ניהול תוכן: 5 סיבות טובות להשקיע בכתיבת מאמרים מקצועיים נכונים לשיווק העסק שלכם

ניהול תוכן: 5 סיבות טובות להשקיע בכתיבת מאמרים מקצועיים נכונים לשיווק העסק שלכם

שיתוף ב facebook
שיתוף ב google
שיתוף ב twitter
שיתוף ב linkedin

אני מוכנה להמר ולומר שיש היום כבר מעט מאוד בעלי עסקים שעדיין לא יודעים שכתיבת תוכן היא האמצעי הכי יעיל לשיווק העסק. או במלים אחרות: להפוך לאוטוריטה בתחומכם, לאפשר ללקוחות פוטנציאליים להבין מה אתם יכולים לעשות בשבילם ולמשוך לעסק בדיוק את הלקוחות הנכונים. מה קורה אצלכם? האם אתם כותבים מאמרים מקצועיים לשיווק העסק שלכם? האם כתיבת מאמרים היא חלק מתכנית העבודה השבועית שלכם? ו… מה שחשוב באמת… האם אתם מרגישים שהמאמרים שלכם באמת עושים עבורכם את העבודה? בגדול, אפשר לדבר על 5 סיבות טובות שבגללן כדאי מאוד ואפילו חובה להשקיע בכתיבה שיווקית נכונה של מאמרים מקצועיים, ואת כולם ריכזתי במאמר שלפניכם, כדי לתת לכם את הרוח הגבית שכל כך חשובה לכתיבה עקבית ואיכותית. מוזמנים לקרוא, לאמץ ולשתף.

אז כמו שאמרנו, יותר ויותר בעלי עסקים פותחים אתר ומשקיעים שעות רבות בכתיבת תוכן. אבל… וזה האבל הגדול… הם ממלאים עמודים על עמודים בידע חשוב, עמוק ומקצועי לעילא, שמעשיר את הקוראים בתיאוריות נשגבות, הסברים מעמיקים וטונות של עובדות מרתקות, אבל לא מקרב אותם אפילו צעד אחד קטנטן להחלטת קנייה. אז מה הטעם?…

אז מה צריך לעשות, עידית?

אה, שמחה ששאלתם. אז ככה:

  • קודם כל צריך להבין את ה”למה”. למה כתיבת תוכן זה דבר כל כך חשוב ומה המטרה הגדולה של הכתיבה
  • אחר כך, צריך להבין את ה”איך”. איך חייבים לכתוב, כדי שהתוכן שלכם באמת יעבוד בשבילכם וימלא את התפקיד הנכון שלו
  • ואז, יש עוד משהו חשוב ואפילו קריטי להצלחת הכתיבה… אבל עליו אנחנו נדבר באחד השבועות הקרובים (ואני ממליצה לעקוב, כי זה הדבר הכי חשוב… ).

אבל דבר ראשון, ולפני הכל, בואו נדבר על 5 הסיבות הכי חשובות שבגללן אתם ממש רוצים להשקיע בכתיבת מאמרים מקצועיים נכונים לשיווק העסק שלכם. לא סתם לכתוב, לא סתם למלא עמודים בידע, לא סתם להשקיע שעות. אלא לשווק את העסק שלכם בעזרת תוכן נכון. 

סיבה טובה # 1 לכתיבת מאמרים מקצועיים: לאפשר לקוראים להתחבר

אחד התפקידים החשובים ביותר של כתיבת מאמרים מקצועיים הוא להיות שם בשביל הקוראים עם ידע שימושי ובעל ערך. אבל ידע לבדו לא יעשה עבורכם את העבודה השיווקית. מאמר מקצועי צריך גם להעביר את הקוראים את התהליך הרגשי הנכון, שהוא (ורק הוא) יוביל אותם לרכישה.

איך עושים את זה בתכל’ס?

  • קודם כל, אתם חייבים להבין מי בכלל הלקוחות שמחפשים אתכם, ולמה
  • ואז, אתם חייבים לעטוף אותם בהרבה מאוד הבנה ואמפתיה, כדי שירגישו שאתם מבינים אותם.

בשפת השיווק קוראים לזה KLT (Know – Like – Trust) או בעברית: להכיר, לחבב ולתת אמון. בלי לכתוב באופן שיחולל את השינוי הרגשי הזה – אתם תעבדו נורא קשה על כתיבת התוכן שלכם, אבל לקוחות לא ייצאו ממנו.

סיבה טובה # 2 לכתיבת מאמרים מקצועיים: לקדם את האתר

כתיבת מאמרים היא הכלי השיווקי החשוב ביותר, בין היתר בגלל שזוהי הדרך היחידה שבה גוגל יכולה להבין לא רק במה עוסק האתר שלכם, אלא להתרשם מכלי ראשון שיש בו עניין רב לקוראים –  ולחבר בינו לבין הלקוחות הפוטנציאליים שמחפשים אתכם.

איך זה קורה בתכל’ס?

  • כשאתם כותבים מאמרים – אתם נותנים לקוראים שלכם סיבה טובה להגיע לאתר ולשהות בו
  • בשפה של גוגל קוראים לזה “טראפיק” ו- “זמן אתר” – שני פרמטרים מאוד משמעותיים לדירוג האתר בתוצאות החיפוש.

ככל שהמאמר שלכם יעניין יותר את הקוראים וימשוך אותם להישאר באתר זמן ממושך יותר, על מנת לקרוא את המאמר מתחילתו ועד סופו – גם גוגל תבין שיש לה פה עסק עם אתר איכותי. היא תקדם אותו למקום גבוה יותר בתוצאות החיפוש, ותאפשר ליותר קוראים שמחפשים אתכם למצוא אתכם, בקלות.

סיבה טובה # 3 לכתיבת מאמרים מקצועיים: לחשוף את המומחיות

כתיבת מאמרים בונה לכם שם של מומחים, כי כשאתם מעלים לבלוג שלכם מאמר מקצועי, ואתם חולקים את המומחיות שלכם עם הקוראים – הידע שהם מקבלים מכם מעיד על היכולות המקצועיות שלכם.

איך עושים את זה בתכל’ס?

  • חשוב מאוד שהמאמר שלכם יגיש לקוראים את הידע בקונטקסט של שימושיות מעשית
  • לשם כך, יש להדגיש את הערך של הידע עבור הקוראים, ולא להציג ידע לשם ידע בלבד!

הקורא האינטרנטי מגיע אליכם בחיפוש אחר פתרונות מידיים ומעשיים, ולא בשביל לקבל קורס אקדמי ברומו של עולם. תנו לו מאמרים עם ידע יישומי, בשפה ברורה ובהתאמה מירבית לצורך שלו. זה מה שיחזיר אותו אליכם אחר כך, כלקוח.

סיבה טובה # 4 לכתיבת מאמרים מקצועיים: למקד את המומחיות

תסתכלו רגע על כרטיס הביקור שלכם. האם האנשים שיקראו את הסלוגן היצירתי שעליו – יבינו ממנו מה אתם עושים ואיך זה יכול לעזור להם? אז הנה עוד סיבה נהדרת לכתוב מאמרים מקצועיים. הם מאפשרים לכם להסביר במילים פשוטות מה בעצם אתם עושים ולמי זה יכול להועיל. 

איך עושים את זה בתכל’ס?

  • פשוט מאוד. במאמר, יש לכם המון מקום ומרחב לספר את הסיפור של העסק שלכם
  • דרך הסיפור הזה, גם מי שלא הבין את התואר או את הקופירייטינג המבריק, יוכל להבין ולהתחבר.

כל מה שנשאר לכם לעשות זה לסיים את המאמר בקריאה אפקטיבית לפעולה, כדי שהאסימונים שסוף סוף נפלו, יובילו אליכם בדיוק את מי שהמקצועיות שלכם יכולה לשנות להם את החיים.

סיבה טובה # 5 לכתיבת מאמרים מקצועיים: לתת למקצועיות לדבר

לצרכן החדש לא אכפת מי אנחנו וכמה אנחנו גדולים, חשובים, ותיקים או מעולים (מחקו את המיותר). כלומר, אכפת לו, אבל רק אם נמצא דרך אחרת להעביר לו את המסר. למשל, באמצעות מאמרים מקצועיים שכתובים בצורה שיווקית נכונה ומציגים תיאור מקרה של לקוח מרוצה.

איך עושים את זה בתכל’ס?

  • במקום לכתוב כמה אתם גדולים מהחיים, ספרו את הסיפור של לקוח שעזרתם לו
  • דרך הסיפור, יוכל הקורא להתרשם מהמקצועיות שלכם, מבלי שתגידו ולו מילה אחת על עצמכם

מאמרים מאפשרים לכם לתת למקצועיות שלכם לדבר דרך סיפורי הצלחה של לקוחות. כך, אתם מאפשרים ללקוחות פוטנציאליים להזדהות עם הלקוחות המרוצים, ולהבין איך אתם יכולים לעזור גם להם.

בשורה התחתונה

כמו שכבר אמר סת’ גודין, מי שנחשב לגורו המוביל בעולם בתחום השיווק: שיווק באמצעות תוכן הוא השיווק היחידי שעדיין עובד. וזה בדיוק העניין. מה שיביא את הלקוחות זה לא התוכן. זה השיווק באמצעות תוכן (בדגש גדול על המלה “שיווק”). וזה ממש, אבל ממש, לא אותו הדבר. כי כמו שכתבתי קודם, אם התוכן שלכם לא מקדם את הקוראים שלכם להחלטת קנייה – אתם אולי עושים תוכן. אבל אתם לא עושים שיווק. בשורה התחתונה: אולי תקבלו מחמאות, אבל לא המחאות… ועם מחמאות לא הולכים למכולת…

כמו שיכולתם ללמוד מהמאמר, זה בדיוק מה שעושים בשבילכם מאמרים שכתובים בצורה שיווקית נכונה: הם בונים קשר עם הקוראים, מקדמים את האתר בתוצאות החיפוש, יוצרים לכם נוכחות של מומחים, מבהירים לקוראיך איך המומחיות הזאת יכולה לעזור גם להם, ועושים את כל הדברים הנפלאים האלה בלי מילה אחת של התרברבות מצדכם. פשוט מושלם!

עכשיו תורכם

עד פה מניתי את 5 היתרונות הגדולים של כתיבת מאמרים מקצועיים לשיווק העסק. עכשיו אתם. איזה יתרון תוכלו להוסיף על הרשימה מניסיונכם? אנא, שתפו בתגובות, פה למטה, כדי שכולנו נוכל ללמוד ולהתקדם.

הצעד הבא שלכם להצלחה

אהבתם? שתפו עם החברים. מנסים לכתוב מאמרים אבל נתקעים? מרגישים שאתם חייבים עזרה, כדי להפוך את המאמרים שלכם לכלי שיווקי אפקטיבי? במיוחד בשבילכם כתבתי את “מאמרים שמוכרים” – מדריך חינמי ובו ידע עצום, טיפים מעולים ושפע של עצות ודוגמאות מעולות לכתיבת מאמרים שמושכים לקוחות משלמים. להורדת המדריך – לחצו על הקישור.

עידית נעמן

עידית נעמן

עידית נעמן I מתוכן לתוצאות - פשוט ולעניין! מדריכה בעלות ובעלי עסקים עצמאים שרוצים להגדיל את רווחיות העסק, איך למקד את הפעילות השיווקית, לדייק את הכתיבה, ולבנות עסק משגשג דרך תוכן. לגישה בחינם למיני קורס "שיווק בחיוך" שיגלה לך מה באמת מניע את השיווק הדיגיטלי ואיך להתחיל לתכנן את תשתית התוכן השיווקית של העסק שלך, צעד-אחר-צעד - לחצי עכשיו על הקישור "גם אני רוצה לעשות שיווק בחיוך".

אז מה חשבת?...

הגעת למקום הנכון!

שלום, עידית כאן. שמחה שהגעת! 

הקמתי את בלוג “דרך התוכן” בשנת 2009, במטרה לחלוק אתך את הידע והניסיון הרחב שצברתי – כעיתונאית, כנלפיסטית וכמנטורית שיווקית.

מזמינה אותך לקרוא, ליישם וכמובן – לשתף!  

פוסטים אחרונים

החתול משה התעורר מבואס. היום הוא יום הולדתו, ואף חבר לא הגיע לברך. “רוצה לחגוג את יום הולדתך? במקום לשבת סתם עצוב – תזמין את השמחה”, מציעה לו רות, חברתו הטובה, ושניהם יוצאים ביחד למסע קסום בעקבות המחשבות והמעשים שמחזירים לחתול משה את החיוך…
כל הפרטים – בלחיצה על הכפתור 

כמו שכבר בוודאי הבנתם, כתיבה היא כוס התה הכי-הכי שלי. תכל’ס, כל החיים…
אבל ברגע שהפכתי לסבתא, חיברתי לכתיבה את כישורי האימון והנלפ שרכשתי בדרך, יחד עם אהבת האיור ששמרתי שנים רבות במגירה והקמתי את 1001books.co.il
הוצאת ספרים שמתמקדת בספרי העצמה ואימון לפעוטות וילדים. 

במקום להמציא בכל פעם את הגלגל ולבזבז זמן יקר על כתיבת מאמר ארוך מדי, מבולבל ולא שיווקי, רכשו עכשיו את קובץ תבניות המאמרים המוכנות שלי, שיעזרו לכם לכתוב מאמרים מקצועיים איכותיים ושיווקיים – בחצי שעה ואפילו פחות. הקובץ כולל הדרכה מעשית ליישום התבניות + הדרכה לשילוב של כתיבה שיווקית.

תבניות לכתיבת מאמרים

שיווק באמצעות תוכן מתבסס על תוכן רלבנטי, שפונה לדמות לקוח ספציפית ונותן לה מענה מותאם. הלקוח הזה הוא לקוח החלומות שלך וכדי להפיק מהתוכן את התוצאות הרצויות – חשוב שתדעי מיהו, מה מאפיין אותו, מה חשוב לו ומה הוא מחפש. כל אלה ועוד – בקורס הדיגיטלי “לקוח החלומות” שיוביל אותך אל הלקוח האידיאלי שלך ב-5 צעדים קצרים וממוקדים.

מיני קורס לקוח החלומות

סדנה דיגיטלית מעשית שבה אני מובילה אותך צעד-אחר-צעד לכתיבת 6 סוגי המאמרים המבוקשים ביותר ברשת – כולל 3 בונוסים מגבירי תוצאות לאיתור מילות המפתח הנכונות, לבניית תמונה מלווה למאמרים ולהפצה אפקטיבית שתזרים למאמרים עוד ועוד קוראים מעוניינים.

מישהו לכתוב איתו

למעבר לקורס החינמי שיגלה לך מה באמת מניע את השיווק הדיגיטלי ואיך תוכלי לתכנן תשתית תוכן שתזרים לעסק שלך לקוחות על אוטומט - מוזמנת למלא את הפרטים.

הפרטים שמסרת שמורים ובטוחים והם ישמשו אותי כדי לחלוק אתך ידע מועיל להצלחתך!

גלילה לראש העמוד
דילוג לתוכן