בלוג דרך התוכן

ניהול תוכן אפקטיבי: 5 צעדים לפעילות תוכן מושכת לקוחות בחזרה לשגרת העשייה השיווקית

ניהול תוכן אפקטיבי קשור בצורה ישירה לשגרת עבודה יומיומית של כתיבת תוכן לשיווק העסק. אלא ש-7 ימים של פסח, אבק מצות וריצות מאירוח לאירוח – יכולים בקלות להכניס כל מוח כותב לקומה. הוסיפו לזה את המתוקים של המימונה ועוד 4

להמשך קריאה

טיפים לשיווק: 5 טיפים מעולים מסיפור יציאת מצרים שיובילו אתכם לפריצת דרך עסקית

טיפים לשיווק הם דרך מעולה לקיצור הדרך להצלחה ולשיפור מהיר של התוצאות, אז קבלו 5 טיפים מסיפור יציאת מצרים שיעזרו לכם בדרך לפריצת הדרך העסקית שלכם. אפשר לשחק לא מעט עם מלים במעבר מהחמץ – שמסמל לעת מצוא את החמצמצות

להמשך קריאה

רעיונות לכתיבת תוכן: 5 רעיונות שיעזרו לכם למנף את חופשת הפסח לתוכן מושך לקוחות

רעיונות לכתיבת תוכן זה אחד השלבים היותר מאתגרים בתהליך השיווק באמצעות תוכן, שתוקע לא מעט בעלי עסקים. נשמע מוכר? האם גם אתם מחפשים רעיונות לכתיבת תוכן ומרגישים אבודים ואפילו מיואשים? בתקופות של חגים הייאוש אפילו מתגבר, כי כשהעסק סגור –

להמשך קריאה

שיווק באמצעות תוכן: 12 דברים שליל הסדר מלמד אותנו על שיווק באמצעות תוכן (ואיך נצא ממנו הרבה יותר ממוקדים)

שיווק באמצעות תוכן הוא היום האסטרטגיה היעילה ביותר עבור עסקים, בכל גודל ובכל נישה, לצאת מעבדות לחירות עסקית, וכדי שיהיה אפקטיבי – יש להקפיד על הכללים וסדר הפעולות הנכון. כך גם ליל הסדר. כל כל מרכיבי הסדר נמצאים אתנו כל

להמשך קריאה

כתיבת מאמר שיווקי: איך לכתוב מאמר קצר ולעניין (ולמה זה מה שיביא לכם יותר לקוחות)

כתיבת מאמר שיווקי היא אחת הטכניקות היעילות ביותר למשוך קוראים לאתר ולהכניס אותם לתוך המשפך השיווקי בדרך להפוך אותם ללקוחות משלמים. העניין הוא, שבעלי עסקים רבים מאמינים שרק מאמרים ארוכים ומעמיקים יעשו עבורם את העבודה השיווקית, ובגלל שארוך ומעמיק הוא

להמשך קריאה

פרסונה צרכנית: איך לכתוב את התוכן שיזרים לכם בדיוק את הלקוחות שאתם רוצים – על סטרואידים

פרסונה צרכנית היא הטקטיקה השיווקית היעילה ביותר לכתיבת תוכן ממוקד לקוחות, שתפקידה לעזור לכם למשוך בדיוק את הלקוחות שאתם רוצים. ולמה זה חשוב? האם קורה לכם שאתם כותבים תוכן לשיווק העסק אבל אתם מרגישים שאתם מדברים בחלל ריק? אולי זה פוסט

להמשך קריאה

סיפור מותג: 5 כללי אצבע לסיפור מותג אפקטיבי במיוחד שיחבר את הקוראים לעסק שלכם ישר מהלב

סיפור מותג הוא הווריאציה השיווקית לדרך העתיקה והעמוקה ביותר שבה בני אדם מתקשרים ומבינים זה את זה – סיפורים. איכשהו, כשאנחנו מדברים על מותגים – נדמה לנו שהם חסרי סיפורים וקולם אינו נשמע. טעות! כבעלי עסקים שמשווקים את המותגים שלהם

להמשך קריאה

ניהול תוכן אסטרטגי: למה כל כך חשוב להגדיר את קהל המטרה ואיך להפוך אותו ללקוח מהחלומות

ניהול תוכן אסטרטגי מתחיל תמיד בהגדרת קהל המטרה ובדיוק הלקוח האידיאלי שמייצג אותו. בלי זה – אין טעם לכתוב אף מילה הדבר החשוב ביותר בכל פעילות שיווקית, ועל אחת כמה וכמה כשאתם מדברים על שיווק באמצעות תוכן, או שיווק דיגיטלי,

להמשך קריאה

יום האישה: לחגוג את יום האישה הבינלאומי בלי לדרוך על גברים בדרך?תנסו!

יום האישה הבינלאומי, הוא היום שבו התקשורת מתמלאת בסיפורים על נשים. חלקם מספר על מצליחניות, שפרצו את תקרת הזכוכית והגיעו לעמדות מפתח; אחרים מספרים על שורדות ומחלימות, ועל פורצות דרך ולוחמות. זה יום שבו מתגמד הכיסוי התקשורתי בענייני המין הגברי,

להמשך קריאה

כתיבת תוכן: איך עזרתי ליעל למשוך 2,550 קוראים לאתר בפחות משעתיים (ואני יכולה ללמד גם אתכם)

כתיבת תוכן היא הדרך היעילה ביותר למשוך לאתר לקוחות פוטנציאליים ולבנות את הקשר הנכון שיהפוך אותם מקוראים ללקוחות משלמים. יחד עם זאת, כדי שהתוכן באמת יעשה את העבודה, הוא חייב לעמוד בכמה כללים בסיסיים אך קריטיים של שיווק באמצעות תוכן:

להמשך קריאה