בלוג דרך התוכן

פרסונה צרכנית: איך לכתוב את התוכן שיזרים לכם בדיוק את הלקוחות שאתם רוצים – על סטרואידים

פרסונה צרכנית היא הטקטיקה השיווקית היעילה ביותר לכתיבת תוכן ממוקד לקוחות, שתפקידה לעזור לכם למשוך בדיוק את הלקוחות שאתם רוצים. ולמה זה חשוב? האם קורה לכם שאתם כותבים תוכן לשיווק העסק אבל אתם מרגישים שאתם מדברים בחלל ריק? אולי זה פוסט

להמשך קריאה

סיפור מותג: 5 כללי אצבע לסיפור מותג אפקטיבי במיוחד שיחבר את הקוראים לעסק שלכם ישר מהלב

סיפור מותג הוא הווריאציה השיווקית לדרך העתיקה והעמוקה ביותר שבה בני אדם מתקשרים ומבינים זה את זה – סיפורים. איכשהו, כשאנחנו מדברים על מותגים – נדמה לנו שהם חסרי סיפורים וקולם אינו נשמע. טעות! כבעלי עסקים שמשווקים את המותגים שלהם

להמשך קריאה

ניהול תוכן אסטרטגי: למה כל כך חשוב להגדיר את קהל המטרה ואיך להפוך אותו ללקוח מהחלומות

ניהול תוכן אסטרטגי מתחיל תמיד בהגדרת קהל המטרה ובדיוק הלקוח האידיאלי שמייצג אותו. בלי זה – אין טעם לכתוב אף מילה הדבר החשוב ביותר בכל פעילות שיווקית, ועל אחת כמה וכמה כשאתם מדברים על שיווק באמצעות תוכן, או שיווק דיגיטלי,

להמשך קריאה

יום האישה: לחגוג את יום האישה הבינלאומי בלי לדרוך על גברים בדרך?תנסו!

יום האישה הבינלאומי, הוא היום שבו התקשורת מתמלאת בסיפורים על נשים. חלקם מספר על מצליחניות, שפרצו את תקרת הזכוכית והגיעו לעמדות מפתח; אחרים מספרים על שורדות ומחלימות, ועל פורצות דרך ולוחמות. זה יום שבו מתגמד הכיסוי התקשורתי בענייני המין הגברי,

להמשך קריאה

כתיבת תוכן: איך עזרתי ליעל למשוך 2,550 קוראים לאתר בפחות משעתיים (ואני יכולה ללמד גם אתכם)

כתיבת תוכן היא הדרך היעילה ביותר למשוך לאתר לקוחות פוטנציאליים ולבנות את הקשר הנכון שיהפוך אותם מקוראים ללקוחות משלמים. יחד עם זאת, כדי שהתוכן באמת יעשה את העבודה, הוא חייב לעמוד בכמה כללים בסיסיים אך קריטיים של שיווק באמצעות תוכן:

להמשך קריאה

ניהול תוכן: 5 טריקים שיעזרו לכם לכתוב מסרים קצרים, מפתים וקלים לכתיבה

מסרים קצרים ומפתים, הייתם רוצים לדעת איך עושים את זה? הייתם רוצים ללמוד איך לעשות את זה בכל פעם, שוב ושוב? האם זה יכול להיות שימושי עבורכם?האם יש משהו שאתם מאוד מאוד רוצים לקדם עכשיו בעסק שלכם: אולי זה טיפול

להמשך קריאה

ניהול תוכן: איך למצוא בקלות רעיונות לתוכן איכותי ומושך בכל מצב (מאמר מיוחד לפורים)

אחד החסמים המשמעותיים ביותר שבגללם בעלות ובעלי עסקים רבים לא כותבים תוכן לשיווק העסק שלהם, ומפספסים בגדול את הכלים השיווקיים הזמינים והאפקטיביים של האינטרנט הוא התחושה שאין להם רעיונות לכתיבה או מה יהיה אם יום אחד ייגמרו להם הרעיונות… נשמע

להמשך קריאה

ניהול תוכן: 5 עקרונות לתקשורת אפקטיבית שכל בעלת עסק חייבת להכיר (ויש גם בונוס)

עם יד על הלב, יש שני מיתוסים שמונעים ממך, כבעלת עסק, להתחיל לכתוב בלוג או אפילו להחליט שזה מה שאת הולכת לעשות, ממחר… הראשון, את מאמינה שניהול בלוג יגזול ממך יותר מדי זמן ומאמץ. והשני, את חושבת שהכתיבה שלך אינה

להמשך קריאה

ניהול תוכן: 5 טעויות קריטיות שהורגות את האפקטיביות השיווקית של התוכן שלך

91% מכלל העסקים משתמשים היום בתוכן כדי לשווק את העסק. מה זה תוכן? תוכן זה כל מה שמייצרים כדי להגיע לקוראים מתעניינים, במטרה להפוך אותם ללקוחות משלמים. נשמע מוכר? האם גם את כותבת מאמרים ומעלה אותם לאתר הבית? או שאת

להמשך קריאה

ניהול תוכן בדיגיטל: 5 הסיבות הקריטיות שבגללן אתם חייבים בלוג עסקי ולא רק פייסבוק

ניהול תוכן בדיגיטל מתבסס על יצירת נכסים שיווקיים שיהיו בבעלותכם, בשליטתכם ובהתאמה מושלמת לצרכים ולרצונות שלכם. הרשתות החברתיות יכולות וצריכות להשתלב בתמהיל, אבל כשאתם מבססים את החשיפה השיווקית של העסק אך ורק על פייסבוק – אתם עושים טעות ענקית שעלולה

להמשך קריאה