בלוג דרך התוכן

ניהול תוכן דיגיטלי 2019: 7 הטרנדים הלוהטים של השנה לשיווק העסק

ניהול תוכן דיגיטלי, או content marketing, הוא אחד התחומים הדינמיים והמשתנים בין כל מקצועות השיווק – בכל נישה ובכל תחום. חשוב לדעת, שהשינוי הוא לא רק מהיר, הוא גם יכול לשנות לגמרי את הפרקטיקה של השיווק – כך שמה שהיה

להמשך קריאה

תבניות מאמרים: איך לכתוב מאמר שיווקי מעולה ב-20 דקות בעזרת תבנית תוכן מוכנה

תבניות מאמרים הם הכלי היעיל ביותר לכתיבה מהירה וקלה של מאמרים מקצועיים, בדיוק במינון השיווקי הנכון ובלי לפספס שום שלב בדרך. דמיינו לעצמכם, איך היה העסק שלכם נראה, לו רק הייתם יכולים להגדיל במהירות את מעגל הלקוחות שלכם כדי להפוך

להמשך קריאה

סטוריטלינג עסקי: 6 הכללים של סיפור עסקי מדליק שכל עצמאי חייב להכיר כדי למשוך יותר לקוחות 

סטוריטלינג עסקי הוא ללא ספק הלב של כל תוכן שיווקי טוב. העניין הוא שכדי לספר סיפור טוב, חשוב להכיר את הכללים, ורובנו – מה לעשות – לא נולדנו מספרי סיפורים… אם יש דבר אחד באמת חשוב – זה בדיוק זה.

להמשך קריאה

מינוף תוכן: 5 צעדים שיקדמו אתכם בקלי-קלות מטיפ קטן לחשיפה אדירה – נס פח התוכן לכבוד החנוכה

מינוף תוכן הוא הפתרון שאתם מחפשים אם גם אתם משקיעים בתוכן שלכם שעות וימים ומרגישים שפעילות השיווק שלכם שואבת מכם כל רגע פנוי וממש משתלטת לכם על החיים. כמו שאני תמיד אומרת, התפקיד של התוכן הוא לעזור לעסק שלכם ולייעל

להמשך קריאה

עצמאות עסקית: איך להתגבר על 4 האתגרים שתוקעים הרבה מאוד בעלי עסק עצמאים

עצמאות עסקית היא חלום של הרבה מאוד שכירים או בעלי מקצוע שרוצים להיות המנהלים של עצמם כדי לעבוד מכל מקום או לעשות מה שבא – מתי שמתחשק, בלי לדפוק שעון ובלי להיתקע בפקקים… נשמע מוכר? האם גם אתם החלטתם להיות עצמאים

להמשך קריאה

תכנון תוכן אסטרטגי: 5 המרכיבים הקריטיים שבזכותם תכתבו יותר מהר והרבה יותר מדויק

תכנון תוכן אסטרטגי אפקטיבי יאפשר לכם לכתוב תוכן הרבה יותר בקלות ויעזור לכם להפוך הרבה יותר לידים ללקוחות משלמים, אם תקפידו לשלב בו את 5 המרכיבים הקריטיים שיעשו את ההבדל.  כי אם אתם עדיין ניגשים לכתיבת תוכן עם סימני שאלה

להמשך קריאה

לבנות משפך שיווקי: 4 הקלפים המנצחים של השיווק שיעזרו לכם לסגור את 2018 עם הרבה יותר לקוחות והכנסות!

לבנות משפך שיווקי זאת המשימה החשובה ביותר של בעלי עסקים שכותבים ומפיצים תוכן לשיווק העסק אבל מרגישים שמשהו תקוע להם בין פעילות הכתיבה וההפצה לבין הפיכת הקוראים והלידים ללקוחות משלמים. אז אם גם אתם מרגישים שקצת הלכתם לאיבוד בדרך למכירה

להמשך קריאה

אגרת ברכה לראש השנה: איך לכתוב ברכה מיוחדת לראש השנה שתזרים לכם לקוחות כל השנה 

ברכה לראש השנה, זוכרים? עוד מנהג אהוב שהיה חלק בלתי נפרד מהעידן הטרום-דיגיטלי של כולנו, יחד עם הזהבים ויונות השלום, ונעלם כמעט לגמרי מאז שהתקשורת הבינאישית שלנו עברה לאימייל ולפייסבוק. נשמע מוכר? האם גם אתם נהגתם בעבר לקנות או להדפיס

להמשך קריאה

חשיפה אפקטיבית: למה אני לא באינסטגרם וגם אתם קרוב לוודאי לא באמת צריכים להיות שם (ואיפה כן)

חשיפה אפקטיבית היא מפתח הזהב להצלחה בשיווק דיגיטלי והשיקול החשוב ביותר שאמור להנחות את כל פעילות השיווק שלכם. יותר ויותר בעלי עסקים, בכל העולם, בכל נישה ובכל גודל, כבר מבינים שהדרך היעילה והזולה ביותר להגיע ללקוחות פוטנציאליים היא באמצעות כתיבה

להמשך קריאה

איך לנטרל את המבקר הפנימי ולזרום עם כתיבת התוכן בכיף

איך לנטרל את המבקר הפנימי ולזרום עם כתיבת התוכן ממש בכיף (שזה אומר לעולם לא להיתקע יותר עם כאב בטן ובלאקאאוט מול המסך הריק) – זאת אחת השאלות הכי מאתגרות שבהן נתקלים בעלי עסקים שכותבים תוכן לשיווק העסק. האם גם לכם

להמשך קריאה