בלוג דרך התוכן

גיוס לידים: איך להפוך כל מאמר לחגיגה של גיוס לידים בדרך למכירה (וגם צ’קליסט מתנה)

גיוס לידים (לקוחות פוטנציאליים הביעו עניין במה שיש לכם להציע) זה החלק החשוב והמשמעותי ביותר בפעילות השיווק. אבל כדי להגיע לשם בצורה נכונה, צריך, תחילה, לייצר את הניראות הדיגיטלית המתאימה, שתמשוך אליכם את הקוראים שיוכלו להפוך ללקוחות פוטנציאליים. נשמע הגיוני

להמשך קריאה

משפך המרה: 3 השאלות הלוהטות ששאלו אותי השבוע על משפך המרה (והתשובות שאולי יפתיעו גם אותך בגדול)

משפך המרה שיווקי הוא המקום שבו אנשים שנחשפו לתוכן שלך און ליין, והרגישו שהתוכן שלך תרם להם, או פתר להם בעיה, או פתח להם חלון חדש להתבונן על דברים שהטרידו אותם – מרימים את היד ומבקשים ממך לאפשר להם להגיע

להמשך קריאה

ניהול תוכן דיגיטלי אפקטיבי: 7 ההרגלים של משווקי תוכן אפקטיביים במיוחד

ניהול תוכן דיגיטלי אפקטיבי הוא משימה קריטית שמאתגרת הרבה מאוד בעלי עסקים, והיום יותר מתמיד. מצד אחד, כתיבה והפצה של תוכן בעל ערך היא משימה תובענית שדורשת זמן, מחשבה, יצירתיות ומחויבות. אבל מצד שני, לכולם כבר ברור לגמרי שזוהי הדרך

להמשך קריאה

ניהול תוכן בדיגיטל: 5 הסיבות הקריטיות שבגללן אתם חייבים בלוג עסקי (ולא רק פייסבוק)

ניהול תוכן בדיגיטל מתבסס על יצירת נכסים שיווקיים בבעלותכם, בשליטתכם ובהתאמה מושלמת לצרכים ולרצונות שלכם. הרשתות החברתיות יכולות וצריכות להשתלב בתמהיל, אבל כשאתם מבססים את החשיפה השיווקית של העסק שלכם אך ורק על פייסבוק – אתם עושים טעות ענקית שעלולה

להמשך קריאה

תקשורת והשפעה: 3 השלבים של מודל התקשורת שיאפשרו לכם (גם) למכור קרח לאסקימוסים

תקשורת והשפעה הן חלק בלתי נפרד מהחיים, ובוודאי ממפגש בין אנשים בהקשרים של שיווק ומכירה און ליין, שבהם אנחנו משתמשים בכתיבה שיווקית כדי להוביל יותר קוראים לרכישה. כאשר שיווק הוא כל הפעולות שאנחנו עושים בדרך להוביל את הלקוחות הפוטנציאליים שלנו

להמשך קריאה

כתיבת תוכן בקלות: איך להתניע מחדש את שגרת הכתיבה לשיווק העסק ולסיים את 2020 עם יותר לקוחות

כתיבת תוכן לשיווק העסק היא אחד האתגרים הגדולים של בעלי עסקים עצמאים בכל העולם, שנדרשים לכתוב תוכן לשיווק העסק כחלק מהפעילות העסקית השוטפת שלהם. כתיבת תוכן מאתגרת במיוחד אחרי תקופות של התרחקות, כמו חגים או חופשה, וכמו מגיפה או סגר

להמשך קריאה

אחסון אתרים: אחסון בשרת ישראלי – למה זה כדאי? (רמז: לוקיישן, לוקיישן, לוקיישן)

אחסון אתרים הוא חלק בלתי נפרד מכל פעילות אינטרנטית. כמו שאמר מרשל מקלוהן כבר לפני הרבה שנים, האינטרנט הפך את העולם לכפר גלובלי קטן, שאין בו משמעות למרחק. בקליק אחד אנחנו יכולים לדבר עם מישהו בקצה השני של העולם, לקרוא

להמשך קריאה

עבודה מהבית: איך להצליח להתמקד ולהתקדם במשימות למרות כל הפיתויים והסחות הדעת שיש בבית 

עבודה מהבית הייתה אחת ההחלטות הכי חכמות שלקחתי כשיצאתי לעצמאות. אחרי שנים של פקקים כל הדרך מהרצליה למערכת בתל אביב ובחזרה, לא הייתה מאושרת ממני לקום בבוקר, לעלות על אל”ף, כולל איפור ונעלים, ולרדת קומה אל חדר העבודה (או להתגלגל

להמשך קריאה

משפך תוכן שיווקי: איך לבנות משפך ראשון בעסק ולהפוך לידים ללקוחות משלמים במהירות

משפך תוכן שיווקי בעסק מאפשר לכם להגיע לאנשים הנכונים ולהפוך אותם ללקוחות משלמים – בצורה יציבה, מתוכננת ומהירה ובאופן אוטומטי.  אז… אם גיוס הלקוחות שלכם מתבסס בעיקר על טפטופי הפניות מפה לאוזן, ואם הפעילות השיווקית שלכם מתבססת בעיקר על פוסטים בפייסבוק,

להמשך קריאה

שיווק בזמן משבר: 2 העצות שיאפשרו לך לשמור על העסק ולצאת מהמשבר מחוזקת 

שיווק בזמן משבר הוא אתגר שמעסיק בימים אלה בעלות (ובעלי) עסקים רבים, בישראל ובעולם. האם גם את תוהה בימים אלה איך לשווק את העסק שלך בימים של אי ודאות, סגר וילדים בבית, בלי להישמע “חסרת רגישות” או סתם “לא מחוברת”?

להמשך קריאה