בלוג דרך התוכן

תכנון תוכן אסטרטגי: 5 המרכיבים הקריטיים שבזכותם תכתבו יותר מהר והרבה יותר מדויק

תכנון תוכן אסטרטגי אפקטיבי יאפשר לכם לכתוב תוכן הרבה יותר בקלות ויעזור לכם להפוך הרבה יותר לידים ללקוחות משלמים, אם תקפידו לשלב בו את 5 המרכיבים הקריטיים שיעשו את ההבדל.  כי אם אתם עדיין ניגשים לכתיבת תוכן עם סימני שאלה

להמשך קריאה

כתיבת תוכן בקלות: איך להתניע מחדש את שגרת הכתיבה לשיווק העסק ולסיים את 2018 עם יותר לקוחות

כתיבת תוכן בקלות היא אחד האתגרים הגדולים של בעלי עסקים עצמאים בכל העולם, שנדרשים לכתוב תוכן לשיווק העסק כחלק מהפעילות העסקית השוטפת שלהם. כתיבת תוכן מאתגרת במיוחד אחרי תקופות של התרחקות, כמו חגים או חופשה, ונדרשת פעילות מיוחדת כדי לחזור

להמשך קריאה

לבנות משפך שיווקי: 4 הקלפים המנצחים של השיווק שיעזרו לכם לסגור את 2018 עם הרבה יותר לקוחות והכנסות!

לבנות משפך שיווקי זאת המשימה החשובה ביותר של בעלי עסקים שכותבים ומפיצים תוכן לשיווק העסק אבל מרגישים שמשהו תקוע להם בין פעילות הכתיבה וההפצה לבין הפיכת הקוראים והלידים ללקוחות משלמים. אז אם גם אתם מרגישים שקצת הלכתם לאיבוד בדרך למכירה

להמשך קריאה

אגרת ברכה לראש השנה: איך לכתוב ברכה מיוחדת לראש השנה שתזרים לכם לקוחות כל השנה 

ברכה לראש השנה, זוכרים? עוד מנהג אהוב שהיה חלק בלתי נפרד מהעידן הטרום-דיגיטלי של כולנו, יחד עם הזהבים ויונות השלום, ונעלם כמעט לגמרי מאז שהתקשורת הבינאישית שלנו עברה לאימייל ולפייסבוק. נשמע מוכר? האם גם אתם נהגתם בעבר לקנות או להדפיס

להמשך קריאה

חשיפה אפקטיבית: למה אני לא באינסטגרם וגם אתם קרוב לוודאי לא באמת צריכים להיות שם (ואיפה כן)

חשיפה אפקטיבית היא מפתח הזהב להצלחה בשיווק דיגיטלי והשיקול החשוב ביותר שאמור להנחות את כל פעילות השיווק שלכם. יותר ויותר בעלי עסקים, בכל העולם, בכל נישה ובכל גודל, כבר מבינים שהדרך היעילה והזולה ביותר להגיע ללקוחות פוטנציאליים היא באמצעות כתיבה

להמשך קריאה

איך לנטרל את המבקר הפנימי ולזרום עם כתיבת התוכן בכיף

איך לנטרל את המבקר הפנימי ולזרום עם כתיבת התוכן ממש בכיף (שזה אומר לעולם לא להיתקע יותר עם כאב בטן ובלאקאאוט מול המסך הריק) – זאת אחת השאלות הכי מאתגרות שבהן נתקלים בעלי עסקים שכותבים תוכן לשיווק העסק. האם גם לכם

להמשך קריאה

כתיבת תוכן: איך לכתוב תוכן בקלות גם אם אתם מאמינים שאתם לא יודעים לכתוב

כתיבת תוכן היא ללא ספק המיומנות העסקית החשובה ביותר להצלחת העסק בעידן הדיגיטלי, אלא שעדיין יש בעלי עסקים שמסרבים לקחת אחריות וטוענים בתוקף שהם לא יודעים לכתוב… למען האמת, זהו אחד המשפטים שחוזרים על עצמם כמעט בכל שיחה שלי עם

להמשך קריאה

פרפקציוניזם: המיתוס הכי מעצבן שתוקע את השיווק שלכם ואיך להתגבר עליו אחת ולתמיד

פרפקציוניזם הוא אחד הדברים הכי מתסכלים והכי תוקעים שחווים בעלי עסקים, שמנסים לג’נגל בסביבה הדיגיטלית עתירת הערוצים והאפשרויות, ומרגישים שהם לא מספיק טובים… מיתוסים הם צרה-צרורה. הם שייכים למשפחת האמונות המגבילות והפרדיגמות השגויות שמנהלות רבים מאיתנו, שכולם ביחד חוסמים אותנו,

להמשך קריאה

קיצורי דרך: 5 קיצורי דרך מדליקים לתוכן שיעזור לכם להתחבר ללקוחות בלי להזיע

קיצורי דרך לכתיבה והפצה של תוכן הם הא”ב של כל פעילות תוכן אפקטיבית שמאפשרת להמשיך לשווק גם (בין היתר) כשחום יולי-אוגוסט מהביל בחוץ, הילדים רובצים בבית, והלקוחות שלכם מג’נגלים בין הבית לעסק בהישרדות קיצית, בדיוק כמותכם… מה זה אומר על

להמשך קריאה

סטוריטלינג: איך להפוך כל סיפור מהחיים למאמר שיווקי מעצים (ונוסחה לקיצור דרך)

סטוריטלינג היא הטכניקה היעילה ביותר ליצור את החיבה הדרושה לקידום החלטת הקנייה של הצרכנים. ואיך זה קשור אליכם? הילדים בבית וקשה לכם למצוא זמן לשיווק? מרגישים שאתם נקרעים בין הרצון ליהנות עם המשפחה לבין המחויבות לעסק? איך ליצור תוכן שיווקי

להמשך קריאה