ניהול תוכן: 5 היתרונות שהופכים את התוכן הנכון לאיש המכירות המוביל בעסק

לפי סת’ גודין, הגורו המוביל של השיווק בתקופתנו, שיווק באמצעות תוכן הוא השיווק היחידי שעדיין עובד, וזו בהחלט סיבה טובה ללמוד איך להפיק ממנו את התועלת המירבית. כי אם השעות הארוכות שאתם מבלים בכתיבה – גוזלות מכם המון זמן ואנרגיה, ואתם מרגישים בעיקר מתוסכלים ומיואשים – אני רוצה להזכיר לכם את 5 היתרונות שעשויים להפוך את התוכן לאיש המכירות המוביל בעסק – אם וכאשר עושים את התוכן הנכון, במקום הנכון, ללקוח הנכון ובתזמון המתאים. ב-5 היתרונות המופלאים הללו עוסק המאמר שלפניכם, ואם יש לכם עוד חברים מיואשים – זה הזמן להעביר להם את המאמר, כדי לקרוא, להתעודד וללמוד איך לעשות שיווק מבוסס תוכן בצורה נכונה וכדאית. 

 

כתיבת תוכן היא הכלי השיווקי המוביל בעולם

זאת עובדה. וזה לא היה קורה אם לא היו עובדות ברורות ומוצקות לכך שכתיבת תוכן באמת משנה חיים של אנשים, מייצרת הנעה לפעולה והופכת את הקוראים ללקוחות משלמים. אלא שכמו בכל תחום ובכל נושא, גם בנושא של כתיבת תוכן, כדי להצליח – חייבים להבין מה צריך לעשות ואיך (ואם מבינים את ה”למה” זה פשוט מפיל אסימונים ומייצר רוח גבית). ואז, ורק אז, זה קורה.

אז מה, הייתם רוצים איש מכירות שעובד 24/7 ללא שעות נוספות?

כי זאת בדיוק המשמעות המעשית של תשתית שיווק מבוססת תוכן, שכתובה נכון ובנויה כמו שצריך. יותר מכך. כשיש לכם תשתית כזאת, שנבנתה נדבך על גבי נדבך, בצורה שיטתית ובדיוק לפי הסדר הנכון, כל מה שצריך עכשיו, זה רק תחזוקה שוטפת מינימלית. כמה מינימלית? חצי שעה ביום – גג, כולל קפה (גם חליטת צמחים זה בסדר…). עדיין לא השתכנעתם? קבלו את 5 היתרונות המופלאים שהופכים את התוכן לאיש המכירות המוביל בעסק.

יתרון מופלא # 1: מאפשר לכם קשר בלתי אמצעי עם הלקוחות שלכם

בעבר, כשרציתם לפנות אל הלקוחות שלכם – הייתם תלויים בגורמים מתווכים יקרים. כתיבת תוכן נכונה, מאפשרת לכם היום להגיע בקלות אל הלקוחות, דרך ערוצי שיווק אינטרנטיים, חינמיים וישירים.

אז מה עליכם לעשות כדי לתת לתוכן לעבוד בשבילכם?

  • הכלי האפקטיבי ביותר הוא אתר אינטרנט משלכם, עם בלוג, שבו תוכלו לייצר תוכן נכון
  • השתמשו בטכניקות של תוכן גם כדי להביא את הקוראים לקרוא. רק כך הם יבינו מה אתם יכולים לעשות בשבילם.

אל תתפתו לצפות שגוגל תביא את הקוראים אליכם. מדי יום ביומו, עולים לאוויר מיליוני דפים חדשים. השתמשו בתוכן שלכם כדי לתת לקוראים סיבה טובה להגיע אליכם, לבלוג, ולצבור זמן אתר בקריאה. אין דרך יעילה מזו כדי לאותת לגוגל שמשהו טוב קורה אצלכם, באתר, ולגרום לה לקדם אותו בתוצאות החיפוש – בצורה אורגנית וללא תשלום.

יתרון מופלא # 2 של תוכן: פוגש את לקוחותיכם בדיוק איפה שהם מחפשים אתכם

רוב האנשים מגיעים לאינטרנט כשהם צריכים משהו. זה יכול להיות מוצר, שירות, תשובה לשאלה או תרופה למחלה. זה מה שהם מחפשים וזה מה שהם רוצים למצוא.

אז מה לעשות כדי לתת לתוכן לעבוד בשבילכם?

  • הכינו רשימה של דברים שהלקוחות הפוטנציאליים שלכם עשויים לחפש אצלכם
  • עכשיו, ודאו שהתוכן שלכם מדבר בדיוק על הדברים האלה – לא הכל בבת אחת, כמובן. אחד-אחד.

וזה היתרון הגדול של כתיבת תוכן נכונה: היא נותנת לקוראים את הפתרונות הדרושים להם בדיוק, במנות קלות לעיכול ולהבנה, בקצב שלהם ובשפה שהם מבינים, מאמר אחר מאמר – עד לשכנוע המוחלט.

יתרון מופלא # 3 של תוכן: מייצר את החשיפה האפקטיבית ביותר במונחי עלות/תועלת

רק מי שהוציא אלפי שקלים על הפקת פלייר מודפס לעסק (שנזרק כמו כל הפליירים היישר לפח הזבל), יודע באמת להעריך את היתרונות המופלאים של שיווק באמצעות תוכן באינטרנט: אין עלויות הדפסה, ניתן לבצע שינויים בקלות בכל עת, העיצוב מזערי, וחיי המדף של התוכן הם אינסופיים.

אז מה עליכם לעשות כדי לתת לתוכן לעבוד בשבילכם?

  • פשוט לחשוב מה אתם רוצים להגיד ולמי, ואז לכתוב את זה בבלוג העסקי שלכם – מאמר אחר מאמר
  • רצוי מאוד ללוות את התוכן בתמונה מושכת ורלבנטית, שתתמוך בתוכן ותחזק את המסר (לא צריך בשביל זה מעצב).

הקפידו על עימוד מסודר, הבליטו את הכותרות, ואז תנו עוד מבט, לסיום. לא רק הקוראים שלכם יעדיפו תוכן שימושי ומסייע, על פני כל פלייר מכירתי מעוצב ויוקרתי. גם חשבון הבנק שלכם…

יתרון מופלא # 4 של תוכן: מאפשר לגשר על המרחק הפיזי וליצור חיבור רגשי

 

החלטת קנייה היא החלטה רגשית, שכדי להגיע אליה צריך ליצור חיבור רגשי עם הקונה הפוטנציאלי. בחנות – די בחיוך או מלה טוב, והעניין סגור. אבל איך מייצרים חיבור רגשי עם קוראים שמעולם לא פגשתם? זה בדיוק המקום שבו תוכן נכון יכול לגשר על הפער ולהוביל את הקוראים לרכישה.

אז מה לעשות כדי לתת לתוכן לעבוד בשבילכם?

  • שימו את הקוראים במרכז התוכן שלכם והתמקדו בהם ובכאבים שלהם – תמיד
  • דברו אל הקוראים בשפה שלהם, שקפו להם את הרגשות שלהם ועטפו אותם באמפתיה.

מפליא כמה עסקים עדיין מנצלים את דפי האתר כדי לספר לקוראים שלהם כמה הם גדולים, ותיקים ואמינים, או לדבר על מושגים מקצועיים שאף אחד לא מבין, במקום פשוט לדבר עם הקוראים על עצמם, על החלומות שלהם ועל הפתרונות שיש לכם כדי לעזור להם. ממילא שום דבר אחר לא מעניין אותם..

יתרון מופלא # 5 של תוכן: הופך את הידע המקצועי למנוף שיווקי ועסקי

אצל רוב בעלי המקצוע המומחים, המומחיות משמשת כדי לטפל, לשרת או לייצר את המוצר הדרוש. כתיבת תוכן מאפשרת לכם להשתמש בדיוק באותה מומחיות, כדי להביא את הלקוחות הנכונים ולטעת בהם את האמון ביכולות המקצועיות שלכם.

אז מה לעשות כדי לתת לתוכן לעבוד בשבילכם?

  • לכתוב כדי לעזור: טיפים, עצות טובות וידע מסייע. נדיבות היא כלי מכירתי מעולה. אל תחסכו במלים
  • ועכשיו, קראו שוב. האם השתמשתם בז’רגון מקצועי או נתתם הסברים פשוטים שכל קורא יכול להבין? כתבו בשפה שלהם, זוכרים? אז אני שוב מזכירה, כי זה אחד החשובים, אם לא ה…

והנה עוד ערך מוסף של כתיבת תוכן שמסייעת לקוראים: היא בונה לכם מיצוב של מומחים ומקנה לכם אוטוריטה מקצועית, שמבדלת אתכם מהמתחרים ומושכת אליכם יותר לקוחות, יותר מעוניינים.

בשורה התחתונה:

כתיבת תוכן היא הכלי השיווקי המוביל בעולם העסקים העכשווי.

כמו שיכולתם ללמוד מהמאמר, יש לתוכן יכולות רבות, שמאפשרות לכם לפגוש את הלקוחות בדיוק במקום שבו הם פתוחים להקשיב, לבנות אתם את הקשר הרגשי החיוני לתהליך המכירה, להשתמש בידע ובמיומנויות המקצועיות שלכם כדי לגייס יותר לקוחות יותר נכונים, וכל זאת – בעלות נמוכה ביותר ובצורה יעילה ביותר. בדרך לשם, חשוב מאוד להבין מה התפקיד של התוכן בעסק, איך לכתוב מסר שיווקי מדויק ומשכנע, ולא פחות מכך – איך לכתוב את המסרים הנכונים בזמן הקצר והאפקטיבי ביותר.

עכשיו אתם:

עד כאן מניתי 5 יתרונות מושלמים של כתיבת תוכן נכונה לצמיחה עסקית. מה תוכלו להוסיף מניסיונכם? איזה יתרון נוסף של כתיבה נכונה תוכלו לתרום לקוראים? אנא, שתפו אותנו בתגובות, למטה, כדי שכולנו נוכל ללמוד ולצמוח.

הצעד הבא שלכם להצלחה

אהבתם? שתפו את המאמר עם החברים. רוצים לקבל עוד טיפים, עצות מועילות והשראה לשיווק אפקטיבי באמצעות תוכן? אם עדיין לא הורדתם את “המדריך השלם לניהול תוכן למקצוענים” – לחצו עכשיו על הקישור וקבלו בחינם 38 עמודים של מדריך מעולה וסופר מעשי, שיעזור לכם לארגן את המסרים שלכם בצורה יעילה יותר, לגלות טכניקות נוספות של מספרי סיפורים, ולהגיע להרבה יותר לקוחות נכונים בהרבה פחות זמן ומאמץ.

להורדת המדריך בחינם וללא כל התחייבות – לחצו על הקישור עכשיו

אודות עידית נעמן

עידית נעמן היא מומחית מובילה לניהול תוכן דיגיטלי. בקורסים ובהדרכות שפיתחה היא מלמדת בעלות ובעלי עסקים למנף את הידע המקצועי לכתיבה והפצה של תוכן שימושי, רלבנטי ובעל ערך, ולהקים תשתית אוטומטית לניהול תוכן דיגיטלי אפקטיבי.
להורדת המדריך שיראה לכם צעד-צעד איך לעבור מכתיבה של תוכן חינמי למכירה שמביאה לקוחות משלמים - אני מזמינה אתכם ללחוץ עכשיו על הקישור "המדריך המעשי לניהול תוכן אפקטיבי"

השארת תגובה