושקעו לאורך השנה בשיווק העסק ובבניית קשר עם הלקוחות – יתאיידו יחד עם הגפילטעפיש של יום כיפור והבילויים

להמשך קריאה

אגרת ברכה לראש השנה: איך לכתוב ברכה מיוחדת לראש השנה שתזרים לכם לקוחות כל השנה 

אגרת ברכה לראש השנה, זוכרים? עוד מנהג אהוב שהיה חלק בלתי נפרד מהעידן הטרום-דיגיטלי של כולנו, יחד עם הזהבים ויונות השלום, ונעלם כמעט לגמרי מאז שהתקשורת הבינאישית שלנו עברה לאימייל ולפייסבוק. נשמע מוכר? האם גם אתם נהגתם בעבר לקנות או להדפיס

להמשך קריאה

חשיפה אפקטיבית: למה אני לא באינסטגרם וגם אתם קרוב לוודאי לא באמת צריכים להיות שם (ואיפה כן)

חשיפה אפקטיבית היא מפתח הזהב להצלחה בשיווק דיגיטלי והשיקול החשוב ביותר שאמור להנחות את כל פעילות השיווק שלכם. יותר ויותר בעלי עסקים, בכל העולם, בכל נישה ובכל גודל, כבר מבינים שהדרך היעילה והזולה ביותר להגיע ללקוחות פוטנציאליים היא באמצעות כתיבה

להמשך קריאה

איך לנטרל את המבקר הפנימי ולזרום עם כתיבת התוכן בכיף

איך לנטרל את המבקר הפנימי ולזרום עם כתיבת התוכן ממש בכיף (שזה אומר לעולם לא להיתקע יותר עם כאב בטן ובלאקאאוט מול המסך הריק) – זאת אחת השאלות הכי מאתגרות שבהן נתקלים בעלי עסקים שכותבים תוכן לשיווק העסק. האם גם לכם

להמשך קריאה