בלוג דרך התוכן

חשיפה דיגיטלית: 5 מפתחות הזהב הסודיים לחשיפה דיגיטלית אפקטיבית באמת

חשיפה דיגיטלית היא מילת המפתח בדרך להגיע ליותר לקוחות שמתאימים לכם, כדי להפוך אותם ללקוחות משלמים ולהגדיל את ההכנסות בעסק. נוכחות אפקטיבית ברשת – היא נוכחות שמשלבת בצורה מתוחכמת בין ערוצי שיווק חברתיים, כמו: פייסבוק, לבין נכסים שיווקיים שנמצאים בבעלותכם

להמשך קריאה

ספירלה שיווקית: איך בונים ספירלה שיווקית אוטומטית שמזרימה עוד לקוחות ועוד הכנסות בצורה שיטתית ויציבה

ספירלה שיווקית היא דרך סופר אפקטיבית לשיווק מבוסס תוכן, שיזרים לכם לקוחות משלמים בצורה שיטתית ויציבה ויאפשר לכם להגדיל משמעותית את ההכנסות בעסק. דמיינו לעצמם שהייתם יכולים לכתוב את כל התוכן הדרוש לכם לקידום המשפך השיווקי בעסק, ואז לתזמן אותו

להמשך קריאה

המשפך השיווקי: איך מזרימים לקוחות חדשים לעסק בעזרת תוכן ויוצרים משפך שיווקי אפקטיבי

המשפך השיווקי הוא הכלי היעיל ביותר בעידן הדיגיטלי כדי למשוך לעסק לקוחות חדשים ולהגדיל את ההכנסות, והוא מתבסס לכל אורכו על 4 סוגים שונים של תוכן שכל עסק חייב לשלב בתמהיל השיווקי כדי להצליח. כולם כבר יודעים שכתיבה והפצה של

להמשך קריאה

לשים את הלקוח במרכז: איך לכתוב תוכן ממוקד שהופך קוראים ללקוחות מרוצים

לשים את הלקוח במרכז – זאת המיומנות הכי קריטית בשיווק הדיגיטלי, והיא הגורם האחד המשפיע ביותר על היכולת שלכם למשוך את הקהל הנכון, לגרום לו לרצות להתחבר אליכם ולהפוך אותו ללקוחות משלמים ומרוצים.   השאלה הגדולה היא כמובן, מה פירוש

להמשך קריאה

תכנון תוכן אפקטיבי: 9 טיפים לתכנון התוכן שלכם לקראת המחצית השנייה של שנת 2018

תכנון תוכן אפקטיבי הוא ללא ספק הדבר האחד המשמעותי ביותר שיוביל את העסק שלכם לסגירה מוצלחת ורווחית של שנת 2018. גם אם קשה להאמין… המחצית השנייה של השנה כבר עומדת ממש בפתח, ואם גם אתם, כמו 93% מהעסקים בעולם, מייצרים

להמשך קריאה

אתר אינטרנט: 10 הדיברות לאתר אינטרנט שמייצר לקוחות משלמים

אתר אינטרנט הוא ללא ספק הכלי השיווקי החשוב ביותר בעולם הדיגיטלי והחוליה הראשונה בכל פעילות שיווקית אפקטיבית. ככל שהאלגוריתם של פייסבוק בועט בדלי של עצמו ומגדיר מחדש את גבולות הוויראליות האורגנית (החינמית) ההולכת ומצטמצמת של הנוכחות ברשת החברתית (שלא לדבר

להמשך קריאה

רעיונות לכתיבת תוכן: 5 רעיונות מדליקים לתוכן לכבוד חג השבועות (שלקוחות ישמחו לקרוא)

רעיונות לכתיבת תוכן זה אחד האתגרים היותר מלחיצים של בעלי עסקים ומשווקים שהחליטו להשתלב באסטרטגיה המובילה של כתיבת תוכן.   הפחד הגדול שלהם הוא, שיום אחד, ככה פתאום, ייגמרו להם הרעיונות ולא יהיו להם יותר נושאים לכתוב עליהם… אחרי שכולם כבר

להמשך קריאה

פנייה בעברית: איך לכתוב בעברית מסר בונה קשר שפונה גם לנשים וגם לגברים

פנייה בעברית גם לנשים וגם לגברים בעת ובעונה אחת היא אחד האתגרים הגדולים ביותר לבעלי עסקים שכותבים תוכן במטרה לשווק את העסק ולהגיע ללקוחות המתאימים. אין פלא איפוא שזוהי גם אחת השאלות הכי שכיחות שאני נשאלת בנושא כתיבה: איך הכי

להמשך קריאה

כתיבת מאמרים שיווקיים: איך להתגבר על אימת הדף הלבן ולכתוב מאמרים שיווקיים מעולים בקלות

כתיבת מאמרים שיווקיים היא ללא ספק הטקטיקה היעילה ביותר והזולה ביותר היום ליצור נוכחות אפקטיבית און ליין ולהגיע ליותר לידים ולקוחות. האם גם אתם כותבים מאמרים כחלק מפעילות השיווק של העסק, או שאתם חוששים שזה יהיה קשה מדי / מסובך

להמשך קריאה

יום הזיכרון לשואה ולגבורה: חלקת האלוהים שלנו

יום הזיכרון לשואה ולגבורה היום. על פניו, כדור רביעי לחלוצים ובוני הארץ, אין לי קשר ישיר ליום הזה. סבא שלי מצד אימא, עזב את רוסיה כנער צעיר ועלה לפלשתינה. מאוחר יותר חזר לשם בשליחות הציונות, נכלא ושוחרר הודות להתערבותה של נערה יהודיה

להמשך קריאה