בלוג דרך התוכן

כתיבת תוכן: איך לכתוב תוכן בקלות גם אם אתם מאמינים שאתם לא יודעים לכתוב

כתיבת תוכן היא ללא ספק המיומנות העסקית החשובה ביותר להצלחת העסק בעידן הדיגיטלי, אלא שעדיין יש בעלי עסקים שמסרבים לקחת אחריות וטוענים בתוקף שהם לא יודעים לכתוב… למען האמת, זהו אחד המשפטים שחוזרים על עצמם כמעט בכל שיחה שלי עם

להמשך קריאה

פרפקציוניזם: המיתוס הכי מעצבן שתוקע את השיווק שלכם ואיך להתגבר עליו אחת ולתמיד

פרפקציוניזם הוא אחד הדברים הכי מתסכלים והכי תוקעים שחווים בעלי עסקים, שמנסים לג’נגל בסביבה הדיגיטלית עתירת הערוצים והאפשרויות, ומרגישים שהם לא מספיק טובים… מיתוסים הם צרה-צרורה. הם שייכים למשפחת האמונות המגבילות והפרדיגמות השגויות שמנהלות רבים מאיתנו, שכולם ביחד חוסמים אותנו,

להמשך קריאה

קיצורי דרך: 5 קיצורי דרך מדליקים לתוכן שיעזור לכם להתחבר ללקוחות בלי להזיע

קיצורי דרך לכתיבה והפצה של תוכן הם הא”ב של כל פעילות תוכן אפקטיבית שמאפשרת להמשיך לשווק גם (בין היתר) כשחום יולי-אוגוסט מהביל בחוץ, הילדים רובצים בבית, והלקוחות שלכם מג’נגלים בין הבית לעסק בהישרדות קיצית, בדיוק כמותכם… מה זה אומר על

להמשך קריאה

סטוריטלינג: איך להפוך כל סיפור מהחיים למאמר שיווקי מעצים (ונוסחה לקיצור דרך)

סטוריטלינג היא הטכניקה היעילה ביותר ליצור את החיבה הדרושה לקידום החלטת הקנייה של הצרכנים. ואיך זה קשור אליכם? הילדים בבית וקשה לכם למצוא זמן לשיווק? מרגישים שאתם נקרעים בין הרצון ליהנות עם המשפחה לבין המחויבות לעסק? איך ליצור תוכן שיווקי

להמשך קריאה

חשיפה דיגיטלית: 5 מפתחות הזהב הסודיים לחשיפה דיגיטלית אפקטיבית באמת

חשיפה דיגיטלית היא מילת המפתח בדרך להגיע ליותר לקוחות שמתאימים לכם, כדי להפוך אותם ללקוחות משלמים ולהגדיל את ההכנסות בעסק. נוכחות אפקטיבית ברשת – היא נוכחות שמשלבת בצורה מתוחכמת בין ערוצי שיווק חברתיים, כמו: פייסבוק, לבין נכסים שיווקיים שנמצאים בבעלותכם

להמשך קריאה

ספירלה שיווקית: איך בונים ספירלה שיווקית אוטומטית שמזרימה עוד לקוחות ועוד הכנסות בצורה שיטתית ויציבה

ספירלה שיווקית היא דרך סופר אפקטיבית לשיווק מבוסס תוכן, שיזרים לכם לקוחות משלמים בצורה שיטתית ויציבה ויאפשר לכם להגדיל משמעותית את ההכנסות בעסק. דמיינו לעצמם שהייתם יכולים לכתוב את כל התוכן הדרוש לכם לקידום המשפך השיווקי בעסק, ואז לתזמן אותו

להמשך קריאה

המשפך השיווקי: איך מזרימים לקוחות חדשים לעסק בעזרת תוכן ויוצרים משפך שיווקי אפקטיבי

המשפך השיווקי הוא הכלי היעיל ביותר בעידן הדיגיטלי כדי למשוך לעסק לקוחות חדשים ולהגדיל את ההכנסות, והוא מתבסס לכל אורכו על 4 סוגים שונים של תוכן שכל עסק חייב לשלב בתמהיל השיווקי כדי להצליח. כולם כבר יודעים שכתיבה והפצה של

להמשך קריאה

לשים את הלקוח במרכז: איך לכתוב תוכן ממוקד שהופך קוראים ללקוחות מרוצים

לשים את הלקוח במרכז – זאת המיומנות הכי קריטית בשיווק הדיגיטלי, והיא הגורם האחד המשפיע ביותר על היכולת שלכם למשוך את הקהל הנכון, לגרום לו לרצות להתחבר אליכם ולהפוך אותו ללקוחות משלמים ומרוצים.   השאלה הגדולה היא כמובן, מה פירוש

להמשך קריאה

תכנון תוכן אפקטיבי: 9 טיפים לתכנון התוכן שלכם לקראת המחצית השנייה של שנת 2018

תכנון תוכן אפקטיבי הוא ללא ספק הדבר האחד המשמעותי ביותר שיוביל את העסק שלכם לסגירה מוצלחת ורווחית של שנת 2018. גם אם קשה להאמין… המחצית השנייה של השנה כבר עומדת ממש בפתח, ואם גם אתם, כמו 93% מהעסקים בעולם, מייצרים

להמשך קריאה

אתר אינטרנט: 10 הדיברות לאתר אינטרנט שמייצר לקוחות משלמים

אתר אינטרנט הוא ללא ספק הכלי השיווקי החשוב ביותר בעולם הדיגיטלי והחוליה הראשונה בכל פעילות שיווקית אפקטיבית. ככל שהאלגוריתם של פייסבוק בועט בדלי של עצמו ומגדיר מחדש את גבולות הוויראליות האורגנית (החינמית) ההולכת ומצטמצמת של הנוכחות ברשת החברתית (שלא לדבר

להמשך קריאה