שולחים בטוחים: איך להכניס את השולח לרשימת השולחים הבטוחים בתיבת המייל שלכם (white list)

שולחים בטוחים: איך להכניס את השולח לרשימת השולחים הבטוחים בתיבת המייל שלכם (white list)

שיתוף ב facebook
שיתוף ב google
שיתוף ב twitter
שיתוף ב linkedin
שולחים בטוחים

שולחים בטוחים זו הפעולה הראשונה והחשובה ביותר שתבטיח שהמייל שלכם באמת יגיע לתיבת הדואר של המנויים, ולא לתיבת הספאם או לפח הזבל… ויוכל לשמש בתפקידו כסוכן המכירות המצליח ביותר בעסק שלכם 

למה צריך את זה? מהרבה סיבות שאנחנו לא נפרט כאן עכשיו, כי מה שחשוב באמת זה להבין שיש דרך פשוטה וקלה לגרום למיילים שלכם לנחות – מעתה ועד עולם – ישירות בתיבת הדואר של הנמענים שלכם. זה הנושא שבו עוסק המאמר שלפניכם וכמו תמיד – אני מזמינה אתכם לקרוא, ליישם ולהתקדם אל הצעד הבא להצלחתכם.


אספתי עבורכם את תהליכי “הלבנת” המיילים אצל ספקיות הדוא”ל הבולטות בישראל. עכשיו, כל שעליכם לעשות הוא לפעול על פי ההנחיות ולאפשר לשיווק האלקטרוני שלכם לעשות בשבילכם את העבודה.

ג’ימייל

  • מצאתם מייל בתיבת הזבל של ג’ימייל? בחרו אותו ולחצו על לשונית “לא זבל” בתפריט העליון
  • עכשיו פתחו את המייל שקיבלתם
  • הקליקו על המשולש הקטנטן שנמצא ליד “השב” / “reply” (כל הדברים הטובים בתכנות מתחבאים תמיד מאחורי משולשים קטנטנים…)
  • הקליקו על “הוסף – מי שזה לא יהיה/כתובת המייל הרצויה – לרשימת אנשי הקשר
  • אופציה נוספת: סמנו את ההודעה ותגררו אותה לדואר הנכנס. כשג’ימייל ישאל אתכם אם לעשות זאת תמיד – תלחצו על “כן”.

הוטמייל

כדי להכשיר כתובת שולחים בהוטמייל ולצרף אותה לרשימת השולחים הבטוחים, צריך להוסיף את הכתובת לרשימת הכתובות. איך עושים את זה? Voila:

  • אם המייל נמצא בספריית הג’אנק, קודם כל פותחים אותו ומקליקים “לא ג’אנק”
  • עכשיו, בדקו את כתובת השולח נמצאת ברשימת השולחים החסומים. מצאתם אותה שם? בחרו אותה והקליקו על כפתור “הסר / remove”
  • פתחו את תפריט אפשרויות (Option) בפינה העליונה מימין/משמאל (תלוי בגרסה)
  • הקליקו על הקישור שאומר “הגנה מפני מייל זבל”
  • הקליקו על “רשימה בטוחה” (למטה)
  • העתיקו את כתובת המייל שברצונכם להכשיר, והדביקו אותה במקום שבו כתוב “להקליד כתובת או דומיין”
  • לסיום, הקליקו “הוסף / add”.

אאוטלוק

  • הקליקו על “אפשרויות” בתפריט הכלים למעלה
  • עכשיו, הקליקו “מייל זבל” בלשונית “העדפות”
  • לכו ללשונית “שולחים בטוחים” והקליקו “הוסף / add”
  • הוסיפו את כתובת המייל במקום שאומר “הוסף כתובת”
  • לסיום, אל תשכחו להקליק על כפתור ה- OK.

למה זה כל כך חשוב?
חשוב מאוד להכניס לרשימות הלבנות כתובות מייל שחשוב לכם לקבל את המסרים המגיעים מהן. נרשמתם לקורס, הצטרפתם לרשימת דיוור מקצועית, פגשתם חברת ילדות ולקחתם את כתובת המייל שלה – כל אלה ועוד עלולים להגיע לפח הזבל, אם תוכנת הדיוור שלכם לא תשתכנע שאתם באמת מעוניינים לקבל את המיילים מאותם שולחים.

אז… אל תתעצלו. מניסיוני, זה  לוקח כמה דקות, אבל חוסך הרבה עגמת נפש.

שיהיה בהצלחה!

עידית נעמן

עידית נעמן

עידית נעמן מלמדת עסקים לשווק ולהגיע ללקוחות הנכונים בעזרת תוכן. עסקים שאין להם היום תשתית שיווקית און ליין, מפסידים כסף! תכניות הליווי שפיתחתי - יעזרו גם לך להקים במהירות תשתית אוטומטית לשיווק ומכירה, ולטפח עסק משגשג וביטחון כלכלי - בלי לצאת מהבית. לגישה בחינם למיני קורס "שיווק בחיוך" שיגלה לך מה באמת מניע את השיווק הדיגיטלי ואיך לתכנן תשתית שיווקית לעסק, צעד-אחר-צעד - לוחצים עכשיו על הקישור "גם אני רוצה להצליח ולהרוויח".

אז מה חשבת?...

הגעת למקום הנכון!

שלום, עידית כאן. שמחה שהגעת! 

הקמתי את בלוג “דרך התוכן” בשנת 2009, במטרה לחלוק אתך את הידע והניסיון הרחב שצברתי – כעיתונאית, כנלפיסטית וכמנטורית שיווקית.

מזמינה אותך לקרוא, ליישם וכמובן – לשתף!  

פוסטים אחרונים

החתול משה התעורר מבואס. היום הוא יום הולדתו, ואף חבר לא הגיע לברך. “רוצה לחגוג את יום הולדתך? במקום לשבת סתם עצוב – תזמין את השמחה”, מציעה לו רות, חברתו הטובה, ושניהם יוצאים ביחד למסע קסום בעקבות המחשבות והמעשים שמחזירים לחתול משה את החיוך…
כל הפרטים – בלחיצה על הכפתור 

כמו שכבר בוודאי הבנתם, כתיבה היא כוס התה הכי-הכי שלי. תכל’ס, כל החיים…
אבל ברגע שהפכתי לסבתא, חיברתי לכתיבה את כישורי האימון והנלפ שרכשתי בדרך, יחד עם אהבת האיור ששמרתי שנים רבות במגירה והקמתי את 1001books.co.il
הוצאת ספרים שמתמקדת בספרי העצמה ואימון לפעוטות וילדים. 

במקום להמציא בכל פעם את הגלגל ולבזבז זמן יקר על כתיבת מאמר ארוך מדי, מבולבל ולא שיווקי, רכשו עכשיו את קובץ תבניות המאמרים המוכנות שלי, שיעזרו לכם לכתוב מאמרים מקצועיים איכותיים ושיווקיים – בחצי שעה ואפילו פחות. הקובץ כולל הדרכה מעשית ליישום התבניות + הדרכה לשילוב של כתיבה שיווקית.

תבניות לכתיבת מאמרים

שיווק באמצעות תוכן מתבסס על תוכן רלבנטי, שפונה לדמות לקוח ספציפית ונותן לה מענה מותאם. הלקוח הזה הוא לקוח החלומות שלך וכדי להפיק מהתוכן את התוצאות הרצויות – חשוב שתדעי מיהו, מה מאפיין אותו, מה חשוב לו ומה הוא מחפש. כל אלה ועוד – בקורס הדיגיטלי “לקוח החלומות” שיוביל אותך אל הלקוח האידיאלי שלך ב-5 צעדים קצרים וממוקדים.

מיני קורס לקוח החלומות

סדנה דיגיטלית מעשית שבה אני מובילה אותך צעד-אחר-צעד לכתיבת 6 סוגי המאמרים המבוקשים ביותר ברשת – כולל 3 בונוסים מגבירי תוצאות לאיתור מילות המפתח הנכונות, לבניית תמונה מלווה למאמרים ולהפצה אפקטיבית שתזרים למאמרים עוד ועוד קוראים מעוניינים.

מישהו לכתוב איתו

למעבר לקורס החינמי שיגלה לך מה באמת מניע את השיווק הדיגיטלי ואיך תוכלי לתכנן תשתית תוכן שתזרים לעסק שלך לקוחות על אוטומט - מוזמנת למלא את הפרטים.

הפרטים שמסרת שמורים ובטוחים והם ישמשו אותי כדי לחלוק אתך ידע מועיל להצלחתך!

גלילה לראש העמוד
דילוג לתוכן